koop een fatsoenlijke gitaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik bedoel dat me tele net niet genoeg output heeft om het clean kanaal te overdriven. Om dat dus wel te laten gebeuren is het het mooiste om een micro amp te gebruiken omdat je dan niet nog een andere klankkleuring krijgt van het karakter van het pedaatlje.
pre-amp staat al op 10quote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef Jorikjet het volgende:
zet je amp harder (Y)
zwarte gitaren heerschen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef VaderJacob het volgende:
ivm het verwijderen van mijn tvp, bij deze een nieuwe![]()
Owja ik heb een zwarte gitaar![]()
Olympic whitequote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwarte gitaren heerschen.
en olympic white ook![]()
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik bedoel dat me tele net niet genoeg output heeft om het clean kanaal te overdriven. Om dat dus wel te laten gebeuren is het het mooiste om een micro amp te gebruiken omdat je dan niet nog een andere klankkleuring krijgt van het karakter van het pedaatlje.
Ik wil nog een keer een dieprode stratocaster kopen. Omdat het kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Olympic white?
Ik bedenk me net trouwens dat alle gitaren/Basgitaren die ik ooit had, of zwart of zwart wit waren!
Aghja die kleuren liggen me dus blijkbaar wel![]()
Koop dan gelijk een Dean ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een dieprode stratocaster kopen. Omdat het kan.![]()
quote:
Lijkt mij welquote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Zyggie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-dd4xy8wbi0&mode=related&search=![]()
Ja, doe mij die ook maar. Vet ding!quote:
Ja maar dan heb ik niet het brug element alleen in de schakeling toch? Dat vind ik dan weer erg jammer..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik haat amerika.
Je kunt daar een EX-400 krijgen voor de prijs van een EX-50 hiero.
alleen dan moet je em hierheen halen... en dat zuigt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Deze kerel heeft die toffe houtkleurige gitaren!
http://youtube.com/watch?v=aJ-Nbx6B3G4![]()
edit: Aha, Ken Lawrence Explorers ... moet hebben!
GAS!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |