Ja, het journaal opende er zelfs mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
is dit serieus?
HOAX!!quote:FB1302=Er zijn geen users gevonden voor deze criteria.
Zeg ik ergens dat de Fokker uit Appelscha komt ? De dierenactivisten bivakeren in Appelscha.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb even gezocht in het fotoboek of er een Fokker is die woont in Appelscha, maar ik kon iemand vinden:
[..]
HOAX!!
Ze zijn er nu massaal kruidenthee aan het drinken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb daar dichtbij op aekinga gewoont, nognooit "geitenwollensokkers" gezien daar.
Wel een erg mooi bos trouwens.
Geboren en getogen in het mooie Appelscha heb ik ze wel gezien. O.a. in de vaart waar ze hun wekelijkse bad namen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb daar dichtbij op aekinga gewoont, nognooit "geitenwollensokkers" gezien daar.
En jij niet alleen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou dit weekend bij mijn ouders zitten(die wonen in appelscha) maar moest helaas werken. Aangezien ik vaak met de hond langs die "camping" kom had ik het wel even willen meemaken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat de Fokker uit Appelscha komt ? De dierenactivisten bivakeren in Appelscha.
wat is dat voor 'camping'. ruik je die al van een afstand omdat er ongewassen mensen zitten die herdershonden hebben die ze met speed en heroïne inspuiten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:49 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik zou dit weekend bij mijn ouders zitten(die wonen in appelscha) maar moest helaas werken. Aangezien ik vaak met de hond langs die "camping" kom had ik het wel even willen meemaken.
quote:
jij bent toch niet zo'n vuige radicaal he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En hopelijk nog meer fokkers want ik vind het wel tof om weer eens oude bekenden tegen te komen van die tijd.
Ik drink ook kruidenthee, ben ik nu een enge linkse dierenrechtenactivisthippie die eigenlijk zouden moeten gehoorzamen aan de fascistische identiteitsregelementen uit het derde rijk europa?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn er nu massaal kruidenthee aan het drinken.
Woordgrap ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:51 schreef Agiath het volgende:
omg ik geloofde het omdat ik de woordgrap niet snapte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |