Tweakers.netquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef mp3radio het volgende:
Niet bedoelt zo, waar moet ik het anders plaatsen?
Meteen maar een marktonderzoekjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:10 schreef mp3radio het volgende:
Hahaha. Welke muziekstijl zouden jullie het liefste horen eigenlijk?
Zonde van je werk, tijd en geld.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:05 schreef mp3radio het volgende:
Vol trots kan ik jullie laten weten dat ik mijn eigen radiozender (online) vanmiddag om 15.00 uur van de grond heb gekregen. De naam is MP3-Radio en de link is http://www.mp3-radio.info
Er zit veel werk, tijd en geld in en ik ben benieuwd naar jullie reacties! Wat vinden jullie ervan?
Het is ook alleen voor gezellige mensen die niet spammen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef mp3radio het volgende:
Ik ben al weg, verwijder het bericht maar. Was op zoek naar een GEZELLIG forum, maar die gezelligheid hoef ik hier niet te zoeken volgens mij!
Die moet ik quoten in mijn onderschrift, wacht even...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef mp3radio het volgende:
Ik ben al weg, verwijder het bericht maar. Was op zoek naar een GEZELLIG forum, maar die gezelligheid hoef ik hier niet te zoeken volgens mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |