quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef Linda__ het volgende:
Sjak, Jetske
. Voor zo'n post kom ik uit mijn tegenwoordig bijna standaard lurkmodus hoor!
Ik leef mee met alle babies en mama's papa's maar ben gewoon te veel met andere dingen bezig om erg actief mee te schrijven. Hier alles goed! Écht!voor allemaal.
De oefeningen die we moeten doen heggen meer te maken met het laten zien dat ie ook met zijn romp kan draaien. Als hij op de grond zit en iets achter zich wil pakken draait ie helemaal om. Hij draait niet alleen zijn romp zeg maar. Hij "weet" niet dat ie dat gedeelte ook kan draaien. Daar zijn de oefeningen meer op gericht. En ook dat ie op zijn knietjes moet gaan zitten en dan moet gaan staan. Dus niet vanuit zit optrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:49 schreef Moonah het volgende:
Dat lijkt me raar MeNicole, dat je oefeningen met Mika moet doen om juist minder soepel te worden...
Ik moet aan van die Chinese slangenkindjes denken, die van jongs af aan gedrild worden om lenig te blijven.
En Vief, wat sneu voor Dean. En wat naar dat je nu allerlei rotzooi moet gaan gebruiken zeg. Ik hoop dat hij er snel overheen groeit!
Oh lieve Sjakquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:
Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben.
Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, ik hoop dat Dean er inderdaad snel overheen groeit!
MeNicole, wat voor oefeningen moet je dan doen, "maak je stijf als een plank"?
BeakerVakantie, leuk!!
Als ik in het dreumestopic lees over potjes en zindelijk, dan voel ik me ineens toch nog wel een beetje meer hier op mijn plek...
Nou, met bijna 10 maanden oud is het al heel dichtbij, maar dan ineens weer ver weg! Potjestraining?? Dat duurt nog heeeeeel lang voor ons!quote:
Nou laten we eerst maar eens zien wat het bureau ervan zegtquote:
Anna slaapt van 7 tot 7, en komt er alleen even uit om 11 uur om wat te drinken (en dan moeten wij d'r wakker maken nog).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Moonah het volgende:
Dames, knijp maar in je handjes hoor, met dat slaapritme van jullie meiden.
Uhm... de afgelopen weken is ze elke nacht minimaal 2 keer wakker geweest tussendoor, misschien 2 of 3 keer niet. Dat jij doorslaapt zegt niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna slaapt van 7 tot 7, en komt er alleen even uit om 11 uur om wat te drinken (en dan moeten wij d'r wakker maken nog)..
(Maar nu is ze even van slag door d'r 4 (!) tandjes die tegelijkertijd doorkomen.)
Altijd fijn... die papa's die overal doorheen slapen. En dan de volgende dag vragen: en hoe was het vannacht? Maar, ach wat maakt het uit. Het zijn (in dit geval) toch de mama's die het drinken bij zich hebben.quote:
Die kon ik nog niet, bedankt. Ik heb ook meteen even gekeken en dan zit hij inderdaad nog binnen de lijntjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef chacama het volgende:
Karin is dit de grafiek van borstvoeding.com of is deze uit je boekje?
Heb even gekeken maar volgende WHO-grafiek zit ie gewoon netjes binnen de lijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |