quote:
Tsja, ik ben stoned, kon echt niks fatsoenlijks bedenken. (niet 1 zin iig, alleen hele verhalen maar die passen nietquote:
Mijn antwoord op jouw vraag nog gelezen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef eer-ik het volgende:
pipo
Te moe om te werken dus gaan we maar blowen. Moeten we daar de oorlog mee winnen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsja, ik ben stoned, kon echt niks fatsoenlijks bedenken. (niet 1 zin iig, alleen hele verhalen maar die passen niet)
dansenquote:
oorlogquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te moe om te werken dus gaan we maar blowen. Moeten we daar de oorlog mee winnen?![]()
Ik maakte tenminste mijn werk nog af voor ik aan mijn 5 joints per dag begon.![]()
En die nerd van gisteren heeft je door. Daarom vind ie jou niet leuk.quote:
Heb je een puntquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
wat een kut TT eigenlijk? koffie is ook zwart![]()
,quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef Pheno het volgende:
.
En nu vind jij me ook niet meer aardig?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En die nerd van gisteren heeft je door. Daarom vind ie jou niet leuk.![]()
Een uur pauze...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #335] Steeds meer GeFok! tijdens de arbeid :7
Officieel een uur pauze ja...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een uur pauze...
zozo, ik heb zo'n beetje 6 uur pauze vandaag
Heb tot nu toe denk ik een uur echt iets gedaan
Ik ben enigzins teleurgesteld in je arbeidsetos. Verder val ik persoonlijk meer op vrouwen. Maar als je gelukkig word van een kusje valt dat te regelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef shifto het volgende:
[..]
En nu vind jij me ook niet meer aardig?
Teleurgesteld.. Jij had iets verwacht?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben enigzins teleurgesteld in je arbeidsetos. Verder val ik persoonlijk meer op vrouwen. Maar als je gelukkig word van een kusje valt dat te regelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Aarti het volgende:
haaaaai
Je had zo'n mooi pak gekocht en nu haal je m door het slijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Teleurgesteld.. Jij had iets verwacht?
que?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
Ah, Aarti pr0n tijd
Pfff, die heb ik alleen nodig op intake gesprekkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je had zo'n mooi pak gekocht en nu haal je m door het slijk.![]()
LOL gaat dat zo snel de opleidingen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff, die heb ik alleen nodig op intake gesprekkenVerder moet ik tot vrijdag op kantoor zelf-studie doen.. daarin kan ik echt wel een halve dag missen (ik ben zo goed dat ik geleerd heb voor me MCDST 70-271 examen vrijdag).
Maandag begint het echte werk, bij Brabant WaterDus als jullie water het niet meer doet komende 6 weken en je woont in brabant, dan heb ik mss de software verkracht
Ooooo, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Pfff, die heb ik alleen nodig op intake gesprekkenVerder moet ik tot vrijdag op kantoor zelf-studie doen.. daarin kan ik echt wel een halve dag missen (ik ben zo goed dat ik geleerd heb voor me MCDST 70-271 examen vrijdag).
Maandag begint het echte werk, bij Brabant WaterDus als jullie water het niet meer doet komende 6 weken en je woont in brabant, dan heb ik mss de software verkracht
Yep.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooo, dan is het goed.![]()
Inderdaad, woon toch niet in Brabant...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ooooo, dan is het goed.![]()
quote:
quote:
Mja.. in principe nergens voor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef Aarti het volgende:
waar is die kaart voor?
stoned om 14.21. ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Tsja, ik ben stoned, kon echt niks fatsoenlijks bedenken. (niet 1 zin iig, alleen hele verhalen maar die passen niet)
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:18 schreef OA het volgende:
Ik heb ff op een andere kaart Ter Aar erin gepaintet![]()
Vlaardingen was al vertegenwoordigd.![]()
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07283/kaart_z-holland.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |