quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of je smijt gewoon een complete pooltafel naarbinnen
"Godverdomme mijn ruit wat doe je![]()
"
- Ja ik had geen keus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef NasiBall het volgende:Helaas vrijwel onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze kijkt dagelijks in de spiegel dus ze zal niet snel meer ergens van schrikken
x -- me Gustas tú
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Helaas vrijwel onmogelijk!ze kijkt dagelijks in de spiegel dus ze zal niet snel meer ergens van schrikken
Kinkyquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kreeg spontaan een stijve toen ik op dit topic klikte
Weer racisme he, altijd dat racismequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik kan niets gemeens bedenken..
negeren is een optie!![]()
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
TVP..morgen in de middag even wat evils posten
Niet zo devilish? Je naam doet denken van welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik kan niets gemeens bedenken..
negeren is een optie!![]()
Neen ik ben juist verre van mijn nickname op fok..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:09 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zo devilish? Je naam doet denken van wel![]()
Nou ik wil best wel ff voor je jodelen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg toch ook niet tegen joden dat we tegen ze moeten jodelen?!?!
Bah.
Ik word hier wel giftig van, van mensen die racistisch posten op fok
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik wil best wel ff voor je jodelen hoor
Geloof je gelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen ik ben juist verre van mijn nickname op fok..
ben heul lievvvvvvvvv![]()
hmm wat ben je nu knap zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!
genoeg is het.
Ik word boos.
wacht nou ik ben ff bezigggggggquote:
Met zoeen vibrerende of een met weerhaakjes?quote:
eh zeg heey ik ben niet zo dol op vishaakjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Met zoeen vibrerende of een met weerhaakjes?
Omgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Neuk haar in haar stoma.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omg
Of ejaculeren in zoeen infuus wanneer ze in het ziekenhuis ligt ofzo
Ja, of op de coma-afdeling van een ziekenhuis rondlopen en dan op allemaal mensen die in coma liggen gaan zitten schijten en ejaculeren. En dat je dan blijft hangen om de reacties van de familie te checken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omg
Of ejaculeren in zoeen infuus wanneer ze in het ziekenhuis ligt ofzo
Maar die hebben er niks mee te makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, of op de coma-afdeling van een ziekenhuis rondlopen en dan op allemaal mensen die in coma liggen gaan zitten schijten en ejaculeren. En dat je dan blijft hangen om de reacties van de familie te checken.
Benne dat vogelspinnen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Camel spiders in haar bordje cornflakes verstoppen...
Ehh.. ik ben vrouw weetjequote:De wc afvoer aansluiten op de douche bij haar thuis...
Dat was Chili!quote:Of je kunt haar ouders afslachten die vermalen en door de spaghetti verwerken en het haar natuurlijk fijn serveren, schijnt gewerkt te hebben in southpark.
Volgens mij heeft ze geen (groot)ouders en is ze ontwikkeld in een labquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar die hebben er niks mee te maken
Wel kun je indien overleden, de grootouders van dat mens opgraven en bij haar in de slaapkamer op stoeltjes zetten rond een tafeltje met thee servies.
Omg, die moet de TS echt uitvoeren. Zo hip.
Meelwormen zijn chillerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Op vrijdagmiddag een bakje maden leeggooien in het laadje van je collega. Dat wordt een maandag feest
Tja, dan moet je meehelpen ben ik bangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik opteer voor het smegma-kanon.
Of een ladder die je dan onder haar raam zet, en dan zo brand stichten en dan buiten roepen van " * insert naam * KOM SNEL ER IS BRAND!!!1 " En dat mens dan op die trap stappen enzo, en dan schiet je haar dood met een granaatwerperquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik opteer voor het smegma-kanon.
Als jij het eraf komt pielen dan laat ik het wel een tijdje groeienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:48 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Tja, dan moet je meehelpen ben ik bang![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:46 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen (groot)ouders en is ze ontwikkeld in een labmislukte proef ofzo.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij het eraf komt pielen dan laat ik het wel een tijdje groeien![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hmmm
Nou how about een doosje lucifers aan haar broek vastmaken en haar daarna vet hard slaan met schuurpapier, met de hele klas.
1. goatse op zijn hele computer doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef sweetMisery het volgende:
Nou de titel zegt het al!wij willen iemand echt kei en keihard terugpakken op de walgelijkste manieren die je maar kunt bedenken, zelf bedachten we al:
- Sperma/wormen op brood
- Laxeermiddel in water
- Kwal in tas
- Vieze vleestresten (van slager) in broek
- Schaamhaar op brood
- (lang opgespaarde) zaterdagavond kots op broek
- Modder & haar in schoenen
- Oorsmeerwattenstaafjes in tas
- Hondenschijt in lunchtrommeltje
- Vissenvoorvocht/kuit/hom op brood smeren
- Jeukpoeder in broek
- Etui in wc dopen
Iemand nog een paar evil nasty ideeen? Vooral posten!!![]()
Nou dan heeft ze een brandplek in haar broek...doh...quote:
Het enige bos hier in de omgeving bevindt zich juist ín haar broekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze een brandplek in haar broek...doh...
Maar je kunt ook een paar potten honing in een emmer doen, en die over haar heen gooien wanneer je met dr in het bos bent (wel in de "warme" zomertijd)
![]()
Dan rest je maar één ding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Het enige bos hier in de omgeving bevindt zich juist ín haar broek![]()
Ah we hebben een goatse maagd!quote:
Steek een fles wijn in je reet, haal 'm eruit en maak een foto van de gecreëerde opening.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |