Muck luistert wel rock, geen shitquote:
Me neither.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef Houniet het volgende:
me neither
Nee, wtf?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Pheno het volgende:
Krijg poep in je hoofd
Hmmm, zal wel druk zijn daar, in je hoofdquote:
pff, je moest eens wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmmm, zal wel druk zijn daar, in je hoofd.
hehehe, valt wel mee toch, muckie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
pff, je moest eens weten
mijn hoofd zou in een sanatarium moeten
Ciao, ciao.quote:
quote:
Ja nu dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding] Nog effe. 25 minutes. And counting. [afbeelding] [afbeelding]
Nog maar 926 minuten en ik mag weer aan de laatste werkdag van de week beginnen!!!quote:
wordt ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Muck het volgende:
omg, ik eet een appel
voor je het weet wordt i knormaal
Oh, dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Mensen, tot vanavond of tot morgen! [afbeelding]
LOLquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:20 schreef eer-ik het volgende:
10
Ik ga vast afsluiten denk... Ze hebben me hier als n00b in m'n eentje laten zitten
Daarna rustig aan maar naar buiten....quote:
Spaterquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarna rustig aan maar naar buiten....
En exact half 6 oprotten hier
Tot laeter volk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een muziekje in mn email. ff kijken of ik die in een uur kan downloaden. [afbeelding]
Trage verbinding, jeweets
modem?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een muziekje in mn email. ff kijken of ik die in een uur kan downloaden. [afbeelding]
ORLY?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
Oja, mijn internet werkt weer.
Ik heb je router even ingestraald vanaf werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:51 schreef Kuukske het volgende:
Oja, mijn internet werkt weer.
Telefoon van T-mobile. Mobiel internet voor 9,50 p/maand.quote:
gierend traag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Telefoon van T-mobile. Mobiel internet voor 9,50 p/maand.
heb je wel eens speedtest.nl gedaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
2,4 kB/s nog 25 minuten. [afbeelding]
Nee, is dat leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je wel eens speedtest.nl gedaan?
kan je je internet prestaties zienquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, is dat leuk? [afbeelding]
T-mobile daar heb ik ook 2maandjes gewerkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Telefoon van T-mobile. Mobiel internet voor 9,50 p/maand.
Lief, dank jequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb je router even ingestraald vanaf werk.
Oh! Heb jij me die abo aangesmeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
T-mobile daar heb ik ook 2maandjes gewerkt.![]()
Goedemiddag.allemaal.
Als ik klaar ben met downen zal ik s klikken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
download 480 kb/s
upload 50kb/s
connections 116 conn/min
ping 9.0 ms
Ik smeerde niemand wat aan,, iemand koopt alleen dat wat hij wil, met wat hulp van onze kant.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Heb jij me die abo aangesmeerd [afbeelding]
Hoi by the way [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bedankt voor deze ondersteunende reactiequote:
Ik imiteerde jouw smilie in een andere uitvoering...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ondersteunende reactie![]()
Laat ze je zomaar alleen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mijn vriendin zou met haar zus naar Joss Stone gaan...
De zus gaat niet, dus gaat m'n vriendin maar mee...![]()
Zit ik tot ongeveer half 1 in m'n eentje.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef OA het volgende:
Down: 726.4 kb/s
Up: 82.8 kb/s
Connections: 522/min
Ping: 13.0 ms
Euh...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze je zomaar alleen?![]()
Wat ga je doen met zoveel vrijetijd?
Ik heb ook vrije tijd. Ik ben morgen vrij. Heb je zin om te dansen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ze je zomaar alleen?![]()
Wat ga je doen met zoveel vrijetijd?
Eten is een goeie, weet je al wat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef OA het volgende:
[..]
Euh...
Eten![]()
Stofzuigen![]()
Het dak opStenen terugleggen, n.a.v. een lekkage reparatie
.....
.....
Fokken!![]()
Ik heb altijd wel zin.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook vrije tijd. Ik ben morgen vrij. Heb je zin om te dansen? [afbeelding]
Ik heb een zalmmoot gehaald en grote garnalen, beetje marinade maken en erover doen. Dan kook ik ook nog wat mie en dan mik ik alles in de wok!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eten is een goeie, weet je al wat?
Kiezelstenen inderdaad. Die liggen er al, maar ze zijn aan de kant geschoven.quote:Gaat het niet meer lekken als je er stenen op legt? Of bedoel je kiezelstenen?
Ik heb er de ballenverstand van zoals je merkt.
Jazekerquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel zin.Maar ga zo naar de bios, mag ik die dans tegoed houden?
![]()
pr0n.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mijn vriendin zou met haar zus naar Joss Stone gaan...
De zus gaat niet, dus gaat m'n vriendin maar mee...![]()
Zit ik tot ongeveer half 1 in m'n eentje.
Zalmmoot? Sorry dat ken ik niet, wat is dat vooriets?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een zalmmoot gehaald en grote garnalen, beetje marinade maken en erover doen. Dan kook ik ook nog wat mie en dan mik ik alles in de wok!![]()
[..]
Kiezelstenen inderdaad. Die liggen er al, maar ze zijn aan de kant geschoven.![]()
Dankje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker [afbeelding]
Welke film ga je kijken? [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zalmmoot? Sorry dat ken ik niet, wat is dat vooriets?
Wokken is eigenlijk altijd wel lekker.![]()
[..]
Dankje.![]()
Harry Potter, met mijn gezinnetje.![]()
Is eigenlijk vaste prik als die uit komt.
Inderdaad!!!quote:
HFquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.Tenminste ziet er lekker uit.
Ben er vandoor.fijne avond .
heb je nooit zalm op?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
met Joss Stonequote:
Laterszzzquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
I would do her. Tara Reid ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee man.
'Neem' dan Tara Reid ofzo...
Joss Stone ziet er zo engels uit...
Zalmquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laterszzz [afbeelding]
Wie weet nou niet wat zalmmoot is?
ja, dat vroeg ik me ook al af...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laterszzz [afbeelding]
Wie weet nou niet wat zalmmoot is?
blond, tegen m'n principes in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
I would do her. Tara Reid ken ik dan weer niet.
Oh?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad!!!![]()
Ik heb een speciale "food-stand" op m'n camera, dus ik maak zo wel een foto!![]()
wat heb je met je knie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef BrandX het volgende:grappige TT! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
GRMPFHGR!!!!%$@%#^$#^^!!!!!
![]()
De boksschool is het zomerseizoen in gegaan.... de trainingen van woensdag en donderdag vervallen.... 2 van de vier trainingen die ik doekomt nu wel ff goed uit met au in mijn knie, maar mijn hele bioritme en systeem is zwaar in de war
Maarrrr
net heerlijk gegeten, lekker aardappelpuree met bloemkool en krokante kipschnitzel. Heerlijke hollandse pot!
Ennnnn.... hoe is het hier
geen idee, ik denk een ontsteking. vorige week in eens. Werd eerst erger, en nu langzaam minder, maar nog wel irritant. Net alsof er iets in de weg zit ofzo. Zo kan ik 10 passen zetten en nauwelijks iets, en dan in ene een pijnscheut en vervolgens is het weer nagenoeg weg.quote:
Goed maar langzaamquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef BrandX het volgende:grappige TT! [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
GRMPFHGR!!!!%$@%#^$#^^!!!!!
![]()
De boksschool is het zomerseizoen in gegaan.... de trainingen van woensdag en donderdag vervallen.... 2 van de vier trainingen die ik doekomt nu wel ff goed uit met au in mijn knie, maar mijn hele bioritme en systeem is zwaar in de war
Maarrrr
net heerlijk gegeten, lekker aardappelpuree met bloemkool en krokante kipschnitzel. Heerlijke hollandse pot!
Ennnnn.... hoe is het hier
wil internet weer eens niet lekker meewerken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed maar langzaam[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
wat vaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen idee, ik denk een ontsteking. vorige week in eens. Werd eerst erger, en nu langzaam minder, maar nog wel irritant. Net alsof er iets in de weg zit ofzo. Zo kan ik 10 passen zetten en nauwelijks iets, en dan in ene een pijnscheut en vervolgens is het weer nagenoeg weg.
Morgen naar de fysio. Dan weet ik meer.
Ja hoor, gaat prima, net nog 2 mp3tjes downgeloaded (in drie kwartier tijd). Voor 9.50 hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil internet weer eens niet lekker meewerken?
Wellicht als de buurvrouw zin heeft...quote:
Ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb zin om 'Hou je bek!' tegen iemand te zeggen.
wie biedt zich aan?
Momentje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh? [afbeelding]
Ik ken wel een nacht-stand en de sepia-stand, maar food-stand? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |