quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of je smijt gewoon een complete pooltafel naarbinnen
"Godverdomme mijn ruit wat doe je![]()
"
- Ja ik had geen keus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef NasiBall het volgende:Helaas vrijwel onmogelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze kijkt dagelijks in de spiegel dus ze zal niet snel meer ergens van schrikken
x -- me Gustas tú
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:47 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Helaas vrijwel onmogelijk!ze kijkt dagelijks in de spiegel dus ze zal niet snel meer ergens van schrikken
Kinkyquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kreeg spontaan een stijve toen ik op dit topic klikte
Weer racisme he, altijd dat racismequote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik kan niets gemeens bedenken..
negeren is een optie!![]()
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
TVP..morgen in de middag even wat evils posten
Niet zo devilish? Je naam doet denken van welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
sorry ik kan niets gemeens bedenken..
negeren is een optie!![]()
Neen ik ben juist verre van mijn nickname op fok..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:09 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zo devilish? Je naam doet denken van wel![]()
Nou ik wil best wel ff voor je jodelen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zeg toch ook niet tegen joden dat we tegen ze moeten jodelen?!?!
Bah.
Ik word hier wel giftig van, van mensen die racistisch posten op fok
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik wil best wel ff voor je jodelen hoor
Geloof je gelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen ik ben juist verre van mijn nickname op fok..
ben heul lievvvvvvvvv![]()
hmm wat ben je nu knap zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
GODVERDOMME EN NU IS HET GENOEG!
genoeg is het.
Ik word boos.
wacht nou ik ben ff bezigggggggquote:
Met zoeen vibrerende of een met weerhaakjes?quote:
eh zeg heey ik ben niet zo dol op vishaakjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Met zoeen vibrerende of een met weerhaakjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |