Hij heeft vooral veel geslapen, de 1e nacht was ie echt niet helemaal lekker, maar daarna ging het wel weer. tja en frusti... het is meer dat ik NOG een dwingeland op de aarde heb gezet ben ik bangquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:33 schreef cattie het volgende:
Sugar:Je bent lief!
Belana, hoe gaat het met Ezra na zijn prikken? Nog mopperig en frusti? Ive was ook erg frusti vlak voordat hij goed kon kruipen en staan en heen en weer schuivelen. En hoe gaat het nu met jou als bijna moeder van een dreumes en een peuter? Gaan jullie het morgen nog groots vieren?
Ik zou toch iets grotere flessen maken dan denk ik. 150 cc ofzo, want zo snel huilen na een fles lijkt mij geen kramp. hoeveel flessen geef je nu op een dag? 6? misschien kan ze terug naar 5 flessen? dan mag er sowieso meer in per fles. maar ook bij 6 flessen mag je best iets meer geven hoor, zo lang het de liter maar niet overschreid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef Memmel het volgende:
Ezra, gefeliciteerd met je 1e verjaardag.
Anna zet de laatste 3 dagen na haar flesje een keel op. Dat heeft ze nooit gedaan. Ik denk zelf dat het krampjes zijn, omdat ze zich ook helemaal strekt en spant. Ze heeft haar fles ook binnen 10 minuten op (130 cc). Ik weet niet zo goed hoe ik dat langer kan laten duren, want als ik die fles uit haar mond haal begint ze ook.
Zijn er ervaringsdeskundigen met tips? Zouden het krampen zijn, of heeft ze honger (780 cc p/d met zo'n 5 kilo lichaamsgewicht), of maakt ze het sprongetje (ze is morgen 7 weken)? Ik weet het even niet meer....
Gaat goed. Ze poept nu vrij makkelijk. Je merkt wel dat ze moeite heeft met de vaste voeding, maar het komt er 9 van 10 via de goede weg naar buiten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef Mibos het volgende:
Chaca hoe gaat het met het extra flesje van Maud?
Mikael heeft altijd zijn knuffeldoek op zijn gezicht liggen. dat doet ie al vanaf dat ie nog zo mini was en dat doekje daar perongeluk neer viel. Nu slaapt ie nog steeds zoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:40 schreef marit1978 het volgende:
wat ik bedoel is niet iets met een touwtje ofzo hoor!
ik bedoel zoiets als dit: [afbeelding]
maar die heb je ook met ipv die kralen iets zachts/pluche
Het was meer een idee dat zomaar in me opkwam toen ik de schrik van dat doekje op het hoofd las,
maar ik vraag me inderdaad ook af of het nou zo gevaarlijk is?
Het zijn erg lichte doekjes, goed luchtdoorlatend ook denk ik zomaar...maar toch...het idee
Ik ken idd ook een kindje dat alleen maar sliep me zo'n doekje over zijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef bixister het volgende:
een doekje over haar gezicht is toch helemaal niet zo erg? is 't zo'n spuugdoekje? daar sliepen ze hier soms ook mee op hun gezicht, vonden ze lekker. ik heb nooit het gevoel gehad dat ze daar te weinig lucht door konden krijgen, maar misschien vergis ik me?
chacama wat griezelig, en dus toch nog een heel stuk banaan. arme maud! maar goed opgelost.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
Mikael vamorgen goed op dreef. Als ik op de wc zit en Mikael is aan het spelen dan roep ik hem telkens als het verdacht stil word. Vanmorgen ging het zo.
Mama: Mikael
Mikael: Ja
Mikael: Ja
Mikael:Jaha mama nee (grote zucht erachteraan)
Hij vind nu al dat ik zeur
![]()
Nou..dat heeft ie niet, maar het begint als een gewone verkoudheid las ik, en het duurt nu ook al 2 weken dus...ik ben wel een beetje een hypochonder ook hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:24 schreef LadyS het volgende:
Ik geloof dat een belangrijk kenmerk van kinkhoest de gierende inademing is, vivi, en het blijven hangen in de hoestbui.
Maar ik ben geen arts natuurlijk (verre van....), dus als je je prettiger voelt bij bellen: gewoon doen. Ik zou het wl gedaan hebben, al was het maar om wat tips te krijgen om dt reutelen wat minder te maken, want dat lijkt me ook niet prettig voor hem.
Prei mag toch al vanaf 6 maanden? Tenminste volgens mijn boekje van K en Gquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:02 schreef MeNicole het volgende:
Mag Mikael nu al prei hebben? Op het cb zei ze dat ie met de pot mee mocht eten nu, bedoeld ze daar dan ook prei ovenschotel mee?
OK dan gok ik het er maar niet op. Krijgt hij gewoon zonder preiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:13 schreef Popples het volgende:
prei word aangeraden na 1,5 jaar (volgens eten voor kleintjes)
Nou, hou op schei uit! Ik ben al een week een lijstje aan het maken, en elke dag schiet me nog iets te binnen dat mee 'moet'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef PM-girl het volgende:
Maar man o man, wat een zooi sleep je mee op vakantie voor zo'n kindje zeg!
Yep, doe ik ook altijd al als we een weekendje weg gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef E.T. het volgende:
Dan lag ze wel in een veemd bed maar wel in d'r eigen geurtje en met d'r eigen knuffels om d'r heen. Ze heeft dan ook in elk vreemd campingbedje geslapen![]()
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokkenquote:
Denk het wel, als ze allebei zo moeten spoken worden ze beiden zo moe hequote:Op zondag 15 juli 2007 11:15 schreef YPPY het volgende:
Ze hebben vast wat afgesproken: Anna heeft tussen 0.15 en 6.30 drie voedingen gehad.
Leuk zicht waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn is met papa aan het skeeleren (pepijn in de kinderwagen, papa op skeelers erachter).
Papa kan erg goed skeeleren, maar Ik zit thuis vind het eng![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokken
Daarna keek ie haar aan zo van "Wat doe je nou? "en gaf ie haar een big smile met van die zielige rooie oogjes
we hebben wel preventief een soort pufdinges meegekregen waarmee hij wat ventolin kan krijgen mocht ie erg benauwd zijn. Maar het was dus geen kinkhoest
Hij begint de laatste 2 dagen trouwens heel andere geluidjes te maken, maar "AAAAA bwawawa" enzo
Suzanna, je hebt PM
Was een erg leuk gezicht, en gelukkig ging alles goed. Papa vind het voor herhaling vatbaar en Pepijn sliep overal doorheen dus die vond het ook wel primaquote:
Heb je geen klamboe of iets dergelijks? En ik zou het smeren maar even niet doenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Memmel het volgende:
Nikky, dat ziet er geweldig uit!
En Pepijn, lekker meeskeeleren hoor. Dat zal wel met een lekker vaartje gaan...
Het is hier gewoon vies benauwd. Anna ligt in haar wagen voor de balkondeuren. Op haar kamertje is het 27 graden. Daar ga ik haar dus niet inleggen. Ze mag lekker bij ons op de kamer (daar is het maar 25 graden...)
Het is hier trouwens nogal rijk aan muggen. Mag/kan je een baby van 7 weken ergens mee insmeren??
Waarom haal je het slaapje eraf? Slaapt hij 's nachts minder goed?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef MeNicole het volgende:
[afbeelding]
En zo'n Mikael hebben we de laatste paar dagen 's avonds omdat we met een slaapje minder bezig zijn.
Is gelukkig niet de hele avond zo alleen als hem iets niet wil lukken![]()
Hij sliep eerst zo:quote:Op maandag 16 juli 2007 08:08 schreef dutchie het volgende:
Vraagje voor MeNicole n.a.v. de foto en je berichtje in het fototopic :
[..]
Waarom haal je het slaapje eraf? Slaapt hij 's nachts minder goed?
Dan is het het proberen wel waard, gewoon goed letten op de signalen die hij geeft. Want als ik zo de foto zie geeft hij juist het signaal er nog niet aan toe te zijn.
dat verandert nog welquote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Anna gaat elke avond tussen 7 en half 8 slapen, gaat bijna altijd goed. Gedresseerd.
Ik heb nog een klamboe van mijn tripje naar Nigeria vorig jaar. Maar die is geimpregneerd. Ook maar niet doen dus. Ik kijk vanavond even aan, anders een kopen morgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef p_iglet het volgende:
Of idd een klamboe, wij hebben er 1tje bij de kinderwagen.
En die gaat de volgende keer echt over de wagen heen als we met dit soort weer 's avonds gaan wandelen, bah wat een boel beestjes in het zuiderpark net.
Wel even koken eerst (of spa blauw).quote:Op maandag 16 juli 2007 16:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gewoon water uit de kraan ? En hoeveel eigenlijk ? Hoeveel zij willen ? Of gewoon ff 10 - 20 ml om ff de dorst te lessen ?
Ik heb een haak boven het bed in het plafond bevestigd. Hij kan niet worden losgetrokken. Dan heb ik enkele kleine plintspijkersjes helemaal onderaan het ledikantje bevestigd zodat je de klamboe kan vastzetten en strakspannen. Dan kan ze er wel bij maar kan ze geen grip op krijgenl. Alleen die van het voeteneind is "los" maar daar zitten geen spijlen en kan ze dus ook niet lostrekken. Anders is het teveel gedoe om je kindje er weer in of uit te halen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Jarno het volgende:
Is een klamboe boven het bedje niet 'gevaarlijk' ? Ivm lostrekken, verstrengelen, etc? Anna wordt ook elke nacht lekgeprikt en als die tip van Nebelung (de citroen) niet werkt moeten we toch echt wat anders verzinnen.
Beterschapquote:Op maandag 16 juli 2007 18:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wel even koken eerst (of spa blauw).
We zijn gisteren naar de dierentuin geweest, erg leuk en gezellig, behalve dat Dean meer oog had voor het horloge van papa ipv de giraffen, kamelen en apen alshem op zijn arm nam om te kijken
Mij bekwam het uitje niet zo goed, ik hield een voedselvergiftiging aan over, heb me dus de hele nacht overgegeven aan minder charmante activiteiten..en tel daar een Dean bij op die ontzettend benauwd was en 7 keer wakker werd en een vader die overal doorheen slaapt...vandaag liggen Dean en ik dan ook te cocoonen..hij heeft ook een beetje koorts en ik heb last van klamme zweet aanvallen, errug fijn
Strand van monster is vanaf hier helaas net te ver nog. Als Pepijn straks wat verder mee kan op de fiets dan kan dat wel. Nu hebben wij geen hond, dus voor ons is kijkduin of scheveningen ook prima, alleen altijd zo druk. Monster is wel lekker rustig meestal (ik kom er met mijn werk vaak, zit vlakbij het strand van monster)quote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef Memmel het volgende:
P_iglet: ook het strand van Monster is heerlijk. Daar mag de hond nog los, dus daar zijn wij vaak te vinden. En dan daarna lekker wat eten of drinken bij de strandtent natuurlijk!
Nee hoor je hebt niks gemist!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:28 schreef snoopy het volgende:
Beaker, waarom mag je geen hypoallergene voeding geven? Heb ik dat gemist?
Sterkte morgen in het ziekenhuis!
O ik dacht dat jullie misschien een slaapje gescipt hadden, omdat het cb zoiets geopperd zou hebben. Soms nemen mensen klakkeloos over wat het cb zegt, zonder naar het kindje zelf te kijken. Maar dat is dus niet het geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hij sliep eerst zo:
21:30 naar bed
07:30 wakker
09:00/ 11:00 slapen
15:00/ 17:00 slapen
18:30/ 19:30 slapen
en dan wilde ie pas om 21:30 weer
Ik vind dat gewoon te laat, hij is bijna een jaar en ik vind dat ie gewoon 's avonds weer om 20:00 naar bed kan. Dus nu doen we het zo:
7:30 wakker
09:30/ 12:00 slapen (soms half 12)
15:30/ 17:00 slapen
En dan kan ie gewooon om 8 uur weer. Dus eigenlijk zijn de tijden gewoon iets verschoven.
Maar hij heeft 's avonds meestal wel even een dip zeg maar. Maar met speentje even lekker op schoot tv kijken is het zo weer over. En op die foto wilde ie op schoot klimmen en dat kan natuurlijk niet zelf en dat is dan net even de druppel![]()
Deze foto is namelijk van een kwartiertje later![]()
[afbeelding]
Maar hij is de laatste tijd toch al snel huilerig als hem iets niet wil lukken. Hij word gewoon zo boos dat ie ervan moet huilen. Hij wil al zoveel maar kan nog maar zo weinig![]()
Nee een slaapje minder doen we nog maar niet. Als ie eraan toe is dan geeft ie dat zelf wel aan. Maar ja nieuwe slaapschema is nog maar een paar dagen dus hij moet er nog even aan wennen. Maar hij ligt in ieder geval wel om 8 uur lekker te slapen ipv om half 10 nog rond te spokenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:40 schreef dutchie het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie misschien een slaapje gescipt hadden, omdat het cb zoiets geopperd zou hebben. Soms nemen mensen klakkeloos over wat het cb zegt, zonder naar het kindje zelf te kijken. Maar dat is dus niet het geval.
En weer een aankleedkussenhoes rijp voor de inweek....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:32 schreef marit1978 het volgende:
....
Nouja, geen èchte drol...maar wel een vrij vaste sliert die er uit geperst werd toen ik net haar anus aan buitenkant met vaseline (wattenstaafje) wat 'masseerde'. .....
Gaat redelijk. Ik heb het idee (klopt af) dat ze minder aan het spugen is. Ben wel voorzichtig met introduceren, maar goed soms laat ik mijn zorgen varen en dan gaat het de ene keer goed en de andere keer iets minder. Heb nog steeds het idee dat banaan niet goed gaat, maar meloen is wel weer een succes. Verder heeft ze gister heerlijk van 2 frites genoten. En dat was super om te zien. Ze wilde wel meer, maar dat komt de volgende keer wel. Eerst maar eens gewoon aardappel. Vanavond ga ik aardappel proberen in combi met brocoli. Met de groente kom ik nog niet zo ver nu. Maar goed ook daar ga ik weer een dagje voor plannen. Lekker potjes maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Snoopy idd. is hypoallergeen eigenlijk de beste standaard om mee te beggin vooral wanneer een van de ouders een allergie heetf of een broertje of zusje.
Beaker hoe jong ze ook zijn, ze kunnen echt wel allergisch al zijn , Ik weet neit of je naar de Meet komt, ofdat er iemand in de buurt van jou naar de meet komt. Maar als je wilt en de kinderarts vind het goed om te proberen heb ik wel wat Neocate voor je is gewoon de zuigelingen variant.
Want blijkt dat ze allergisch is toch dan helpt nutrilon en allergy care vaak al niet meer. Deze zijn nl. preventief bedoeld.
Suusik wou zo graag dat het echt echt beter ging, maar kleine stapjes zijn al heel fijn
chacama hoe is het met Maud en de bijvoeding?
ovenfrites kunnen toch ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh frietjes als je die bakt zou ik wel appart bakken voor haar.. Bij de friture of in de frietenpan worden vaak ook producten in gebakken waar ei op melk in zit.
Gewoon in een wok met wat zonnebloem olie
Beaker hier even een berichtje van een allergy-care gebruiker. En dit is niet om je te ontmoedigen, maar om je gerust te stellen. De voeding is smerig. En dan bedoel ik ook echt smerig. De enige manier dat we er voor gezorgd hebben dat Maud het dronk was haar er aan laten wennen. Flessen werden dus gemengd met borstvoeding. Schema:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Beaker het volgende:
Jet is in vier dagen tijd 100 gram gegroeidmaar dat was volledige bv-voeding! ( had heel veel bv in de vriezer )
vanmorgen weer kv gegeven, en ja dat had ze weer uitgespuugd! Waarschijnlijk toch een koemelk of lactose allergie. We gaan haar nu friso allergy-care geven in de hoop dat dat beter gaat. Ik ben nog huiverig en heb er eigenlijk weinig vertrouwen in.... vind het erg spannend!
Dit dus even afwachten, later volgt er weer een up-date
Suzanna, fijn dat Julia gegroeid is! Hopelijk gaat het snel nog beter met haar!
Ok succes. Hopelijk kun je de bv net lang genoeg aan de gang houden om Jet op een soepele manier over te krijgen op de allergy-care.zorg ervoor dat je HA of KA een verklaring geeft voor de allergie, dan krijg je dit tenminste vergoed door de verzekering. De provocatie heb je al gedaan. Op bv niet spugen of gewone voeding wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Beaker het volgende:
Mijn bv doet het niet zo goed meervandaar dat we haar moeten bijvoeren
![]()
Ze heeft het net dus op, maar niet van harte, ze vind het blijkbaar heel vies want ze heeft maar 30 cc op!
Vanavond om 11 uur gaan we het mengen met de bv
dank voor de tip!!
Beaker, voor het geval je van plan was om echt de boel door elkaar te roeren:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Beaker het volgende:
Mijn bv doet het niet zo goed meervandaar dat we haar moeten bijvoeren
![]()
Ze heeft het net dus op, maar niet van harte, ze vind het blijkbaar heel vies want ze heeft maar 30 cc op!
Vanavond om 11 uur gaan we het mengen met de bv
dank voor de tip!!
Ben ik met je eens Cattie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef cattie het volgende:
Niet om vervelend te doen en misschien doe je het ook al, maar als ik jou was zou ik hard met een lactatiekundige aan de slag gaan om te kijken of de bv nog op te krikken is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef cattie het volgende:
Niet om vervelend te doen en misschien doe je het ook al, maar als ik jou was zou ik hard met een lactatiekundige aan de slag gaan om te kijken of de bv nog op te krikken is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Beaker het volgende:
Ze heeft nog niet gespuugd![]()
Ik blijf wel gewoon kolvenen wat ik niet voldoende heb krijgt Jet aangevuld met kv
Vandaag had ik bijvoorbeeld weer heel veel ( 3 x 150 cc
) maar morgen kan het weer heel anders zijn!
Ik kolf 6 keer per dag en aanleggen met tepelhoedje proberen we ook nog steeds!
we doen erg ons best hoor
Nou heb ik er al helemáál geen verstand van, maar Beaker is volgens mij al wel met VBN en lactatiekundigen aan de slag geweest dus als ze op die manier tot het gebruik van een hoedje gekomen zijn zou ik niet te snel roepen dat ze die maar weg moet gooien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
Suzanna, vervelend dat 't nog niet echt goed gaat.Veel sterkte!
Ik heb je verhaal niet zo gevolgd maar 'live' aanleggen lukt dus niet zo goed Beaker? Tepelhoedjes zijn ondingen, probeer die zo snel mogelijk weg te laten.'s Nachts kolven werkt vaak goed productieverhogend omdat tussen 2 en 6 het prolactineniveau het hoogst is. En een lactatiekundige kan misschien erg goed zijn.. ken je www.borstvoedingsforum.nl al?
Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend.8820 gram en 70 cm nu.
(Bijna) geen nieuws is goed nieuws dus!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
.nl al?
Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend.8820 gram en 70 cm nu.
Is ie nog steeds hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:42 schreef YPPY het volgende:
Papa van Jetske is ook leuk. Of was ie iig 7 jaar geleden.
Morgen gaan we met Anna naar het CB, weer prikken. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:
Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd. En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef Linda__ het volgende:
Sjak, Jetske
. Voor zo'n post kom ik uit mijn tegenwoordig bijna standaard lurkmodus hoor!
Ik leef mee met alle babies en mama's papa's maar ben gewoon te veel met andere dingen bezig om erg actief mee te schrijven. Hier alles goed! Écht!voor allemaal.
De oefeningen die we moeten doen heggen meer te maken met het laten zien dat ie ook met zijn romp kan draaien. Als hij op de grond zit en iets achter zich wil pakken draait ie helemaal om. Hij draait niet alleen zijn romp zeg maar. Hij "weet" niet dat ie dat gedeelte ook kan draaien. Daar zijn de oefeningen meer op gericht. En ook dat ie op zijn knietjes moet gaan zitten en dan moet gaan staan. Dus niet vanuit zit optrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:49 schreef Moonah het volgende:
Dat lijkt me raar MeNicole, dat je oefeningen met Mika moet doen om juist minder soepel te worden...
Ik moet aan van die Chinese slangenkindjes denken, die van jongs af aan gedrild worden om lenig te blijven.
En Vief, wat sneu voor Dean. En wat naar dat je nu allerlei rotzooi moet gaan gebruiken zeg. Ik hoop dat hij er snel overheen groeit!
Oh lieve Sjakquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:
Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben.
Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, ik hoop dat Dean er inderdaad snel overheen groeit!
MeNicole, wat voor oefeningen moet je dan doen, "maak je stijf als een plank"?
BeakerVakantie, leuk!!
Als ik in het dreumestopic lees over potjes en zindelijk, dan voel ik me ineens toch nog wel een beetje meer hier op mijn plek...
Nou, met bijna 10 maanden oud is het al heel dichtbij, maar dan ineens weer ver weg! Potjestraining?? Dat duurt nog heeeeeel lang voor ons!quote:
Nou laten we eerst maar eens zien wat het bureau ervan zegtquote:
Anna slaapt van 7 tot 7, en komt er alleen even uit om 11 uur om wat te drinken (en dan moeten wij d'r wakker maken nog).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Moonah het volgende:
Dames, knijp maar in je handjes hoor, met dat slaapritme van jullie meiden.
Uhm... de afgelopen weken is ze elke nacht minimaal 2 keer wakker geweest tussendoor, misschien 2 of 3 keer niet. Dat jij doorslaapt zegt niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna slaapt van 7 tot 7, en komt er alleen even uit om 11 uur om wat te drinken (en dan moeten wij d'r wakker maken nog)..
(Maar nu is ze even van slag door d'r 4 (!) tandjes die tegelijkertijd doorkomen.)
Altijd fijn... die papa's die overal doorheen slapen. En dan de volgende dag vragen: en hoe was het vannacht? Maar, ach wat maakt het uit. Het zijn (in dit geval) toch de mama's die het drinken bij zich hebben.quote:
Die kon ik nog niet, bedankt. Ik heb ook meteen even gekeken en dan zit hij inderdaad nog binnen de lijntjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef chacama het volgende:
Karin is dit de grafiek van borstvoeding.com of is deze uit je boekje?
Heb even gekeken maar volgende WHO-grafiek zit ie gewoon netjes binnen de lijntjes
Ja hallo! Dat is toch geen vergelijk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna slaapt van 7 tot 7, en komt er alleen even uit om 11 uur om wat te drinken (en dan moeten wij d'r wakker maken nog)..
Daarom. Ik denk, ik corrigeer je even.quote:
Die theedoekbroek heb ik vroeger zelf aangehad. Mijn moeder heeft hem gemaakt in de jaren zeventig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef Memmel het volgende:
Sugar, heb je website even bekeken. Wat een scheet is Storm! En wat is die 'theedoek'-broek leuk!! Zelf gemaakt? Gekocht?
In het begin hebben we wel met de wijkverpleegkundige gepraat en toen ook een slaaptraining gedaan. maar dat ging meer over overdag slapen. Maar mijn ervaring met dit onderwerp is dat ze er toch nauwelijks tips voor hebben. Bij Maria hebben we het ook gehad over dat vroege wakker worden destijds. Ze hebben er gewoon ook geen echte ideeën over. Dus ik prent in: het is een faaaaaaaaase.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:16 schreef Moonah het volgende:
En Suug, ben je al eens met iemand gaan praten over Storm zijn slaappatroon? CB, opvoedwinkel? Wellicht heb je er wat aan.
Dat is mooi Beaker. Vooral dat je nu meer rust hebtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef Beaker het volgende:
Dat geeft heel veel rust! ik kolf gewoon nog steeds en wat ik nu te kort kom meng ik met de Friso![]()
Woensdag ga ik naar het inloopspreekuur van het CB, want ik ben zoooooo benieuwd hoeveel ze is aangekomen!
Overigens slaapt ze nu dus ook door. Laatste fles om 11 uur en daarna pas tussen 5 of 6 uur![]()
Memmel, wat heeft Maud precies?
P_iglet, die borstengelukkig kan ik dan de kolf eraan zetten!
Gehehehehequote:Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is mooi Beaker. Vooral dat je nu meer rust hebt
Maud (ik ben d'r mamaheeft koemelk-allergie. Dus we zijn voorzichtig met introduceren van alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |