quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:08 schreef StefanP het volgende:
Gevaarlijke cocaïne in Nederland
Offtopic gezeik en gezuig.
Is afgehandeld Kickiequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Sidekick het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/187923
Kloon, gebande, troll, kapitalist. Kortom, alles dat fout is in het leven.
Geen nieuws dus . Al weggezondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
CNN meet met twee maten.
NWS of geen NWS?
doe ff normaal man. dit is een fucking forum. of je je nou iets aantrekt van wat er allemaal gezegd wordt, dat is jouw autisme.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga er niks aan doen, als dat een vraag was. En __Saviour_ je hebt in deze discussie niks te zoeken. Wegwezen, je voegt niks toe, behalve alleen met de wolven mee te huilen.
Zit niet zo te janken man, waar was jij toen onderstaande opmerking (zie sig) in NWS werd gepost? Of heb je weer eens last van de welbekende selectiviteit? Feit is dat je gewoon best ver mag gaan qua postings. Zodra je oproept tot geweld, of op de persoonlijke toer gaat, wordt er een grens overschreden. En over radicalisering gesproken, hou je jezelf ook een beetje in de gaten? En ja ook onderstaande opmerking werd niet gewist of geedit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er wordt tegen anti-islmamitsche opmerkingen absoluut vaker ingegrepen. Neutraliteit in NWS, maar ook in POL, is heel ver te zoeken op dit forum.
0_o Die is automatisch dicht, er loopt er nog 1 in POLquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Jarno het volgende:
Doe eens niet slotje op het Wilders topic?
Doen we wel..... imo geven we hem buitensporig veel aandacht als we 2 topics hierover zouden laten draaien. Het is een politieke proefballon en geen besluit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Jarno het volgende:
Doe eens niet slotje op het Wilders topic?
Het zijn twee identieke topics, nogal nutteloos me dunkt. De insteek is hetzelfde.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ja en? Dit is POL toch niet? Er lopen hier zoveel topics die zowel in NWS als in POL zouden passen.
Ik zeg van wel en aangezien ik een potentieel gevaarlijke semi-mein-kampf Koran lezer ben, zou ik maar naar mij luisteren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef Jarno het volgende:
Nee, dat is het niet.
Klopt maar die mergen we ook vaak weg in een bepaalde richting [NWS] of [POL]... Hier had mergen geen zin omdat de post-som van beide topics al groter was dan 300+ en zou ook weer een slot opleveren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ja en? Dit is POL toch niet? Er lopen hier zoveel topics die zowel in NWS als in POL zouden passen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeg van wel en aangezien ik een potentieel gevaarlijke semi-mein-kampf Koran lezer ben, zou ik maar naar mij luisteren!
Dan heb je nogal een achterstand lijkt me. Maar goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt maar die mergen we ook vaak weg in een bepaalde richting [NWS] of [POL]...
Laten we het daar dan bij houden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
Verdachte priester spreekt van joods complotje moet nog veel leren geloof ik.
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Laten we het daar dan bij houden.
Aangezien ik met deze reactie niet veel verder kom
Fout! Leren doe je door fouten te maken en gecorrigeerd worden met uitleg. Mijn zelfvertrouwen groeit alweer met een dergelijke uitlegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
leren doe je uit jezelf, niet met voorzeggen![]()
Kan je misschien naar de precieze post linken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Extra beveiliging voor voorzitter comite ex moslims.
oproep tot geweld
wat is de grap er achter dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
Fokker bedreigd in Appelscha. ----> kickje onz?
Eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:16 schreef simmu het volgende:
hier: De dag dat de dollar viel #03 : Fed en ECB springen bij blijft men maar doorzagen over die hra, hoogst irritant!
Het racisme loopt idd een beetje de spuigaten uit. Bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef StefanP het volgende:
Undercover gruwelen in moskee
Voor de zoveelste keer.
Ik zie het probleem niet. Sorry.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef StefanP het volgende:
Undercover gruwelen in moskee
Voor de zoveelste keer.
Houd jij gewoon je etterende mondje. Zielig figuur. FB is iets tussen een user en de mods, maar toch kom jij altijd als de schlemiel die je bent etteren en zuigen op dingen die jou helemaal niets aangaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Het racisme loopt idd een beetje de spuigaten uit. Bedankt voor het melden.
Een mod die met moeite zijn vreten binnen kan houden bij het lezen van jouw post en het liefst die mooie grote verwijderknop zou willen gebruiken maar dat toch maar niet doet want ja, dan weet iedereen tenminste wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:37 schreef StefanP het volgende:
Je ziet het probleem niet met figuren die op normale posts reageren met "ze zoeken nog strijdmakkers op stormfront"? Wat ben jij voor een mod?
Fijn dat je toegeeft dat je volkomen ongeschikt bent als mod. Hoe haal je het in je hoofd je persoonlijke mening je functie te laten beinvloeden. De ironie van je laatste zinsdeel ontgaat je dan ook volledig - iedereen weet inderdaad wat voor vlees ze in de kuip hebben. Een subjectief gekleurde mod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Een mod die met moeite zijn vreten binnen kan houden bij het lezen van jouw post en het liefst die mooie grote verwijderknop zou willen gebruiken maar dat toch maar niet doet want ja, dan weet iedereen tenminste wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Gelly gebruikt gewoon de FB net als anderen, op zijn eigen manier geef ik gelijk toe. Maar het is niet aan jou om hem hierop aan te spreken. Zeker niet op deze manier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:37 schreef StefanP het volgende:
Houd jij gewoon je etterende mondje. Zielig figuur. FB is iets tussen een user en de mods, maar toch kom jij altijd als de schlemiel die je bent etteren en zuigen op dingen die jou helemaal niets aangaan.
Oh ja, maar dat weet iedereen van me. Ik ben een echte centristquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Fijn dat je toegeeft dat je volkomen ongeschikt bent als mod. Hoe haal je het in je hoofd je persoonlijke mening je functie te laten beinvloeden. De ironie van je laatste zinsdeel ontgaat je dan ook volledig - iedereen weet inderdaad wat voor vlees ze in de kuip hebben. Een subjectief gekleurde mod.
dat heten kameraden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:57 schreef sp3c het volgende:
zoeken ze eigenlijk nog makkers op stormfront?
De enige reden dat jij hem gelijk geeft, is omdat je net zo'n links mannetje bent. Gelly is al vaker door andere NWS mods gewezen op het feit dat hij helemaal niets in FB te zoeken heeft bij vragen van andere users over moderaties; al helemaal niet wanneer het etteren en zuigen betreft. Maar zoiets kan jou uiteraard niets interesseren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gelly gebruikt gewoon de FB net als anderen, op zijn eigen manier geef ik gelijk toe. Maar het is niet aan jou om hem hierop aan te spreken. Zeker niet op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |