Ik vind die Vendetta er eigenlijk nog best wel mooi uitzienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Komen ze weer
Dean ZX CBK, 229 euro
Dean VX CBK, 229 euro
Dean ML X TBZ, 229 euro
Dean ML DBDT, 299 euro
Dean V MSSTD, 299 euro
Dean Evo Dragster, 329 euro
Dean Vendetta 3.0 CBK, 399 euro
Hm niet slecht. Binnenkort ook maar ff een nieuwe akoestische aanschaffen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Hij was maar 150 euro![]()
Had ik em best mee kunnen nemen vind ik zelf![]()
Hij speelde lekkerder dan de Takamine die er naast hing
Ach ik heb er al een met een kleinere klankkast en deze speelde echt heel relaxedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hm niet slecht. Binnenkort ook maar ff een nieuwe akoestische aanschaffen.
Jumbo klankkast.![]()
![]()
jumbo's zijn cool.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik heb er al een met een kleinere klankkast en deze speelde echt heel relaxed
Als je in de buurt woont mag je langskomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef Cynic het volgende:
hm, ik heb eigenlijk wel zin weer eens wat les te gaan geven...
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een ijzere plaat voor m'n versterker die klinkt ook nog perfectDoek zal weinig invloed hebben, je kan natuurlijk je speakerdoek ook gewon verven
vooral als het niet strak zit en meegaat trillenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.
of als er een mol toets op zit die een keer indrukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, zoals ik dat zeg, alle snaren op de 1e fret pakken en dan stemmen. zo stem je alles een halve toon lager (logisch nadenken)
niet strak zit, en dus niet meetrilt.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
vooral als het niet strak zit en meegaat trillen![]()
ach, dat eerst wat beter leren spelen is geen slecht iets, en stagg is een leuk merk om op te beginnen, redelijk bespeel baar (als ze een rechte versie heeftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
De Dean schopt kont
En je kan er redelijk op shredden. Ik niet, maar anderen wel
En die Edge bassen zijn ook goed! Probeer onze bassist al een aan te smeren, maar die vind haar Stagg ook nog wel ok![]()
![]()
"Eerst maar eens wat beter leren spelen."![]()
Maar ibanez heeft dan ook wel wat leuke gitaartjes in het acoustische segment, al ben ik nogal kappot van deze kwa looks:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Hij was maar 150 euro![]()
Had ik em best mee kunnen nemen vind ik zelf![]()
Hij speelde lekkerder dan de Takamine die er naast hing
Crafter is goed merkquote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar ibanez heeft dan ook wel wat leuke gitaartjes in het acoustische segment, al ben ik nogal kappot van deze kwa looks:
[afbeelding]
De crafter twin bird![]()
Mja okee maar zo'n vlag is meestal van dat dunne spul dus zal in principe weinig invloed hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zwaar doek zoals katoen ofzo verneukt het geluid wel hoor.
Is ook leuk gitaartje wel hoor, en klinkt ook zeker wel okquote:Op zondag 15 juli 2007 00:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, dat eerst wat beter leren spelen is geen slecht iets, en stagg is een leuk merk om op te beginnen, redelijk bespeel baar (als ze een rechte versie heeft) en komt een aardig geluidje voor die prijs uit
al ben ik meer te spreken over mijn actieve bas van B.C Rich
Haha nee, was het maar zo'n feestquote:
Als je in Drenthe woont is niets in de buurtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont mag je langskomen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je in Drenthe woont is niets in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |