Of je doet lief en zegt het ffquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah we hebben een goatse maagd!
Google het maar even, moet je wel even de safe search ervan af halen
Volgens mij heb je voor een perfecte goatse toch echt een honkbal knuppel nodig ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Steek een fles wijn in je reet, haal 'm eruit en maak een foto van de gecreëerde opening.
google images hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoek het nu maar gewoon op google
een "ranzig" plaatje volgens velen ik vond hem niet zo erg opzich eerder had ik zo van nou is dit de bekende goatsequote:
Nehh laat maar dan, ik concludeer dat ik daarvoor iets in me aarsch moet gaan stoppen en daar heb ik geen trek inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoek het nu maar gewoon op google
Ja dat heb ik eens geprobeerd maar toen verloor ik mijn webcam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Steek een fles wijn in je reet, haal 'm eruit en maak een foto van de gecreëerde opening.
Hoeft niet je kan ook gewoon je aarsch uit elkaar trekken voor het gewenste effectquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:08 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Nehh laat maar dan, ik concludeer dat ik daarvoor iets in me aarsch moet gaan stoppen en daar heb ik geen trek in![]()
Zelfde dikte ongeveer. Een honkbalknuppel is langer, maar verschilt qua dikte amper van een fles wijn. Tuurlijk, als je fan van diepe penetratie bent, moet je gewoon een honkbalknuppel gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor een perfecte goatse toch echt een honkbal knuppel nodig ofzo
Voor de newbies:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoeft niet je kan ook gewoon je aarsch uit elkaar trekken voor het gewenste effect
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.orgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de newbies:
[afbeelding]
Dit dus.
Lijkt een beetje op Unicef logo. Wereldbol in het midden. Laurierkrans eromheen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de newbies:
[afbeelding]
Dit dus.
Je zou wat moeten doen met dat tekentalentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de newbies:
[afbeelding]
Dit dus.
OMFGquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Unicef logo. Wereldbol in het midden. Laurierkrans eromheen.
Dude.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.org(aanraders)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:15 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Je zou wat moeten doen met dat tekentalent![]()
![]()
![]()
fuck.org doet me niks hoort datquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.org(aanraders)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dude.PrrrrrrroachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan een klas die ik had in amerika... 'k zeg zo tegen zo'n gast zoek eens op tubgirl, doet ie dat zit ie daar midden in de klas met zo'n tubgirl foto vol in beeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dude.En dan hem opbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
De grap is dat de vrouw van Bush een ontzettende bush heeft.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:16 schreef SuperHarregarre het volgende:Ehh.. ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x -- me Gustas tú
Heb ik je nu gekwetst?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel een goeie tekenaar heb het alleen lang niet meer gedaan en kan het iig niet met een muis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |