abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:40:34 #151
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51556698
Even een update-je, ik heb vanochtend de kinderarts weer gesproken, ze vond 100 gram in twee weken (gisteren gewogen op het CB, ze was 100 gram aangekomen in twee weken) toch redelijk, gezien het feit dat ze zo weinig eet.
Ze vond het niet nodig om vandaag nog een keertje te kijken, aangezien ik gisteren bij het CB was geweest en heb laten wegen en ook naar haar is gekeken. Het heeft dan ook weinig zin he...
Als het deze week echt niet goed gaat, kan ze weer opgenomen worden voor observatie. Dat is eigenlijk ook het enige wat ze er verder aan kunnen doen...
Volgende week dinsdag heb ik wel een afspraak gelukkig.

Maar vandaag ging het redelijk, vanochtend een tijdje na het wakkerworden pas haar pap gegeven (net na het wakkerworden wil ze nooit eten) en toen had ze een heel bord op... kwam het er bij het geven van de laatste hapjes voor het grootste gedeelte weer uit ... maar goed, het is even binnen geweest. En vast niet alles eruit...
Daarna een fruithap zowat helemaal op en vanmiddag een half bordje pap met veel moeite, maar toch naar binnen gekregen. Ik vind het al een stuk beter gaan dan gisteren!
pi_51557190
Suus ik maak me toch zorgen hoor. Jullie zijn vaak in mijn gedachte hoor met Juliaatje. Ik vind het fijn dat je af en toe een kleine update geeft. Hoe is het met jou zelf? Een naar het moederstopic.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:06:30 #153
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51557651
Suus, fijn dat Julia in elk geval is aangekomen. Alleen jammer dat het niet zonder zorgen gaat. Hopelijk gaat het deze week goed en krijgt ze weer wat meer zin in eten. voor Julia en jou.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:57:12 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51559436
Ik hoop dat Julia het zo volhoudt Suzanna!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51560178
Suzanna dat klinkt toch al wat beter dan eerst! En hopelijk wordt het alleen maar beter.

Hoe is het nu met Jet?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:55:50 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51561535
Snoopy idd. is hypoallergeen eigenlijk de beste standaard om mee te beggin vooral wanneer een van de ouders een allergie heetf of een broertje of zusje.

Beaker hoe jong ze ook zijn, ze kunnen echt wel allergisch al zijn , Ik weet neit of je naar de Meet komt, ofdat er iemand in de buurt van jou naar de meet komt. Maar als je wilt en de kinderarts vind het goed om te proberen heb ik wel wat Neocate voor je is gewoon de zuigelingen variant.
Want blijkt dat ze allergisch is toch dan helpt nutrilon en allergy care vaak al niet meer. Deze zijn nl. preventief bedoeld.

Suus ik wou zo graag dat het echt echt beter ging, maar kleine stapjes zijn al heel fijn

chacama hoe is het met Maud en de bijvoeding ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:02:35 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51561825
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Snoopy idd. is hypoallergeen eigenlijk de beste standaard om mee te beggin vooral wanneer een van de ouders een allergie heetf of een broertje of zusje.

Beaker hoe jong ze ook zijn, ze kunnen echt wel allergisch al zijn , Ik weet neit of je naar de Meet komt, ofdat er iemand in de buurt van jou naar de meet komt. Maar als je wilt en de kinderarts vind het goed om te proberen heb ik wel wat Neocate voor je is gewoon de zuigelingen variant.
Want blijkt dat ze allergisch is toch dan helpt nutrilon en allergy care vaak al niet meer. Deze zijn nl. preventief bedoeld.

Suus ik wou zo graag dat het echt echt beter ging, maar kleine stapjes zijn al heel fijn

chacama hoe is het met Maud en de bijvoeding ?
Gaat redelijk. Ik heb het idee (klopt af) dat ze minder aan het spugen is. Ben wel voorzichtig met introduceren, maar goed soms laat ik mijn zorgen varen en dan gaat het de ene keer goed en de andere keer iets minder. Heb nog steeds het idee dat banaan niet goed gaat, maar meloen is wel weer een succes. Verder heeft ze gister heerlijk van 2 frites genoten. En dat was super om te zien. Ze wilde wel meer, maar dat komt de volgende keer wel. Eerst maar eens gewoon aardappel. Vanavond ga ik aardappel proberen in combi met brocoli. Met de groente kom ik nog niet zo ver nu. Maar goed ook daar ga ik weer een dagje voor plannen. Lekker potjes maken.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:05:54 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51561955
Oh frietjes als je die bakt zou ik wel appart bakken voor haar.. Bij de friture of in de frietenpan worden vaak ook producten in gebakken waar ei op melk in zit.

Gewoon in een wok met wat zonnebloem olie
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:34:29 #159
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51563026
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh frietjes als je die bakt zou ik wel appart bakken voor haar.. Bij de friture of in de frietenpan worden vaak ook producten in gebakken waar ei op melk in zit.

Gewoon in een wok met wat zonnebloem olie
ovenfrites kunnen toch ook?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:25:10 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51564677
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:34 schreef chacama het volgende:

[..]

ovenfrites kunnen toch ook?
  Jubileum moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 19:49:04 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51568876
Suzanna wat fijn dat ze wel iets gegroeid is ook al zijn het kleine stapjes. Is ze nog wel vrolijk of is dat nog steeds weg?

Beaker hoe was het vandaag?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_51570292
Jet is in vier dagen tijd 100 gram gegroeid maar dat was volledige bv-voeding! ( had heel veel bv in de vriezer )
vanmorgen weer kv gegeven, en ja dat had ze weer uitgespuugd! Waarschijnlijk toch een koemelk of lactose allergie. We gaan haar nu friso allergy-care geven in de hoop dat dat beter gaat. Ik ben nog huiverig en heb er eigenlijk weinig vertrouwen in .... vind het erg spannend!
Dit dus even afwachten, later volgt er weer een up-date

Suzanna, fijn dat Julia gegroeid is! Hopelijk gaat het snel nog beter met haar!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_51570416
Jet en Julia allebei zo doorgaan en lekker groeien en goed blijven eten en drinken.

Knuffel voor Beaker en Suus
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:31:13 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51570650
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Beaker het volgende:
Jet is in vier dagen tijd 100 gram gegroeid maar dat was volledige bv-voeding! ( had heel veel bv in de vriezer )
vanmorgen weer kv gegeven, en ja dat had ze weer uitgespuugd! Waarschijnlijk toch een koemelk of lactose allergie. We gaan haar nu friso allergy-care geven in de hoop dat dat beter gaat. Ik ben nog huiverig en heb er eigenlijk weinig vertrouwen in .... vind het erg spannend!
Dit dus even afwachten, later volgt er weer een up-date

Suzanna, fijn dat Julia gegroeid is! Hopelijk gaat het snel nog beter met haar!
Beaker hier even een berichtje van een allergy-care gebruiker. En dit is niet om je te ontmoedigen, maar om je gerust te stellen. De voeding is smerig. En dan bedoel ik ook echt smerig. De enige manier dat we er voor gezorgd hebben dat Maud het dronk was haar er aan laten wennen. Flessen werden dus gemengd met borstvoeding. Schema:
week 1 en 2: 3/4 bv en 1/4 friso
week 3: 2/3 bv en 1/3 friso
week 4: 1/3 bv 2/3 friso
week 5: friso

Succes en ik hoop dat het gaat helpen. Waarom wil je eigenlijk stoppen met de bv? Dacht dat het goed ging. (of heb ik iets gemist?)
pi_51570897
Mijn bv doet het niet zo goed meer vandaar dat we haar moeten bijvoeren

Ze heeft het net dus op, maar niet van harte, ze vind het blijkbaar heel vies want ze heeft maar 30 cc op!
Vanavond om 11 uur gaan we het mengen met de bv

dank voor de tip!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:42:05 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51571110
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Beaker het volgende:

Ze heeft het net dus op, maar niet van harte, ze vind het blijkbaar heel vies want ze heeft maar 30 cc op!

dank voor de tip!!
Ok succes. Hopelijk kun je de bv net lang genoeg aan de gang houden om Jet op een soepele manier over te krijgen op de allergy-care.zorg ervoor dat je HA of KA een verklaring geeft voor de allergie, dan krijg je dit tenminste vergoed door de verzekering. De provocatie heb je al gedaan. Op bv niet spugen of gewone voeding wel.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 20:48:55 #167
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51571367
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Beaker het volgende:

dank voor de tip!!
Beaker, voor het geval je van plan was om echt de boel door elkaar te roeren:
als je het na elkaar geeft in de volgorde bv - kv dan weet je tenminste zeker dat al je bv benut wordt, ook als Jet wat minder wil drinken dan waar je op gerekend had.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:54:21 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51571532
Maar dan heb je weer niet het voordeel dat je de smaak een beetje kan verdoezelen tot ze eraan gewend is. En dat was de reden van de suggestie om te mengen.
pi_51571619
maar; dan blijft die vieze smaak toch net zo vies ?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:08:56 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51572086
Daarom ook maar kleine beetjes mengen. Je weet dat ze in elk geval 30cc drinkt. Dan leng je dus 30cc water aan met 90 cc bv en voegt na het verwarmen 1 schep friso toe. Zo heb je een fles van 130ml. Is dat genoeg Beaker? Of drinkt ze al meer. Drinkt ze meer dan zou ik wel uitgaan van de 30cc (=40cc kv) en dat wat je nodig hebt om een hele voeding te maken. Anders moet je met halve maatschepjes gaan werken....kan (heb het zelf ook gedaan), maar is niet echt makkelijk.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:12:25 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51572213
Die Jut en Jul Jet en Juul toch.... Dames zorgenkindjes.
Sterkte er maar weer mee hoor Beak en Suz...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:20:03 #172
108648 cattie
lieve moeder
pi_51572497
Wat naar Beaker! Hopelijk gaat het snel beter.

Niet om vervelend te doen en misschien doe je het ook al, maar als ik jou was zou ik hard met een lactatiekundige aan de slag gaan om te kijken of de bv nog op te krikken is.

Suzanna, ook weer sterkte met Julia!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:25:31 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51572706
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef cattie het volgende:

Niet om vervelend te doen en misschien doe je het ook al, maar als ik jou was zou ik hard met een lactatiekundige aan de slag gaan om te kijken of de bv nog op te krikken is.
Ben ik met je eens Cattie.
pi_51573289
Beaker, wat een gedoe, balen dat je BV niet meer zo goed loopt!
Knuf voor je kleine meid

Suzanna, ook voor jullie knufjes....die Julia blijft ons ook maar bezig houden op Fok!
Zag pas een foto van haar in het kinderfototopic, ze is ondanks alles wel vrolijk he....
Soms vraag je je af hoe die kinderen toch steeds zo vrolijk kunnen zijn, we waren zelf allang depri geweest......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:16:06 #175
94046 PM-girl
pi_51574685
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef cattie het volgende:

Succes Beaker, het is niet fijn, zo;n situatie.
*
pi_51575228
Ze heeft nog niet gespuugd

Ik blijf wel gewoon kolven en wat ik niet voldoende heb krijgt Jet aangevuld met kv Vandaag had ik bijvoorbeeld weer heel veel ( 3 x 150 cc ) maar morgen kan het weer heel anders zijn!
Ik kolf 6 keer per dag en aanleggen met tepelhoedje proberen we ook nog steeds!

we doen erg ons best hoor
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_51579198
Suzanna, vervelend dat 't nog niet echt goed gaat. Veel sterkte!

Ik heb je verhaal niet zo gevolgd maar 'live' aanleggen lukt dus niet zo goed Beaker? Tepelhoedjes zijn ondingen, probeer die zo snel mogelijk weg te laten. 's Nachts kolven werkt vaak goed productieverhogend omdat tussen 2 en 6 het prolactineniveau het hoogst is. En een lactatiekundige kan misschien erg goed zijn.. ken je www.borstvoedingsforum.nl al?

Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend. 8820 gram en 70 cm nu.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:10:45 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51582697
Gefeliciteerd Jetske Veel plezier in het andere topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:18:21 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51582762
Dag Jetske! Tot gauw bij de dreumesjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:58:00 #180
108648 cattie
lieve moeder
pi_51583246
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Beaker het volgende:
Ze heeft nog niet gespuugd

Ik blijf wel gewoon kolven en wat ik niet voldoende heb krijgt Jet aangevuld met kv Vandaag had ik bijvoorbeeld weer heel veel ( 3 x 150 cc ) maar morgen kan het weer heel anders zijn!
Ik kolf 6 keer per dag en aanleggen met tepelhoedje proberen we ook nog steeds!

we doen erg ons best hoor
Goed zo. Hopelijk gaat het aanleggen steeds beter en kan ze helemaal over op bv!
Toen ik op een gegeven moment minder eruit kreeg met kolven heb ik syntocinon spray van de huisarts gekregen. (Eigenlijk vooral voor het opwekken van de tsr, maar de productie steeg bij mij met het kolven ook!) Toen ging het weer als een tiet! (Al was dat wel een andere situatie, want dat was na een half jaar.)

Jetske, ook hier nog even: hartelijk gefeliciteerd!
pi_51583727
Sjak en Schanulleke van harte met Jetske en geniet er vandaag van...
pi_51583795
Jetske één jaar alweer !
gefeliciteerd voor jou en je mama en papa !
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:29:20 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51583854
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
Suzanna, vervelend dat 't nog niet echt goed gaat. Veel sterkte!

Ik heb je verhaal niet zo gevolgd maar 'live' aanleggen lukt dus niet zo goed Beaker? Tepelhoedjes zijn ondingen, probeer die zo snel mogelijk weg te laten. 's Nachts kolven werkt vaak goed productieverhogend omdat tussen 2 en 6 het prolactineniveau het hoogst is. En een lactatiekundige kan misschien erg goed zijn.. ken je www.borstvoedingsforum.nl al?

Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend. 8820 gram en 70 cm nu.
Nou heb ik er al helemáál geen verstand van, maar Beaker is volgens mij al wel met VBN en lactatiekundigen aan de slag geweest dus als ze op die manier tot het gebruik van een hoedje gekomen zijn zou ik niet te snel roepen dat ze die maar weg moet gooien.
Althans... die dingen zijn niet voor niets ooit bedacht en mss heeft het voor sommigen wel nut...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 18-07-2007 09:57:19 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:40:08 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51584109
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
.nl al?

(Bijna) geen nieuws is goed nieuws dus!
Houden zo!!

Daaaahhaaaag Jetske!
Van harte gefeliciteerd mooie dame, ook voor je lieve mama (en je papa, maar die ken ik niet).
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:42:48 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51584158
Papa van Jetske is ook leuk. Of was ie iig 7 jaar geleden.

Morgen gaan we met Anna naar het CB, weer prikken. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:50:34 #186
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51584341
Julia eet weer een stuk beter sinds gisteren! ze spuugt soms wel weer wat uit, gisterochtend bijna het hele bord pap er weer uit...maar de rest van de dag is eigenlijk zowat alles erin gebleven, en ze éét dus weer! nog niet altijd helemaal van harte, maar echt een wereld van verschil met zondag en maandag! Vanochtend haar bordje pap helemaal opgegeten, en spuugde wel wat uit, maar lang niet alles. Dus het gaat écht beter!
Volgende week dinsdag naar de kinderarts, ik ben benieuwd of ze dan goed is aangekomen en of dit zo blijft gaan, wat zou dat heerlijk zijn!

's Ochtends wacht ik een tijdje met pap geven, niet gelijk als ze wakker is, en dat lijkt wel goed te werken. Dan heeft ze echt een reuze honger en gaat het er best in!
pi_51584499
Fijn om te lezen Suzanna dat het nu de goede kant lijkt uit te gaan.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:58:37 #188
593 sjak
Juffie Bloem
pi_51584553
Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben. De laatste tijd heb ik ook daarom (en omdat ik gewoon wat meer tijd elders wilde besteden) hier niet zoveel gepost. Maar ik wil hier ook niet zomaar weggaan. Ik heb het afgelopen jaar zoveel geleerd, zoveel gelachen en ook veel meegeleefd, dat vergeet ik nooit meer. Dus ondanks wat iedereen zegt over OUD en ondanks de eens-in-de-zoveel-tijd uitbarstingen is het voor mij een plekje die me zeer veel waard is geworden!

Mikael: nog even en je mag ons volgen, gezellig. I hoop dat jullie een goed slaapritueel hebben gevonden want die foto's van zo'n klein over z'n toeren mannetje wil je natuurlijk niet te veel zien op je bruiloft

Ronja: heerlijke griet. Met zo'n stoere mama die allemaal spannende keuzes maakt. Tot snel weer

Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!

Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd. En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa

Storm, Woorden schieten mij te kort om szo'n geweldig grappig mannetje te beschrijven. Na een pittige start lijkt ie wel helemaal zijn draai gevonden te hebben, net als zijn mama. Lieve sjoeg, het komt echt allemaal goed. En het is het allemaal ook echt waard!!

Eva, terug van weggeweest. ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik jullie weer snel bij de dreumessen kan begroeten!

Lis is er ook al zo een waar ik liever plaatjes bij zet dan woorden. wat een plaatje is het toch. Met die haartjes en die oogjes. Ik was toen zo opgelucht voor jullie dat het hartruisje niets ernstigs bleek te zijn. Enne snoopy, je zet heerlijke cappuccino

Simon, net heerlijk op vakantie geweest. Wij gaan morgen, ik ben de zooi bij elkaar aan het zoeken Ik ben benieuwd. Lekker he dat je het ritme dan even los kan laten, zit ie er alweer helemaal in?

FantasThies, daar moet ik elke keer aan denken als ik zijn naam zie. Wat een gezoek was het in het begn he. Ik ben blij dat jullie toen snel een eigen ritme hebben kunnen vinden. Nu hoor ik eigenlijk alleen maar goede verhalen en zo hoort het ook. voor de mama van Thies, je bent een bikkel!

Fonske, ik ben zo nieuwsgierig of jij later net zo je hart op de tong krijgt als jouw mama. Heerlijk verfrissend maar af en toe een beetje bot...Ik zie Fons als een levensgenieter, overal op zijn gemak en altijd aan het lachen. Ik kan geen genoeg kriojgen van de filmpjes en de foto's.

Maud, de kleinste toen op de verse en belegen moedermeet. Inmiddels alweer een flink stuk groter. Ik las dat er veel gedoe met eten was. heel veel sterkte ermee

Julia, arme julia, nog steeds niet helemaal lekker. Suzanna, ik wens je heel veel sterkte met alles. Wat zul jij een rottijd hebben.

Iris, Daniel, Lucie, Ive, Kendahl en Ezra we komen eraan hoor!!!

Disclaimer:
Ik heb geen mensen over geslagen omdat ik ze niet aardig vind ofzo, maar gewoon omdat ik niet zoveel wist te vertellen. Ik wens jullie wel allemaal het beste toe en echt, het is zo cliche: geniet ervan het gaat vEEL te snel

Lieve allemaal, nogmaals bedankt voor alle tips
Lekker douchen!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:00:32 #189
593 sjak
Juffie Bloem
pi_51584595
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:42 schreef YPPY het volgende:
Papa van Jetske is ook leuk. Of was ie iig 7 jaar geleden.

Morgen gaan we met Anna naar het CB, weer prikken. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
Is ie nog steeds hoor
succes morgen!
Lekker douchen!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:18:55 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51585147
Lieve, lieve Jet(ske). Jouw koppie deed me toen al smelten. Sjak en Shanulleke geniet van jullie kleine 'grote' meid. Tot over een paar maandjes in het dreumussentopic.

Fijne verjaardag
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:20:56 #191
94046 PM-girl
pi_51585209
Gefeliciteerd Jetske en Sjak! Tot snel in het dreumestopic En een goede vakantie met jullie gezinnetje!

Poemojn, fijn zo! En inderdaad, tepelhoedjes zijn ondingen, maar voor de enkeling die er baat bij heeft, zijn het wondermiddelen!

Suzanna, klinkt weer positief dit!

YPPY en Jarno, alvast succes!
*
  Milf woensdag 18 juli 2007 @ 10:43:09 #192
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51585904
Dag sjak! Tot in het andere topic!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51586010
Sjak! Wat een lieve woorden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51587179
Jetske gefeliciteerd maak er gezellige dag met pap en ma ervan.

hier was het tepelhoedje echt een uitkomst. later ging het ook zonder maar de eerst tijd was was het echt een uitkomst.
mama van 3 kids!
pi_51590509
Van harte met Jetske!
pi_51590791
Sjak wat een mooie post! gefeliciteerd hoor, en tot snel!
pi_51590977
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:

Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd. En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa
, . Dankje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:51:25 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51596357
Sjak....
Wat ontzettend attent van je om zo'n post te schrijven! Erg lief...
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:52:24 #199
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51596384
idd erg lief Sjak.
*OUD heilige*
pi_51600923
Sjak , Jetske . Voor zo'n post kom ik uit mijn tegenwoordig bijna standaard lurkmodus hoor!
Ik leef mee met alle babies en mama's papa's maar ben gewoon te veel met andere dingen bezig om erg actief mee te schrijven. Hier alles goed! Écht!
voor allemaal.
Eva en Maria
pi_51608626
Een mooie post Sjak. Een beetje laat maar gefeliciteerd met Jetske!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:22:21 #202
94046 PM-girl
pi_51608637
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef Linda__ het volgende:
Sjak , Jetske . Voor zo'n post kom ik uit mijn tegenwoordig bijna standaard lurkmodus hoor!
Ik leef mee met alle babies en mama's papa's maar ben gewoon te veel met andere dingen bezig om erg actief mee te schrijven. Hier alles goed! Écht!
voor allemaal.
*
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:22:26 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51630319
Ben net weer met Dean naar de dokter geweest vawege het hoesten/reutelen en hebben nu behalve Ventolin ook een ander soort inhaler gekregen, Flixotide.

Volgens de dokter heeft ie een soort "baby-astma" ..ze verwacht overigens wel dat hij erover heen zal groeien maar leuk is anders.

Mijn arme reutelende grobbekuikentje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51630475
Dean

Hier is vanmorgen heel vroeg de fysio geweest. Mikael vond dat allemaal maar niks zo'n vreemde die aan hem trok enzo Maar gelukkig mocht ze wel van alles met hem doen. Het probleem was voor haar wel meteen duidelijk. Hij is veel te soepel. Hij is eigenlijk te lenig en kan dingen die ie eigenlijk niet zou moeten kunnen We hebben een acrobaat in spe Maar nu hebben we oefeningen gekregen die we deze week moeten doen met hem. Volgende week kijkt ze dan weer verder.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:49:39 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51631158
Dat lijkt me raar MeNicole, dat je oefeningen met Mika moet doen om juist minder soepel te worden...
Ik moet aan van die Chinese slangenkindjes denken, die van jongs af aan gedrild worden om lenig te blijven.

En Vief, wat sneu voor Dean. En wat naar dat je nu allerlei rotzooi moet gaan gebruiken zeg. Ik hoop dat hij er snel overheen groeit!
pi_51631389
Moonah hoe is het met jou? Hoeveel tandjes heeft Thies? Hier heb ik namelijk ook zo'n mondje en nog twee die aan het doorkomen zijn boven nr. 5 en 6 en Kaith maar sabbelen op een bevroren fles...
pi_51631587
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:49 schreef Moonah het volgende:
Dat lijkt me raar MeNicole, dat je oefeningen met Mika moet doen om juist minder soepel te worden...
Ik moet aan van die Chinese slangenkindjes denken, die van jongs af aan gedrild worden om lenig te blijven.

En Vief, wat sneu voor Dean. En wat naar dat je nu allerlei rotzooi moet gaan gebruiken zeg. Ik hoop dat hij er snel overheen groeit!
De oefeningen die we moeten doen heggen meer te maken met het laten zien dat ie ook met zijn romp kan draaien. Als hij op de grond zit en iets achter zich wil pakken draait ie helemaal om. Hij draait niet alleen zijn romp zeg maar. Hij "weet" niet dat ie dat gedeelte ook kan draaien. Daar zijn de oefeningen meer op gericht. En ook dat ie op zijn knietjes moet gaan zitten en dan moet gaan staan. Dus niet vanuit zit optrekken.
Gaan zitten bijvoorbeeld doet ie heel raar Hij gaat op zijn buik liggen, dan gooit ie helemaal zijn kont omhoog, schuift zijn benen eronder en dan gooit ie zichzelf achterover. Hij is gewoon heel slim want hij maakt gebruik van zijn lenigheid. Want de fysio wilde hem op zijn buik leggen maar dat lukte niet omdat ie heel snel zijn benen onder zijn kont schuift zodat ie toch zittend terrecht komt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51632167
Dean! MeNicole. wat Moonah zegt, heel raar lijkt me dat!

Hier gaat het waanzinnig Jet eet die Friso allergy-care met gemak op, het smaakt haar best Ik meng het met de bv ( 65 cc Friso en 45 cc bv )

Ze heeft niet meer gespuugd

Ik ben in zo'n jubel stemming dat ik eerst maar is ff een vakantie heb geboekt In oktober gaan we lekker naar Center Parcs in Zandvoort
Maar eerst gaan we genieten op Texel!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_51632704
beaker wat fijn dat het nu weer beter gaat met Jet. geniet lekker van jullie vakanties.
vivi en Dean
menicole wat raar die oefeningen maar ze zijn er niet voor niets.

hier hebben we een heerlijk wijsneusje. nog 8 maand dan krijgt ze een brusje als allles goed gaat en ik zei het gisteren tegen haar en ze begon heel hard te lachen en te bewegen net of ze het snapte
mama van 3 kids!
pi_51637430
O wat leuk Popples! gefeliciteerd!!
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:41:36 #211
103793 kozakken
Living the life
pi_51640329
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:
Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben.

Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!
Oh lieve Sjak Wat lief gezegd!

Tot snel aan de dreumesjeskant!!
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:56:24 #212
94046 PM-girl
pi_51640944
Vivi, ik hoop dat Dean er inderdaad snel overheen groeit!

MeNicole, wat voor oefeningen moet je dan doen, "maak je stijf als een plank"?

Beaker Vakantie, leuk!!

Als ik in het dreumestopic lees over potjes en zindelijk, dan voel ik me ineens toch nog wel een beetje meer hier op mijn plek...
*
pi_51641043
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, ik hoop dat Dean er inderdaad snel overheen groeit!

MeNicole, wat voor oefeningen moet je dan doen, "maak je stijf als een plank"?

Beaker Vakantie, leuk!!

Als ik in het dreumestopic lees over potjes en zindelijk, dan voel ik me ineens toch nog wel een beetje meer hier op mijn plek...
het lijkt ver weg he?
mama van 3 kids!
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:00:35 #214
94046 PM-girl
pi_51641124
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef Popples het volgende:

[..]

het lijkt ver weg he?
Nou, met bijna 10 maanden oud is het al heel dichtbij, maar dan ineens weer ver weg! Potjestraining?? Dat duurt nog heeeeeel lang voor ons!
*
pi_51641520
Vakantie naar Zandvoort word waarschijnlijk een vakantie naar spanje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_51641634
Meen je!! Lekker Beaker!! Wanneer gaat het gebeuren????
En dan in het vliegtuig???

Lees net in het dreumesjestopic een uitleg over het hoe en waarom van de spreidbroek van Iris van LadyS. Staat daarin dat de symptomen onder andere zijn: een extra bilplooi....
Dat heeft Meike....OMG
Mijn zus had vroeger heupdysplasie, dus het zit wel in de familie....

Ik zal het op het bureau vragen de volgende keer...
pi_51642010
pm wie weet komt het wel heel snel. ik was net 1 en was zindelijk en er zijn kinderen die er sneller aan toe zijn.

wat lekker beaker. heerlijk.

karin geen zorgen maken he.
mama van 3 kids!
pi_51642155
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef Popples het volgende:

karin geen zorgen maken he.
Nou laten we eerst maar eens zien wat het bureau ervan zegt
voordat ik me weer allerlei dingen in mijn hoofd ga halen
Er is immers nog niks aan de hand!
pi_51642668
Karin..niet druk gaan maken nu hoor!
alléén een dubbele bilplooi zegt niets, is nieteens een reden voor extra onderzoek!

dus.....inderdaad niets in je hoofd halen
en er straks bovenop zitten op het bureau!
(en bedenken of je wel genoegen wil/kan nemen dan met 'is niets hoor' .... of dat je toch een echo of foto wil om het zekerder te weten)

Beaker... olé !
lekker naar Spanje !?
pi_51643011
Tis iets om straks even aan te kaarten als we weer naar het bureau moeten.... begin aug.
We zien het wel!!

Marit, heeft Ilse haar ontlasting al weer op regel?
pi_51643110
dat bedoelde ik ook niks in je hoofd halen nu. gewoon afwachten.
mama van 3 kids!
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:58:15 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51643570
Karin Arwen heeft ook een bil-plooi aan een kant nog steeds.
Ze had met de eerste heupecho ("verplicht"want KS ) een lichte afwijking, maar paar weken erna met 4 mnd was er geen afwijking meer te zien
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:46:04 #223
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51645619
wat moet ik me voorstellen bij een dubbele bil-plooi?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51651792
Heupdysplasie of luxatie. HIer ook een dubbele plooi en ook omdat het in de fam zit een echo gekregen en Kaith heeft het niet maar wel alle kenmerken en nu zijn ze er achter dat ze te soepel is in haar heupen. Ze slaapt nog steeds in de kikkertjeshouding en ligt altijd helemaal in spreidstand als aan het spelen is. Ze slaapt met een rol onder haar billen door die dan vast zit langs haar zij links en rechts om zo haar heupen/spieren rust te geven (ze kan niet meer in de kikkertjeshouding slapen) en sterker te maken en verder krijgt ze fysio. Symptonen zijn identiek aan dysplasie en luxatie.

Voorbeeld ze ligt plat op haar rug op de grond en haar voetjes kan ze pakken met haar handjes liggend met haar beentjes ook plat op de grond.
pi_51654104
Meike heeft aan het ene been een plooi meer als aan het andere been....
Ik zal straks wel eens kijken of ik het kan showen met een fotootje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')