Dat gaat vast niet op voor alles dat ze moeten importerenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.![]()
Maar de prijs verschillen zijn inderaad raar. Toen ik in Polen was zag ik trouwens dat de prijzen daar ook véél lager zijn, misschien moet je daar eens kijken?
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3YuUJoIRSh8
Jezus tittiefucking christ, die kerel heeft echt te veel geld!
Fenders waren daar (toen ik er was 2 jaar geleden) iig een stuk goedkoper (200 euro) als hier in Nederland. Ook computer onderdelen en alles is (of was) daar véééééééél goedkoper.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet op voor alles dat ze moeten importeren
Mein Gott.. geef mij die set-up.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...![]()
Daar zou ik wel zo'n Laboga Mr. Hector amp vandaan willen halen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
Maar de prijs verschillen zijn inderaad raar. Toen ik in Polen was zag ik trouwens dat de prijzen daar ook véél lager zijn, misschien moet je daar eens kijken?
Misschien kan je hem les gaan gevenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...
Ach ja maar hij speelt wel een paar leuke riffsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...![]()
Blauw ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor kleur de hals is van die Eclipse.. De headstock is zwart, maar de body is wit. raar.
Geel ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef -Menn0- het volgende:
Minder witte kleur van zwart
Gebroken zwarte tint van wit
nou dankjewel hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
Daar komt het wel op neer...
Case closed.![]()
Menno en Martijn, private detectives!
CSI en Baantjer is er niks bijquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
Daar komt het wel op neer...
Case closed.![]()
Menno en Martijn, private detectives!
M&M ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wat word onze te gek gave coole naam?!
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
of of of
Smarties! gewoon omdat we zo slim zijn !
Hoezo zullen je snaren eigenlijk slechter achteruit gaan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vraag me iets af: hoe bewaart men hier hun gitaren?
Het zit namelijk zo, na enkele overwegingen ben ik nu van plan een Flying V te kopen, ben nog aan het twijfelen tussen merken maar wordt waarschijnlijk een Epiphone (juist omdat zij nog die old-school Flying-V vorm hebben, wat meer ronde vormen in plaats van de hoekige vormen die je nu bij ESP ziet).
Anyway, ik vind het zonde om het ding de hele tijd in zn tas op een standaard te zetten, dus ik wou hem monteren aan mn muur, zodat ik daar ook weer een mooi stukje versiering heb![]()
Mijn vraag is dan: in hoeverre is dit slecht voor je gitaar, dan wel je snaren? Ik neem aan dat je snaren wel sneller achteruit zullen gaan, maar de gitaar?
De mijne hangen aan de muur, zo aan de headstock zeg maarquote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Het zit namelijk zo, na enkele overwegingen ben ik nu van plan een Flying V te kopen, ben nog aan het twijfelen tussen merken maar wordt waarschijnlijk een Epiphone (juist omdat zij nog die old-school Flying-V vorm hebben, wat meer ronde vormen in plaats van de hoekige vormen die je nu bij ESP ziet).
Anyway, ik vind het zonde om het ding de hele tijd in zn tas op een standaard te zetten, dus ik wou hem monteren aan mn muur, zodat ik daar ook weer een mooi stukje versiering heb![]()
Mijn vraag is dan: in hoeverre is dit slecht voor je gitaar, dan wel je snaren? Ik neem aan dat je snaren wel sneller achteruit zullen gaan, maar de gitaar?
gitaren zet je toch gewoon op een standaard, niet met hoes of wat dan ook. je kunt ze aan de muur hangen, dat maakt niet echt wat uit voor de gitaar als het goed is, dat moet ie prima kunnen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef SpankmasterC het volgende:
jaaah in principe is dat beter bla bla. maar de temperatuursverschillen zijn niet zo groot en snel dat het slecht is voor je gitaar ofzo, en als ie een beetje ontstemt dan stem je em gewoon opnieuw.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Relaxed, heb namelijk altijd gedacht dat in hoes beter was ivm mogelijke temperatuurwisselingen.
Maar da's meer als je optreed ergens, ontstemming enzo.
Mooi, dan wordt het maar eens tijd om die gitaar es aan te schaffen!
preciesquote:Op maandag 16 juli 2007 11:39 schreef Aresdreams het volgende:
maandag is toch die dag dat je naar het werk gaat om uit te slapen?
die duurdere is de 'originele', dus die willen mensen liever. denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef sound-storm het volgende:
waarom is deze tube screamer ( http://www.feedback.nl/?id=55&b=TS9 ) nou zoveel goedkoper dan deze tube screamer ( http://www.feedback.nl/?id=55&b=TS808 )
en die 1e, is dat ook een goede?
ik heb ze niet vergeleken, dus ik weet het niet echtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:25 schreef sound-storm het volgende:
doet de niet originele ook onder voor de originele? of maakt dat niet zoveel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |