Dat heerlijke slijm wat altijd op rauwe vis zitquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:27 schreef Sebasser het volgende:
wtf is - Vissenvoorvocht?
Niet aan gedachtquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:27 schreef Thieske het volgende:
Fietsventielen eruit trekken.
TS: Geb. Datum 17-04-1990quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:30 schreef Ripley het volgende:
Er boven staan is de beste wraak. Dit is vrij kinderachtig![]()
Niet zo verstandig zijn he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:30 schreef Ripley het volgende:
Laat me raden, jij bent het vriendje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef remlof het volgende:
Je moet gewoon haar vriendje neuken, er foto's van maken en die aan haar mailen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef remlof het volgende:
Je moet gewoon haar vriendje neuken, er foto's van maken en die aan haar mailen
Ik wilde je gaan versieren maar nu ik dit zo lees durf ik niet meerquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef sweetMisery het volgende:
Nou de titel zegt het al!wij willen iemand echt kei en keihard terugpakken op de walgelijkste manieren die je maar kunt bedenken, zelf bedachten we al:
- Sperma/wormen op brood
- Laxeermiddel in water
- Kwal in tas
- Vieze vleestresten (van slager) in broek
- Schaamhaar op brood
- (lang opgespaarde) zaterdagavond kots op broek
- Modder & haar in schoenen
- Oorsmeerwattenstaafjes in tas
- Hondenschijt in lunchtrommeltje
- Vissenvoorvocht/kuit/hom op brood smeren
- Jeukpoeder in broek
- Etui in wc dopen
Iemand nog een paar evil nasty ideeen? Vooral posten!!![]()
Mag kinderachtig zijn; maar wij laten niet over ons heenlopen. Ik kan uren, dagen, weken, maanden, jaren vol lullen over wat ze allemaal fliktquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:30 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik wilde je gaan versieren maar nu ik dit zo lees durf ik niet meer
En hoe pak je daarmee iemand terug?quote:
Tutut meisje, doe eens wat liever tegen tante ripley.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
You can try but you will not succeed![]()
Schaamlippen kan je niet eens bij, vanwege de dichtbegroeide schaambos!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik noem de meeste 'wraakacties' van jou niet origineel anders.
vrouwelijk:
Schaamlippen aan elkaar lijmen met een lijmpistool.
mannelijk:
Ballen aan dijbenen lijmen met een lijmpistool.
[gesmolten plastic, duhh!]
droxz0r!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
zijn bek volschijten?
Wiet kopen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef DRNKnHGH het volgende:
ik heb een goed plan, het gaat zo:
eerst koop je een x aantal bowlingballen, dan een grote zak wiet
vervolgens ga je naar haar huis en gooi de de bowlingbal door haar ruit.
Dan zegt ze:"mijn ruit, wat doe je?"![]()
![]()
"whehe ik ben stoned" zeg je dan.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Snij je eigen polsen door!11111
Dat zal r leren!![]()
Been there done thatquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef SlimShady het volgende:
haar schoenen volgieten met iets ranzigs voor de gymles.
een klein laagje honing bijvoorbeeld, dat zie je niet zo duidelijk, dat merk je pas als je er vol instaat..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef SlimShady het volgende:
haar schoenen volgieten met iets ranzigs voor de gymles.
Heb je dat op voorraad?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef SlimShady het volgende:
- een glaasje hondenurine in haar schooltas leeggooien
té veelquote:waarom wil je wraak op haar nemen? wat is er gebeurt?
Nee zo ben ik niet, ik moet (goede) reden(en) hebben om iemand zo hard te willen pakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef hierissiedan het volgende:
of is het gewoon om haar te neteren omdat ze niks terug doet--> hert pispaaltje?
Als ze nou een piemel had!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef El_Rolando het volgende:
- Pik aan de buik vast lijmen.
Moet 'ie een handstand maken om te kunnen pissen.
De mannelijke bevolking blijft het liefst uit haar buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Of weetje wat je moet doen he gek.
Ga opzoek naar loverboys in je stad ( ze dragen meestal tasjes om hun nek )
Zeg dat ze met hun moet gaan flirten ! en voila 3 weken later heeft ze 20 verschillende penissen in zich gehad
Mijn God, dat klinktquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:47 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
De mannelijke bevolking blijft het liefst uit haar buurtvooral als ze stuiten op een bos haar daar beneden en een kut die ongeveer net zo droog is als de sahara
![]()
Zal ik zeker doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef HuHu het volgende:
Denk je er trouwens wel aan om foto's te maken en die hier te posten. Dat verdienen zowel zij als wij wel, na al deze tips.
Acht weken voorbereiding, dat moet slagen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Zal ik zeker doenmaarja, minimaal 8 weken wachten tot we de plannetjes uit kunnen voeren; vakantie
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Mijn God, dat klinkt...
Tussen de regels door; hoe weet je dit eigenlijk allemaal? Je hebt d'r naakt gezien en geconstateerd dat ze niet onbedeeld behaard is en toen even twee vingers naar binnen gestoken om te voelen of er enige vaginale vochten vrij kwamen?
Goeie !quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef papernote het volgende:
[..]
Mijn God, dat klinkt...
Tussen de regels door; hoe weet je dit eigenlijk allemaal? Je hebt d'r naakt gezien en geconstateerd dat ze niet onbedeeld behaard is en toen even twee vingers naar binnen gestoken om te voelen of er enige vaginale vochten vrij kwamen?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Acht weken voorbereiding, dat moet slagen.
It's a girl!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:52 schreef fiat126 het volgende:
Zeggen dat zijn vriendin (nog) niet ongesteld is geworden
Dus dát is die zogenaamde 'vrouwenpraat'. Jullie (vrouwen) houden ook niets voor jezelf hè.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat van de sahara was een gokje, dat van die beharing; ze loopt zelf tegen mensen te vertellen dat ze zich van onder niet scheert en gelukkig zie je ook niks ofzo met de gym
Uhhh.. vriendin vind ik geen goede benaming voor het ondingquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:52 schreef fiat126 het volgende:
Zeggen dat zijn vriendin (nog) niet ongesteld is geworden
Het gaat dus om een vriendin.
Maarre... een samenvatting van de oorzaak, kan die er nog even vanaf? Dat is wel leuk. Voor de volledigheid zegmaar.quote:
Nouja; slimme vrouwen houden zulke dingen voor zichzelf of scheren hun kut welquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef papernote het volgende:
[..]
Dus dát is die zogenaamde 'vrouwenpraat'. Jullie (vrouwen) houden ook niets voor jezelf hè.
Slimme vrouwen, bestaan die?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nouja; slimme vrouwen houden zulke dingen voor zichzelf of scheren hun kut wel![]()
Eenschquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maarre... een samenvatting van de oorzaak, kan die er nog even vanaf? Dat is wel leuk. Voor de volledigheid zegmaar.
En wij willen ook wat te lachen hebben.
Bitchfight!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Uhhh.. vriendin vind ik geen goede benaming voor het onding![]()
Behaarde kutten komen terug in de mode hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nouja; slimme vrouwen houden zulke dingen voor zichzelf of scheren hun kut wel![]()
Nou dan blijf ik wel achterlopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Behaarde kutten komen terug in de mode hoor
Goedzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nou dan blijf ik wel achterlopeniel
Oh mijn God... en ik had het niet eens door. Ben ik wel enorm dom zeg,quote:
Tja, zo word je geboren! Je hebt het of niet hequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef papernote het volgende:
[..]
Oh mijn God... en ik had het niet eens door. Ben ik wel enorm dom zeg,.
Maarre... waarom ben jij zo slim dan?
Je wordt ook met schaamhaar geborenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Tja, zo word je geboren! Je hebt het of niet he![]()
idd, het is een gave...is niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Tja, zo word je geboren! Je hebt het of niet he![]()
Ik weet niet hoe jij je mama's doos uitwandeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef papernote het volgende:
[..]
Je wordt ook met schaamhaar geboren.
Ik niet, bij mij duurde het nog 14 jaar toen het kwam, ben ik nu anders?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef papernote het volgende:
[..]
Je wordt ook met schaamhaar geboren.
Ik ben niet geboren, ik ben ontstaan. Opeens was ik erquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je mama's doos uitwandeldemaar met schaamhaar en al..
![]()
Inderdaad... jeukpoeder in d'r slipje na het gymen. Kruipt goed in al dat schaamhaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Sirmixalot het volgende:
wacht eens...we zijn dit topic aan het verneuken...ik vond die nasty dingen opzich toch wel interessant worden...beetje achter de hand houden voor de toekomst enzo
Ik ben opgerichtquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren, ik ben ontstaan. Opeens was ik er.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad... jeukpoeder in d'r slipje na het gymen. Kruipt goed in al dat schaamhaar.
terugpakken voor wat? terugpakken moet altijd in relatie staan tot de begane overtreding anders is het gewoon kinderachtige jaloezie. van jouw kant danquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef sweetMisery het volgende:
Nou de titel zegt het al!wij willen iemand echt kei en keihard terugpakken op de walgelijkste manieren die je maar kunt bedenken,
btw, is het een lekker vriendje? Sla je twee vliegen in een klap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef sweetMisery het volgende:
[..]goeie! Prille relatie heeft ze, sinds gisteren.
Vies mannetjequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef fiat126 het volgende:
[..]
btw, is het een lekker vriendje? Sla je twee vliegen in een klap.
Ik zou me niet één reden kunnen bedenken waarom ik jaloers op haar zou zijn, maar dan ook echt geen. Noujaa vooruit! Ze is goed in wiskunde, zou ik soms ook best willenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:19 schreef Manono het volgende:
[..]
terugpakken voor wat? terugpakken moet altijd in relatie staan tot de begane overtreding anders is het gewoon kinderachtige jaloezie. van jouw kant dan
![]()
Publiekelijke vernedering is ook tofquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:18 schreef fiat126 het volgende:
Maar nu ff, moet ze publiekelijk vernederd worden, of is ranzig al genoeg?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef Sirmixalot het volgende:
haar slipje een klein beetje inknippen...zo net niet door... als ze dan een keer in de les voorover bukt dan trek je eraan zodat je hem kapot trekt
daarna natuurlijk bukken voor de (on)verwachte uithaal richting jou
Ieuw! Echt waar boxers? dat is al een reden om een nare streek uit te halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
jammer is alleen dat ze boxers draagt dacht ik
Niet zoveel zin haar ondergoed aan te rakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ieuw! Echt waar boxers? dat is al een reden om een nare streek uit te halen![]()
Nou, ja, in een boxer kan misschien ook wel meer jeukpoeder![]()
Bah, douchen jullie niet na de gymlesquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zoveel zin haar ondergoed aan te rakenbesides waarom zou ze het uit doen?
Gewoon in broek/shirt
![]()
Toch is die wel gaaf, jeukpoeder in boxer / slip, kun je de hele school vertellen dat ze platjes van d'r nieuwe vriendje heeft gekregen (of andere aanverwante aandoeningen betreffende de schaamstreek)quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zoveel zin haar ondergoed aan te rakenbesides waarom zou ze het uit doen?
Gewoon in broek/shirt
![]()
Neequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Toch is die wel gaaf, jeukpoeder in boxer / slip, kun je de hele school vertellen dat ze platjes van d'r nieuwe vriendje heeft gekregen (of andere aanverwante aandoeningen betreffende de schaamstreek)![]()
pff dan is terugpakken niet eens de moeite waardquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef sweetMisery het volgende:
Ik zou me niet één reden kunnen bedenken waarom ik jaloers op haar zou zijn, maar dan ook echt geen
Met dit weer/in deze tijd van het jaar heb je die nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Rozenbottelbollen openmaken, inhoud eruit verzamelen (x20 ofzo)
Die inhoud nog wat extra malen, en aan de binnenkant van al haar kleren smeren.
10tje wedden dat dat de ergste dag van dr leven word
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef DRNKnHGH het volgende:
ik heb een goed plan, het gaat zo:
eerst koop je een x aantal bowlingballen, dan een grote zak wiet
vervolgens ga je naar haar huis en gooi de de bowlingbal door haar ruit.
Dan zegt ze:"mijn ruit, wat doe je?"![]()
![]()
"whehe ik ben stoned" zeg je dan.
Ja of je smijt gewoon een complete pooltafel naarbinnenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of je smijt gewoon een complete pooltafel naarbinnen
"Godverdomme mijn ruit wat doe je![]()
"
- Ja ik had geen keus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef NasiBall het volgende:Helaas vrijwel onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze kijkt dagelijks in de spiegel dus ze zal niet snel meer ergens van schrikken
x -- me Gustas tú
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Helaas vrijwel onmogelijk!ze kijkt dagelijks in de spiegel dus ze zal niet snel meer ergens van schrikken
Kinkyquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kreeg spontaan een stijve toen ik op dit topic klikte
Weer racisme he, altijd dat racismequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik kan niets gemeens bedenken..
negeren is een optie!![]()
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
TVP..morgen in de middag even wat evils posten
Niet zo devilish? Je naam doet denken van welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik kan niets gemeens bedenken..
negeren is een optie!![]()
Neen ik ben juist verre van mijn nickname op fok..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:09 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zo devilish? Je naam doet denken van wel![]()
Nou ik wil best wel ff voor je jodelen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg toch ook niet tegen joden dat we tegen ze moeten jodelen?!?!
Bah.
Ik word hier wel giftig van, van mensen die racistisch posten op fok
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik wil best wel ff voor je jodelen hoor
Geloof je gelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen ik ben juist verre van mijn nickname op fok..
ben heul lievvvvvvvvv![]()
hmm wat ben je nu knap zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!
genoeg is het.
Ik word boos.
wacht nou ik ben ff bezigggggggquote:
Met zoeen vibrerende of een met weerhaakjes?quote:
eh zeg heey ik ben niet zo dol op vishaakjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Met zoeen vibrerende of een met weerhaakjes?
Omgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Neuk haar in haar stoma.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omg
Of ejaculeren in zoeen infuus wanneer ze in het ziekenhuis ligt ofzo
Ja, of op de coma-afdeling van een ziekenhuis rondlopen en dan op allemaal mensen die in coma liggen gaan zitten schijten en ejaculeren. En dat je dan blijft hangen om de reacties van de familie te checken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omg
Of ejaculeren in zoeen infuus wanneer ze in het ziekenhuis ligt ofzo
Maar die hebben er niks mee te makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of op de coma-afdeling van een ziekenhuis rondlopen en dan op allemaal mensen die in coma liggen gaan zitten schijten en ejaculeren. En dat je dan blijft hangen om de reacties van de familie te checken.
Benne dat vogelspinnen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Camel spiders in haar bordje cornflakes verstoppen...
Ehh.. ik ben vrouw weetjequote:De wc afvoer aansluiten op de douche bij haar thuis...
Dat was Chili!quote:Of je kunt haar ouders afslachten die vermalen en door de spaghetti verwerken en het haar natuurlijk fijn serveren, schijnt gewerkt te hebben in southpark.
Volgens mij heeft ze geen (groot)ouders en is ze ontwikkeld in een labquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar die hebben er niks mee te maken
Wel kun je indien overleden, de grootouders van dat mens opgraven en bij haar in de slaapkamer op stoeltjes zetten rond een tafeltje met thee servies.
Omg, die moet de TS echt uitvoeren. Zo hip.
Meelwormen zijn chillerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Op vrijdagmiddag een bakje maden leeggooien in het laadje van je collega. Dat wordt een maandag feest
Tja, dan moet je meehelpen ben ik bangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik opteer voor het smegma-kanon.
Of een ladder die je dan onder haar raam zet, en dan zo brand stichten en dan buiten roepen van " * insert naam * KOM SNEL ER IS BRAND!!!1 " En dat mens dan op die trap stappen enzo, en dan schiet je haar dood met een granaatwerperquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik opteer voor het smegma-kanon.
Als jij het eraf komt pielen dan laat ik het wel een tijdje groeienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Tja, dan moet je meehelpen ben ik bang![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen (groot)ouders en is ze ontwikkeld in een labmislukte proef ofzo.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij het eraf komt pielen dan laat ik het wel een tijdje groeien![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hmmm
Nou how about een doosje lucifers aan haar broek vastmaken en haar daarna vet hard slaan met schuurpapier, met de hele klas.
1. goatse op zijn hele computer doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef sweetMisery het volgende:
Nou de titel zegt het al!wij willen iemand echt kei en keihard terugpakken op de walgelijkste manieren die je maar kunt bedenken, zelf bedachten we al:
- Sperma/wormen op brood
- Laxeermiddel in water
- Kwal in tas
- Vieze vleestresten (van slager) in broek
- Schaamhaar op brood
- (lang opgespaarde) zaterdagavond kots op broek
- Modder & haar in schoenen
- Oorsmeerwattenstaafjes in tas
- Hondenschijt in lunchtrommeltje
- Vissenvoorvocht/kuit/hom op brood smeren
- Jeukpoeder in broek
- Etui in wc dopen
Nou dan heeft ze een brandplek in haar broek...doh...quote:
Het enige bos hier in de omgeving bevindt zich juist ín haar broekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze een brandplek in haar broek...doh...
Maar je kunt ook een paar potten honing in een emmer doen, en die over haar heen gooien wanneer je met dr in het bos bent (wel in de "warme" zomertijd)
![]()
Dan rest je maar één ding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Het enige bos hier in de omgeving bevindt zich juist ín haar broek![]()
Ah we hebben een goatse maagd!quote:
Steek een fles wijn in je reet, haal 'm eruit en maak een foto van de gecreëerde opening.quote:
Of je doet lief en zegt het ffquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah we hebben een goatse maagd!
Google het maar even, moet je wel even de safe search ervan af halen
Volgens mij heb je voor een perfecte goatse toch echt een honkbal knuppel nodig ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Steek een fles wijn in je reet, haal 'm eruit en maak een foto van de gecreëerde opening.
google images hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoek het nu maar gewoon op google
een "ranzig" plaatje volgens velen ik vond hem niet zo erg opzich eerder had ik zo van nou is dit de bekende goatsequote:
Nehh laat maar dan, ik concludeer dat ik daarvoor iets in me aarsch moet gaan stoppen en daar heb ik geen trek inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoek het nu maar gewoon op google
Ja dat heb ik eens geprobeerd maar toen verloor ik mijn webcam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Steek een fles wijn in je reet, haal 'm eruit en maak een foto van de gecreëerde opening.
Hoeft niet je kan ook gewoon je aarsch uit elkaar trekken voor het gewenste effectquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:08 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nehh laat maar dan, ik concludeer dat ik daarvoor iets in me aarsch moet gaan stoppen en daar heb ik geen trek in![]()
Zelfde dikte ongeveer. Een honkbalknuppel is langer, maar verschilt qua dikte amper van een fles wijn. Tuurlijk, als je fan van diepe penetratie bent, moet je gewoon een honkbalknuppel gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor een perfecte goatse toch echt een honkbal knuppel nodig ofzo
Voor de newbies:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoeft niet je kan ook gewoon je aarsch uit elkaar trekken voor het gewenste effect
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.orgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de newbies:
[afbeelding]
Dit dus.
Lijkt een beetje op Unicef logo. Wereldbol in het midden. Laurierkrans eromheen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de newbies:
[afbeelding]
Dit dus.
Je zou wat moeten doen met dat tekentalentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de newbies:
[afbeelding]
Dit dus.
OMFGquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Unicef logo. Wereldbol in het midden. Laurierkrans eromheen.
Dude.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.org(aanraders)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:15 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Je zou wat moeten doen met dat tekentalent![]()
![]()
![]()
fuck.org doet me niks hoort datquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.org(aanraders)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dude.PrrrrrrroachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan een klas die ik had in amerika... 'k zeg zo tegen zo'n gast zoek eens op tubgirl, doet ie dat zit ie daar midden in de klas met zo'n tubgirl foto vol in beeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dude.En dan hem opbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
De grap is dat de vrouw van Bush een ontzettende bush heeft.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:Ehh.. ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x -- me Gustas tú
Heb ik je nu gekwetst?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel een goeie tekenaar heb het alleen lang niet meer gedaan en kan het iig niet met een muis
Hoezo iel, dat is normaal hoor... valt onder telefoonsex.quote:
boh gek je bent ook pedobear.net vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wel een aparte dimensie bij het beeldbellen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo iel, dat is normaal hoor... valt onder telefoonsex.
eigenlijk wel, maar het is niks dat aan mijn pik trekken niet goed kan maken.quote:
DUDE! Ik dacht dat ik alles had gezien, maar wat ik daar net heb gezien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef Hanstin het volgende:
[..]
boh gek je bent ook pedobear.net vergeten
Als je dat met een pc doet kun je ook aparte dimensies hebben bij het skypen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel een aparte dimensie bij het beeldbellen...
Alleen jammer van de shitty connection.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je dat met een pc doet kun je ook aparte dimensies hebben bij het skypen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar het is niks dat aan mijn pik trekken niet goed kan maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
DUDE! Ik dacht dat ik alles had gezien, maar wat ik daar net heb gezien.![]()
![]()
In ieder geval wel handig als je je stijve in 1 seconde dood wil hebben.
Ik ben misselijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s. heb je er een foto van gemaakt?
Kut. Ik kende die al maar onder een andere naam. Jammer genoeg had ik m'n geluid hard aanstaan dus ik schrok me 't leplazerus.quote:
|quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Mijn maximum met meatspin zit ergens in de 500 geloof ik, ik vond het muziekje wel leuk
Tegelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:38 schreef Hanstin het volgende:
[..]
|
ze zeggen als je voorbij de 50 bent ofzo dat je dan homo bent![]()
Wat dus betekent dat jij 10 verschillende homo's in je hebt![]()
![]()
![]()
Hechtklemmen op de schaamlippen (die klemmen die gebruikt worden om hechtingen te zetten).quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik noem de meeste 'wraakacties' van jou niet origineel anders.
vrouwelijk:
Schaamlippen aan elkaar lijmen met een lijmpistool.
mannelijk:
Ballen aan dijbenen lijmen met een lijmpistool.
[gesmolten plastic, duhh!]
Wel eens gehoord van een bosbrandquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Schaamlippen kan je niet eens bij, vanwege de dichtbegroeide schaambos!helaas
Tijd zat dus om te vertellen waarom de wraakactie is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Zal ik zeker doenmaarja, minimaal 8 weken wachten tot we de plannetjes uit kunnen voeren; vakantie
![]()
Misschien is Tijgerbalsem ook een goed ideequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Toch is die wel gaaf, jeukpoeder in boxer / slip, kun je de hele school vertellen dat ze platjes van d'r nieuwe vriendje heeft gekregen (of andere aanverwante aandoeningen betreffende de schaamstreek)![]()
dan zou ik juist fietsen.. ik ga dan een beetje 20 km lopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:29 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet aan gedachtmaar is niet zo nasty (alhoewel ze dan wel 20km naar huis mag lopen
)
Scherpquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Het enige bos hier in de omgeving bevindt zich juist ín haar broek![]()
quote:- als ze ooit in het ziekenhuis ligt: vlak voor de operatie haar patiëntenkaart verwisselen met die van een patient die een geslachtsverandering moet ondergaan.
Ik wil mijn statiegeld wel, verdomme!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja dat heb ik eens geprobeerd maar toen verloor ik mijn webcam.
Ging het niet omquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:44 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dubbele afspraak maken met je vriend en ex, en hem je dan met je ex in bed laten vinden.
Ja daar kom je gewoon maar voor langs hoor, geen calamiteiten creeeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik wil mijn statiegeld wel, verdomme!
OMG, bespaar me de details ..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Schaamlippen kan je niet eens bij, vanwege de dichtbegroeide schaambos!helaas
Weet niet wat jij tegenwoordig met je vrienden doetquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef vamos1 het volgende:
[..]
droxz0r!
beetje te standaard vind je niet?
waterkers is ook altijd leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:14 schreef L.Denninger het volgende:
Toetsen uit het keyboard wippen, de holle onderkant vullen met filet americain, toetsen weer terug stoppen.
Zie na een week de maden tussen de toetsen vandaan kruipen
was hier ooit nog eens een topic over met plaatjes, ik zal wel ff zoeken .. heb hier toch geen moer te doenquote:
Martelen is voor noobs, ga voor psychische schade dat duurt veel langer om te helenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef MediciBR het volgende:
Hoe pak ik iemand terug op een originele nasty manier in een paar simpele stappen:
- chloroform
- bind vast
- teen 1 eraf, bij voorkeur met botte (al dan niet roestige) schaar of mes
- teen 2 eraf
- etc..
- vingers eraf
vanaf hier is het improviseren. Je moet je keuzes weloverwogen en snel maken aangezien het slachtoffer snel buiten bewustzijn zal geraken. Je wilt uiteraard het beste eruit halen.
Tepels is een aanrader.
Geslachtsdeel eraf (bij mannen dan) is ook goede optie.
Succes.
Dit is niet alleen gevaarlijk (medicijninteracties e.d.) maar ook nog eens strafbaar (opzettelijke vergiftiging).quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef zaans_boefje het volgende:
Schrijf een zogenaamde liefdesbrief naar haar dat je haar ex vriendje bent en het heel naar vond dat ze 2x zwanger van je is geworden en dat je blij bent dat ze de abortus alleen heeft gedaan en dat je haar vervolgens alleen nog maar anaal neemt, zonder envelop in de brievenbus als zij er niet is maar haar ouders wel![]()
Hahaha dies best ziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef zaans_boefje het volgende:
Schrijf een zogenaamde liefdesbrief naar haar dat je haar ex vriendje bent en het heel naar vond dat ze 2x zwanger van je is geworden en dat je blij bent dat ze de abortus alleen heeft gedaan en dat je haar vervolgens alleen nog maar anaal neemt, zonder envelop in de brievenbus als zij er niet is maar haar ouders wel![]()
Hehehe, dit is wel een erg mooie!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef Multivlaai het volgende:
Een bus scheerschuim in de vriezer en dan losknippen. Dit bevroren stuk scheerschuim bij iemand in de auto gooien en wachten tot het warm wordt![]()
Wat gebeurt er dan precies?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef Multivlaai het volgende:
Een bus scheerschuim in de vriezer en dan losknippen. Dit bevroren stuk scheerschuim bij iemand in de auto gooien en wachten tot het warm wordt![]()
Of een laadje. Of een broodtrommelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hehehe, dit is wel een erg mooie!![]()
Maar dan om in de brievenbus te doen..
Ohja..jij denkt natuurlijk dat je na zo'n marteling geen psychische schade hebt opgelopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Martelen is voor noobs, ga voor psychische schade dat duurt veel langer om te helen![]()
Wheheh hij zei twee keer boodquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef hierissiedan het volgende:
een emmer vol met koeienstrond over ter heen gooien
uitnodigen voor een boodtripje en dr van de bood afduwen. al dr kleren uitrekken en dan naakt naar huis toe laten gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!
genoeg is het.
Ik word boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |