Ik niet, bij mij duurde het nog 14 jaar toen het kwam, ben ik nu anders?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef papernote het volgende:
[..]
Je wordt ook met schaamhaar geboren.
Ik ben niet geboren, ik ben ontstaan. Opeens was ik erquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je mama's doos uitwandeldemaar met schaamhaar en al..
![]()
Inderdaad... jeukpoeder in d'r slipje na het gymen. Kruipt goed in al dat schaamhaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Sirmixalot het volgende:
wacht eens...we zijn dit topic aan het verneuken...ik vond die nasty dingen opzich toch wel interessant worden...beetje achter de hand houden voor de toekomst enzo
Ik ben opgerichtquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren, ik ben ontstaan. Opeens was ik er.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Inderdaad... jeukpoeder in d'r slipje na het gymen. Kruipt goed in al dat schaamhaar.
terugpakken voor wat? terugpakken moet altijd in relatie staan tot de begane overtreding anders is het gewoon kinderachtige jaloezie. van jouw kant danquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef sweetMisery het volgende:
Nou de titel zegt het al!wij willen iemand echt kei en keihard terugpakken op de walgelijkste manieren die je maar kunt bedenken,
Iemand nog een paar evil nasty ideeen? Vooral posten!!![]()
btw, is het een lekker vriendje? Sla je twee vliegen in een klap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef sweetMisery het volgende:
[..]goeie! Prille relatie heeft ze, sinds gisteren.
Vies mannetjequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef fiat126 het volgende:
[..]
btw, is het een lekker vriendje? Sla je twee vliegen in een klap.
Ik zou me niet één reden kunnen bedenken waarom ik jaloers op haar zou zijn, maar dan ook echt geen. Noujaa vooruit! Ze is goed in wiskunde, zou ik soms ook best willenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:19 schreef Manono het volgende:
[..]
terugpakken voor wat? terugpakken moet altijd in relatie staan tot de begane overtreding anders is het gewoon kinderachtige jaloezie. van jouw kant dan
![]()
Publiekelijke vernedering is ook tofquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:18 schreef fiat126 het volgende:
Maar nu ff, moet ze publiekelijk vernederd worden, of is ranzig al genoeg?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef Sirmixalot het volgende:
haar slipje een klein beetje inknippen...zo net niet door... als ze dan een keer in de les voorover bukt dan trek je eraan zodat je hem kapot trekt
daarna natuurlijk bukken voor de (on)verwachte uithaal richting jou
Ieuw! Echt waar boxers? dat is al een reden om een nare streek uit te halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
jammer is alleen dat ze boxers draagt dacht ik
Niet zoveel zin haar ondergoed aan te rakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Ieuw! Echt waar boxers? dat is al een reden om een nare streek uit te halen![]()
Nou, ja, in een boxer kan misschien ook wel meer jeukpoeder![]()
Bah, douchen jullie niet na de gymlesquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zoveel zin haar ondergoed aan te rakenbesides waarom zou ze het uit doen?
Gewoon in broek/shirt
![]()
Toch is die wel gaaf, jeukpoeder in boxer / slip, kun je de hele school vertellen dat ze platjes van d'r nieuwe vriendje heeft gekregen (of andere aanverwante aandoeningen betreffende de schaamstreek)quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet zoveel zin haar ondergoed aan te rakenbesides waarom zou ze het uit doen?
Gewoon in broek/shirt
![]()
Neequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Toch is die wel gaaf, jeukpoeder in boxer / slip, kun je de hele school vertellen dat ze platjes van d'r nieuwe vriendje heeft gekregen (of andere aanverwante aandoeningen betreffende de schaamstreek)![]()
pff dan is terugpakken niet eens de moeite waardquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef sweetMisery het volgende:
Ik zou me niet één reden kunnen bedenken waarom ik jaloers op haar zou zijn, maar dan ook echt geen
Met dit weer/in deze tijd van het jaar heb je die nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Rozenbottelbollen openmaken, inhoud eruit verzamelen (x20 ofzo)
Die inhoud nog wat extra malen, en aan de binnenkant van al haar kleren smeren.
10tje wedden dat dat de ergste dag van dr leven word
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef DRNKnHGH het volgende:
ik heb een goed plan, het gaat zo:
eerst koop je een x aantal bowlingballen, dan een grote zak wiet
vervolgens ga je naar haar huis en gooi de de bowlingbal door haar ruit.
Dan zegt ze:"mijn ruit, wat doe je?"![]()
![]()
"whehe ik ben stoned" zeg je dan.
Ja of je smijt gewoon een complete pooltafel naarbinnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |