abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51445988
heb je misschien nog een andere tip Libel?
Want ze slaapt echt niet zonder iets in haar hand!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51451408
een doekje over haar gezicht is toch helemaal niet zo erg? is 't zo'n spuugdoekje? daar sliepen ze hier soms ook mee op hun gezicht, vonden ze lekker. ik heb nooit het gevoel gehad dat ze daar te weinig lucht door konden krijgen, maar misschien vergis ik me?

chacama wat griezelig, en dus toch nog een heel stuk banaan. arme maud! maar goed opgelost.
pi_51452765
bixister ik had een hydrofiele luier onder het hoofdje van dametje hier liggen en daar lag ze heerlijk op te kauwen en niet het puntje nee een heel stuk. voor het zelfde geld was ze wel in slaap gedonderd dan had ik nu mooi gezeten.

karin als je iets hards geeft zo als een rammelaar ofzo waar ze niet zo makkelijk in kan stikken?

ik geef wel gewoon een knuffeltje mnee maar ik of manlief zitten altijd boven totdat ze slaapt.

als eerlijk ben geef ik liever nooit zo een touw mee naar bed waar je de tut aan vast maakt. straks raakt het touwtje los of wat dan ook en het raakt om haar nek heen ofzo. op het kdv waar ik stage heb gelopen mocht het absoluut niet.

chacama dat was schrikken.
mama van 3 kids!
pi_51454561
Hele mooie foto van Sofie, 2 maandjes oud nu

Mijn kleine trots
  zaterdag 14 juli 2007 @ 07:37:52 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_51454571
chaca dat is altijd mijn grootste angst geweest (want ik weet dus niet wat ik moet doen dan en zou in paniek raken) dus goed gedaan zeg!
stormy waters...
sailin'
pi_51454752
Mikael vamorgen goed op dreef. Als ik op de wc zit en Mikael is aan het spelen dan roep ik hem telkens als het verdacht stil word. Vanmorgen ging het zo.
Mama: Mikael
Mikael: Ja
Mikael: Jaha mama nee (grote zucht erachteraan)

Hij vind nu al dat ik zeur
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51454756
wat ik bedoel is niet iets met een touwtje ofzo hoor!

ik bedoel zoiets als dit:

maar die heb je ook met ipv die kralen iets zachts/pluche

Het was meer een idee dat zomaar in me opkwam toen ik de schrik van dat doekje op het hoofd las,
maar ik vraag me inderdaad ook af of het nou zo gevaarlijk is?
Het zijn erg lichte doekjes, goed luchtdoorlatend ook denk ik zomaar...maar toch...het idee
pi_51454761
whahaha... je zeurt MeNecole!
pi_51454767
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 08:40 schreef marit1978 het volgende:
wat ik bedoel is niet iets met een touwtje ofzo hoor!

ik bedoel zoiets als dit: [afbeelding]

maar die heb je ook met ipv die kralen iets zachts/pluche

Het was meer een idee dat zomaar in me opkwam toen ik de schrik van dat doekje op het hoofd las,
maar ik vraag me inderdaad ook af of het nou zo gevaarlijk is?
Het zijn erg lichte doekjes, goed luchtdoorlatend ook denk ik zomaar...maar toch...het idee
Mikael heeft altijd zijn knuffeldoek op zijn gezicht liggen. dat doet ie al vanaf dat ie nog zo mini was en dat doekje daar perongeluk neer viel. Nu slaapt ie nog steeds zo Ik denk dat zo'n speentouwtje ding veel gevaarlijker is dan doek op het gezicht
Liefde
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:11:13 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51454929
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef bixister het volgende:
een doekje over haar gezicht is toch helemaal niet zo erg? is 't zo'n spuugdoekje? daar sliepen ze hier soms ook mee op hun gezicht, vonden ze lekker. ik heb nooit het gevoel gehad dat ze daar te weinig lucht door konden krijgen, maar misschien vergis ik me?

chacama wat griezelig, en dus toch nog een heel stuk banaan. arme maud! maar goed opgelost.
Ik ken idd ook een kindje dat alleen maar sliep me zo'n doekje over zijn hoofd.
Meike is nu bijna een half jaartje oud, lijkt me dat het op zich niet zo heel eng meer is toch? Of zit ik idd ook mis?
pi_51455383
Mag Mikael nu al prei hebben? Op het cb zei ze dat ie met de pot mee mocht eten nu, bedoeld ze daar dan ook prei ovenschotel mee?
Liefde
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:18:18 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_51455550
MeNicole, prei wordt nog afgeraden, totdat het kindje 1,5 jaar is.

Karin, een doekje/knuffeltje over het gezicht is toch niet zo erg? Ga zelf maar eens liggen met zoiets op je hoofd, je kunt er prima door ademen en Meike is nu groot genoeg om het zelf weg te trekken of om te draaien. Ive heeft al vanaf heel klein met een knuffeldoek op zijn gezichtje geslapen.

Chacama, wat eng! Gelukkig heb je goed en snel gehandeld. Ik heb bij Ive ook een keer de babyheimlich greep moeten doen in verband met een stuk appel...
pi_51456367
Karin, Amber sliep (en slaapt nog steeds) met van die dunne katoenen zakdoekjes. Die kunnen echt geen kwaad als ze op het gezichtje liggen. Bij de Wibra heb ik ze vaak gekocht

Chacama, jemig zeg, wat een koelloedigheid van je zeg!!!

Beaker, wat naar dat ze nu ook bv uitsspuugt
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:18:33 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51457537
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 08:39 schreef MeNicole het volgende:
Mikael vamorgen goed op dreef. Als ik op de wc zit en Mikael is aan het spelen dan roep ik hem telkens als het verdacht stil word. Vanmorgen ging het zo.
Mikael: Jaha mama nee (grote zucht erachteraan)

Hij vind nu al dat ik zeur
Dat is wel erg grappig Nicole!

Hmz, Dean hoest al anderhalve week, vooral 's nachts, en volgens de dokter verleden week was ie gewoon een beetje verkouden en was er niks raars te horen aan zijn longetjes, maar hij heeft nu soms zo'n enge droge blafhoest en hij reutelt ontzettend bij het ademhalen (alsof ie zijn keel even flink moet schrapen zeg maar).

Nu ben ik meteen weer bang voor kinkhoest natuurlijk
Zouden jullie de HA bellen of gewoon even wachten tot maandag?

Karin, zo'n doekje is echt niet erg hoor, op het KDV van Dean slapen heel veel kindjes zo, die stof ademt ook en ze kan het inmiddels zelf wegtrekken zoals al gezegd werd, geen zorgen dus

[ Bericht 5% gewijzigd door Vivi op 14-07-2007 12:25:11 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51457644
Ik geloof dat een belangrijk kenmerk van kinkhoest de gierende inademing is, vivi, en het blijven hangen in de hoestbui.
Maar ik ben geen arts natuurlijk (verre van....), dus als je je prettiger voelt bij bellen: gewoon doen. Ik zou het wl gedaan hebben, al was het maar om wat tips te krijgen om dt reutelen wat minder te maken, want dat lijkt me ook niet prettig voor hem.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:26:25 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51457693
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:24 schreef LadyS het volgende:
Ik geloof dat een belangrijk kenmerk van kinkhoest de gierende inademing is, vivi, en het blijven hangen in de hoestbui.
Maar ik ben geen arts natuurlijk (verre van....), dus als je je prettiger voelt bij bellen: gewoon doen. Ik zou het wl gedaan hebben, al was het maar om wat tips te krijgen om dt reutelen wat minder te maken, want dat lijkt me ook niet prettig voor hem.
Nou..dat heeft ie niet, maar het begint als een gewone verkoudheid las ik, en het duurt nu ook al 2 weken dus...ik ben wel een beetje een hypochonder ook hoor
pi_51457850
ja, ik ook, wat mijn kinderen betreft
Ik zou gewoon even bellen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:59:41 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51458496
We gaan om 15.00 even met hem langs.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:01:32 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51458550
Al is het maar om jezelf even gerust te stellen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:02:25 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51458575
Precies

Arm klein reutelend hoopje
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:13:08 #71
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51458830
Dean vervelend hoor als ze zo reutelen. Ik krijg het er zelf benauwd van als ik Maud zo hoor doen.

Koelbloedige reactie. Tja, zo voelde het op dat moment eigenlijk niet. Ik zag d'r gewoon zo moeilijk doen. De schrik komt bij mij achteraf. Dan moet ik echt gaan zitten om bij te kunnen komen.

Uiteindelijk sliep ze gisteren om kwart over 10. Was om 1 uur weer wakker, maar toen viel ze met een beetje knuffelliefde weer terug in slaap tot half 5. Toen heeft ze gedronken en vervolgens was ze om half zeven weer wakker. Waar ze nu echt last van heeft, weet ik nog steeds niet. Maar ze wil d'r speen ook niet. Dus het zijn denk ik de tandjes in combinatie met een flinke verkoudheid. En als ze dezelfde keelpijn heeft als ik, dan vind ik het niet gek dat ze krijst van de pijn....
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:33:04 #72
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_51459300
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:02 schreef MeNicole het volgende:
Mag Mikael nu al prei hebben? Op het cb zei ze dat ie met de pot mee mocht eten nu, bedoeld ze daar dan ook prei ovenschotel mee?
Prei mag toch al vanaf 6 maanden? Tenminste volgens mijn boekje van K en G
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:42:03 #73
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51459485
prei is eigenlijk een soort ui hoor! iets milder maar toch. beter niet vanaf 6 mnd.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_51460237
prei word aangeraden na 1,5 jaar (volgens eten voor kleintjes)
mama van 3 kids!
pi_51461815
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:13 schreef Popples het volgende:
prei word aangeraden na 1,5 jaar (volgens eten voor kleintjes)
OK dan gok ik het er maar niet op. Krijgt hij gewoon zonder prei
Liefde
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:51:35 #76
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51462515
Zo zeg, even bijgelezen!

Allereerst van harte gefeliciteerd, Cattie en Ive, en Belana en Ezra, met de eerste verjaardag van jullie knullen (want dat zijn het al he!). Lekker genoten allemaal hoop ik. Ik merk dat ik er ook steeds meer naar toeleef, niet speciaal naar het moment van zijn verjaardag, maar ik merk gewoon dat het geen babietje meer is, maar echt een mannetje! Dus eigenlijk gewoon wat owlet ergens zei!

Suzanna, weer een gedoe zeg. Ik hoop vlug op beterschap

Moonah, wat klinkt je trots Maar hoe kan het ook anders met zo'n modelkind! Is het CB al geweest om hun boek te herschrijven adh van Thies?

Verder nog een beterschapje voor alle andere zieke kindjes, Jet, Jayden, Dean, Fons.

Simon heeft heerlijk genoten van de vakantie. Zwemmen, zandbak, zon, kruipen, zitten, proberen te staan, badderen, oefenen met praten, heerlijk!
We hebben heel het ritme los gelaten, zo van we zien wel hoe of wat. Lekker drinken wanneer hij wilde (en vooral niet hoeven kolven, wauw!), zo is het me nog beter bevallen. Niet hoeven tellen aan hoeveel voedingen we kwamen ed.
Maar man o man, wat een zooi sleep je mee op vakantie voor zo'n kindje zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:31:10 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51463548
Wb PM-girl!

Vievke! Wat zeiden ze bij de HAP?
pi_51463773
pm je klinkt helemaal lekker ontspannen.
mama van 3 kids!
  Jubileum moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 18:18:15 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51466537
Bij twijfel altijd bellen Vivi, al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Gereutel e.d. is vaak een teken van gewoon wat slijm in de mond/keel holte (verkoudheid dus), kinkhoest is toch meer hoesten tot spugen aan toe. Het kan wel een week of 2-3 duren bij die kleintjes, zo'n verkoudheid maar liever het zekere voor het onzekere inderdaad.

Beakertje, hoe is het met Jet?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:12:40 #80
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51467865
Ha PMSimon, welcome back!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:17:33 #81
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51467972
Sorry, ik heb jullie niet meer op de hoogte gehouden...

Had eigenlijk gewoon geen zin meer om erover te typen ofzo. Ik weet niet, als ik het daarna zag staan werd ik er gewoon helemaal verdrietig van ofzo. Niet goed uit te leggen.
Maarrehh... Julia eet nog steeds slecht, ze drinkt haar diksap wel achter elkaar op, fruithapje gaat af en toe, pap voor de helft of minder, met veel moeite, en ze lijkt ziekig. Slaapt veel, heeft eigenlijk bijna altijd verhoging (38 graden), spuugt ineens ook veel meer dan eerst (maar ja, ze at eerst nauwelijks en toch wel iets meer misschien nu?) en is gewoon een stukje minder vrolijk. Maar ik geniet nog wel van haar hoor, ze is zo'n schatje. Gewoon vaak zieligjes nu, en dat breekt m'n hart kan ik wel zeggen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:18:05 #82
45621 Suzanna
Mama van...
pi_51467987
Oh ja, maandag moeten we naar het CB, wegen, en dan dinsdag bellen naar de KA om te vertellen hoeveel ze aangekomen is. Als het te weinig is, dan moet ik dinsdag naar de KA met haar.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:32:02 #83
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51468314
Fijn dat je ons toch op de hoogte brengt Suzanna. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om het zwart/wit neer te zetten. Hopelijk is ze voldoende aangekomen, maar dat ze niet lekker in d'r vel zit dat is duidelijk. Ik duim voor je dat ze snel weer opknapt en de gezellige Julia weer wordt die jij zo graag ziet.

Jubileum moderator zaterdag 14 juli 2007 @ 19:33:08 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51468339
Ik snap het wel Suzanna, het is zo confronterend om het hier neer te zetten. Zo te horen zijn jullie nog niet uit de zorgen, en dat vind ik echt heel verdrietig voor jullie.Arme klein meisje, zo vaak verhoging, en zo suf zijn is niet goed.
Sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:35:03 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_51468393
och suzanna, ik begrijp het ook wel ja. je arme kleine meisje! het klinkt echt niet ok
sterkte joh!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:19:01 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51469579
Suzanna, wat lijkt me dat een onvoorstelbaar naar en machteloos gevoel geven zeg, als je grietje al zo lang overduidelijk niet goed in haar vel zit, ziek is en er maar niet duidelijk wordt wat er aan de hand is. Ik wens je veel sterkte...

Vivi, wat zei de HA?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:32:40 #87
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51469998
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef PM-girl het volgende:
Maar man o man, wat een zooi sleep je mee op vakantie voor zo'n kindje zeg!
Nou, hou op schei uit! Ik ben al een week een lijstje aan het maken, en elke dag schiet me nog iets te binnen dat mee 'moet'.

Waarom hadden jullie het ritme losgelaten? Alleen voor de voedingen of ook slapen enzo?
Wij hebben het er juist over gehad dat we dat ook in de vakantie willen (proberen) aan (te) houden.
Thies gedijt daar toch erg goed bij.
Hoewel, zo'n modelkind past zich natuurlijk zeer snel aan.

En wat fijn trouwens dat jullie het zo goed hebben gehad!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:53:19 #88
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51470631
Wij hebben Saskia ook op vakantie altijd gewoon in haar gewone ritme gehouden Werkt voor haar het beste. En nu merken we ook weer dat Tijn heel erg aan het ritme hangt

Wat ik trouwens ook altijd deed: een paar dagen voor vertrek Saskia d'r bed thuis verschonen en dat beddegoed meenemen op vakantie. (samen met de knuffels uit bed natuurlijk). Dan lag ze wel in een veemd bed maar wel in d'r eigen geurtje en met d'r eigen knuffels om d'r heen. Ze heeft dan ook in elk vreemd campingbedje geslapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 21:02:26 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_51470947
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef E.T. het volgende:
Dan lag ze wel in een veemd bed maar wel in d'r eigen geurtje en met d'r eigen knuffels om d'r heen. Ze heeft dan ook in elk vreemd campingbedje geslapen
Yep, doe ik ook altijd al als we een weekendje weg gaan.
  zondag 15 juli 2007 @ 00:10:05 #90
94046 PM-girl
pi_51477326
Op zich hielden we het ritme voor het slapen wel grotendeels aan, in ons geval een grote middagslaap en dan rond acht uur er weer in. Maar zelf trok hij het scheef, door bijvoorbeeld heeeel vroeg wakker te zijn (misschien door het schone beddengoed ), of juist ineens heel lang te slapen.
Met name de voedingen gingen echt op verzoek, en dat vond ik niet zo lastig.

En die lijst, had ik hem maar gemaakt! Ik dacht, ach ik weet het wel en het is in een huisje waar al veel was en het is maar een weekje. Score van vergeten dingen: zwitsal producten, luierdoekjes en de zwemband! Lang leve de Lidl die om de hoek zat!
*
pi_51481989
Wat jammer Suzanna, dat het nog steeds niet goed gaat met Julia!
Ze krijgt wel iets binnen, maar het is niet genoeg denk ik toch?
Je ziet het wel als je haar gaat wegen.... ik duim voor je.
Aan de andere kant, misschien moeten ze toch maar verder gaan kijken
Het is ook duidelijk dat er iets nog niet goed is met Julia.
Sterkte!

Wij gingen gisteravond bbq-en en kolonisten bij vrienden, dan sleep je ook al de halve huisraad achter je aan! Jeumig!

Oke, dus een spuugdoekje over het gezicht kan geen kwaad?
Het zag er zo eng uit, en ik dacht echt dat ze erin kon stikken
Maar dan ben ik weer gerust wat dat betreft.

Vivi, ook sterkte met Dean!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 15 juli 2007 @ 10:10:19 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51482285
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:

Vivi, wat zei de HA?
De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokken
Daarna keek ie haar aan zo van "Wat doe je nou? "en gaf ie haar een big smile met van die zielige rooie oogjes

we hebben wel preventief een soort pufdinges meegekregen waarmee hij wat ventolin kan krijgen mocht ie erg benauwd zijn. Maar het was dus geen kinkhoest

Hij begint de laatste 2 dagen trouwens heel andere geluidjes te maken, maar "AAAAA bwawawa" enzo

Suzanna, je hebt PM

[ Bericht 7% gewijzigd door Vivi op 15-07-2007 10:17:53 ]
  zondag 15 juli 2007 @ 10:13:21 #93
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51482317
Arme Julia, ze blijft wel lang zo ziek.

Inderdaad, op vakantie gaan is een complete volksverhuizing. Wij hebben ons wel redelijk aan het ritme gehouden maar dat is sowieso niet zo strikt (meer). Het is vooral nog dat ze meteen d'r bed ingaat als ze vermoeidheidsverschijnselen heeft. Alleen tijdens een dagje weg kon dat natuurlijk niet. Dan ging ze zelf al slapen in de doek. Het avondritueel hebben we er wel helemaal ingehouden, alleen wat vaker onder de douche ipv in bad.
Wij namen haar slaapzak mee, zonder die eerste wassen, beddengoed was er al. Had ze toch iets bekends idd in bed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 juli 2007 @ 10:54:11 #94
94046 PM-girl
pi_51482958
Vannacht ging het weer goed met slapen! Ritme sluipt langzaamaan weer terug denk ik!
*
  zondag 15 juli 2007 @ 11:15:34 #95
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51483435
Ze hebben vast wat afgesproken: Anna heeft tussen 0.15 en 6.30 drie voedingen gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 15 juli 2007 @ 14:55:27 #96
94046 PM-girl
pi_51489567
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:15 schreef YPPY het volgende:
Ze hebben vast wat afgesproken: Anna heeft tussen 0.15 en 6.30 drie voedingen gehad.
Denk het wel, als ze allebei zo moeten spoken worden ze beiden zo moe he
*
pi_51491827
Pepijn is met papa aan het skeeleren (pepijn in de kinderwagen, papa op skeelers erachter).
Papa kan erg goed skeeleren, maar Ik zit thuis vind het eng
pi_51494877
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:13 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn is met papa aan het skeeleren (pepijn in de kinderwagen, papa op skeelers erachter).
Papa kan erg goed skeeleren, maar Ik zit thuis vind het eng
Leuk zicht waarschijnlijk.
  Milf zondag 15 juli 2007 @ 17:36:12 #99
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51494968
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:10 schreef Vivi het volgende:

[..]

De HAP zei dat het gewoon een virus was, ze heeft wel dat gereutel gehoord en ze kon zich voorstellen dat we het eng vonden maar het was niets ernstigs volgens haar, Dean was weer zo lief, want ze ging even met een stokje in zijn mond, naar zijn amandeltjes kijken en hij moest bijna kokken
Daarna keek ie haar aan zo van "Wat doe je nou? "en gaf ie haar een big smile met van die zielige rooie oogjes

we hebben wel preventief een soort pufdinges meegekregen waarmee hij wat ventolin kan krijgen mocht ie erg benauwd zijn. Maar het was dus geen kinkhoest

Hij begint de laatste 2 dagen trouwens heel andere geluidjes te maken, maar "AAAAA bwawawa" enzo

Suzanna, je hebt PM
! Wat een zieltje. Geef hem maar een dikke natte kleffe zoen van me
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51502920
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:33 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Leuk zicht waarschijnlijk.
Was een erg leuk gezicht, en gelukkig ging alles goed. Papa vind het voor herhaling vatbaar en Pepijn sliep overal doorheen dus die vond het ook wel prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')