jumbo's zijn cool.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik heb er al een met een kleinere klankkast en deze speelde echt heel relaxed
Als je in de buurt woont mag je langskomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
hm, ik heb eigenlijk wel zin weer eens wat les te gaan geven...
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een ijzere plaat voor m'n versterker die klinkt ook nog perfectDoek zal weinig invloed hebben, je kan natuurlijk je speakerdoek ook gewon verven
vooral als het niet strak zit en meegaat trillenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.
of als er een mol toets op zit die een keer indrukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, zoals ik dat zeg, alle snaren op de 1e fret pakken en dan stemmen. zo stem je alles een halve toon lager (logisch nadenken)
niet strak zit, en dus niet meetrilt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
vooral als het niet strak zit en meegaat trillen![]()
ach, dat eerst wat beter leren spelen is geen slecht iets, en stagg is een leuk merk om op te beginnen, redelijk bespeel baar (als ze een rechte versie heeftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
De Dean schopt kont
En je kan er redelijk op shredden. Ik niet, maar anderen wel
En die Edge bassen zijn ook goed! Probeer onze bassist al een aan te smeren, maar die vind haar Stagg ook nog wel ok![]()
![]()
"Eerst maar eens wat beter leren spelen."![]()
Maar ibanez heeft dan ook wel wat leuke gitaartjes in het acoustische segment, al ben ik nogal kappot van deze kwa looks:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Hij was maar 150 euro![]()
Had ik em best mee kunnen nemen vind ik zelf![]()
Hij speelde lekkerder dan de Takamine die er naast hing
Crafter is goed merkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar ibanez heeft dan ook wel wat leuke gitaartjes in het acoustische segment, al ben ik nogal kappot van deze kwa looks:
[afbeelding]
De crafter twin bird![]()
Mja okee maar zo'n vlag is meestal van dat dunne spul dus zal in principe weinig invloed hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.
Is ook leuk gitaartje wel hoor, en klinkt ook zeker wel okquote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, dat eerst wat beter leren spelen is geen slecht iets, en stagg is een leuk merk om op te beginnen, redelijk bespeel baar (als ze een rechte versie heeft) en komt een aardig geluidje voor die prijs uit
al ben ik meer te spreken over mijn actieve bas van B.C Rich
Haha nee, was het maar zo'n feestquote:
Als je in Drenthe woont is niets in de buurtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont mag je langskomen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je in Drenthe woont is niets in de buurt
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doenquote:
Bevallen ze zo goed? Ik wil ook nog nieuwe pickups in mijn semi, maar ik twijfel over de Dream90, Mean90, Dream180 of filtertron kopien... zoveel leuks te koop bij GFS!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei, dat soort informatie kan je maar beter voorzichtig mee doen
binnenkort denk ik nog 3 GFS pickups bestellen![]()
ik vind ze optisch ook best wel leuk eruit zienquote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bevallen ze zo goed? Ik wil ook nog nieuwe pickups in mijn semi, maar ik twijfel over de Dream90, Mean90, Dream180 of filtertron kopien... zoveel leuks te koop bij GFS!
Ja, dat is het em ook... Setje SD kost minimaal 120 euro... in goud nog wat extra... bij GFS koop je daar 2 setjes voor... tijd om te experimenteren!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik vind ze optisch ook best wel leuk eruit zien
nouja, ik heb ervaring met eentje, en die klinkt erg goed. en ze zijn maar een fractie van de prijs van een SD of Dimarzio, dat is ook wel aangenaam. Ik ga denk ik nog 2 humbuckers en een tele neck pickup bestellen
clean boost en een goeie ook, ik heb net zoiets alleen dan custom built. En ja wat het doet. BOOSTEN! Clean boost, vervormt van zichzelf dus niet maar icm een buizenversterker kan je je buizen laten grommen. Erg handig als soloboostquote:Op zondag 15 juli 2007 13:58 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met de mxr micro amp? Ik val echt op de eenvoud van dat ding, ookal weet ik niet wat ie doet.
Dus als ik em voor me pre amp zet kan ik me buizen laten oversturen?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef Neidropje het volgende:
[..]
clean boost en een goeie ook, ik heb net zoiets alleen dan custom built. En ja wat het doet. BOOSTEN! Clean boost, vervormt van zichzelf dus niet maar icm een buizenversterker kan je je buizen laten grommen. Erg handig als soloboost
jah. net als met een tube screamert eigelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als ik em voor me pre amp zet kan ik me buizen laten oversturen?![]()
ok die komt op het lijstje.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. net als met een tube screamert eigelijk.
Lekker deuntje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
M'n nieuwste liedje heeft geeneens gitaar!
http://guitarist.webhop.net/Electro%20Tryout.mp3
yup.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
Die kerel van Gear Wire, wat een aanfluiting is die gast toch ook. Een review van 3,5 minuut, hij lult er 2 vol over hoe dat pedaal er uit ziet en welke boekjes er bij zitten, en gaat dan 1,5 minuut ff spelen op een manier dat je nog niets wijzer wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |