Hoezo iel, dat is normaal hoor... valt onder telefoonsex.quote:
boh gek je bent ook pedobear.net vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Precies en nu we toch bezig zijn probeer ook eens tubgirl, lemonparty, cherrycake en natuurlijk fuck.org(aanraders)
Wel een aparte dimensie bij het beeldbellen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo iel, dat is normaal hoor... valt onder telefoonsex.
eigenlijk wel, maar het is niks dat aan mijn pik trekken niet goed kan maken.quote:
DUDE! Ik dacht dat ik alles had gezien, maar wat ik daar net heb gezien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef Hanstin het volgende:
[..]
boh gek je bent ook pedobear.net vergeten
Als je dat met een pc doet kun je ook aparte dimensies hebben bij het skypen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel een aparte dimensie bij het beeldbellen...
Alleen jammer van de shitty connection.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je dat met een pc doet kun je ook aparte dimensies hebben bij het skypen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar het is niks dat aan mijn pik trekken niet goed kan maken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
DUDE! Ik dacht dat ik alles had gezien, maar wat ik daar net heb gezien.![]()
![]()
In ieder geval wel handig als je je stijve in 1 seconde dood wil hebben.
Ik ben misselijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s. heb je er een foto van gemaakt?
Kut. Ik kende die al maar onder een andere naam. Jammer genoeg had ik m'n geluid hard aanstaan dus ik schrok me 't leplazerus.quote:
|quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Mijn maximum met meatspin zit ergens in de 500 geloof ik, ik vond het muziekje wel leuk
Tegelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:38 schreef Hanstin het volgende:
[..]
|
ze zeggen als je voorbij de 50 bent ofzo dat je dan homo bent![]()
Wat dus betekent dat jij 10 verschillende homo's in je hebt![]()
![]()
![]()
Hechtklemmen op de schaamlippen (die klemmen die gebruikt worden om hechtingen te zetten).quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik noem de meeste 'wraakacties' van jou niet origineel anders.
vrouwelijk:
Schaamlippen aan elkaar lijmen met een lijmpistool.
mannelijk:
Ballen aan dijbenen lijmen met een lijmpistool.
[gesmolten plastic, duhh!]
Wel eens gehoord van een bosbrandquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Schaamlippen kan je niet eens bij, vanwege de dichtbegroeide schaambos!helaas
Tijd zat dus om te vertellen waarom de wraakactie is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Zal ik zeker doenmaarja, minimaal 8 weken wachten tot we de plannetjes uit kunnen voeren; vakantie
![]()
Misschien is Tijgerbalsem ook een goed ideequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Toch is die wel gaaf, jeukpoeder in boxer / slip, kun je de hele school vertellen dat ze platjes van d'r nieuwe vriendje heeft gekregen (of andere aanverwante aandoeningen betreffende de schaamstreek)![]()
dan zou ik juist fietsen.. ik ga dan een beetje 20 km lopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:29 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Niet aan gedachtmaar is niet zo nasty (alhoewel ze dan wel 20km naar huis mag lopen
)
Scherpquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:57 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Het enige bos hier in de omgeving bevindt zich juist ín haar broek![]()
quote:- als ze ooit in het ziekenhuis ligt: vlak voor de operatie haar patiëntenkaart verwisselen met die van een patient die een geslachtsverandering moet ondergaan.
Ik wil mijn statiegeld wel, verdomme!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:08 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja dat heb ik eens geprobeerd maar toen verloor ik mijn webcam.
Ging het niet omquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:44 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dubbele afspraak maken met je vriend en ex, en hem je dan met je ex in bed laten vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |