abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51575228
Ze heeft nog niet gespuugd

Ik blijf wel gewoon kolven en wat ik niet voldoende heb krijgt Jet aangevuld met kv Vandaag had ik bijvoorbeeld weer heel veel ( 3 x 150 cc ) maar morgen kan het weer heel anders zijn!
Ik kolf 6 keer per dag en aanleggen met tepelhoedje proberen we ook nog steeds!

we doen erg ons best hoor
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_51579198
Suzanna, vervelend dat 't nog niet echt goed gaat. Veel sterkte!

Ik heb je verhaal niet zo gevolgd maar 'live' aanleggen lukt dus niet zo goed Beaker? Tepelhoedjes zijn ondingen, probeer die zo snel mogelijk weg te laten. 's Nachts kolven werkt vaak goed productieverhogend omdat tussen 2 en 6 het prolactineniveau het hoogst is. En een lactatiekundige kan misschien erg goed zijn.. ken je www.borstvoedingsforum.nl al?

Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend. 8820 gram en 70 cm nu.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:10:45 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51582697
Gefeliciteerd Jetske Veel plezier in het andere topic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:18:21 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51582762
Dag Jetske! Tot gauw bij de dreumesjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:58:00 #180
108648 cattie
lieve moeder
pi_51583246
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef Beaker het volgende:
Ze heeft nog niet gespuugd

Ik blijf wel gewoon kolven en wat ik niet voldoende heb krijgt Jet aangevuld met kv Vandaag had ik bijvoorbeeld weer heel veel ( 3 x 150 cc ) maar morgen kan het weer heel anders zijn!
Ik kolf 6 keer per dag en aanleggen met tepelhoedje proberen we ook nog steeds!

we doen erg ons best hoor
Goed zo. Hopelijk gaat het aanleggen steeds beter en kan ze helemaal over op bv!
Toen ik op een gegeven moment minder eruit kreeg met kolven heb ik syntocinon spray van de huisarts gekregen. (Eigenlijk vooral voor het opwekken van de tsr, maar de productie steeg bij mij met het kolven ook!) Toen ging het weer als een tiet! (Al was dat wel een andere situatie, want dat was na een half jaar.)

Jetske, ook hier nog even: hartelijk gefeliciteerd!
pi_51583727
Sjak en Schanulleke van harte met Jetske en geniet er vandaag van...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51583795
Jetske één jaar alweer !
gefeliciteerd voor jou en je mama en papa !
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:29:20 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51583854
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
Suzanna, vervelend dat 't nog niet echt goed gaat. Veel sterkte!

Ik heb je verhaal niet zo gevolgd maar 'live' aanleggen lukt dus niet zo goed Beaker? Tepelhoedjes zijn ondingen, probeer die zo snel mogelijk weg te laten. 's Nachts kolven werkt vaak goed productieverhogend omdat tussen 2 en 6 het prolactineniveau het hoogst is. En een lactatiekundige kan misschien erg goed zijn.. ken je www.borstvoedingsforum.nl al?

Hier alles wel goed.. vandaag cb geweest; alles naar wens. Julietje doet 't uitstekend. 8820 gram en 70 cm nu.
Nou heb ik er al helemáál geen verstand van, maar Beaker is volgens mij al wel met VBN en lactatiekundigen aan de slag geweest dus als ze op die manier tot het gebruik van een hoedje gekomen zijn zou ik niet te snel roepen dat ze die maar weg moet gooien.
Althans... die dingen zijn niet voor niets ooit bedacht en mss heeft het voor sommigen wel nut...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 18-07-2007 09:57:19 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:40:08 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51584109
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef poemojn het volgende:
.nl al?

(Bijna) geen nieuws is goed nieuws dus!
Houden zo!!

Daaaahhaaaag Jetske!
Van harte gefeliciteerd mooie dame, ook voor je lieve mama (en je papa, maar die ken ik niet).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:42:48 #185
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51584158
Papa van Jetske is ook leuk. Of was ie iig 7 jaar geleden.

Morgen gaan we met Anna naar het CB, weer prikken. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:50:34 #186
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51584341
Julia eet weer een stuk beter sinds gisteren! ze spuugt soms wel weer wat uit, gisterochtend bijna het hele bord pap er weer uit...maar de rest van de dag is eigenlijk zowat alles erin gebleven, en ze éét dus weer! nog niet altijd helemaal van harte, maar echt een wereld van verschil met zondag en maandag! Vanochtend haar bordje pap helemaal opgegeten, en spuugde wel wat uit, maar lang niet alles. Dus het gaat écht beter!
Volgende week dinsdag naar de kinderarts, ik ben benieuwd of ze dan goed is aangekomen en of dit zo blijft gaan, wat zou dat heerlijk zijn!

's Ochtends wacht ik een tijdje met pap geven, niet gelijk als ze wakker is, en dat lijkt wel goed te werken. Dan heeft ze echt een reuze honger en gaat het er best in!
pi_51584499
Fijn om te lezen Suzanna dat het nu de goede kant lijkt uit te gaan.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:58:37 #188
593 sjak
Juffie Bloem
pi_51584553
Lieve allemaal, na een jaartje bij de kleine babietjes wordt het tijd voor de dreumessen. Het wordt ook wel tijd, ik merk dat ik dit topic aan het ontgroeien ben. De laatste tijd heb ik ook daarom (en omdat ik gewoon wat meer tijd elders wilde besteden) hier niet zoveel gepost. Maar ik wil hier ook niet zomaar weggaan. Ik heb het afgelopen jaar zoveel geleerd, zoveel gelachen en ook veel meegeleefd, dat vergeet ik nooit meer. Dus ondanks wat iedereen zegt over OUD en ondanks de eens-in-de-zoveel-tijd uitbarstingen is het voor mij een plekje die me zeer veel waard is geworden!

Mikael: nog even en je mag ons volgen, gezellig. I hoop dat jullie een goed slaapritueel hebben gevonden want die foto's van zo'n klein over z'n toeren mannetje wil je natuurlijk niet te veel zien op je bruiloft

Ronja: heerlijke griet. Met zo'n stoere mama die allemaal spannende keuzes maakt. Tot snel weer

Romme, met de prachtige tweede naam Harmjan. Een echte vent. Wat een heerlijk stoere mannen heb je toch Kozakken. En wat ik altijd heel fijn vind is de eerlijkheid en openheid waarmee jij hier op fok! post. En dat doe je op zo'n respectvolle manier, ik leer veel van je!

Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd. En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa

Storm, Woorden schieten mij te kort om szo'n geweldig grappig mannetje te beschrijven. Na een pittige start lijkt ie wel helemaal zijn draai gevonden te hebben, net als zijn mama. Lieve sjoeg, het komt echt allemaal goed. En het is het allemaal ook echt waard!!

Eva, terug van weggeweest. ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik jullie weer snel bij de dreumessen kan begroeten!

Lis is er ook al zo een waar ik liever plaatjes bij zet dan woorden. wat een plaatje is het toch. Met die haartjes en die oogjes. Ik was toen zo opgelucht voor jullie dat het hartruisje niets ernstigs bleek te zijn. Enne snoopy, je zet heerlijke cappuccino

Simon, net heerlijk op vakantie geweest. Wij gaan morgen, ik ben de zooi bij elkaar aan het zoeken Ik ben benieuwd. Lekker he dat je het ritme dan even los kan laten, zit ie er alweer helemaal in?

FantasThies, daar moet ik elke keer aan denken als ik zijn naam zie. Wat een gezoek was het in het begn he. Ik ben blij dat jullie toen snel een eigen ritme hebben kunnen vinden. Nu hoor ik eigenlijk alleen maar goede verhalen en zo hoort het ook. voor de mama van Thies, je bent een bikkel!

Fonske, ik ben zo nieuwsgierig of jij later net zo je hart op de tong krijgt als jouw mama. Heerlijk verfrissend maar af en toe een beetje bot...Ik zie Fons als een levensgenieter, overal op zijn gemak en altijd aan het lachen. Ik kan geen genoeg kriojgen van de filmpjes en de foto's.

Maud, de kleinste toen op de verse en belegen moedermeet. Inmiddels alweer een flink stuk groter. Ik las dat er veel gedoe met eten was. heel veel sterkte ermee

Julia, arme julia, nog steeds niet helemaal lekker. Suzanna, ik wens je heel veel sterkte met alles. Wat zul jij een rottijd hebben.

Iris, Daniel, Lucie, Ive, Kendahl en Ezra we komen eraan hoor!!!

Disclaimer:
Ik heb geen mensen over geslagen omdat ik ze niet aardig vind ofzo, maar gewoon omdat ik niet zoveel wist te vertellen. Ik wens jullie wel allemaal het beste toe en echt, het is zo cliche: geniet ervan het gaat vEEL te snel

Lieve allemaal, nogmaals bedankt voor alle tips
Lekker douchen!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:00:32 #189
593 sjak
Juffie Bloem
pi_51584595
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:42 schreef YPPY het volgende:
Papa van Jetske is ook leuk. Of was ie iig 7 jaar geleden.

Morgen gaan we met Anna naar het CB, weer prikken. Ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is.
Is ie nog steeds hoor
succes morgen!
Lekker douchen!
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:18:55 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51585147
Lieve, lieve Jet(ske). Jouw koppie deed me toen al smelten. Sjak en Shanulleke geniet van jullie kleine 'grote' meid. Tot over een paar maandjes in het dreumussentopic.

Fijne verjaardag
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:20:56 #191
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51585209
Gefeliciteerd Jetske en Sjak! Tot snel in het dreumestopic En een goede vakantie met jullie gezinnetje!

Poemojn, fijn zo! En inderdaad, tepelhoedjes zijn ondingen, maar voor de enkeling die er baat bij heeft, zijn het wondermiddelen!

Suzanna, klinkt weer positief dit!

YPPY en Jarno, alvast succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf woensdag 18 juli 2007 @ 10:43:09 #192
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51585904
Dag sjak! Tot in het andere topic!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51586010
Sjak! Wat een lieve woorden
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51587179
Jetske gefeliciteerd maak er gezellige dag met pap en ma ervan.

hier was het tepelhoedje echt een uitkomst. later ging het ook zonder maar de eerst tijd was was het echt een uitkomst.
mama van 3 kids!
pi_51590509
Van harte met Jetske!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51590791
Sjak wat een mooie post! gefeliciteerd hoor, en tot snel!
pi_51590977
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:58 schreef sjak het volgende:

Anna, lieve kleine Anna. Eerst zoveel zorgen om hoe ze moest gaan groeien en moet je haar nu eens zien. Zo een lief koppie. Yppy, je doet het geweldig. Ik kan me voorstellen dat je onzeker werd van al die tegenstrijdige adviezen in het begin maar echt, als je Anna ziet dan weet je gewoon dat jullie het goed doen. Zo'n lieve meid, zo'n tevreden hoofd. En dat kan toch ook niet anders met zo'n betrokken papa
, . Dankje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:51:25 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51596357
Sjak....
Wat ontzettend attent van je om zo'n post te schrijven! Erg lief...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:52:24 #199
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51596384
idd erg lief Sjak.
*OUD heilige*
pi_51600923
Sjak , Jetske . Voor zo'n post kom ik uit mijn tegenwoordig bijna standaard lurkmodus hoor!
Ik leef mee met alle babies en mama's papa's maar ben gewoon te veel met andere dingen bezig om erg actief mee te schrijven. Hier alles goed! Écht!
voor allemaal.
Eva en Maria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')