Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben. De laatste tijd heb ik ook daarom (en omdat ik gewoon wat meer tijd elders wilde besteden) hier niet zoveel gepost. Maar ik wil hier ook niet zomaar weggaan. Ik heb het afgelopen jaar zoveel geleerd, zoveel gelachen en ook veel meegeleefd, dat vergeet ik nooit meer. Dus ondanks wat iedereen zegt over OUD en ondanks de eens-in-de-zoveel-tijd uitbarstingen is het voor mij een plekje die me zeer veel waard is geworden!
Mikael: nog even en je mag ons volgen, gezellig. I hoop dat jullie een goed slaapritueel hebben gevonden want die foto's van zo'n klein over z'n toeren mannetje wil je natuurlijk niet te veel zien op je bruiloft
![]()
Ronja: heerlijke griet. Met zo'n stoere mama die allemaal spannende keuzes maakt. Tot snel weer
Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!
Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd.
En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa ![]()
Storm,
![]()
Woorden schieten mij te kort om szo'n geweldig grappig mannetje te beschrijven. Na een pittige start lijkt ie wel helemaal zijn draai gevonden te hebben, net als zijn mama. Lieve sjoeg, het komt echt allemaal goed. En het is het allemaal ook echt waard!!
![]()
Eva, terug van weggeweest. ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik jullie weer snel bij de dreumessen kan begroeten!
Lis is er ook al zo een waar ik liever plaatjes bij zet dan woorden. wat een plaatje is het toch. Met die haartjes en die oogjes.
![]()
Ik was toen zo opgelucht voor jullie dat het hartruisje niets ernstigs bleek te zijn. Enne snoopy, je zet heerlijke cappuccino
Simon, net heerlijk op vakantie geweest. Wij gaan morgen, ik ben de zooi bij elkaar aan het zoeken
![]()
Ik ben benieuwd. Lekker he dat je het ritme dan even los kan laten, zit ie er alweer helemaal in?
FantasThies, daar moet ik elke keer aan denken als ik zijn naam zie. Wat een gezoek was het in het begn he. Ik ben blij dat jullie toen snel een eigen ritme hebben kunnen vinden. Nu hoor ik eigenlijk alleen maar goede verhalen en zo hoort het ook.
![]()
voor de mama van Thies, je bent een bikkel!
Fonske, ik ben zo nieuwsgierig of jij later net zo je hart op de tong krijgt als jouw mama. Heerlijk verfrissend maar af en toe een beetje bot...Ik zie Fons als een levensgenieter, overal op zijn gemak en altijd aan het lachen. Ik kan geen genoeg kriojgen van de filmpjes en de foto's.
Maud, de kleinste toen op de verse en belegen moedermeet. Inmiddels alweer een flink stuk groter. Ik las dat er veel gedoe met eten was. heel veel sterkte ermee
![]()
Julia, arme julia, nog steeds niet helemaal lekker. Suzanna, ik wens je heel veel sterkte met alles. Wat zul jij een rottijd hebben.
Iris, Daniel, Lucie, Ive, Kendahl en Ezra we komen eraan hoor!!!
Disclaimer:
Ik heb geen mensen over geslagen omdat ik ze niet aardig vind ofzo, maar gewoon omdat ik niet zoveel wist te vertellen. Ik wens jullie wel allemaal het beste toe en echt, het is zo cliche: geniet ervan het gaat vEEL te snel
![]()
Lieve allemaal, nogmaals bedankt voor alle tips