Gaat redelijk. Ik heb het idee (klopt af) dat ze minder aan het spugen is. Ben wel voorzichtig met introduceren, maar goed soms laat ik mijn zorgen varen en dan gaat het de ene keer goed en de andere keer iets minder. Heb nog steeds het idee dat banaan niet goed gaat, maar meloen is wel weer een succes. Verder heeft ze gister heerlijk van 2 frites genoten. En dat was super om te zien. Ze wilde wel meer, maar dat komt de volgende keer wel. Eerst maar eens gewoon aardappel. Vanavond ga ik aardappel proberen in combi met brocoli. Met de groente kom ik nog niet zo ver nu. Maar goed ook daar ga ik weer een dagje voor plannen. Lekker potjes maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Snoopy idd. is hypoallergeen eigenlijk de beste standaard om mee te beggin vooral wanneer een van de ouders een allergie heetf of een broertje of zusje.
Beaker hoe jong ze ook zijn, ze kunnen echt wel allergisch al zijn , Ik weet neit of je naar de Meet komt, ofdat er iemand in de buurt van jou naar de meet komt. Maar als je wilt en de kinderarts vind het goed om te proberen heb ik wel wat Neocate voor je is gewoon de zuigelingen variant.
Want blijkt dat ze allergisch is toch dan helpt nutrilon en allergy care vaak al niet meer. Deze zijn nl. preventief bedoeld.
Suusik wou zo graag dat het echt echt beter ging, maar kleine stapjes zijn al heel fijn
chacama hoe is het met Maud en de bijvoeding?
ovenfrites kunnen toch ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh frietjes als je die bakt zou ik wel appart bakken voor haar.. Bij de friture of in de frietenpan worden vaak ook producten in gebakken waar ei op melk in zit.
Gewoon in een wok met wat zonnebloem olie
Beaker hier even een berichtje van een allergy-care gebruiker. En dit is niet om je te ontmoedigen, maar om je gerust te stellen. De voeding is smerig. En dan bedoel ik ook echt smerig. De enige manier dat we er voor gezorgd hebben dat Maud het dronk was haar er aan laten wennen. Flessen werden dus gemengd met borstvoeding. Schema:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Beaker het volgende:
Jet is in vier dagen tijd 100 gram gegroeidmaar dat was volledige bv-voeding! ( had heel veel bv in de vriezer )
vanmorgen weer kv gegeven, en ja dat had ze weer uitgespuugd! Waarschijnlijk toch een koemelk of lactose allergie. We gaan haar nu friso allergy-care geven in de hoop dat dat beter gaat. Ik ben nog huiverig en heb er eigenlijk weinig vertrouwen in.... vind het erg spannend!
Dit dus even afwachten, later volgt er weer een up-date
Suzanna, fijn dat Julia gegroeid is! Hopelijk gaat het snel nog beter met haar!
Ok succes. Hopelijk kun je de bv net lang genoeg aan de gang houden om Jet op een soepele manier over te krijgen op de allergy-care.zorg ervoor dat je HA of KA een verklaring geeft voor de allergie, dan krijg je dit tenminste vergoed door de verzekering. De provocatie heb je al gedaan. Op bv niet spugen of gewone voeding wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Beaker het volgende:
Mijn bv doet het niet zo goed meervandaar dat we haar moeten bijvoeren
![]()
Ze heeft het net dus op, maar niet van harte, ze vind het blijkbaar heel vies want ze heeft maar 30 cc op!
Vanavond om 11 uur gaan we het mengen met de bv
dank voor de tip!!
Beaker, voor het geval je van plan was om echt de boel door elkaar te roeren:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Beaker het volgende:
Mijn bv doet het niet zo goed meervandaar dat we haar moeten bijvoeren
![]()
Ze heeft het net dus op, maar niet van harte, ze vind het blijkbaar heel vies want ze heeft maar 30 cc op!
Vanavond om 11 uur gaan we het mengen met de bv
dank voor de tip!!
Ben ik met je eens Cattie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef cattie het volgende:
Niet om vervelend te doen en misschien doe je het ook al, maar als ik jou was zou ik hard met een lactatiekundige aan de slag gaan om te kijken of de bv nog op te krikken is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:20 schreef cattie het volgende:
Niet om vervelend te doen en misschien doe je het ook al, maar als ik jou was zou ik hard met een lactatiekundige aan de slag gaan om te kijken of de bv nog op te krikken is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Beaker het volgende:
Ze heeft nog niet gespuugd![]()
Ik blijf wel gewoon kolvenen wat ik niet voldoende heb krijgt Jet aangevuld met kv
Vandaag had ik bijvoorbeeld weer heel veel ( 3 x 150 cc
) maar morgen kan het weer heel anders zijn!
Ik kolf 6 keer per dag en aanleggen met tepelhoedje proberen we ook nog steeds!
we doen erg ons best hoor
Nou heb ik er al helemáál geen verstand van, maar Beaker is volgens mij al wel met VBN en lactatiekundigen aan de slag geweest dus als ze op die manier tot het gebruik van een hoedje gekomen zijn zou ik niet te snel roepen dat ze die maar weg moet gooien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
Suzanna, vervelend dat 't nog niet echt goed gaat.Veel sterkte!
Ik heb je verhaal niet zo gevolgd maar 'live' aanleggen lukt dus niet zo goed Beaker? Tepelhoedjes zijn ondingen, probeer die zo snel mogelijk weg te laten.'s Nachts kolven werkt vaak goed productieverhogend omdat tussen 2 en 6 het prolactineniveau het hoogst is. En een lactatiekundige kan misschien erg goed zijn.. ken je www.borstvoedingsforum.nl al?
Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend.8820 gram en 70 cm nu.
(Bijna) geen nieuws is goed nieuws dus!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
.nl al?
Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend.8820 gram en 70 cm nu.
Is ie nog steeds hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:42 schreef YPPY het volgende:
Papa van Jetske is ook leuk. Of was ie iig 7 jaar geleden.
Morgen gaan we met Anna naar het CB, weer prikken. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:
Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd. En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:30 schreef Linda__ het volgende:
Sjak, Jetske
. Voor zo'n post kom ik uit mijn tegenwoordig bijna standaard lurkmodus hoor!
Ik leef mee met alle babies en mama's papa's maar ben gewoon te veel met andere dingen bezig om erg actief mee te schrijven. Hier alles goed! Écht!voor allemaal.
De oefeningen die we moeten doen heggen meer te maken met het laten zien dat ie ook met zijn romp kan draaien. Als hij op de grond zit en iets achter zich wil pakken draait ie helemaal om. Hij draait niet alleen zijn romp zeg maar. Hij "weet" niet dat ie dat gedeelte ook kan draaien. Daar zijn de oefeningen meer op gericht. En ook dat ie op zijn knietjes moet gaan zitten en dan moet gaan staan. Dus niet vanuit zit optrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:49 schreef Moonah het volgende:
Dat lijkt me raar MeNicole, dat je oefeningen met Mika moet doen om juist minder soepel te worden...
Ik moet aan van die Chinese slangenkindjes denken, die van jongs af aan gedrild worden om lenig te blijven.
En Vief, wat sneu voor Dean. En wat naar dat je nu allerlei rotzooi moet gaan gebruiken zeg. Ik hoop dat hij er snel overheen groeit!
Oh lieve Sjakquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:
Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben.
Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef PM-girl het volgende:
Vivi, ik hoop dat Dean er inderdaad snel overheen groeit!
MeNicole, wat voor oefeningen moet je dan doen, "maak je stijf als een plank"?
BeakerVakantie, leuk!!
Als ik in het dreumestopic lees over potjes en zindelijk, dan voel ik me ineens toch nog wel een beetje meer hier op mijn plek...
Nou, met bijna 10 maanden oud is het al heel dichtbij, maar dan ineens weer ver weg! Potjestraining?? Dat duurt nog heeeeeel lang voor ons!quote:
Nou laten we eerst maar eens zien wat het bureau ervan zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |