Ja hallo! Dat is toch geen vergelijk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anna slaapt van 7 tot 7, en komt er alleen even uit om 11 uur om wat te drinken (en dan moeten wij d'r wakker maken nog)..
Daarom. Ik denk, ik corrigeer je even.quote:
Die theedoekbroek heb ik vroeger zelf aangehad. Mijn moeder heeft hem gemaakt in de jaren zeventig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:36 schreef Memmel het volgende:
Sugar, heb je website even bekeken. Wat een scheet is Storm! En wat is die 'theedoek'-broek leuk!! Zelf gemaakt? Gekocht?
In het begin hebben we wel met de wijkverpleegkundige gepraat en toen ook een slaaptraining gedaan. maar dat ging meer over overdag slapen. Maar mijn ervaring met dit onderwerp is dat ze er toch nauwelijks tips voor hebben. Bij Maria hebben we het ook gehad over dat vroege wakker worden destijds. Ze hebben er gewoon ook geen echte ideeën over. Dus ik prent in: het is een faaaaaaaaase.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:16 schreef Moonah het volgende:
En Suug, ben je al eens met iemand gaan praten over Storm zijn slaappatroon? CB, opvoedwinkel? Wellicht heb je er wat aan.
Dat is mooi Beaker. Vooral dat je nu meer rust hebtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef Beaker het volgende:
Dat geeft heel veel rust! ik kolf gewoon nog steeds en wat ik nu te kort kom meng ik met de Friso![]()
Woensdag ga ik naar het inloopspreekuur van het CB, want ik ben zoooooo benieuwd hoeveel ze is aangekomen!
Overigens slaapt ze nu dus ook door. Laatste fles om 11 uur en daarna pas tussen 5 of 6 uur![]()
Memmel, wat heeft Maud precies?
P_iglet, die borstengelukkig kan ik dan de kolf eraan zetten!
Gehehehehequote:Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef chacama het volgende:
[..]
Dat is mooi Beaker. Vooral dat je nu meer rust hebt
Maud (ik ben d'r mamaheeft koemelk-allergie. Dus we zijn voorzichtig met introduceren van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |