Schaamlippen kan je niet eens bij, vanwege de dichtbegroeide schaambos!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik noem de meeste 'wraakacties' van jou niet origineel anders.
vrouwelijk:
Schaamlippen aan elkaar lijmen met een lijmpistool.
mannelijk:
Ballen aan dijbenen lijmen met een lijmpistool.
[gesmolten plastic, duhh!]
droxz0r!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
zijn bek volschijten?
Wiet kopen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef DRNKnHGH het volgende:
ik heb een goed plan, het gaat zo:
eerst koop je een x aantal bowlingballen, dan een grote zak wiet
vervolgens ga je naar haar huis en gooi de de bowlingbal door haar ruit.
Dan zegt ze:"mijn ruit, wat doe je?"![]()
![]()
"whehe ik ben stoned" zeg je dan.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Snij je eigen polsen door!11111
Dat zal r leren!![]()
Been there done thatquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef SlimShady het volgende:
haar schoenen volgieten met iets ranzigs voor de gymles.
een klein laagje honing bijvoorbeeld, dat zie je niet zo duidelijk, dat merk je pas als je er vol instaat..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef SlimShady het volgende:
haar schoenen volgieten met iets ranzigs voor de gymles.
Heb je dat op voorraad?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef SlimShady het volgende:
- een glaasje hondenurine in haar schooltas leeggooien
té veelquote:waarom wil je wraak op haar nemen? wat is er gebeurt?
Nee zo ben ik niet, ik moet (goede) reden(en) hebben om iemand zo hard te willen pakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef hierissiedan het volgende:
of is het gewoon om haar te neteren omdat ze niks terug doet--> hert pispaaltje?
Als ze nou een piemel had!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef El_Rolando het volgende:
- Pik aan de buik vast lijmen.
Moet 'ie een handstand maken om te kunnen pissen.
De mannelijke bevolking blijft het liefst uit haar buurtquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Of weetje wat je moet doen he gek.
Ga opzoek naar loverboys in je stad ( ze dragen meestal tasjes om hun nek )
Zeg dat ze met hun moet gaan flirten ! en voila 3 weken later heeft ze 20 verschillende penissen in zich gehad
Mijn God, dat klinktquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:47 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
De mannelijke bevolking blijft het liefst uit haar buurtvooral als ze stuiten op een bos haar daar beneden en een kut die ongeveer net zo droog is als de sahara
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |