abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:48:12 #181
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52085136
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Komt misschien omdat de anti islam / anti religie stroming 1) iets groters is en 2) iets groffer in het taalgebruik is.

En als laatst iets minder goed in het verpakken van de boodschap waardoor het bijna niet aan te pakken valt.
Het gaat erom om verder te kijken dan de verpakking waarmee geprobeerd wordt om weg te komen met radicale uitingen. Dan zie je dat super7 een heel erg gevaarlijk mannetje is met heel enge gedachtes en ideeen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52085150
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is waar je fout denkt. Vanuit zijn standpunt is die hele koranfantasie de waarheid, en is zijn wens voor homo's om naar de hel te gaan (en dus enorm lijden) echt werkelijk, en daarmee minstens even erg als mensen aan het gas willen zien.
Hier ga je dus zelf weer de fout in, koran fantasie..........

Hoe wil je in Godsnaam dat iemand je dan nog serieus neemt, jij noemt het een sprookjesboek.
Eigenlijk degradeer je degene die in een heilig boek geloofd daarmee in een klap tot randdebiel.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52085222
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
iemand de hel wensen of de hemel.. lijkt me duidelijk toch.. de hemel zal niemand moeite mee hebben
Oh??

Dood ben je in beide gevallen volgens mij
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_52085262
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Oh??

Dood ben je in beide gevallen volgens mij
nee jo.. in de hemel heb je juist het eeuwige leven

ken je klasiekers
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:53:35 #185
46149 __Saviour__
pi_52085284
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier ga je dus zelf weer de fout in, koran fantasie..........

Hoe wil je in Godsnaam dat iemand je dan nog serieus neemt, jij noemt het een sprookjesboek.
Eigenlijk degradeer je degene die in een heilig boek geloofd daarmee in een klap tot randdebiel.
Vanuit mijn oogpunt, en dat van ieder weldenkend mens, is het onzin ja. Ik zeg niet per definitie dat er niks hogers is, maar door de mens geschreven boeken, de koran maar net zo goed de bijbel, zijn absoluut niet het antwoord. Vanuit zo'n boek je doen en denken laten bepalen is prima voor het eigen leven van mensen die ervoor kiezen om het te volgen. Maar vanuit hetzelfde boek radicale haat ten toon spreiden en dat het getolereerd wordt, is weer compleet wat anders.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_52085365
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Vanuit mijn oogpunt, en dat van ieder weldenkend mens, is het onzin ja. Ik zeg niet per definitie dat er niks hogers is, maar door de mens geschreven boeken, de koran maar net zo goed de bijbel, zijn absoluut niet het antwoord. Vanuit zo'n boek je doen en denken laten bepalen is prima voor het eigen leven van mensen die ervoor kiezen om het te volgen. Maar vanuit hetzelfde boek radicale haat ten toon spreiden en dat het getolereerd wordt, is weer compleet wat anders.
Ik ben ook niet blij met de uitspraak. Maar je kan er nou eenmaal niks aan doen, hij zegt immers niet ik wil elke homo/jood/etc etc dood. Nee hij wenst ze naar de hel, iets wat dus uit een sprookjesboek komt en dus niet bestaat, dus waarom je er druk over maken??
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:58:24 #187
46149 __Saviour__
pi_52085406
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik ben ook niet blij met de uitspraak. Maar je kan er nou eenmaal niks aan doen, hij zegt immers niet ik wil elke homo/jood/etc etc dood. Nee hij wenst ze naar de hel, iets wat dus uit een sprookjesboek komt en dus niet bestaat, dus waarom je er druk over maken??
Omdat het vanuit zijn oogpunt wel bestaat en hij wenst ze dus iets toe wat in zijn visie echt lijden is. Dat is haat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_52085485
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Omdat het vanuit zijn oogpunt wel bestaat en hij wenst ze dus iets toe wat in zijn visie echt lijden is. Dat is haat.
Nee eerder infantiel gedacht, maar haat??
pi_52085496
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Daarover ging mijn klacht ja. Die opmerking is erg ongewenst. Als ik iets gelijksoortigs zou posten over moslims die onvoorwaardelijk naar de hel gaan, zou er absoluut ingegrepen zijn
Schrik niet, maar ik ga de post veranderen. Om het begrijpelijker voor je te maken waarom deze post niet modwaardig is
quote:
Anale seks is iets voor homo's. (zou ook niet weten hoe ze anders seks moeten hebben)En ook een van de grote zondes binnen de Islam.(zo denk ik erover)

Ook (alle) mensen(vrouw of man) die (deze anale seks) dit bedrijven zullen net als (alle ) andere losbandige mensen op de Dag des Oordeel niet gevrijwaard zijn van eeuwige straf, hellevuur en vernedering. (zo denk ik erover)
Als deze lui hun aardse straf ontlopen, dan ontkomen ze niet aan hun straf in het hiernamaals.
Alles ligt binnen de macht van God. Ook vergiffenis, net zoals straf.
Zo denkt Super7 erover dus. En ja, dat mag.

Ik hoop dat je het zo begrijpt. De post van hem hier in feedback vond ik weer van de zielige en de erg trieste. MAAR!! Die postte hij dus niet in dat topic. Op FOK! mag je nog wel een mening hebben. Je hoeft niet elke mening weg te modereren. Sommige meningen zijn misschien erg triest, maar het is wel een mening.

Ik vind de mening die hier over DH rond wordt gestrooid erg triest. En berust ook absoluut niet op waarheid. Dat is dan ook de reden waarom ik hier reageer op jullie. Deze post.....(hoe hij dan verder ook in het dagelijkse leven denkt) ...is niet modwaardig.

Een andere post daarintegen van Super7 is wel gemod. Maar we hebben het nu over deze post. Ik ga iemand niet modereren om een trieste mening. Gaat hij je persoonlijk denigreren enz op het forum? Tja dan is hij ..net als wie dan ook...goed nat.

Ik hoop dat ik je met deze uitleg heb uitgelegd dat ik dus NET ALS DH...die post niet modwaardig vind. En ik sta redelijk bekend als geen verschil willen maken......en ik zie wel degelijk dat DH dit ook niet doet.

Zo en nu is er koffie
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:05:58 #190
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52085583
Saviour is erop uit om mij te demoniseren en om me als extremist af te schilderen.

Als je de thread na loopt, dan zie je dat ik reageer op een post van iemand die zich afvraagt of mensen die via de achterdeur de interactie bedrijven wel in de hemel komen.
Daar geef ik een antwoord op, namelijk dat mensen die zich op deze wijze zich manifesteren volgens de Islam niet in de hemel komen en moeten boeten voor hun zondes, net zoals zoals ik ook zei dat andere zondaars ook niet in de hemel komen, tenzij God anders beslist. Dit is de officiele lezing herleid en gededuceerd uit de Koran en de Islamitische overleveringen, alsmede talloze ondersteuningen van schriftgeleerden en Moslimwetenschappers.
Nergens heb ik het speciefiek over homo's met betrekking tot het hiernamaals en nergens propageer ik al helemaal niet homohaat.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  Donald Duck held vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:08:32 #191
46149 __Saviour__
pi_52085641
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee eerder infantiel gedacht, maar haat??
ja, dat is haat. In eerste instantie geinspireerd vanuit een foute interpreratie van religieuze teksten, maar uiteindelijk blijft het je eigen wil om er een eigen standpunt over in te nemen.
Ik 'ken' deze user al langer van het forum, eerst nog gewoon normaal. Toen was ook nog leuke discussie mogelijk (in totaal niet religiegerelateerde onderwerpen). Maar het spoor der radicalisering heeft zich duidelijk ingezet bij hem. Dat is jammer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:08:56 #192
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_52085690
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

ben ik volgens jou een homohater?

99 van de 100 homo's herken je zo. En dat weet je zelf ook best. Het is geen geheim dat de homo graag zijn handjes klappert, een piepstem heeft, rare gelaatstrekken erop nahoudt, een fel roze shirt draagt alsmede een slecht functionerende motoriek vertoon. Dit is geen discriminatie of haat. In films zie je dit beeld ook. Het is wel degelijk op waarheid berust.
nou ik denk dat jij echt wel homohaat verspeid hoor superfighter... als homo zijnde ervaar ik dat zo

jij wil mij niet eens een hand geven..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:10:50 #194
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_52085694
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ja, dat is haat. In eerste instantie geinspireerd vanuit een foute interpreratie van religieuze teksten, maar uiteindelijk blijft het je eigen wil om er een eigen standpunt over in te nemen.
Ik 'ken' deze user al langer van het forum, eerst nog gewoon normaal. Toen was ook nog leuke discussie mogelijk (in totaal niet religiegerelateerde onderwerpen). Maar het spoor der radicalisering heeft zich duidelijk ingezet bij hem. Dat is jammer.
Verleden heden of toekomst...... de beste relusers hebben het geschopt tot mod. Dus dat is geen kwalificatie... vandaar mijn opmerking van pluk de dag.
pi_52085759
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja dat het jammer is ontken ik niet, maar kijk ook eens in de spiegel en bedenk dan eens welke reacties je overlaat bij sommige van jouw opmerkingen ( en die van anderen).
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:47:56 #196
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52086719
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:10 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou ik denk dat jij echt wel homohaat verspeid hoor superfighter... als homo zijnde ervaar ik dat zo

jij wil mij niet eens een hand geven..
Wat jij quote is geenzins homohaat!

Homohaat zou zijn als ik zou oproepen tot haat en geweld tegen homo's. Dat doe ik niet.
Hooguit kun jij het gedeelte wat jij quote scharen onder "vooroordelen" of "stereotyperingen", allesbehalve haat.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52087174
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat jij quote is geenzins homohaat!

Homohaat zou zijn als ik zou oproepen tot haat en geweld tegen homo's. Dat doe ik niet.
Hooguit kun jij het gedeelte wat jij quote scharen onder "vooroordelen" of "stereotyperingen", allesbehalve haat.
negatieve stereotyperingen zijn heus wel haat

kijk maar eens naar de nazi film.. de eeuwige jood
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:06:33 #198
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52087236
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:20 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We kunnen niet alle topics doorlezen, maar als het van een algemene 'mening' naar persoonlijke bevlekking gaat zijn we al 1 stap voorbij de policy. Namelijk dat er geen respect meer is, en de discussie gaat kantelen naar gemiep onderling.
3 mods, per dag misschien 100 nieuwe reacties waarvan veel onliners of smileys, lijkt mij inderdaad ook absoluut niet te doen met drie mensen
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:07:35 #199
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52087266
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dus omdat ik homo's geen hand geef, ben ik volgens jou een homohater?

99 van de 100 homo's herken je zo. En dat weet je zelf ook best. Het is geen geheim dat de homo graag zijn handjes klappert, een piepstem heeft, rare gelaatstrekken erop nahoudt, een fel roze shirt draagt alsmede een slecht functionerende motoriek vertoon. Dit is geen discriminatie of haat. In films zie je dit beeld ook. Het is wel degelijk op waarheid berust.

Het hand schudden is onhygienisch en dus slecht voor de volksgezondhid. Het kan wat mij betreft afgeschaft worden.
Een persiflage op je BsB kloon?
pi_52087358
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Een persiflage op je BsB kloon?
Super7fighter = bsb ?

jeetje
pi_52092245
Gevaarlijke cocaïne in Nederland

Offtopic gezeik en gezuig.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52092250
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 05:08 schreef StefanP het volgende:
Gevaarlijke cocaïne in Nederland

Offtopic gezeik en gezuig.
Prachtig.
pi_52092259
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 05:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Prachtig.
We gaan nu zelfs zeer ontopic. Wellicht zo ontopic dat het niet meer binnen de policy past.
pi_52100612
Gemod
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:48:23 #205
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52149981
http://forum.fok.nl/user/history/187923

Kloon, gebande, troll, kapitalist. Kortom, alles dat fout is in het leven.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52153663
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Sidekick het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/187923

Kloon, gebande, troll, kapitalist. Kortom, alles dat fout is in het leven.
Is afgehandeld Kickie
  Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:48:55 #207
8781 crew  Frutsel
pi_52173288
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
CNN meet met twee maten.

NWS of geen NWS?
Geen nieuws dus . Al weggezonden
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:18:48 #209
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52174481
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga er niks aan doen, als dat een vraag was. En __Saviour_ je hebt in deze discussie niks te zoeken. Wegwezen, je voegt niks toe, behalve alleen met de wolven mee te huilen.
doe ff normaal man. dit is een fucking forum. of je je nou iets aantrekt van wat er allemaal gezegd wordt, dat is jouw autisme.

ik heb je al vaker prberen te vertellen dat je niet zo met 'n eenzijdige brl moet kijken
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52174647
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Er wordt tegen anti-islmamitsche opmerkingen absoluut vaker ingegrepen. Neutraliteit in NWS, maar ook in POL, is heel ver te zoeken op dit forum.
Zit niet zo te janken man, waar was jij toen onderstaande opmerking (zie sig) in NWS werd gepost? Of heb je weer eens last van de welbekende selectiviteit? Feit is dat je gewoon best ver mag gaan qua postings. Zodra je oproept tot geweld, of op de persoonlijke toer gaat, wordt er een grens overschreden. En over radicalisering gesproken, hou je jezelf ook een beetje in de gaten? En ja ook onderstaande opmerking werd niet gewist of geedit.

Edit: Ow laat maar, ik zie al dat zelfs de FA's je pot-ketel postings hebben doorzien.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mutant01 op 07-08-2007 18:32:19 ]
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')