Het blijft natuurlijk allemaal associaal veel geldquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:59 schreef punkjunk het volgende:
Zonder snaren, iets van 1500 euro ofzo?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef jeweetsch het volgende:
Doen we hier ook aan hele nummers?
Deze is al een tijdje geleden opgenomen, vrij chaotisch en "prog" (bosgt-8): http://members.home.nl/r.(...)st%20in%20Panic1.mp3
Deze is wat recenter, doom metal achtig (podxt):
http://members.home.nl/r.basic/html/Ismar%20-%20Aura.mp3
De nummers zijn wel vrij experimenteel en instrumentaal!
Drums zijn geprogrammeerd met DFHS en bas met Reason 3. Openomen in Nuendo 3 w00t
Kort geleden nog een Ibanez JPM gehaald, reteblij mee!![]()
Haha ja :') .quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk allemaal associaal veel geld :')
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | MG15 - 120 euro Flanger - 006 euro AF - 006 euro Tele - 250 euro Ibafes - 250 euro Snoer - 040 euro --------------------------+ 1022 euro |
Han musicquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef SNArky het volgende:
Dribbel, naar welke zaak ben je geweest?
ff doorkopen nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha ja.
[ code verwijderd ]
matige score.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | les paul sale + 250 accoustische - 100 Vox AD30 - 275 Strat - 200 Telecaster - 170 Telecaster sale + 175 Jaguar - 390 Jaguar sale + 550 Twin amp - 800 JH1 wah - 70 JH1 wah sale + 60 EHX EQ fuzz - 90 EHX EQ fuzz sale + 90 VisualSound h20 - 100 Boss sd1 - 50 boss sd1 sale + 45 boss ds2 - 50 boss ds2 sale + 50 tubescreamer - 60 rat - 60 morley wah - 65 vox overdrive/dist - 60 tuner pedaal - 20 tuner apparaatje - 20 snoeren - 50 snaren - 100 plectrums - 20 homemade fuzz factory - 35 spul dat ik vergeet - 200 --------------------------------- totaal : te veel |
Met die andere bedoel je Dol in de Choorstraat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Han musicfucking dure zaak normaal maar die andere in diezelfde straat had niks en kreeg pas eind september binnen, daar wel een setje snaren gehaald voor 4 euro terwijl het 15 meter verder bij Han 8 euro kost
!
In dezelfde straat maar dan 20 meter verderopquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef SNArky het volgende:
[..]
Met die andere bedoel je Dol in de Choorstraat?
Op de Oude Langedijk? Hmm, die ken ik dan helemaal niet :S...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In dezelfde straat maar dan 20 meter verderop
Durf je dat niet zelf te doen dan? Lijkt me supermooi, om zelf zo'n pedaal in elkaar te solderen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je zin om nog zo'n fuzz factory te maken?![]()
Ja het lijkt me wel tof, maar ik heb het op moment een beetje druk met 250 euro in de week te verdienen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef SNArky het volgende:
[..]
Durf je dat niet zelf te doen dan? Lijkt me supermooi, om zelf zo'n pedaal in elkaar te solderen...
Dank je!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt goed beetje Paradise Lost achtig
![]()
Je hebt ook tijd om je tijd te verransen op fokquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja het lijkt me wel tof, maar ik heb het op moment een beetje druk met 250 euro in de week te verdienen.![]()
mail me maar als je de onderdelen lijst en instructie wilt hebben (wel vertaald door babelfish van frans naar nederlands, maar leesbaar...)quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja het lijkt me wel tof, maar ik heb het op moment een beetje druk met 250 euro in de week te verdienen.![]()
ik had vandaag vrijquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:20 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je hebt ook tijd om je tijd te verransen op fok.
Ehm, miss staat je fuse knop niet goed? Of kan dat niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef mberg86 het volgende:
Damn, zekering van m'n versterker weer doorgebrand. Is al de derde keer in een half jaar, waar zou dit aan kunnen liggen? Heb een Marshall VS-100.
Morgen hoop ik trouwens de onderdelen binnen te krijgen voor de Tubescreamer
Is het stopcontact waar je versterker inzit geaard?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef mberg86 het volgende:
Damn, zekering van m'n versterker weer doorgebrand. Is al de derde keer in een half jaar, waar zou dit aan kunnen liggen? Heb een Marshall VS-100.
Morgen hoop ik trouwens de onderdelen binnen te krijgen voor de Tubescreamer
ik heb de neiging om alles te houden, dus ik denk dta ik inmiddels een leuke auto aan gitaargear heb gespendeerd...............quote:
Ik had tot dit jaar tegelijk met twee anderen les en dat was hetzelfde geval. Denk eerder een gebrek aan leerstof en een te korte tijd. Akkoorden hebben we wel veel gehad die gaan me dan ook redelijk af...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:49 schreef guitarist.nl het volgende:
5 jaar les en je kan geen alleen mieke is een lammetje? Hmmz, dan zou ik toch adviseren om een andere hobby te zoeken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Washburn 650 Randall (versterker) 400 Richwood (akoestisch) 450 Boss V-wah 150 Boss MT2 (metal zone) 100 Boss DS2 (Overdrive/Distortion) 70 Kabels 50 Plectra teveel !!! Tuner 30 Inbanez adapter 35 ------------ + Totaal: 2635 |
je moet echt lessen van minstens een half-uur hebben, en anders gewoon zelf thuis oefenen met tabs, websites met info, en filmpjes op youtube. Kun je echt vanalles van leren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:52 schreef LongOne het volgende:
[..]
Ik had tot dit jaar tegelijk met twee anderen les en dat was hetzelfde geval. Denk eerder een gebrek aan leerstof en een te korte tijd. Akkoorden hebben we wel veel gehad die gaan me dan ook redelijk af...
Hopeloos aan de GASquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding]
Had ik bijna gekocht
[afbeelding]
Stond ik ook al mee bij de kassa
Gelukkig was er een hele wijze meid bij die mij dit ten strengste afraadde omdat ik dan helemaal blut zou zijn. Toen ik heb ik maar VANS gekocht(lijkt er op
)
[afbeelding]
Ziet er ook niet verkeerd uit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Zoom G2 multieffect - 100 Fender FM65R - 200 Ibanez js1000 - 1250 Effecten en flightcase - 400 Valveking head - 400 1936 2x12 Cabinet - 175 Akkoestisch prul van Brian - 70 Losse zooi kabels en alles wil ik niet eens weten :") |
Te veelquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:27 schreef Jorikjet het volgende:
ja hoeveel heeft iedereen hier al aan gitaarspul uitgegeven?
ik denk iets van rond de 2000 euro ofzo
Veel naar Cerror z'n C64 dingetjes geluisterd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
M'n nieuwste liedje heeft geeneens gitaar!
http://guitarist.webhop.net/Electro%20Tryout.mp3
ik had die andere 2 gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding]
Had ik bijna gekocht
[afbeelding]
Stond ik ook al mee bij de kassa
Gelukkig was er een hele wijze meid bij die mij dit ten strengste afraadde omdat ik dan helemaal blut zou zijn. Toen ik heb ik maar VANS gekocht(lijkt er op
)
[afbeelding]
Ziet er ook niet verkeerd uit
hey zoom, doet me dneken, die heb ik niet eens meegerekend, ook me wahwah die naar dean gaat nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ code verwijderd ]
Te veel samengelukkig wel weer wat kunnen verdienen met verkoop van Zoom, Fender en Akkoestische gitaar
![]()
ik wil meer geld
Wat wil je zoal kwijt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:15 schreef Cynic het volgende:
Ik wil het helemaal niet weten
Gelukkig kan ik nu wel een tijdje vooruit, moet zelfs eigenlijk wat dingen wegdoen
Ik twijfel of ik mijn Washburn ga verkopen. En heb dan nog eigenlijk een paar gitaren teveel, een versterker + 4x12 cab die ik niet meer gebruik en wat losse effectenquote:
Ja, die is geaard.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef SNArky het volgende:
[..]
Is het stopcontact waar je versterker inzit geaard?
EZdrummer, maar dan heb je wel een programma als cubase nodig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:40 schreef LennartCM het volgende:
Ik zoek nog een goed drum progamma.
Iemand aanraders?
Willekeurige sequencer (FruityLoops, Audition, Cubase whatever) met een goeie drumkit in VST formaat.quote:
En je beschadigt de hals minder als je hem als speer het publiek ingooitquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef kyoghu het volgende:
vind het er beter uit zien dan een normale flying V
Tis nou iig wel echt een "V" ipv een "A"quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef kyoghu het volgende:
vind het er beter uit zien dan een normale flying V
Wat? Ik was hard op zoek naar nog iets positiefs om te zeggenquote:
Eigenlijk zou dean zoietsmoeten maken dat zou helemaal aerodynamisch verantwoord zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Ik was hard op zoek naar nog iets positiefs om te zeggen.
dat hangt van zoveel dingen af, dat je daar niet zomaar antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Under_Score het volgende:
TVP
tevens een vraag, is het goed te combineren om in 2 bands tegelijk te spelen, dingen geschijden houden enzo?
Er voelt altijd 1 band zich achtergesteld in ieder gevalquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Inderdaad, prioriteiten stellen en die ook aan de bands duidelijk maken. Zal een dag komen dat je moet kiezen tussen optreden/oefenen met de ene band en optreden/oefenen met de andere band. Als dit vaker voorkomt -> irritaties
Omdat al die bakjes ruis op je signaal leveren. En als je er een aantal hebt... en je signaal uit je gitaar is al niet zo hele sterk...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat als ik m'n effecten gewoon voor m'n input schakel ik best veel ruis heb. En als ik ze in m'n effectloop heb dat ik nergens last van heb ?
gat in je hand?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef guitarist.nl het volgende:
http://cc842983-b.mp1.dr.home.nl/gitaren.txt
mailtje gestuurd, succes ermeequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je zin om nog zo'n fuzz factory te maken?![]()
Je hebt je Amuse nogquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef guitarist.nl het volgende:
http://cc842983-b.mp1.dr.home.nl/gitaren.txt
Ik heb Drumkit From Hell Superior en EZ drummer met de EZX dfh expansion!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:40 schreef LennartCM het volgende:
Ik zoek nog een goed drum progamma.
Iemand aanraders?
Ja ik vond het zo raar dat in die efffectloop je er 0 last van heb terwijl je signaal alsnog door diezelfde pedaaltjes gaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat al die bakjes ruis op je signaal leveren. En als je er een aantal hebt... en je signaal uit je gitaar is al niet zo hele sterk...
Misschien een noise suppressor aan het eind van je effectloop? Of je preamp is wat enthousiast in het versterken van ruis?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo raar dat in die efffectloop je er 0 last van heb terwijl je signaal alsnog door diezelfde pedaaltjes gaat
Ja noissepressor staat eropquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien een noise suppressor aan het eind van je effectloop? Of je preamp is wat enthousiast in het versterken van ruis?
Omdat dat een speciaal iets geboost signaal is volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo raar dat in die efffectloop je er 0 last van heb terwijl je signaal alsnog door diezelfde pedaaltjes gaat
thnx, ziet er erg mooi uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Ik heb Drumkit From Hell Superior en EZ drummer met de EZX dfh expansion!
Ik moet zeggen dat het zeer bevalt.
Kijk anders es op de site (met samples e.d.):
http://www.toontrack.com/
Okquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat dat een speciaal iets geboost signaal is volgens mij
geen probleem mee hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Under_Score het volgende:
TVP
tevens een vraag, is het goed te combineren om in 2 bands tegelijk te spelen, dingen geschijden houden enzo?
Doe mij daar de orginele uit het eerste bouwjaar van graagquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
Of deze de Gibson Modern/Gumby (kende ik ook niet):
[afbeelding]
Kan trouwens niet helemaal goed lezen of daar nu Epiphone of Gibson boven staat.
ja daar kan het inderdaad aan liggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef Sloggi het volgende:
Mijn G, B en hoge E-snaren ontstemmen heel snel. Heb ik een kwartiertje gespeeld is 't teringvals.
Slechte mechanieken, oude snaren...?
als je dissonant ook vals noemt, kun je prima vals spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Je gitaar kan wel vals zijn, maar vals spelen.
Of misschien is je gitaar wel goed, maar zit je zelf in andere sferen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik zo zien of de mechanieken vervangen moeten worden? Ik speelde net een kwartiertje en toen zei m'n G-snaar geen G meer maar Fis.
Ik denk dat het aan de snaren ligt, die zijn al een hele tijd niet vervangen.
hij zei net dat het juist ouwe snaren zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Maar ff serieus? Je zei dat je G-snaar een G-snaar was in het begin, dus je had hem gestemd (of iig gechecked), als hij dan na een kwartiertje een Fis wordt denk ik dat het gewoon een kwestie is van beter stemmen.
Snaren oprekken! En nog een keer stemmen -> net zolang totdat alle snaren niet meer van toonhoogte veranderen na het oprekken.
Misschien omdat de snaren dikker zijn?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik voel trouwens wel een duidelijk verschil met mijn akoestische gitaar wat betreft de mechanieken. Die van de elektrische zitten soms wat losjes (als ik eraan draai om te stemmen gaat het vaak erg licht voor je weerstand voelt). Bij mijn akoestische voel ik meteen weerstand.
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:41 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Misschien omdat de snaren dikker zijn?![]()
Rechterhand, vinger d'r onder en voorzichtig een stukje oprekken (hoeft niet met geweld). Ik zie het nooit ergens als tip, maar voor mij werkt het perfect (vooral met nieuwe snaren)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef Sloggi het volgende:
Wat bedoel je met oprekken? Flink benden ofzo?
De sporadische keren dat ik het doe gebruik ik gewoon schoonmaakmiddel dat het hout er niet helemaal afbijt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Sloggi het volgende:
Als ik 'm flink oprek komt 'ie niet lager te staan hoor. Ik speelde net een stukje en toen stond de G-snaar weer hoger dan 3 maten ervoor. Gaar ding.
Gebruiken jullie trouwens nog iets speciaals om de toetsen schoon te maken bij het vervangen van de snaren?
Begin nou eens met te vertellen wat voor gitaar je hebt, wat voor brug, stemmechanieken etc. Foto's? Dat praat wat makkelijker. Niet dat ik overal verstand van hem, maar misschien dat andere forumgebruikers je op die manier betere tips kunnen geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Sloggi het volgende:
Als ik 'm flink oprek komt 'ie niet lager te staan hoor. Ik speelde net een stukje en toen stond de G-snaar weer hoger dan 3 maten ervoor. Gaar ding.
Niks. Ik heb een maple toets en ben aan het "doorsparen" voor een rosewoodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Sloggi het volgende:
Gebruiken jullie trouwens nog iets speciaals om de toetsen schoon te maken bij het vervangen van de snaren?
rosewood is standaard op veel gitaren? hoezo doorsparen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Begin nou eens met te vertellen wat voor gitaar je hebt, wat voor brug, stemmechanieken etc. Foto's? Dat praat wat makkelijker. Niet dat ik overal verstand van hem, maar misschien dat andere forumgebruikers je op die manier betere tips kunnen geven.
[..]
Niks. Ik heb een maple toets en ben aan het "doorsparen" voor een rosewood
Ik zie op MP alleen al een V70 waar 200 op wordt geboden. Sja wat is een schappelijke prijs? 275/300 max voor de combi?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Tsk, Feedback Rotterdam dacht dat 130 euro wel een schappelijk bod was voor mijn Squier Standard Strat en mijn Ibanez V-70 samen. Daar ging mijn plannetje om een mooie electro-akoestische gitaar te ruilen voor mijn overbodige gitaren.
Nou ja, die Dean Performer E klonk toch reteslecht, dus ik had het sowieso niet gedaan.
vorm van de hals?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef morgane het volgende:
Gisteren op een acoustische Fender gespeeld, echt heerlijk ding! Hoe kan het dat ik als ik op mijn Nashville speel heel snel pijn in mn vingers krijg, maar als ik op die Fender speel niet? Waar ligt dat eigenlijk aan?
Ik denk het niet...ik heb meer het idee dat het iets met de snaren te maken heeft. M'n vingertoppen worden snel rood en pijnlijk, van de rest van m'n vingers heb ik geen last. Ik ga misschien wel een keer bij de winkel langs, nieuw setje snaren op laten leggen doet sowieso wonderen denk ik. Ik heb verder geen verstand van acoustische gitaren dus ik heb geen idee wat jullie precies bedoelen, tie enzo.quote:
My bad, de V50 jump pack, ik dacht dat de 50 de losse gitaar was en de V70 het pack. Hij is dus 109 nieuw. Die stratocaster heeft één krasje op de achterkant van de body en voor de rest is hij nog in perfecte staat. Kostte met dan 250 nieuw, dus ik had wel minstens rond de 250 verwacht voor die 2 samen. 200 voor de Strat en 50/75 voor de Ibanez.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik zie op MP alleen al een V70 waar 200 op wordt geboden. Sja wat is een schappelijke prijs? 275/300 max voor de combi?
edit: dit is geen bod
hm vingertoppen he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik denk het niet...ik heb meer het idee dat het iets met de snaren te maken heeft. M'n vingertoppen worden snel rood en pijnlijk, van de rest van m'n vingers heb ik geen last. Ik ga misschien wel een keer bij de winkel langs, nieuw setje snaren op laten leggen doet sowieso wonderen denk ik. Ik heb verder geen verstand van acoustische gitaren dus ik heb geen idee wat jullie precies bedoelen, tie enzo.Maar ik heb wel het idee dat ik hard moet drukken op de snaren ja. Is daar wat aan te doen?
Snaren lager laten leggen, zodat ze eerder op de fretten komen, en je dus minder kracht hoeft te zetten. en over pijn in jevingers: eelt kweken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik denk het niet...ik heb meer het idee dat het iets met de snaren te maken heeft. M'n vingertoppen worden snel rood en pijnlijk, van de rest van m'n vingers heb ik geen last. Ik ga misschien wel een keer bij de winkel langs, nieuw setje snaren op laten leggen doet sowieso wonderen denk ik. Ik heb verder geen verstand van acoustische gitaren dus ik heb geen idee wat jullie precies bedoelen, tie enzo.Maar ik heb wel het idee dat ik hard moet drukken op de snaren ja. Is daar wat aan te doen?
Veren aan de achterzeide van je gitaar aandraaienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh ja, ik heb dikkere snaren op mijn Stratocaster staan en mijn brug staat zowat meer dan een centimeter hoger dan de bedoeling is, hoe zorg ik ervoor dat dat ding wat lager komt te staan?
Eerst nog mijn snaren wat minder spanning laten hebben? Iets zegt me dat het niet goed is dat een eadgbe gitaar opeens een fbefcf gitaar isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Veren aan de achterzeide van je gitaar aandraaien
ik kauw natuurlijk niet alles voor he!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Eerst nog mijn snaren wat minder spanning laten hebben? Iets zegt me dat het niet goed is dat een eadgbe gitaar opeens een fbefcf gitaar is.
Ah, daar kan ik wat mee. Dank je!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Snaren lager laten leggen, zodat ze eerder op de fretten komen, en je dus minder kracht hoeft te zetten. en over pijn in jevingers: eelt kweken!
quote:Mcfresh777 (5 minutes ago) Marked as spam
CUBE HEAD!
maar hij heeft wel gelijk! hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Sommige mensen zijn jaloers
http://www.youtube.com/watch?v=owAj5LiXG5w
[..]![]()
vlaggenstof?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, ff een duffe vraag:
een hoop bands hebben bedrukte doeken over hun stacks hangen om hen zo meer in het decor te laten vallen. Die doeken zijn van een materiaal wat wel goed geluid door laat.
Weet iemand hoe dit soort doeken heten? Ik wil kijken naar de prijzen en mogelijkheden en de enige zaak die ik ken die ze maakt (bandmerchandising.com) is aan hun site aan het klussen en zonder term is het niet echt te googlen..
halve noot lager bedoel je? (halve noot is 1 stap lager)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef partyyboyy het volgende:
Ik moet voor een nummer mijn gitaar alle noten een half stapje naar beneden instellen.
Nu heb ik een stemapparaatje waarbij ik de snaren afstel dat het metertje precies in het midden komt. Bij 440 Hz. Maar hoe moet ik de snaren instellen op dat stemapparaatje dat de noten een half stapje naar beneden gaan?
De E is de bovenste snaar?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
halve noot lager bedoel je? (halve noot is 1 stap lager)
Laat de lage E hetzelfde klinken als de A, op de 6e fret.
En daarna gewoon de rest stemmen ten opzichte van die onderste snaren.
![]()
Ja, gewoon vlaggenstofquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, ff een duffe vraag:
een hoop bands hebben bedrukte doeken over hun stacks hangen om hen zo meer in het decor te laten vallen. Die doeken zijn van een materiaal wat wel goed geluid door laat.
Weet iemand hoe dit soort doeken heten? Ik wil kijken naar de prijzen en mogelijkheden en de enige zaak die ik ken die ze maakt (bandmerchandising.com) is aan hun site aan het klussen en zonder term is het niet echt te googlen..
neenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:38 schreef morgane het volgende:
En bij de B-snaar op het 2e vakje dan, lijkt me.
wij hebben een Heersch vlagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, gewoon vlaggenstof
Heb er momenteel een Metallica vlag overheen hangen en laat lekker alle geluid door hoor.
ik heb nog een piraten vlag liggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, gewoon vlaggenstof
Heb er momenteel een Metallica vlag overheen hangen en laat lekker alle geluid door hoor.
Tofquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:32 schreef Jorikjet het volgende:
gewoon hetzelfde stemmen als normaal, maar dan je vinger op het eerste vakje houdenuitgelegd in noob taal
nee, ik had het over zonder stemapparaatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
TofJa sorry ben echt een über-Noob
Dus als ik het goed samenvat. De bovenste snaar op het 6de vakje en de rest op het 1ste vakje vasthouden. En dan stemmen?
Foto!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef Under_Score het volgende:
ik heb nog een piraten vlag liggen![]()
met oeffenen is kijken of dat staat
Foto!quote:
Hier vastgehouden door de toetsenist dude van Sabaton:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Foto!
[..]
Foto!
Mijne komt er aan
ok, allemaal leuk en aardig, maar hoe stem ik dan MET stemapparaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, ik had het over zonder stemapparaat![]()
dus gewoon met 1e vakje (zo'n ding heet een fret) stemmen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, gewoon vlaggenstof
Heeey! Daar was ik bij!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Hier vastgehouden door de toetsenist dude van Sabaton:
[afbeelding]
(ja die vlag gaat altijd mee)
Is dat de Vx? Hoe speelt hij? Zit er over te denken om hem ook te gaan halen omdat ik weleens een behoorlijke gitaar wil (ben bassist eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Haha vet!
Mijne, met de Dean ernaast![]()
[afbeelding]
En ja, ik mis inderdaad een A snaar![]()
ja, zoals ik dat zeg, alle snaren op de 1e fret pakken en dan stemmen. zo stem je alles een halve toon lager (logisch nadenken)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ok, allemaal leuk en aardig, maar hoe stem ik dan MET stemapparaat?
Bedanktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, zoals ik dat zeg, alle snaren op de 1e fret pakken en dan stemmen. zo stem je alles een halve toon lager (logisch nadenken)
Dat is inderdaad een VXquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat de Vx? Hoe speelt hij? Zit er over te denken om hem ook te gaan halen omdat ik weleens een behoorlijke gitaar wil (ben bassist eigenlijk) en het is de enige V zo'n beetje die linkshandig te koop is onder de 3000,-.
les paul, sg, prs, squier 51, doh.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:22 schreef Andyy het volgende:
iemand suggesties wat voor gitaar ik zou nemen ?
budget ligt rond de 400 euro, wil het gebruiken voor standaard EADGBE stemming en het moet er een beetje ruig uitzien (geen BC rich shit), beetje nirvana/metallica nummers enzo mee spelen, geen floyd rose (wat heb ik er een hekel aan om die dingen te besnaren)
(heb nu een Ibanez RG in CGCFAD staan die ik voor metalcore etc gebruik)
Komen ze weerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:22 schreef Andyy het volgende:
iemand suggesties wat voor gitaar ik zou nemen ?
budget ligt rond de 400 euro, wil het gebruiken voor standaard EADGBE stemming en het moet er een beetje ruig uitzien (geen BC rich shit), beetje nirvana/metallica nummers enzo mee spelen, geen floyd rose (wat heb ik er een hekel aan om die dingen te besnaren)
(heb nu een Ibanez RG in CGCFAD staan die ik voor metalcore etc gebruik)
Dat je geen Dean wilt, ok, maar dat je een Stagg prima vindt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
De Dean schopt kont
En je kan er redelijk op shredden. Ik niet, maar anderen wel
En die Edge bassen zijn ook goed! Probeer onze bassist al een aan te smeren, maar die vind haar Stagg ook nog wel ok![]()
![]()
"Eerst maar eens wat beter leren spelen."![]()
Heb je al een endorsement?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Komen ze weer
Dean ZX CBK, 229 euro
Dean VX CBK, 229 euro
Dean ML X TBZ, 229 euro
Dean ML DBDT, 299 euro
Dean V MSSTD, 299 euro
Dean Evo Dragster, 329 euro
Dean Vendetta 3.0 CBK, 399 euro
Ik vind die Vendetta er eigenlijk nog best wel mooi uitzienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Komen ze weer
Dean ZX CBK, 229 euro
Dean VX CBK, 229 euro
Dean ML X TBZ, 229 euro
Dean ML DBDT, 299 euro
Dean V MSSTD, 299 euro
Dean Evo Dragster, 329 euro
Dean Vendetta 3.0 CBK, 399 euro
Hm niet slecht. Binnenkort ook maar ff een nieuwe akoestische aanschaffen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Hij was maar 150 euro![]()
Had ik em best mee kunnen nemen vind ik zelf![]()
Hij speelde lekkerder dan de Takamine die er naast hing
Ach ik heb er al een met een kleinere klankkast en deze speelde echt heel relaxedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hm niet slecht. Binnenkort ook maar ff een nieuwe akoestische aanschaffen.
Jumbo klankkast.![]()
![]()
jumbo's zijn cool.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik heb er al een met een kleinere klankkast en deze speelde echt heel relaxed
Als je in de buurt woont mag je langskomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
hm, ik heb eigenlijk wel zin weer eens wat les te gaan geven...
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een ijzere plaat voor m'n versterker die klinkt ook nog perfectDoek zal weinig invloed hebben, je kan natuurlijk je speakerdoek ook gewon verven
vooral als het niet strak zit en meegaat trillenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.
of als er een mol toets op zit die een keer indrukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, zoals ik dat zeg, alle snaren op de 1e fret pakken en dan stemmen. zo stem je alles een halve toon lager (logisch nadenken)
niet strak zit, en dus niet meetrilt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
vooral als het niet strak zit en meegaat trillen![]()
ach, dat eerst wat beter leren spelen is geen slecht iets, en stagg is een leuk merk om op te beginnen, redelijk bespeel baar (als ze een rechte versie heeftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
De Dean schopt kont
En je kan er redelijk op shredden. Ik niet, maar anderen wel
En die Edge bassen zijn ook goed! Probeer onze bassist al een aan te smeren, maar die vind haar Stagg ook nog wel ok![]()
![]()
"Eerst maar eens wat beter leren spelen."![]()
Maar ibanez heeft dan ook wel wat leuke gitaartjes in het acoustische segment, al ben ik nogal kappot van deze kwa looks:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Hij was maar 150 euro![]()
Had ik em best mee kunnen nemen vind ik zelf![]()
Hij speelde lekkerder dan de Takamine die er naast hing
Crafter is goed merkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar ibanez heeft dan ook wel wat leuke gitaartjes in het acoustische segment, al ben ik nogal kappot van deze kwa looks:
[afbeelding]
De crafter twin bird![]()
Mja okee maar zo'n vlag is meestal van dat dunne spul dus zal in principe weinig invloed hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.
Is ook leuk gitaartje wel hoor, en klinkt ook zeker wel okquote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, dat eerst wat beter leren spelen is geen slecht iets, en stagg is een leuk merk om op te beginnen, redelijk bespeel baar (als ze een rechte versie heeft) en komt een aardig geluidje voor die prijs uit
al ben ik meer te spreken over mijn actieve bas van B.C Rich
Haha nee, was het maar zo'n feestquote:
Als je in Drenthe woont is niets in de buurtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont mag je langskomen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je in Drenthe woont is niets in de buurt
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doenquote:
Bevallen ze zo goed? Ik wil ook nog nieuwe pickups in mijn semi, maar ik twijfel over de Dream90, Mean90, Dream180 of filtertron kopien... zoveel leuks te koop bij GFS!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doen
binnenkort denk ik nog 3 GFS pickups bestellen![]()
ik vind ze optisch ook best wel leuk eruit zienquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bevallen ze zo goed? Ik wil ook nog nieuwe pickups in mijn semi, maar ik twijfel over de Dream90, Mean90, Dream180 of filtertron kopien... zoveel leuks te koop bij GFS!
Ja, dat is het em ook... Setje SD kost minimaal 120 euro... in goud nog wat extra... bij GFS koop je daar 2 setjes voor... tijd om te experimenteren!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik vind ze optisch ook best wel leuk eruit zien
nouja, ik heb ervaring met eentje, en die klinkt erg goed. en ze zijn maar een fractie van de prijs van een SD of Dimarzio, dat is ook wel aangenaam. Ik ga denk ik nog 2 humbuckers en een tele neck pickup bestellen
clean boost en een goeie ook, ik heb net zoiets alleen dan custom built. En ja wat het doet. BOOSTEN! Clean boost, vervormt van zichzelf dus niet maar icm een buizenversterker kan je je buizen laten grommen. Erg handig als soloboostquote:Op zondag 15 juli 2007 13:58 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met de mxr micro amp? Ik val echt op de eenvoud van dat ding, ookal weet ik niet wat ie doet.
Dus als ik em voor me pre amp zet kan ik me buizen laten oversturen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef Neidropje het volgende:
[..]
clean boost en een goeie ook, ik heb net zoiets alleen dan custom built. En ja wat het doet. BOOSTEN! Clean boost, vervormt van zichzelf dus niet maar icm een buizenversterker kan je je buizen laten grommen. Erg handig als soloboost
jah. net als met een tube screamert eigelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als ik em voor me pre amp zet kan ik me buizen laten oversturen?![]()
ok die komt op het lijstje.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. net als met een tube screamert eigelijk.
Lekker deuntje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
M'n nieuwste liedje heeft geeneens gitaar!
http://guitarist.webhop.net/Electro%20Tryout.mp3
yup.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
Die kerel van Gear Wire, wat een aanfluiting is die gast toch ook. Een review van 3,5 minuut, hij lult er 2 vol over hoe dat pedaal er uit ziet en welke boekjes er bij zitten, en gaat dan 1,5 minuut ff spelen op een manier dat je nog niets wijzer wordt.
Ik weiger er ook te komenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doen
binnenkort denk ik nog 3 GFS pickups bestellen
Altijd hetzelfde met die gastquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
Die kerel van Gear Wire, wat een aanfluiting is die gast toch ook. Een review van 3,5 minuut, hij lult er 2 vol over hoe dat pedaal er uit ziet en welke boekjes er bij zitten, en gaat dan 1,5 minuut ff spelen op een manier dat je nog niets wijzer wordt.
Ja veel reviews dat is dan ook het enigequote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef punkjunk het volgende:
Ja echt 'end here you can put you batteries in' . Wat een fucker die kerel. Maar ze hebben wel veel reviews.
zo jij bent ver van huis! in kuala lumpur staan toch ook twee van die bigass gebouwen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Groetjes uit Kuala Lumpur.
Verdraaid weinig toffe muziekwinkels. Wel draaien ze hier overal Aziatische powerrock. Denk Bon Jovi op z'n Maleisisch
Latersss![]()
nee niet, een tubescreamer doet iets heel andersquote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. net als met een tube screamert eigelijk.
toch zijn het wel interessante reviews, en wat heb je er aan als een sampletje hoort, geluid van een pedaaltje hangt van meer dingen af dan alleen het pedaaltje zelf... gitaar, manier van spelen, versterker etc.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
meer uitlegquote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee niet, een tubescreamer doet iets heel anders
nou, dingen als phaser's en chorussen en reverbers horen is best handig op zo'n site.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
toch zijn het wel interessante reviews, en wat heb je er aan als een sampletje hoort, geluid van een pedaaltje hangt van meer dingen af dan alleen het pedaaltje zelf... gitaar, manier van spelen, versterker etc.
al is het voor een pedaaltje misschien wel wat te lang, maar voor een review van een versterker is het toch wel ideaal zoiets
tubescreamer geeft toch juist ook gewoon een trap aan je signaalquote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Jorikjet het volgende:
microamp is een cleanboost, een tubescreamer een overdrive. de tubescreamer simuleert het geluid van een buizenamp, terwijl de microamp je buizen gewoon op zijn flikker geeft.
nee, het is gewoon een overdrive pedaaltje, net als je een distortion pedaaltje hebt. daarom klinktie ook gewoon goed op een solid state amp. een booster zou niet echt klinktenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tubescreamer geeft toch juist ook gewoon een trap aan je signaal![]()
als je dat onder puur verstaat wel!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef punkjunk het volgende:
Dus als je je sound zo veel mogelijk als je amp wilt laten klinken (dus echt het pure geluid) kun je beter een micro amp gebruiken?
keine anhungquote:Is een microamp ook meteen een pre-amp trouwens?
koop een fatsoenlijke gitaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik bedoel dat me tele net niet genoeg output heeft om het clean kanaal te overdriven. Om dat dus wel te laten gebeuren is het het mooiste om een micro amp te gebruiken omdat je dan niet nog een andere klankkleuring krijgt van het karakter van het pedaatlje.
pre-amp staat al op 10quote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef Jorikjet het volgende:
zet je amp harder (Y)
zwarte gitaren heerschen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef VaderJacob het volgende:
ivm het verwijderen van mijn tvp, bij deze een nieuwe![]()
Owja ik heb een zwarte gitaar![]()
Olympic whitequote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwarte gitaren heerschen.
en olympic white ook![]()
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik bedoel dat me tele net niet genoeg output heeft om het clean kanaal te overdriven. Om dat dus wel te laten gebeuren is het het mooiste om een micro amp te gebruiken omdat je dan niet nog een andere klankkleuring krijgt van het karakter van het pedaatlje.
Ik wil nog een keer een dieprode stratocaster kopen. Omdat het kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Olympic white?
Ik bedenk me net trouwens dat alle gitaren/Basgitaren die ik ooit had, of zwart of zwart wit waren!
Aghja die kleuren liggen me dus blijkbaar wel![]()
Koop dan gelijk een Dean ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een dieprode stratocaster kopen. Omdat het kan.![]()
quote:
Lijkt mij welquote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Zyggie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-dd4xy8wbi0&mode=related&search=![]()
Ja, doe mij die ook maar. Vet ding!quote:
Ja maar dan heb ik niet het brug element alleen in de schakeling toch? Dat vind ik dan weer erg jammer..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik haat amerika.
Je kunt daar een EX-400 krijgen voor de prijs van een EX-50 hiero.
alleen dan moet je em hierheen halen... en dat zuigt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Deze kerel heeft die toffe houtkleurige gitaren!
http://youtube.com/watch?v=aJ-Nbx6B3G4![]()
edit: Aha, Ken Lawrence Explorers ... moet hebben!
GAS!
quote:
Dat gaat vast niet op voor alles dat ze moeten importerenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.![]()
Maar de prijs verschillen zijn inderaad raar. Toen ik in Polen was zag ik trouwens dat de prijzen daar ook véél lager zijn, misschien moet je daar eens kijken?
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3YuUJoIRSh8
Jezus tittiefucking christ, die kerel heeft echt te veel geld!
Fenders waren daar (toen ik er was 2 jaar geleden) iig een stuk goedkoper (200 euro) als hier in Nederland. Ook computer onderdelen en alles is (of was) daar véééééééél goedkoper.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet op voor alles dat ze moeten importeren
Mein Gott.. geef mij die set-up.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...![]()
Daar zou ik wel zo'n Laboga Mr. Hector amp vandaan willen halen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
Maar de prijs verschillen zijn inderaad raar. Toen ik in Polen was zag ik trouwens dat de prijzen daar ook véél lager zijn, misschien moet je daar eens kijken?
Misschien kan je hem les gaan gevenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...
Ach ja maar hij speelt wel een paar leuke riffsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...![]()
Blauw ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor kleur de hals is van die Eclipse.. De headstock is zwart, maar de body is wit. raar.
Geel ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef -Menn0- het volgende:
Minder witte kleur van zwart
Gebroken zwarte tint van wit
nou dankjewel hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
Daar komt het wel op neer...
Case closed.![]()
Menno en Martijn, private detectives!
CSI en Baantjer is er niks bijquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
Daar komt het wel op neer...
Case closed.![]()
Menno en Martijn, private detectives!
M&M ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat word onze te gek gave coole naam?!
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
of of of
Smarties! gewoon omdat we zo slim zijn !
Hoezo zullen je snaren eigenlijk slechter achteruit gaan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vraag me iets af: hoe bewaart men hier hun gitaren?
Het zit namelijk zo, na enkele overwegingen ben ik nu van plan een Flying V te kopen, ben nog aan het twijfelen tussen merken maar wordt waarschijnlijk een Epiphone (juist omdat zij nog die old-school Flying-V vorm hebben, wat meer ronde vormen in plaats van de hoekige vormen die je nu bij ESP ziet).
Anyway, ik vind het zonde om het ding de hele tijd in zn tas op een standaard te zetten, dus ik wou hem monteren aan mn muur, zodat ik daar ook weer een mooi stukje versiering heb![]()
Mijn vraag is dan: in hoeverre is dit slecht voor je gitaar, dan wel je snaren? Ik neem aan dat je snaren wel sneller achteruit zullen gaan, maar de gitaar?
De mijne hangen aan de muur, zo aan de headstock zeg maarquote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Het zit namelijk zo, na enkele overwegingen ben ik nu van plan een Flying V te kopen, ben nog aan het twijfelen tussen merken maar wordt waarschijnlijk een Epiphone (juist omdat zij nog die old-school Flying-V vorm hebben, wat meer ronde vormen in plaats van de hoekige vormen die je nu bij ESP ziet).
Anyway, ik vind het zonde om het ding de hele tijd in zn tas op een standaard te zetten, dus ik wou hem monteren aan mn muur, zodat ik daar ook weer een mooi stukje versiering heb![]()
Mijn vraag is dan: in hoeverre is dit slecht voor je gitaar, dan wel je snaren? Ik neem aan dat je snaren wel sneller achteruit zullen gaan, maar de gitaar?
gitaren zet je toch gewoon op een standaard, niet met hoes of wat dan ook. je kunt ze aan de muur hangen, dat maakt niet echt wat uit voor de gitaar als het goed is, dat moet ie prima kunnen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
jaaah in principe is dat beter bla bla. maar de temperatuursverschillen zijn niet zo groot en snel dat het slecht is voor je gitaar ofzo, en als ie een beetje ontstemt dan stem je em gewoon opnieuw.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Relaxed, heb namelijk altijd gedacht dat in hoes beter was ivm mogelijke temperatuurwisselingen.
Maar da's meer als je optreed ergens, ontstemming enzo.
Mooi, dan wordt het maar eens tijd om die gitaar es aan te schaffen!
preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef Aresdreams het volgende:
maandag is toch die dag dat je naar het werk gaat om uit te slapen?
die duurdere is de 'originele', dus die willen mensen liever. denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef sound-storm het volgende:
waarom is deze tube screamer ( http://www.feedback.nl/?id=55&b=TS9 ) nou zoveel goedkoper dan deze tube screamer ( http://www.feedback.nl/?id=55&b=TS808 )
en die 1e, is dat ook een goede?
ik heb ze niet vergeleken, dus ik weet het niet echtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef sound-storm het volgende:
doet de niet originele ook onder voor de originele? of maakt dat niet zoveel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |