Ik gebruik die troep toch niet.Als je het eventueel gebruikt lekker doorgaan,hebben we binnen de korste keren geen drugs probleem meer.quote:UTRECHT - Het Trimbos-instituut roept mensen op voorlopig geen cocaïne te gebruiken. Het instituut heeft coke aangetroffen die verontreinigd is met atropine. Een gebruiker is al overleden.
Volgens het Trimbos-instituut zijn er vanuit het hele land meldingen die duiden op gebruik van de verontreinigde cocaïne.
Atropine werkt als tripmiddel. Bij een overdosis krijgt de gebruiker last van hallucinaties, rusteloosheid en gedaald bewustzijn. Ook kan de persoon bewusteloos raken. Er kunnen ademhalings- en hartritmestoornissen optreden die kunnen leiden tot de dood.
Eind 2004 en eind 2005 was er in Nederland ook vervuilde coke in omloop. Meer dan twintig cocaïnegebruikers zijn toen ernstig ziek geworden.
Italië
Deze week is in Italië ook cocaïne vervuild met atropine gevonden. Een aantal gebruikers is daar in een ziekenhuis opgenomen.
Bron:Nu.nl
Mwah.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef kraaksandaal het volgende:
Dat spul is toch altijd gevaarlijk?
Snuiven jullie maar lekker verder, net als mij neefje, het bloed kwam uit zijn neus, en hij vond zichzelf zo geweldig, de gekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik gebruik die troep toch niet.Als je het eventueel gebruikt lekker doorgaan,hebben we binnen de korste keren geen drugs probleem meer.![]()
Goh, zo leer je nog eens wat met zulke berichtgevingenquote:Er is een rijmpje, dat medische studenten gebruiken als ezelsbruggetje om de toxische effecten van atropine te onthouden:
Atropine verwijdt de ogen
Het doet ook de functie verhogen
Van hart en darmkanaal
Bloeddruk en secretie dalen
Sneller gaat het ademhalen!
Bron: wiki
Je hebt kinderen en echte mannen. Je moet je natuurlijk wel kunnen beheersen. Je moet niet denken dat je elk weekend 5 gram kan snuiven en dan nog een normaal leven hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:26 schreef henkway het volgende:
[..]
Snuiven jullie maar lekker verder, net als mij neefje, het bloed kwam uit zijn neus, en hij vond zichzelf zo geweldig, de gekMet zijn gele raceauto
Ja, alleen jammer datie zijn baas oplichtte voor 300.000 euro, om die zooi te kunnen kopen, en een bende in zijn appartement, vreselijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt kinderen en echte mannen. Je moet je natuurlijk wel kunnen beheersen. Je moet niet denken dat je elk weekend 5 gram kan snuiven en dan nog een normaal leven hebben.
Je moet ook niet meer snuiven dan je kan betalen. De coke is niet slecht, je neefje is gewoon stom bezig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer datie zijn baas oplichtte voor 300.000 euro, om die zooi te kunnen kopen, en een bende in zijn appartement, vreselijk.
De gemeentereiniging was er netjes bij.
Dat heet censuur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:48 schreef StefanP het volgende:
Prima toch? Houd het lekker stil; hopelijk snuiven veel idioten zichzelf dood.
-edit- Die doen we niet hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:48 schreef StefanP het volgende:
Prima toch? Houd het lekker stil; hopelijk snuiven veel idioten zichzelf dood.
En ondertussen blijf jij maar de echte kritiek uit de weg gaan, want je hebt er geen antwoord op. -edit- Niutteloos. Geef nu eens daadwerkelijk antwoord op bijv: De enorme mislukking van de oorlog in Irak en de daarop toegepaste censuur. De waardeloze gezondheidszorg, vele tientallen miljoenen die geen zorgverzekering kunnen betalen en verstoken zijn van alle medische hulp. De absurde en grove schendingen van de vrijheid in Guantanamo Bay. De instortende huizenmarkt. De vrije val van de dollar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jij beticht anderen ervan onzin uit te kramen, maar jij doet exact hetzelfde. De EU staat sterk, doet het fantastisch en zal zeker niet ten onder gaan.
Wie echt de gevolgen van een sterk china gaat merken, is de VS. China gaat haar gigantische reserves aanspreken om lekker op overnametocht te gaan. China is millitair ook sterk in opkomst. De VS zal niet meer lang de baas over de wereld kunnen spelen. Heerlijk. Eindelijk zullen we hun arrogantie niet meer hoeven te pikken.
Volgens mij kan je het ook gewoon zelf maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:03 schreef GangstaThug het volgende:
vooral gevaarlijk die het eens in de zoveel tijd halen, voor de mensen die weer mensen kennen weer minder denk ik
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het ook gewoon zelf maken.
Gewoon die planten op zolder zetten, oogsten en dan via een chemische bewerking cocaine maken. Ik heb niet het idee dat een erg complex proces betreft. Het lijkt mij wel een aardig experiment om het een keer zelf te maken. Niet dat ik het gebruik overigens, maar er zijn vast proefpersonen te vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:11 schreef GangstaThug het volgende:
?
fritsie fritsie tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gewoon die planten op zolder zetten, oogsten en dan via een chemische bewerking cocaine maken. Ik heb niet het idee dat een erg complex proces betreft. Het lijkt mij wel een aardig experiment om het een keer zelf te maken. Niet dat ik het gebruik overigens, maar er zijn vast proefpersonen te vinden.![]()
Puur scheikundige interessequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:15 schreef GangstaThug het volgende:
fritsie fritsie toch
kijk maar uit dat er geen duistere figuren je ineens mailen voor een aanbodquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Puur scheikundige interesseik heb wel meer troep gemaakt thuis.
Tot eigen destillaat aan toe. Het vinden van die planten is denk ik nog het lastigst, ze zullen niet bij het tuincentrum staan.
Hoe willen ze aan mijn e-mail komen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:30 schreef GangstaThug het volgende:
kijk maar uit dat er geen duistere figuren je ineens mailen voor een aanbod
Dat is wel het laatste waar ik aan denk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:38 schreef christiaan27 het volgende:
je maakt je zorgen om de troep die er verkocht word in nederland?
Als je niet quote dan weet ik niet op wie je reageert.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:57 schreef christiaan27 het volgende:
was jij de topicopener dan bolkestijn?
Ik ben totaal geen VVD'er.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 05:58 schreef christiaan27 het volgende:
een vvder moet zich in z,n eigen beschermde omgeving houden die gaat af als ie zich op t niveau van de realiteit begeeft
Que?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:11 schreef BereNDD het volgende:
Christiaan, als ik zeg leestekens.. dan zeg jij:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |