quote:
Tsja, ik ben stoned, kon echt niks fatsoenlijks bedenken. (niet 1 zin iig, alleen hele verhalen maar die passen nietquote:
Mijn antwoord op jouw vraag nog gelezen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
pipo
Te moe om te werken dus gaan we maar blowen. Moeten we daar de oorlog mee winnen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsja, ik ben stoned, kon echt niks fatsoenlijks bedenken. (niet 1 zin iig, alleen hele verhalen maar die passen niet)
dansenquote:
oorlogquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te moe om te werken dus gaan we maar blowen. Moeten we daar de oorlog mee winnen?![]()
Ik maakte tenminste mijn werk nog af voor ik aan mijn 5 joints per dag begon.![]()
En die nerd van gisteren heeft je door. Daarom vind ie jou niet leuk.quote:
Heb je een puntquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
wat een kut TT eigenlijk? koffie is ook zwart![]()
,quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
.
En nu vind jij me ook niet meer aardig?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En die nerd van gisteren heeft je door. Daarom vind ie jou niet leuk.![]()
Een uur pauze...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #335] Steeds meer GeFok! tijdens de arbeid :7
Officieel een uur pauze ja...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een uur pauze...
zozo, ik heb zo'n beetje 6 uur pauze vandaag
Heb tot nu toe denk ik een uur echt iets gedaan
Ik ben enigzins teleurgesteld in je arbeidsetos. Verder val ik persoonlijk meer op vrouwen. Maar als je gelukkig word van een kusje valt dat te regelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef shifto het volgende:
[..]
En nu vind jij me ook niet meer aardig?
Teleurgesteld.. Jij had iets verwacht?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben enigzins teleurgesteld in je arbeidsetos. Verder val ik persoonlijk meer op vrouwen. Maar als je gelukkig word van een kusje valt dat te regelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Aarti het volgende:
haaaaai
Je had zo'n mooi pak gekocht en nu haal je m door het slijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Teleurgesteld.. Jij had iets verwacht?
que?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, Aarti pr0n tijd
Pfff, die heb ik alleen nodig op intake gesprekkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je had zo'n mooi pak gekocht en nu haal je m door het slijk.![]()
LOL gaat dat zo snel de opleidingen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff, die heb ik alleen nodig op intake gesprekkenVerder moet ik tot vrijdag op kantoor zelf-studie doen.. daarin kan ik echt wel een halve dag missen (ik ben zo goed dat ik geleerd heb voor me MCDST 70-271 examen vrijdag).
Maandag begint het echte werk, bij Brabant WaterDus als jullie water het niet meer doet komende 6 weken en je woont in brabant, dan heb ik mss de software verkracht
Ooooo, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff, die heb ik alleen nodig op intake gesprekkenVerder moet ik tot vrijdag op kantoor zelf-studie doen.. daarin kan ik echt wel een halve dag missen (ik ben zo goed dat ik geleerd heb voor me MCDST 70-271 examen vrijdag).
Maandag begint het echte werk, bij Brabant WaterDus als jullie water het niet meer doet komende 6 weken en je woont in brabant, dan heb ik mss de software verkracht
Yep.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooo, dan is het goed.![]()
Inderdaad, woon toch niet in Brabant...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooo, dan is het goed.![]()
quote:
quote:
Mja.. in principe nergens voor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef Aarti het volgende:
waar is die kaart voor?
stoned om 14.21. ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsja, ik ben stoned, kon echt niks fatsoenlijks bedenken. (niet 1 zin iig, alleen hele verhalen maar die passen niet)
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:18 schreef OA het volgende:
Ik heb ff op een andere kaart Ter Aar erin gepaintet![]()
Vlaardingen was al vertegenwoordigd.![]()
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07283/kaart_z-holland.gif]afbeelding][/url]
Whehehe, I want it!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef shifto het volgende:
wtf, check dit
http://www.marcowens.co.uk/products.html
Ik zie jouw al lopen XD, jezelf 3rd person zien koffie drinken!!quote:
Dan zou ik maar veel gaan werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Buiten mijn werk om ben ik niet vaak nuchter
eh nee, die wolk waait weer over, hoe is het mogelijkquote:
40 p/wquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik maar veel gaan werken.
volgende week ik +/- 70quote:
Zo zo, overkillquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
volgende week ik +/- 70ef geldjes verdienen voor Kreta
ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef StarGazer het volgende:
Hard toe aan een bak koffie.
Ben schijtchagrijnig
racekak?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef StarGazer het volgende:
Hard toe aan een bak koffie.
Ben schijtchagrijnig
met die tyfoon op komst, wil ik daar niet zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ben ik al in Japan?
Nee. Al zou een stevig potje poepen wel goed doenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Al zou een stevig potje poepen wel goed doen
Ach, je moet alles een keer meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met die tyfoon op komst, wil ik daar niet zijn
das waar...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je moet alles een keer meegemaakt hebben
Ik wel, ik kijk animequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef Pheno het volgende:
Ben ik al in Japan?
oeh, straks enorm veel mangaboekjesquote:
Dankquote:
quote:
ah, ik dacht alquote:
say what?quote:
eer-ikquote:
hell yeahquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dank
Metallica - Battery opzetten helpt ook altijd goed![]()
dat wil inderdaad ook weleens helpen jaquote:
Muck luistert wel rock, geen shitquote:
Me neither.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef Houniet het volgende:
me neither
Nee, wtf?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
Krijg poep in je hoofd
Hmmm, zal wel druk zijn daar, in je hoofdquote:
pff, je moest eens wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmmm, zal wel druk zijn daar, in je hoofd.
hehehe, valt wel mee toch, muckie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
pff, je moest eens weten
mijn hoofd zou in een sanatarium moeten
Ciao, ciao.quote:
quote:
Ja nu dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding] Nog effe. 25 minutes. And counting. [afbeelding] [afbeelding]
Nog maar 926 minuten en ik mag weer aan de laatste werkdag van de week beginnen!!!quote:
wordt ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Muck het volgende:
omg, ik eet een appel
voor je het weet wordt i knormaal
Oh, dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Mensen, tot vanavond of tot morgen! [afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
10
Ik ga vast afsluiten denk... Ze hebben me hier als n00b in m'n eentje laten zitten
Daarna rustig aan maar naar buiten....quote:
Spaterquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarna rustig aan maar naar buiten....
En exact half 6 oprotten hier
Tot laeter volk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een muziekje in mn email. ff kijken of ik die in een uur kan downloaden. [afbeelding]
Trage verbinding, jeweets
modem?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een muziekje in mn email. ff kijken of ik die in een uur kan downloaden. [afbeelding]
ORLY?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
Oja, mijn internet werkt weer.
Ik heb je router even ingestraald vanaf werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
Oja, mijn internet werkt weer.
Telefoon van T-mobile. Mobiel internet voor 9,50 p/maand.quote:
gierend traag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Telefoon van T-mobile. Mobiel internet voor 9,50 p/maand.
heb je wel eens speedtest.nl gedaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
2,4 kB/s nog 25 minuten. [afbeelding]
Nee, is dat leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je wel eens speedtest.nl gedaan?
kan je je internet prestaties zienquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, is dat leuk? [afbeelding]
T-mobile daar heb ik ook 2maandjes gewerkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Telefoon van T-mobile. Mobiel internet voor 9,50 p/maand.
Lief, dank jequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb je router even ingestraald vanaf werk.
Oh! Heb jij me die abo aangesmeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
T-mobile daar heb ik ook 2maandjes gewerkt.![]()
Goedemiddag.allemaal.
Als ik klaar ben met downen zal ik s klikken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
download 480 kb/s
upload 50kb/s
connections 116 conn/min
ping 9.0 ms
Ik smeerde niemand wat aan,, iemand koopt alleen dat wat hij wil, met wat hulp van onze kant.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Heb jij me die abo aangesmeerd [afbeelding]
Hoi by the way [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bedankt voor deze ondersteunende reactiequote:
Ik imiteerde jouw smilie in een andere uitvoering...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ondersteunende reactie![]()
Laat ze je zomaar alleen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mijn vriendin zou met haar zus naar Joss Stone gaan...
De zus gaat niet, dus gaat m'n vriendin maar mee...![]()
Zit ik tot ongeveer half 1 in m'n eentje.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef OA het volgende:
Down: 726.4 kb/s
Up: 82.8 kb/s
Connections: 522/min
Ping: 13.0 ms
Euh...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze je zomaar alleen?![]()
Wat ga je doen met zoveel vrijetijd?
Ik heb ook vrije tijd. Ik ben morgen vrij. Heb je zin om te dansen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze je zomaar alleen?![]()
Wat ga je doen met zoveel vrijetijd?
Eten is een goeie, weet je al wat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef OA het volgende:
[..]
Euh...
Eten![]()
Stofzuigen![]()
Het dak opStenen terugleggen, n.a.v. een lekkage reparatie
.....
.....
Fokken!![]()
Ik heb altijd wel zin.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook vrije tijd. Ik ben morgen vrij. Heb je zin om te dansen? [afbeelding]
Ik heb een zalmmoot gehaald en grote garnalen, beetje marinade maken en erover doen. Dan kook ik ook nog wat mie en dan mik ik alles in de wok!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eten is een goeie, weet je al wat?
Kiezelstenen inderdaad. Die liggen er al, maar ze zijn aan de kant geschoven.quote:Gaat het niet meer lekken als je er stenen op legt? Of bedoel je kiezelstenen?
Ik heb er de ballenverstand van zoals je merkt.
Jazekerquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel zin.Maar ga zo naar de bios, mag ik die dans tegoed houden?
![]()
pr0n.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mijn vriendin zou met haar zus naar Joss Stone gaan...
De zus gaat niet, dus gaat m'n vriendin maar mee...![]()
Zit ik tot ongeveer half 1 in m'n eentje.
Zalmmoot? Sorry dat ken ik niet, wat is dat vooriets?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een zalmmoot gehaald en grote garnalen, beetje marinade maken en erover doen. Dan kook ik ook nog wat mie en dan mik ik alles in de wok!![]()
[..]
Kiezelstenen inderdaad. Die liggen er al, maar ze zijn aan de kant geschoven.![]()
Dankje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker [afbeelding]
Welke film ga je kijken? [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zalmmoot? Sorry dat ken ik niet, wat is dat vooriets?
Wokken is eigenlijk altijd wel lekker.![]()
[..]
Dankje.![]()
Harry Potter, met mijn gezinnetje.![]()
Is eigenlijk vaste prik als die uit komt.
Inderdaad!!!quote:
HFquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.Tenminste ziet er lekker uit.
Ben er vandoor.fijne avond .
heb je nooit zalm op?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
met Joss Stonequote:
Laterszzzquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
I would do her. Tara Reid ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man.
'Neem' dan Tara Reid ofzo...
Joss Stone ziet er zo engels uit...
Zalmquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laterszzz [afbeelding]
Wie weet nou niet wat zalmmoot is?
ja, dat vroeg ik me ook al af...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laterszzz [afbeelding]
Wie weet nou niet wat zalmmoot is?
blond, tegen m'n principes in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
I would do her. Tara Reid ken ik dan weer niet.
Oh?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad!!!![]()
Ik heb een speciale "food-stand" op m'n camera, dus ik maak zo wel een foto!![]()
wat heb je met je knie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef BrandX het volgende:grappige TT! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
GRMPFHGR!!!!%$@%#^$#^^!!!!!
![]()
De boksschool is het zomerseizoen in gegaan.... de trainingen van woensdag en donderdag vervallen.... 2 van de vier trainingen die ik doekomt nu wel ff goed uit met au in mijn knie, maar mijn hele bioritme en systeem is zwaar in de war
Maarrrr
net heerlijk gegeten, lekker aardappelpuree met bloemkool en krokante kipschnitzel. Heerlijke hollandse pot!
Ennnnn.... hoe is het hier
geen idee, ik denk een ontsteking. vorige week in eens. Werd eerst erger, en nu langzaam minder, maar nog wel irritant. Net alsof er iets in de weg zit ofzo. Zo kan ik 10 passen zetten en nauwelijks iets, en dan in ene een pijnscheut en vervolgens is het weer nagenoeg weg.quote:
Goed maar langzaamquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef BrandX het volgende:grappige TT! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
GRMPFHGR!!!!%$@%#^$#^^!!!!!
![]()
De boksschool is het zomerseizoen in gegaan.... de trainingen van woensdag en donderdag vervallen.... 2 van de vier trainingen die ik doekomt nu wel ff goed uit met au in mijn knie, maar mijn hele bioritme en systeem is zwaar in de war
Maarrrr
net heerlijk gegeten, lekker aardappelpuree met bloemkool en krokante kipschnitzel. Heerlijke hollandse pot!
Ennnnn.... hoe is het hier
wil internet weer eens niet lekker meewerken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed maar langzaam[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
wat vaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, ik denk een ontsteking. vorige week in eens. Werd eerst erger, en nu langzaam minder, maar nog wel irritant. Net alsof er iets in de weg zit ofzo. Zo kan ik 10 passen zetten en nauwelijks iets, en dan in ene een pijnscheut en vervolgens is het weer nagenoeg weg.
Morgen naar de fysio. Dan weet ik meer.
Ja hoor, gaat prima, net nog 2 mp3tjes downgeloaded (in drie kwartier tijd). Voor 9.50 hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil internet weer eens niet lekker meewerken?
Wellicht als de buurvrouw zin heeft...quote:
Ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zin om 'Hou je bek!' tegen iemand te zeggen.
wie biedt zich aan?
Momentje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh? [afbeelding]
Ik ken wel een nacht-stand en de sepia-stand, maar food-stand? [afbeelding]
Ik zou ze aanklagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
4,5 kB/s (= 36 kbps)
2,3 kB/s (=18 kbps)
Gaat harstikke goed toch? [afbeelding]
Kroschquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:27 schreef crossover het volgende:![]()
'Avond!! Kom even gedag zeggen, heb bezoek enzo
Maar ze zit friends te kijken dus dat hoef ik niet zo te zien
Ze hebben van tevoren verbinding beloofd maar geen snelheid. 1,5 jaar geleden waren ze de eerste met onbeperkt mobiel i-net. Ik ga in december ergens een mooie deal proberen los te weken, want ik heb geen touwtje dus ik moet wel mobiel.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
4,5 kB/s (= 36 kbps)
2,3 kB/s (=18 kbps)
Gaat harstikke goed toch?[afbeelding]
dat dus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:30 schreef OA het volgende:
Men ziet hier stukjes zalm + grote garnalen, beiden gemarineerd.
Voorts is er ook mie doorheen gepleurd...:9~
[img=578xnull]http://xs117.xs.to/xs117/07283/P7112240.JPG[/img]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:27 schreef crossover het volgende:![]()
'Avond!! Kom even gedag zeggen, heb bezoek enzo
Maar ze zit friends te kijken dus dat hoef ik niet zo te zien
Voorts is er ook mie doorheen gepleurd...![]()
[img=578xnull]http://xs117.xs.to/xs117/07283/P7112240.JPGnguncompressed[/img]
Voorts is er ook mie doorheen gepleurd...![]()
[img=578xnull]http://xs117.xs.to/xs117/07283/P7112240.JPG[/img]
Jij snapt mequote:
jeweetsquote:
Drink je koffie of ga je oreren over de TT?quote:
Papier! Werk aan de winkel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En de oud papier container is weer vol.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn P uitreiking geweest. Wat een hoop boelshit gelul zegEcht erg.
Maar gelukkig wel mijn docente psychologie blij gemaakt en zij mijZe zei dat ik op haar netvlies gebrand ben omdat ik samen met een paar anderen uitblonk in de klas
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo uitgewinkeld![]()
aankopen :
[afbeelding]
All stars (van gevlochten leer29euro
[afbeelding]
shirtje
3,50
[afbeelding]
Motiefje
[afbeelding]
boxertjes
1 euro per stuk
[afbeelding]
nachthemdje
3,95
[afbeelding]
motiefje
Ow en nog een douchekop maar das niet boeiend
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier! Werk aan de winkel!
[..]
Doe je goed
Thanksquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef Kuukske het volgende:
Goed bezig Cross.
"film kijken" uhuhquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:55 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Leuke spullen MM!! Waar heb je die schoenen gekochtGoedkoop
Ik ga een film kijken met m'n meisje!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En de oud papier container is weer vol.
"Different" plate, same shit...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/4p3o400.jpg[/img]
Tof, meisjes ondergoed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en maandag had ik dit gekocht:
[afbeelding]
Nog meer kekke boxertjes van 1 euro en hbe ook nog met paars motief
[afbeelding]
lieve stringdraag die dingen nooit meer maar vond m zo leuk (en pootje van Rosa
)
[afbeelding]
shirt
[afbeelding]
armband
lekker hoor!quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn P uitreiking geweest. Wat een hoop boelshit gelul zeg:rEcht erg.
Maar gelukkig wel mijn docente psychologie blij gemaakt en zij mijO+Ze zei dat ik op haar netvlies gebrand ben omdat ik samen met een paar anderen uitblonk in de klasO+
Oh en ze vond het leuk om te horen dat ze de reden was dat ik nu naar de uni ga:)
* jaloers is, wil ook weer shoppen!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en maandag had ik dit gekocht:
[afbeelding]
Nog meer kekke boxertjes van 1 euro en hbe ook nog met paars motief:P
[afbeelding]
lieve string:')draag die dingen nooit meer maar vond m zo leuk (en pootje van Rosa:'))
[afbeelding]
shirt
[afbeelding]
armband
Mja.. bekend... een hoop officieel geouwehoer voor een papiertje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn P uitreiking geweest. Wat een hoop boelshit gelul zegEcht erg.
Maar gelukkig wel mijn docente psychologie blij gemaakt en zij mijZe zei dat ik op haar netvlies gebrand ben omdat ik samen met een paar anderen uitblonk in de klas
Oh en ze vond het leuk om te horen dat ze de reden was dat ik nu naar de uni ga
Wat was dr mis met het dak? Lek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef OA het volgende:
Zo.
Het dak is weer op orde en nu ga ik even douchen! [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tof, meisjes ondergoed.
Het was lek.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ahd maandag nieuwe agenda voor 1 euro gekocht en kekke thee en keukendoeken en lekekre doucheprut (shopaholic)
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Het was lek.
Tijdje geleden gerepareerd (lees: laten doen door schoonOA).
Alle kiezels op het dak waren daardoor weg. Ik heb er even een aantal flinke buien overheen laten gaan, om zeker te weten dat het dicht is (of niet)![]()
Aangezien het de afgelopen tijd flink heeft geplensd en er binnen niets nat is, zal het wel dicht zijn.
Nu konden de kiezels dus terug.![]()
ik moet toch die haagse markt weer eens op! Echt in geen tijden meer geweest (lees: jaren, sinds ik er niet meer woon niet meer)quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ahd maandag nieuwe agenda voor 1 euro gekocht en kekke thee en keukendoeken en lekekre doucheprut (shopaholic:9)
Dat kanquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef JortK het volgende:
Kan iemand (spreek: een van de Wiki Masters) mijn UI toevoegen aan de OP?
Natuurlijk ben ik goed bezig. Dit soort zaken doe ik graag voor mijn dochter en schoonzoon. En ik zorg er zeker voor dat ik goed werk aflever. Ik ben blij dat het dak naar volle tevredenheid gerepareerd is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Gelukkig maarGoed bezig schoonOA
Ga eens bij een gewone garage/werkplaats langs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga morgen shoppen. Beetje kleren, stukje autoradio. Ik ben morgen vrij.
Heeft iemand nog een goeie tip? Autoradio met cd-speler niet te duur? (graag met lijn-uitgangen)
14.gif ( =quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik goed bezig. Dit soort zaken doe ik graag voor mijn dochter en schoonzoon. En ik zorg er zeker voor dat ik goed werk aflever. Ik ben blij dat het dak naar volle tevredenheid gerepareerd is.
Kijk eens bij een echte elektronicaboerquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga morgen shoppen. Beetje kleren, stukje autoradio. Ik ben morgen vrij.
Heeft iemand nog een goeie tip? Autoradio met cd-speler niet te duur? (graag met lijn-uitgangen)
Jort, ik vind deze UI echt beter!!!quote:
Jongedame, doelt u op mij? Ik kan u verzekeren dat ik geen clown ben. Ik heb een respectabele kantoorbaan op hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. Ik weet niet waar men het paranoïde idee vandaan haalt dat ik een clown ben, maar ik kan u verzekeren dat dat niet zo is.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef schoonOA het volgende:
Jongedame, doelt u op mij? Ik kan u verzekeren dat ik geen clown ben. Ik heb een respectabele kantoorbaan op hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. Ik weet niet waar men het paranoïde idee vandaan haalt dat ik een clown ben, maar ik kan u verzekeren dat dat niet zo is.
Ga dood. Virtueel dan, want anders is het een doodsverwensing.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Jongedame, doelt u op mij? Ik kan u verzekeren dat ik geen clown ben. Ik heb een respectabele kantoorbaan op hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. Ik weet niet waar men het paranoïde idee vandaan haalt dat ik een clown ben, maar ik kan u verzekeren dat dat niet zo is.
Ga je op de tv naar de bank kijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga ook zo es tv hangen.
quote:
bootyquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
Krentenbol?
quote:
quote:
quote:
quote:
Gezellig hoorquote:
Oei.... dat is wel ernstig lekkerquote:
Het is pas woensdag hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef ScarFace- het volgende:
Kom op mensen zuipuuh!
mijn vader zou zeggen: Morgen nog maar een dagje en dan is het weekendquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Het is pas woensdag hoor...![]()
Morgen begint het weekend pas...![]()
Avond.![]()
Hee het is vakantie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Het is pas woensdag hoor...![]()
Morgen begint het weekend pas...![]()
Avond.![]()
Whisky ook goedquote:
Je begint verstandige dingen te zeggenquote:
quote:
Enne?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Muck het volgende:
oh ja, ik heb net Lars aan de telefoon gehad
Whiskey is ook goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Whisky ook goed?
[..]
Je begint verstandige dingen te zeggen
[..]![]()
[..]
Enne?
hell yeahquote:
zuchtquote:[..]
Enne?
Jackquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef JortK het volgende:
MPG whiskey is echt
Maar dan wel Jack of Chivas![]()
Oehquote:
Dat het saai is geloof ik wel ja... zo volgen er nog wel een boelquote:[..]
zucht
het gaat goed met hem, hij heeft echt een rete-saaie dag gehad (ook niet zo gek he)
vrijdag ga ik bij hem langs![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |