Bevallen ze zo goed? Ik wil ook nog nieuwe pickups in mijn semi, maar ik twijfel over de Dream90, Mean90, Dream180 of filtertron kopien... zoveel leuks te koop bij GFS!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doen
binnenkort denk ik nog 3 GFS pickups bestellen![]()
ik vind ze optisch ook best wel leuk eruit zienquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bevallen ze zo goed? Ik wil ook nog nieuwe pickups in mijn semi, maar ik twijfel over de Dream90, Mean90, Dream180 of filtertron kopien... zoveel leuks te koop bij GFS!
Ja, dat is het em ook... Setje SD kost minimaal 120 euro... in goud nog wat extra... bij GFS koop je daar 2 setjes voor... tijd om te experimenteren!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik vind ze optisch ook best wel leuk eruit zien
nouja, ik heb ervaring met eentje, en die klinkt erg goed. en ze zijn maar een fractie van de prijs van een SD of Dimarzio, dat is ook wel aangenaam. Ik ga denk ik nog 2 humbuckers en een tele neck pickup bestellen
clean boost en een goeie ook, ik heb net zoiets alleen dan custom built. En ja wat het doet. BOOSTEN! Clean boost, vervormt van zichzelf dus niet maar icm een buizenversterker kan je je buizen laten grommen. Erg handig als soloboostquote:Op zondag 15 juli 2007 13:58 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met de mxr micro amp? Ik val echt op de eenvoud van dat ding, ookal weet ik niet wat ie doet.
Dus als ik em voor me pre amp zet kan ik me buizen laten oversturen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef Neidropje het volgende:
[..]
clean boost en een goeie ook, ik heb net zoiets alleen dan custom built. En ja wat het doet. BOOSTEN! Clean boost, vervormt van zichzelf dus niet maar icm een buizenversterker kan je je buizen laten grommen. Erg handig als soloboost
jah. net als met een tube screamert eigelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als ik em voor me pre amp zet kan ik me buizen laten oversturen?![]()
ok die komt op het lijstje.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. net als met een tube screamert eigelijk.
Lekker deuntje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
M'n nieuwste liedje heeft geeneens gitaar!
http://guitarist.webhop.net/Electro%20Tryout.mp3
yup.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
Die kerel van Gear Wire, wat een aanfluiting is die gast toch ook. Een review van 3,5 minuut, hij lult er 2 vol over hoe dat pedaal er uit ziet en welke boekjes er bij zitten, en gaat dan 1,5 minuut ff spelen op een manier dat je nog niets wijzer wordt.
Ik weiger er ook te komenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doen
binnenkort denk ik nog 3 GFS pickups bestellen
Altijd hetzelfde met die gastquote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
Die kerel van Gear Wire, wat een aanfluiting is die gast toch ook. Een review van 3,5 minuut, hij lult er 2 vol over hoe dat pedaal er uit ziet en welke boekjes er bij zitten, en gaat dan 1,5 minuut ff spelen op een manier dat je nog niets wijzer wordt.
Ja veel reviews dat is dan ook het enigequote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef punkjunk het volgende:
Ja echt 'end here you can put you batteries in' . Wat een fucker die kerel. Maar ze hebben wel veel reviews.
zo jij bent ver van huis! in kuala lumpur staan toch ook twee van die bigass gebouwen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Groetjes uit Kuala Lumpur.
Verdraaid weinig toffe muziekwinkels. Wel draaien ze hier overal Aziatische powerrock. Denk Bon Jovi op z'n Maleisisch
Latersss![]()
nee niet, een tubescreamer doet iets heel andersquote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. net als met een tube screamert eigelijk.
toch zijn het wel interessante reviews, en wat heb je er aan als een sampletje hoort, geluid van een pedaaltje hangt van meer dingen af dan alleen het pedaaltje zelf... gitaar, manier van spelen, versterker etc.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
meer uitlegquote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee niet, een tubescreamer doet iets heel anders
nou, dingen als phaser's en chorussen en reverbers horen is best handig op zo'n site.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
toch zijn het wel interessante reviews, en wat heb je er aan als een sampletje hoort, geluid van een pedaaltje hangt van meer dingen af dan alleen het pedaaltje zelf... gitaar, manier van spelen, versterker etc.
al is het voor een pedaaltje misschien wel wat te lang, maar voor een review van een versterker is het toch wel ideaal zoiets
tubescreamer geeft toch juist ook gewoon een trap aan je signaalquote:Op zondag 15 juli 2007 19:50 schreef Jorikjet het volgende:
microamp is een cleanboost, een tubescreamer een overdrive. de tubescreamer simuleert het geluid van een buizenamp, terwijl de microamp je buizen gewoon op zijn flikker geeft.
nee, het is gewoon een overdrive pedaaltje, net als je een distortion pedaaltje hebt. daarom klinktie ook gewoon goed op een solid state amp. een booster zou niet echt klinktenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tubescreamer geeft toch juist ook gewoon een trap aan je signaal![]()
als je dat onder puur verstaat wel!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef punkjunk het volgende:
Dus als je je sound zo veel mogelijk als je amp wilt laten klinken (dus echt het pure geluid) kun je beter een micro amp gebruiken?
keine anhungquote:Is een microamp ook meteen een pre-amp trouwens?
koop een fatsoenlijke gitaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik bedoel dat me tele net niet genoeg output heeft om het clean kanaal te overdriven. Om dat dus wel te laten gebeuren is het het mooiste om een micro amp te gebruiken omdat je dan niet nog een andere klankkleuring krijgt van het karakter van het pedaatlje.
pre-amp staat al op 10quote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef Jorikjet het volgende:
zet je amp harder (Y)
zwarte gitaren heerschen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef VaderJacob het volgende:
ivm het verwijderen van mijn tvp, bij deze een nieuwe![]()
Owja ik heb een zwarte gitaar![]()
Olympic whitequote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwarte gitaren heerschen.
en olympic white ook![]()
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik bedoel dat me tele net niet genoeg output heeft om het clean kanaal te overdriven. Om dat dus wel te laten gebeuren is het het mooiste om een micro amp te gebruiken omdat je dan niet nog een andere klankkleuring krijgt van het karakter van het pedaatlje.
Ik wil nog een keer een dieprode stratocaster kopen. Omdat het kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Olympic white?
Ik bedenk me net trouwens dat alle gitaren/Basgitaren die ik ooit had, of zwart of zwart wit waren!
Aghja die kleuren liggen me dus blijkbaar wel![]()
Koop dan gelijk een Dean ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een dieprode stratocaster kopen. Omdat het kan.![]()
quote:
Lijkt mij welquote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Zyggie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-dd4xy8wbi0&mode=related&search=![]()
Ja, doe mij die ook maar. Vet ding!quote:
Ja maar dan heb ik niet het brug element alleen in de schakeling toch? Dat vind ik dan weer erg jammer..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een four-way switch: De schakeling die je extra krijgt is een humbuckerschakeling, met bijbehorende (extra) output... Erg bruikbaar!
Ga er wonen, kost je alleen maar een enkeltje dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik haat amerika.
Je kunt daar een EX-400 krijgen voor de prijs van een EX-50 hiero.
alleen dan moet je em hierheen halen... en dat zuigt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Deze kerel heeft die toffe houtkleurige gitaren!
http://youtube.com/watch?v=aJ-Nbx6B3G4![]()
edit: Aha, Ken Lawrence Explorers ... moet hebben!
GAS!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |