Mikael heeft altijd zijn knuffeldoek op zijn gezicht liggen. dat doet ie al vanaf dat ie nog zo mini was en dat doekje daar perongeluk neer viel. Nu slaapt ie nog steeds zoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:40 schreef marit1978 het volgende:
wat ik bedoel is niet iets met een touwtje ofzo hoor!
ik bedoel zoiets als dit: [afbeelding]
maar die heb je ook met ipv die kralen iets zachts/pluche
Het was meer een idee dat zomaar in me opkwam toen ik de schrik van dat doekje op het hoofd las,
maar ik vraag me inderdaad ook af of het nou zo gevaarlijk is?
Het zijn erg lichte doekjes, goed luchtdoorlatend ook denk ik zomaar...maar toch...het idee
Ik ken idd ook een kindje dat alleen maar sliep me zo'n doekje over zijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef bixister het volgende:
een doekje over haar gezicht is toch helemaal niet zo erg? is 't zo'n spuugdoekje? daar sliepen ze hier soms ook mee op hun gezicht, vonden ze lekker. ik heb nooit het gevoel gehad dat ze daar te weinig lucht door konden krijgen, maar misschien vergis ik me?
chacama wat griezelig, en dus toch nog een heel stuk banaan. arme maud! maar goed opgelost.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
Mikael vamorgen goed op dreef. Als ik op de wc zit en Mikael is aan het spelen dan roep ik hem telkens als het verdacht stil word. Vanmorgen ging het zo.
Mama: Mikael
Mikael: Ja
Mikael: Ja
Mikael:Jaha mama nee (grote zucht erachteraan)
Hij vind nu al dat ik zeur
![]()
Nou..dat heeft ie niet, maar het begint als een gewone verkoudheid las ik, en het duurt nu ook al 2 weken dus...ik ben wel een beetje een hypochonder ook hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:24 schreef LadyS het volgende:
Ik geloof dat een belangrijk kenmerk van kinkhoest de gierende inademing is, vivi, en het blijven hangen in de hoestbui.
Maar ik ben geen arts natuurlijk (verre van....), dus als je je prettiger voelt bij bellen: gewoon doen. Ik zou het wl gedaan hebben, al was het maar om wat tips te krijgen om dt reutelen wat minder te maken, want dat lijkt me ook niet prettig voor hem.
Prei mag toch al vanaf 6 maanden? Tenminste volgens mijn boekje van K en Gquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:02 schreef MeNicole het volgende:
Mag Mikael nu al prei hebben? Op het cb zei ze dat ie met de pot mee mocht eten nu, bedoeld ze daar dan ook prei ovenschotel mee?
OK dan gok ik het er maar niet op. Krijgt hij gewoon zonder preiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:13 schreef Popples het volgende:
prei word aangeraden na 1,5 jaar (volgens eten voor kleintjes)
Nou, hou op schei uit! Ik ben al een week een lijstje aan het maken, en elke dag schiet me nog iets te binnen dat mee 'moet'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef PM-girl het volgende:
Maar man o man, wat een zooi sleep je mee op vakantie voor zo'n kindje zeg!
Yep, doe ik ook altijd al als we een weekendje weg gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef E.T. het volgende:
Dan lag ze wel in een veemd bed maar wel in d'r eigen geurtje en met d'r eigen knuffels om d'r heen. Ze heeft dan ook in elk vreemd campingbedje geslapen![]()
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokkenquote:
Denk het wel, als ze allebei zo moeten spoken worden ze beiden zo moe hequote:Op zondag 15 juli 2007 11:15 schreef YPPY het volgende:
Ze hebben vast wat afgesproken: Anna heeft tussen 0.15 en 6.30 drie voedingen gehad.
Leuk zicht waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn is met papa aan het skeeleren (pepijn in de kinderwagen, papa op skeelers erachter).
Papa kan erg goed skeeleren, maar Ik zit thuis vind het eng![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokken
Daarna keek ie haar aan zo van "Wat doe je nou? "en gaf ie haar een big smile met van die zielige rooie oogjes
we hebben wel preventief een soort pufdinges meegekregen waarmee hij wat ventolin kan krijgen mocht ie erg benauwd zijn. Maar het was dus geen kinkhoest
Hij begint de laatste 2 dagen trouwens heel andere geluidjes te maken, maar "AAAAA bwawawa" enzo
Suzanna, je hebt PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |