Nou, hou op schei uit! Ik ben al een week een lijstje aan het maken, en elke dag schiet me nog iets te binnen dat mee 'moet'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef PM-girl het volgende:
Maar man o man, wat een zooi sleep je mee op vakantie voor zo'n kindje zeg!
Yep, doe ik ook altijd al als we een weekendje weg gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef E.T. het volgende:
Dan lag ze wel in een veemd bed maar wel in d'r eigen geurtje en met d'r eigen knuffels om d'r heen. Ze heeft dan ook in elk vreemd campingbedje geslapen![]()
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokkenquote:
Denk het wel, als ze allebei zo moeten spoken worden ze beiden zo moe hequote:Op zondag 15 juli 2007 11:15 schreef YPPY het volgende:
Ze hebben vast wat afgesproken: Anna heeft tussen 0.15 en 6.30 drie voedingen gehad.
Leuk zicht waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn is met papa aan het skeeleren (pepijn in de kinderwagen, papa op skeelers erachter).
Papa kan erg goed skeeleren, maar Ik zit thuis vind het eng![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokken
Daarna keek ie haar aan zo van "Wat doe je nou? "en gaf ie haar een big smile met van die zielige rooie oogjes
we hebben wel preventief een soort pufdinges meegekregen waarmee hij wat ventolin kan krijgen mocht ie erg benauwd zijn. Maar het was dus geen kinkhoest
Hij begint de laatste 2 dagen trouwens heel andere geluidjes te maken, maar "AAAAA bwawawa" enzo
Suzanna, je hebt PM
Was een erg leuk gezicht, en gelukkig ging alles goed. Papa vind het voor herhaling vatbaar en Pepijn sliep overal doorheen dus die vond het ook wel primaquote:
Heb je geen klamboe of iets dergelijks? En ik zou het smeren maar even niet doenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Memmel het volgende:
Nikky, dat ziet er geweldig uit!
En Pepijn, lekker meeskeeleren hoor. Dat zal wel met een lekker vaartje gaan...
Het is hier gewoon vies benauwd. Anna ligt in haar wagen voor de balkondeuren. Op haar kamertje is het 27 graden. Daar ga ik haar dus niet inleggen. Ze mag lekker bij ons op de kamer (daar is het maar 25 graden...)
Het is hier trouwens nogal rijk aan muggen. Mag/kan je een baby van 7 weken ergens mee insmeren??
Waarom haal je het slaapje eraf? Slaapt hij 's nachts minder goed?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef MeNicole het volgende:
[afbeelding]
En zo'n Mikael hebben we de laatste paar dagen 's avonds omdat we met een slaapje minder bezig zijn.
Is gelukkig niet de hele avond zo alleen als hem iets niet wil lukken![]()
Hij sliep eerst zo:quote:Op maandag 16 juli 2007 08:08 schreef dutchie het volgende:
Vraagje voor MeNicole n.a.v. de foto en je berichtje in het fototopic :
[..]
Waarom haal je het slaapje eraf? Slaapt hij 's nachts minder goed?
Dan is het het proberen wel waard, gewoon goed letten op de signalen die hij geeft. Want als ik zo de foto zie geeft hij juist het signaal er nog niet aan toe te zijn.
dat verandert nog welquote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Anna gaat elke avond tussen 7 en half 8 slapen, gaat bijna altijd goed. Gedresseerd.
Ik heb nog een klamboe van mijn tripje naar Nigeria vorig jaar. Maar die is geimpregneerd. Ook maar niet doen dus. Ik kijk vanavond even aan, anders een kopen morgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef p_iglet het volgende:
Of idd een klamboe, wij hebben er 1tje bij de kinderwagen.
En die gaat de volgende keer echt over de wagen heen als we met dit soort weer 's avonds gaan wandelen, bah wat een boel beestjes in het zuiderpark net.
Wel even koken eerst (of spa blauw).quote:Op maandag 16 juli 2007 16:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gewoon water uit de kraan ? En hoeveel eigenlijk ? Hoeveel zij willen ? Of gewoon ff 10 - 20 ml om ff de dorst te lessen ?
Ik heb een haak boven het bed in het plafond bevestigd. Hij kan niet worden losgetrokken. Dan heb ik enkele kleine plintspijkersjes helemaal onderaan het ledikantje bevestigd zodat je de klamboe kan vastzetten en strakspannen. Dan kan ze er wel bij maar kan ze geen grip op krijgenl. Alleen die van het voeteneind is "los" maar daar zitten geen spijlen en kan ze dus ook niet lostrekken. Anders is het teveel gedoe om je kindje er weer in of uit te halen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Jarno het volgende:
Is een klamboe boven het bedje niet 'gevaarlijk' ? Ivm lostrekken, verstrengelen, etc? Anna wordt ook elke nacht lekgeprikt en als die tip van Nebelung (de citroen) niet werkt moeten we toch echt wat anders verzinnen.
Beterschapquote:Op maandag 16 juli 2007 18:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wel even koken eerst (of spa blauw).
We zijn gisteren naar de dierentuin geweest, erg leuk en gezellig, behalve dat Dean meer oog had voor het horloge van papa ipv de giraffen, kamelen en apen alshem op zijn arm nam om te kijken
Mij bekwam het uitje niet zo goed, ik hield een voedselvergiftiging aan over, heb me dus de hele nacht overgegeven aan minder charmante activiteiten..en tel daar een Dean bij op die ontzettend benauwd was en 7 keer wakker werd en een vader die overal doorheen slaapt...vandaag liggen Dean en ik dan ook te cocoonen..hij heeft ook een beetje koorts en ik heb last van klamme zweet aanvallen, errug fijn
Strand van monster is vanaf hier helaas net te ver nog. Als Pepijn straks wat verder mee kan op de fiets dan kan dat wel. Nu hebben wij geen hond, dus voor ons is kijkduin of scheveningen ook prima, alleen altijd zo druk. Monster is wel lekker rustig meestal (ik kom er met mijn werk vaak, zit vlakbij het strand van monster)quote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef Memmel het volgende:
P_iglet: ook het strand van Monster is heerlijk. Daar mag de hond nog los, dus daar zijn wij vaak te vinden. En dan daarna lekker wat eten of drinken bij de strandtent natuurlijk!
Nee hoor je hebt niks gemist!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:28 schreef snoopy het volgende:
Beaker, waarom mag je geen hypoallergene voeding geven? Heb ik dat gemist?
Sterkte morgen in het ziekenhuis!
O ik dacht dat jullie misschien een slaapje gescipt hadden, omdat het cb zoiets geopperd zou hebben. Soms nemen mensen klakkeloos over wat het cb zegt, zonder naar het kindje zelf te kijken. Maar dat is dus niet het geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hij sliep eerst zo:
21:30 naar bed
07:30 wakker
09:00/ 11:00 slapen
15:00/ 17:00 slapen
18:30/ 19:30 slapen
en dan wilde ie pas om 21:30 weer
Ik vind dat gewoon te laat, hij is bijna een jaar en ik vind dat ie gewoon 's avonds weer om 20:00 naar bed kan. Dus nu doen we het zo:
7:30 wakker
09:30/ 12:00 slapen (soms half 12)
15:30/ 17:00 slapen
En dan kan ie gewooon om 8 uur weer. Dus eigenlijk zijn de tijden gewoon iets verschoven.
Maar hij heeft 's avonds meestal wel even een dip zeg maar. Maar met speentje even lekker op schoot tv kijken is het zo weer over. En op die foto wilde ie op schoot klimmen en dat kan natuurlijk niet zelf en dat is dan net even de druppel![]()
Deze foto is namelijk van een kwartiertje later![]()
[afbeelding]
Maar hij is de laatste tijd toch al snel huilerig als hem iets niet wil lukken. Hij word gewoon zo boos dat ie ervan moet huilen. Hij wil al zoveel maar kan nog maar zo weinig![]()
Nee een slaapje minder doen we nog maar niet. Als ie eraan toe is dan geeft ie dat zelf wel aan. Maar ja nieuwe slaapschema is nog maar een paar dagen dus hij moet er nog even aan wennen. Maar hij ligt in ieder geval wel om 8 uur lekker te slapen ipv om half 10 nog rond te spokenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:40 schreef dutchie het volgende:
[..]
O ik dacht dat jullie misschien een slaapje gescipt hadden, omdat het cb zoiets geopperd zou hebben. Soms nemen mensen klakkeloos over wat het cb zegt, zonder naar het kindje zelf te kijken. Maar dat is dus niet het geval.
En weer een aankleedkussenhoes rijp voor de inweek....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:32 schreef marit1978 het volgende:
....
Nouja, geen èchte drol...maar wel een vrij vaste sliert die er uit geperst werd toen ik net haar anus aan buitenkant met vaseline (wattenstaafje) wat 'masseerde'. .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |