Natuurlijk ben ik goed bezig. Dit soort zaken doe ik graag voor mijn dochter en schoonzoon. En ik zorg er zeker voor dat ik goed werk aflever. Ik ben blij dat het dak naar volle tevredenheid gerepareerd is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Gelukkig maarGoed bezig schoonOA
Ga eens bij een gewone garage/werkplaats langs.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga morgen shoppen. Beetje kleren, stukje autoradio. Ik ben morgen vrij.
Heeft iemand nog een goeie tip? Autoradio met cd-speler niet te duur? (graag met lijn-uitgangen)
14.gif ( =quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik goed bezig. Dit soort zaken doe ik graag voor mijn dochter en schoonzoon. En ik zorg er zeker voor dat ik goed werk aflever. Ik ben blij dat het dak naar volle tevredenheid gerepareerd is.
Kijk eens bij een echte elektronicaboerquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga morgen shoppen. Beetje kleren, stukje autoradio. Ik ben morgen vrij.
Heeft iemand nog een goeie tip? Autoradio met cd-speler niet te duur? (graag met lijn-uitgangen)
Jort, ik vind deze UI echt beter!!!quote:
Jongedame, doelt u op mij? Ik kan u verzekeren dat ik geen clown ben. Ik heb een respectabele kantoorbaan op hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. Ik weet niet waar men het paranoïde idee vandaan haalt dat ik een clown ben, maar ik kan u verzekeren dat dat niet zo is.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef schoonOA het volgende:
Jongedame, doelt u op mij? Ik kan u verzekeren dat ik geen clown ben. Ik heb een respectabele kantoorbaan op hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. Ik weet niet waar men het paranoïde idee vandaan haalt dat ik een clown ben, maar ik kan u verzekeren dat dat niet zo is.
Ga dood. Virtueel dan, want anders is het een doodsverwensing.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Jongedame, doelt u op mij? Ik kan u verzekeren dat ik geen clown ben. Ik heb een respectabele kantoorbaan op hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. Ik weet niet waar men het paranoïde idee vandaan haalt dat ik een clown ben, maar ik kan u verzekeren dat dat niet zo is.
Ga je op de tv naar de bank kijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga ook zo es tv hangen.
quote:
bootyquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
Krentenbol?
quote:
quote:
quote:
quote:
Gezellig hoorquote:
Oei.... dat is wel ernstig lekkerquote:
Het is pas woensdag hoor...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef ScarFace- het volgende:
Kom op mensen zuipuuh!
mijn vader zou zeggen: Morgen nog maar een dagje en dan is het weekendquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Het is pas woensdag hoor...![]()
Morgen begint het weekend pas...![]()
Avond.![]()
Hee het is vakantie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Het is pas woensdag hoor...![]()
Morgen begint het weekend pas...![]()
Avond.![]()
Whisky ook goedquote:
Je begint verstandige dingen te zeggenquote:
quote:
Enne?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Muck het volgende:
oh ja, ik heb net Lars aan de telefoon gehad
Whiskey is ook goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Whisky ook goed?
[..]
Je begint verstandige dingen te zeggen
[..]![]()
[..]
Enne?
hell yeahquote:
zuchtquote:[..]
Enne?
Jackquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef JortK het volgende:
MPG whiskey is echt
Maar dan wel Jack of Chivas![]()
Oehquote:
Dat het saai is geloof ik wel ja... zo volgen er nog wel een boelquote:[..]
zucht
het gaat goed met hem, hij heeft echt een rete-saaie dag gehad (ook niet zo gek he)
vrijdag ga ik bij hem langs![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |