Ik twijfel of ik mijn Washburn ga verkopen. En heb dan nog eigenlijk een paar gitaren teveel, een versterker + 4x12 cab die ik niet meer gebruik en wat losse effectenquote:
Ja, die is geaard.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef SNArky het volgende:
[..]
Is het stopcontact waar je versterker inzit geaard?
EZdrummer, maar dan heb je wel een programma als cubase nodig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:40 schreef LennartCM het volgende:
Ik zoek nog een goed drum progamma.
Iemand aanraders?
Willekeurige sequencer (FruityLoops, Audition, Cubase whatever) met een goeie drumkit in VST formaat.quote:
En je beschadigt de hals minder als je hem als speer het publiek ingooitquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef kyoghu het volgende:
vind het er beter uit zien dan een normale flying V
Tis nou iig wel echt een "V" ipv een "A"quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef kyoghu het volgende:
vind het er beter uit zien dan een normale flying V
Wat? Ik was hard op zoek naar nog iets positiefs om te zeggenquote:
Eigenlijk zou dean zoietsmoeten maken dat zou helemaal aerodynamisch verantwoord zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Ik was hard op zoek naar nog iets positiefs om te zeggen.
dat hangt van zoveel dingen af, dat je daar niet zomaar antwoord op kan geven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Under_Score het volgende:
TVP
tevens een vraag, is het goed te combineren om in 2 bands tegelijk te spelen, dingen geschijden houden enzo?
Er voelt altijd 1 band zich achtergesteld in ieder gevalquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Inderdaad, prioriteiten stellen en die ook aan de bands duidelijk maken. Zal een dag komen dat je moet kiezen tussen optreden/oefenen met de ene band en optreden/oefenen met de andere band. Als dit vaker voorkomt -> irritaties
Omdat al die bakjes ruis op je signaal leveren. En als je er een aantal hebt... en je signaal uit je gitaar is al niet zo hele sterk...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat als ik m'n effecten gewoon voor m'n input schakel ik best veel ruis heb. En als ik ze in m'n effectloop heb dat ik nergens last van heb ?
gat in je hand?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef guitarist.nl het volgende:
http://cc842983-b.mp1.dr.home.nl/gitaren.txt
mailtje gestuurd, succes ermeequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heb je zin om nog zo'n fuzz factory te maken?![]()
Je hebt je Amuse nogquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef guitarist.nl het volgende:
http://cc842983-b.mp1.dr.home.nl/gitaren.txt
Ik heb Drumkit From Hell Superior en EZ drummer met de EZX dfh expansion!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:40 schreef LennartCM het volgende:
Ik zoek nog een goed drum progamma.
Iemand aanraders?
Ja ik vond het zo raar dat in die efffectloop je er 0 last van heb terwijl je signaal alsnog door diezelfde pedaaltjes gaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat al die bakjes ruis op je signaal leveren. En als je er een aantal hebt... en je signaal uit je gitaar is al niet zo hele sterk...
Misschien een noise suppressor aan het eind van je effectloop? Of je preamp is wat enthousiast in het versterken van ruis?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo raar dat in die efffectloop je er 0 last van heb terwijl je signaal alsnog door diezelfde pedaaltjes gaat
Ja noissepressor staat eropquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien een noise suppressor aan het eind van je effectloop? Of je preamp is wat enthousiast in het versterken van ruis?
Omdat dat een speciaal iets geboost signaal is volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo raar dat in die efffectloop je er 0 last van heb terwijl je signaal alsnog door diezelfde pedaaltjes gaat
thnx, ziet er erg mooi uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Ik heb Drumkit From Hell Superior en EZ drummer met de EZX dfh expansion!
Ik moet zeggen dat het zeer bevalt.
Kijk anders es op de site (met samples e.d.):
http://www.toontrack.com/
Okquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Omdat dat een speciaal iets geboost signaal is volgens mij
geen probleem mee hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Under_Score het volgende:
TVP
tevens een vraag, is het goed te combineren om in 2 bands tegelijk te spelen, dingen geschijden houden enzo?
Doe mij daar de orginele uit het eerste bouwjaar van graagquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
Of deze de Gibson Modern/Gumby (kende ik ook niet):
[afbeelding]
Kan trouwens niet helemaal goed lezen of daar nu Epiphone of Gibson boven staat.
ja daar kan het inderdaad aan liggenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef Sloggi het volgende:
Mijn G, B en hoge E-snaren ontstemmen heel snel. Heb ik een kwartiertje gespeeld is 't teringvals.
Slechte mechanieken, oude snaren...?
als je dissonant ook vals noemt, kun je prima vals spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Je gitaar kan wel vals zijn, maar vals spelen.
Of misschien is je gitaar wel goed, maar zit je zelf in andere sferen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik zo zien of de mechanieken vervangen moeten worden? Ik speelde net een kwartiertje en toen zei m'n G-snaar geen G meer maar Fis.
Ik denk dat het aan de snaren ligt, die zijn al een hele tijd niet vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |