Lijkt mij welquote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Zyggie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-dd4xy8wbi0&mode=related&search=![]()
Ja, doe mij die ook maar. Vet ding!quote:
Ja maar dan heb ik niet het brug element alleen in de schakeling toch? Dat vind ik dan weer erg jammer..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik haat amerika.
Je kunt daar een EX-400 krijgen voor de prijs van een EX-50 hiero.
alleen dan moet je em hierheen halen... en dat zuigt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Deze kerel heeft die toffe houtkleurige gitaren!
http://youtube.com/watch?v=aJ-Nbx6B3G4![]()
edit: Aha, Ken Lawrence Explorers ... moet hebben!
GAS!
quote:
Dat gaat vast niet op voor alles dat ze moeten importerenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.![]()
Maar de prijs verschillen zijn inderaad raar. Toen ik in Polen was zag ik trouwens dat de prijzen daar ook véél lager zijn, misschien moet je daar eens kijken?
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef -Menn0- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=3YuUJoIRSh8
Jezus tittiefucking christ, die kerel heeft echt te veel geld!
Fenders waren daar (toen ik er was 2 jaar geleden) iig een stuk goedkoper (200 euro) als hier in Nederland. Ook computer onderdelen en alles is (of was) daar véééééééél goedkoper.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet op voor alles dat ze moeten importeren
Mein Gott.. geef mij die set-up.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...![]()
Daar zou ik wel zo'n Laboga Mr. Hector amp vandaan willen halen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef punkjunk het volgende:
Maar de prijs verschillen zijn inderaad raar. Toen ik in Polen was zag ik trouwens dat de prijzen daar ook véél lager zijn, misschien moet je daar eens kijken?
Misschien kan je hem les gaan gevenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...
Ach ja maar hij speelt wel een paar leuke riffsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
helemaal omdat-ie een behoorlijk middelmatig gitarist is zo te horen...![]()
Blauw ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat voor kleur de hals is van die Eclipse.. De headstock is zwart, maar de body is wit. raar.
Geel ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef -Menn0- het volgende:
Minder witte kleur van zwart
Gebroken zwarte tint van wit
nou dankjewel hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
Daar komt het wel op neer...
Case closed.![]()
Menno en Martijn, private detectives!
CSI en Baantjer is er niks bijquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef -Menn0- het volgende:
Daar komt het wel op neer...
Case closed.![]()
Menno en Martijn, private detectives!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |