Nou inderdaad Memmel en Marit, jullie mogen je handjes dichtknijpen. Ruud krijgt rond 11 uur/half 12 meestal een voeding en is dan nog even wakker tot een uur of 1. Dan komt hij weer rond 4 uur en is dan wakker tot de volgende voeding om 7 uur. Tenminste dit was de laatste 4 dagen zo, kan nu wel weer ander zijn, het ritme veranderd vaak.Om half 8 staat zijn grote broer weer klaar om naar beneden te gaan. Maar moet zeggen dat ik ook wel makkelijker ben dan met Bram. Leuk dat hij wakker is maar ik ga slapen, betekend wel dat ik tussen 4 en 7 meestal elke 5 minuten een speen erin moet frotten.
Beaker wat fijn dat deze voeding wel goed gaat. Lijkt me vreselijk veel gedoe om te kolven en flesjes te geven, knap dat je het volhoudt.
Wij zijn gisteren naar het consultatieburo geweest. Ruud is nu 5 weken en zit al 2 kg boven zijn geboortegewicht
![]()
Hij is nu 6190 gram. Zijn lijntje schoot de curve uit. Volgens mij is het maar goed dat ik borstvoeding geef, hier konden ze niet veel op zeggen.
![]()
Lengte met zijn geboorte heb ik gegokt. Zal wel iets te klein geweest zijn.
Voeding gaat dus goed. Hij zit sinds zondag in een ritme van om de 4 uur. Echt ontzettend lekker. Bram zat met 3 maanden nog op een ritme van om de 2,5/3 uur. Hij drinkt nu meestal iets van een half uurtje, ook zo lekker.
En verder is het een erg makkelijk en tevreden mannetje. Af en toe wat krampjes maar mag geen naam hebben.