Ja daar kom je gewoon maar voor langs hoor, geen calamiteiten creeeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik wil mijn statiegeld wel, verdomme!
OMG, bespaar me de details ..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Schaamlippen kan je niet eens bij, vanwege de dichtbegroeide schaambos!helaas
Weet niet wat jij tegenwoordig met je vrienden doetquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef vamos1 het volgende:
[..]
droxz0r!
beetje te standaard vind je niet?
waterkers is ook altijd leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:14 schreef L.Denninger het volgende:
Toetsen uit het keyboard wippen, de holle onderkant vullen met filet americain, toetsen weer terug stoppen.
Zie na een week de maden tussen de toetsen vandaan kruipen
was hier ooit nog eens een topic over met plaatjes, ik zal wel ff zoeken .. heb hier toch geen moer te doenquote:
Martelen is voor noobs, ga voor psychische schade dat duurt veel langer om te helenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef MediciBR het volgende:
Hoe pak ik iemand terug op een originele nasty manier in een paar simpele stappen:
- chloroform
- bind vast
- teen 1 eraf, bij voorkeur met botte (al dan niet roestige) schaar of mes
- teen 2 eraf
- etc..
- vingers eraf
vanaf hier is het improviseren. Je moet je keuzes weloverwogen en snel maken aangezien het slachtoffer snel buiten bewustzijn zal geraken. Je wilt uiteraard het beste eruit halen.
Tepels is een aanrader.
Geslachtsdeel eraf (bij mannen dan) is ook goede optie.
Succes.
Dit is niet alleen gevaarlijk (medicijninteracties e.d.) maar ook nog eens strafbaar (opzettelijke vergiftiging).quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef zaans_boefje het volgende:
Schrijf een zogenaamde liefdesbrief naar haar dat je haar ex vriendje bent en het heel naar vond dat ze 2x zwanger van je is geworden en dat je blij bent dat ze de abortus alleen heeft gedaan en dat je haar vervolgens alleen nog maar anaal neemt, zonder envelop in de brievenbus als zij er niet is maar haar ouders wel![]()
Hahaha dies best ziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:06 schreef zaans_boefje het volgende:
Schrijf een zogenaamde liefdesbrief naar haar dat je haar ex vriendje bent en het heel naar vond dat ze 2x zwanger van je is geworden en dat je blij bent dat ze de abortus alleen heeft gedaan en dat je haar vervolgens alleen nog maar anaal neemt, zonder envelop in de brievenbus als zij er niet is maar haar ouders wel![]()
Hehehe, dit is wel een erg mooie!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef Multivlaai het volgende:
Een bus scheerschuim in de vriezer en dan losknippen. Dit bevroren stuk scheerschuim bij iemand in de auto gooien en wachten tot het warm wordt![]()
Wat gebeurt er dan precies?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef Multivlaai het volgende:
Een bus scheerschuim in de vriezer en dan losknippen. Dit bevroren stuk scheerschuim bij iemand in de auto gooien en wachten tot het warm wordt![]()
Of een laadje. Of een broodtrommelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hehehe, dit is wel een erg mooie!![]()
Maar dan om in de brievenbus te doen..
Ohja..jij denkt natuurlijk dat je na zo'n marteling geen psychische schade hebt opgelopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Martelen is voor noobs, ga voor psychische schade dat duurt veel langer om te helen![]()
Wheheh hij zei twee keer boodquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef hierissiedan het volgende:
een emmer vol met koeienstrond over ter heen gooien
uitnodigen voor een boodtripje en dr van de bood afduwen. al dr kleren uitrekken en dan naakt naar huis toe laten gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!
genoeg is het.
Ik word boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |