Eindelijk na jaren wordt er een poging gedaan om deze vorm van terreur in te dammen. Nu ook nog in andere steden.quote:Rotterdam opent jacht op sissende jongeren 'We moeten die etters in hun nekvel pakken'
Lokagentes tegen hangjeugd
door Natasja de Groot
ROTTERDAM - Rotterdam gaat lokagentes inzetten in de strijd tegen sissende hangjeugd die meisjes en vrouwen lastigvallen.
De twee grootste politieke partijen, Leefbaar Rotterdam en PvdA, die samen een ruime meerderheid vormen in de Rotterdamse gemeenteraad, willen dit naar aanleiding van de mishandeling van twee tienermeisjes afgelopen zaterdagnacht door een groepje Marokkanen op het Stadhuisplein in het centrum van Rotterdam.
Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.
Beledigend taalgebruik
Zowel PvdA als LR is het grove en beledigende taalgebruik van de hangjeugd spuugzat en staan een harde aanpak voor. Zij willen dat er vrouwelijke agenten in burger worden ingezet om jongeren direct te betrappen op hun opmerkingen en meteen te bekeuren voor belediging. "Op veel te veel plekken in Rotterdam zijn er mensen, vooral vrouwen en meisjes, die met grof en beledigend taalgebruik te maken krijgen, die zich erdoor geïntimideerd voelen en het gevoel hebben in de steek te worden gelaten door de politie en door het gemeentebestuur. Daarom moet het stadsbestuur een offensief beginnen om dit gedrag zo snel mogelijk in te dammen", zegt Peter van Heemst, fractievoorzitter van de PvdA.
Als het aan Leefbaar-raadslid Hennie van Schaik ligt, moet de politie worden ingezet op alle plekken in Rotterdam waar sprake is van overlast van hangjeugd.
Wangedrag
Van Schaik: "Laat vrouwelijke agenten in burgers over straat lopen en als die etters dan onoorbare opmerkingen maken, kunnen ze direct in hun nekvel worden gegrepen. Over en uit moet het zijn met dit wangedrag."
Eerder werden in Rotterdam schaars geklede agentes in burger ingezet als lokhoeren om hoerenlopers op de bon te slingeren.
Bron: de Telegraaf
Het klinkt hard, maar eigenlijk hebben ze nu gewoon geen redenen om niet te sissen. Die hebben ze nu wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:12 schreef JaZekerZ het volgende:
Idee is goed, maar of dit gedrag uit te roeien is...? Dat vraag ik me af. En alleen het sissen is zo weinig aan te doen he, dat mag gewoon in een vrij land
Maar het sissen opzich kan het probleem toch niet zijn? Het kansloze gedrag wat erop volgt misschien..quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het klinkt hard, maar eigenlijk hebben ze nu gewoon geen redenen om niet te sissen. Die hebben ze nu wel.
Combinatie van lijkt me zo. Het geluid zelf klinkt ook nogal intimiderend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Maar het sissen opzich kan het probleem toch niet zijn? Het kansloze gedrag wat erop volgt misschien..
Naar een hond fluit je en blaft zelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef Profesor het volgende:
Gezonde hollandse jongen sist toch niet?
die fluit..
Waarom dacht je van niet? Dacht je dat agentes alleen te dikke lelijke potten waren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef JoopK het volgende:
van de week auto gekocht van agente, daar dacht ik ook van, je zou niet denken als je er op straat tegen kwam dat ze agente was en dat ze ook nog allerlei vechtsporten beoefende, maar goede actie, 0-tolerance, ze hebben ws. toch dubbele nationaliteit, dus deporteren die gasten...
idd, voor ieder die zoiets flikt, nekschot... Dan is Nederland zo opgeruimdquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef fathank het volgende:
Kansjongere: "psst meisje, hee meisje psst"
*meisje reageert niet
Kansjongere: "Kankerhoer, Allah pakt je nog wel"
Reden voor deze frustratie gedrag jegens vrouwen: Klein pikkiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef fathank het volgende:
Kansjongere: "psst meisje, hee meisje psst"
*meisje reageert niet
Kansjongere: "Kankerhoer, Allah pakt je nog wel"
dit herinnerd me aan een strip van Jan, Jans en de kinderen .. Jans die zich haar leven lang irriteert aan de fluitende bouwvakkers maar compleet instort op het moment dat zij langs loopt en niemand meer fluit .. boehoe, nu word ik echt oud, niemand die zich nog omdraait en naar mij fluitquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Naar een hond fluit je en blaft zelf.
Je het klinkt misschien intimiderend.. maar voor sommigge vrouwen werkt het complimenteus (wat moussie zegt) Je kunt mensen toch niet opleggen niet te sissen. Het gaat duidelijk om het ge-kuthoer achteraf. De sissers en fluiters moeten naderhand dus wel gewoon de poten thuishouden als de vrouw in kwestie daar niet van gedient isquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Combinatie van lijkt me zo. Het geluid zelf klinkt ook nogal intimiderend.
Ik moest eerst lachen om de opmerking van profesor, maar toch, als je er eens over nadenkt.. volgens mij zou er als er in precies dezelfde situatie gefloten ipv gesist zou worden een stuk minder problemen over gemaakt worden. Mits natuurlijk het ge-kuthoer achteraf uitblijft.
En als dit gedrág niet uit te roeien is, dan ....quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:12 schreef JaZekerZ het volgende:
Idee is goed, maar of dit gedrag uit te roeien is...? Dat vraag ik me af. En alleen het sissen is zo weinig aan te doen he, dat mag gewoon in een vrij land
Nja, het zou helaas wel wat extreem zijn inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Je het klinkt misschien intimiderend.. maar voor sommigge vrouwen werkt het complimenteus (wat moussie zegt) Je kunt mensen toch niet opleggen niet te sissen. Het gaat duidelijk om het ge-kuthoer achteraf. De sissers en fluiters moeten naderhand dus wel gewoon de poten thuishouden als de vrouw in kwestie daar niet van gedient is
De meeste arabische jongetjes gaan eers met elkaar spelen, vooral omdat de meisjes onbereikbaar zijn. Ies koeltoer. Eigenlijk zijn alle arabieren bi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef Profesor het volgende:
[..]
Reden voor deze frustratie gedrag jegens vrouwen: Klein pikkie
En omdat hun eerste seksuele ervaring waarschijnlijk eerst met een familie lid is geweest
leven we verder zoals we al doen sinds er bouwvakkers bestaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
En als dit gedrág niet uit te roeien is, dan ....
ik denk eerlijk gezegd dat dat inmiddels een gepasseerd station is, de feministes van toen hebben van dat onschuldige pleziertje een seksistische handeling gemaakt, vrouwonvriendelijk en zo ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:20 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
leven we verder zoals we al doen sinds er bouwvakkers bestaan?De aanrandingscultuur mag overigens met wortel en tak verdwijnen. Kwestie van respect
Gezien het nieuwsbericht zit daar toch weer een retour in...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef moussie het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd dat dat inmiddels een gepasseerd station is, de feministes van toen hebben van dat onschuldige pleziertje een seksistische handeling gemaakt, vrouwonvriendelijk en zo ..
De maatschappij; dat ben jij!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:17 schreef Isolde2 het volgende:
Quote:
[...]
Het is wel een goeie actie van de politie, maar het is gewoon dweilen met de kraan open. Dit is gewoon het gevolg van het probleem. Het ligt aan de mentilateit van mannen/jongens, die verander je niet zomaar door een boete op te leggen.
Het laat precies zien hoe de maatschappij sommige mensen vrouwen behandelen.
je ziet nederlandse hang jongeren ( als ze er al zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef Isolde2 het volgende:
Ik wed dat er vast ook wel autochtone jongens zijn die vrouwen/meisjes zo behandelen hoor
Precies, het ziet er inderdaad raar uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb dus nog nooit een allochtoon zien sissen naar een vrouw ..... beetje raar ziet het er volgens mij ook uit .... zo fiet-fieeeuw fluiten is nog wel leuk maar sissen ?![]()
En als ze het doen gaan ze om met die allochtonen waardoor ze zulk gedrag overnemen :pquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Hijacking het volgende:
[..]
je ziet nederlandse hang jongeren ( als ze er al zijn) miss wel wat roepen naar een mooi meisje maar als ze niet reageert vol in het gezicht slaan echt niet gebeuren hoor
![]()
lok Jodenquote:
een variant op het ouderwetse "psssst .. meisje" neem ik aan ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wtf is sissen. Ik ken wel slissen maar daarmee maak je weinig indruk geloof ik.
Ik kon er niets aan doen, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na twee keer sissen in hun knieen schieten?
Zou je te hulp schieten als ze vervolgens op haar gezicht geslagen werd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef augurkenkoning het volgende:
Een meisje voor me op straat werd laatst ook be pssssst, ze draaide zich om en zei boos: "ik ben je kat niet hoor!"
Ik hoop het.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou je te hulp schieten als ze vervolgens op haar gezicht geslagen werd?
En? heb je dr geslagen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef augurkenkoning het volgende:
Een meisje voor me op straat werd laatst ook be pssssst, ze draaide zich om en zei boos: "ik ben je kat niet hoor!"
laatste alinea artikel:quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dit weer een nieuwe variant van de lokhoer
quote:Eerder werden in Rotterdam schaars geklede agentes in burger ingezet als lokhoeren om hoerenlopers op de bon te slingeren.
Held! Ies koeltoer!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef Herald het volgende:
overigens heb ik zelf de sisjeugd eens in actie gezien. Ik krijg er nog steeds rillingen van.
ALLOCHTONEN spugen op meisje
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slecht hoor, uitlokking. Zie je een paar van die agentes rondlopen in van die netpanty's. Zeg je een keer "Hoer", wordt je meteen op de bon geslingerd
Uuh zo gaan we dus wel met elkaar om..... 80% van fok.nl heeft ook al is een keer een fiets gejat dus die normen en waarden zijn vast een blokje om ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?
Kijk, nafluiten enzo kan nog als een compliment worden opgevat. Als vrouw zwaai je een keer, zijn die lui ook tevreden. Maar echt gaan schelden en meppen als er niet op gereageerd wordt, mag van mij inderdaad bestraft worden. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om.
Zeg lieve vrouwe, stel dat je denkt dat het een prostituee is, denk je een leuke avond te hebben. Blijkt het geen echte hoer te zijn. Kun je je geld gaan uitgeven aan zo'n stomme bonquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?
Kijk, nafluiten enzo kan nog als een compliment worden opgevat. Als vrouw zwaai je een keer, zijn die lui ook tevreden. Maar echt gaan schelden en meppen als er niet op gereageerd wordt, mag van mij inderdaad bestraft worden. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om.
En daarna met het pistool op de knokkels slaan, zal ze leren, berbertuigquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
gewoon pepperspray in het gezicht spuiten
Zelfs een prostituee scheldt je niet uit voor hoer. Als je graag een vrouw oppikt op straat dan kan dat ook zonder intimiderend en denigrerend taalgebruik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeg lieve vrouwe, stel dat je denkt dat het een prostituee is, denk je een leuke avond te hebben. Blijkt het geen echte hoer te zijn. Kun je je geld gaan uitgeven aan zo'n stomme bon![]()
Dat bedoel ik slechte uitlokking...
Dat ouderwetse "psssst meisje"quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef moussie het volgende:
[..]
een variant op het ouderwetse "psssst .. meisje" neem ik aan ?
vertel hun dat maar als ze met hun hanggroep om je heen staan...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Zolang ze fluiten, sissen en roepen... so what?
Als ze hun poten en lichaamssappen maar bij zich houden. Zo niet, dan heb ik een paar heerlijke knietjes en een enorm scherpe tong gekregen en ik ben niet bang om ze te gebruiken.
Als het alleen om de gore praatjes ging en de geluiden zou ik echt niet snappen wat het punt was.
Dat ze optreden tegen gozers die hun klauwen niet thuis kunnen houden... ja, okay. Goede zaak.
Of je leest de OP nog eens goed door.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Volslagen belachelijk.
De kern van de zaak is nl. dat 'sissende geluiden' naar een vrouw nu plotseling als 'belediging' kunnen worden opgevat.
Feitelijk kan dit echter niet en is er volstrekt geen juridische grondslag voor.
Het verbaast me dan ook niet dat men het op fok! helemaal fantastisch vindt
idd. volslagen belachelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Volslagen belachelijk.
De kern van de zaak is nl. dat 'sissende geluiden' naar een vrouw nu plotseling als 'belediging' kunnen worden opgevat.
Feitelijk kan dit echter niet en is er volstrekt geen juridische grondslag voor.
Het verbaast me dan ook niet dat men het op fok! helemaal fantastisch vindt
Jep. In tegenstelling tot het krantenartikel wat ik hierover las, staat hier in 1 zin aangegevenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Of je leest de OP nog eens goed door.
In het krantenartikel liet men in het midden waarvoor men nu precies mensen in hun nekvel wou grijpen.quote:Laat vrouwelijke agenten in burgers over straat lopen en als die etters dan onoorbare opmerkingen maken, kunnen ze direct in hun nekvel worden gegrepen
Been there, done that.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef MasthaX het volgende:
[..]
vertel hun dat maar als ze met hun hanggroep om je heen staan...
mishandeling, bedreiging en intimidatie ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Belediging is strafbaar.
Voel je je geroepen?quote:
Om daarna een keer flink in haar gezicht te worden geslagen vanwege het geen respect hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
. Een beetje vrouw haalt toch gewoon haar schouders op.
Hoe vaak gebeurt dat dan? Zetten we nu voor ieder incident lokagenten in? Dat sissen gebeurt vast vaak maar ik vind het nogal mieterig om daar zo'n probleem van te maken. Gaan die lokagentes ook langs bij bouwvakkers?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Om daarna een keer flink in haar gezicht te worden geslagen vanwege het geen respect hebben![]()
fluiten van bouwvakkers is juist het tegenovergestelde aan sissen. als je een heel kort rokje aan hebt, krijg je fluitjes en dat is heerlijk hard en openlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat dan? Zetten we nu voor ieder incident lokagenten in? Dat sissen gebeurt vast vaak maar ik vind het nogal mieterig om daar zo'n probleem van te maken. Gaan die lokagentes ook langs bij bouwvakkers?
Gevalletje zelfhaat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat de reden ook, zolang dat tuig maar van de straat word geplukt, het liefst met een paar harde stompen in hun gezicht, gratis en voor niets.
of bespuugd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
Om daarna een keer flink in haar gezicht te worden geslagen vanwege het geen respect hebben![]()
Ik zie een bouwvakker niet van de steiger afkomen om de dames in kwestie een keer flink in elkaar te stampen. Bovendien sissen ze niet maar fluiten ze (wat ik overigens ook denigrerend vind).quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan die lokagentes ook langs bij bouwvakkers?
Zou het niet opvallen dat steeds dezelfde agentes langslopen ? Die gasten gaan i.p.v. sissen op een gegeven moment roepen "Zoek je aandacht kuthoer ? ". En terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik zie een bouwvakker niet van de steiger afkomen om de dames in kwestie een keer flink in elkaar te stampen. Bovendien sissen ze niet maar fluiten ze (wat ik overigens ook denigrerend vind).
Het gaat echter niet om het fluiten of sissen maar om de reactie naderhand als de dame er iets of juist niets van zegt
mijn vriendin is surinaams, maar ze ziet er qua gezicht een beetje marokkaans uit. vaak genoeg gerochel en fluimen spuug gehoord en gezien in het voorbijgaan. altijd marokkaanse knaapjes, die er bij lopen als ware ze de iraanse moslimagent die toekijkt of alles wel gaat naar de wetten van de kworaaaaaaaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:44 schreef Herald het volgende:
[..]
of bespuugd!
ALLOCHTONEN spugen op meisje
Wordt gewoon een stageopdracht op de politieschoolquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Zou het niet opvallen dat steeds dezelfde agentes langslopen ? Die gasten gaan i.p.v. sissen op een gegeven moment roepen "Zoek je aandacht kuthoer ? ". En terecht natuurlijk.
Is de gemiddelde politieagente in spé 'sisbaar' ? Ik betwijfel het. Ook Marokkaanse hangjeugd heeft smaak, jeweets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wordt gewoon een stageopdracht op de politieschool![]()
Die dikke kont krijgen ze toch pas als ze de opleiding doorlopen hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Is de gemiddelde politieagente in spé 'sisbaar' ? Ik betwijfel het.
?? Doe het pijn dan als een man naar je pssst of fluit ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat ouderwetse "psssst meisje"WTF denk je daarmee te moeten bereiken.
Fucking masochisten.
Veel vrouwen zouden er de spreekwoordelijke moord voor doen denk ik. Nahja, ongevraagd in je tieten geknepen worden is wat anders natuurlijk, maar toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
[..]
?? Doe het pijn dan als een man naar je pssst of fluit of zo ?
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
[..]
?? Doe het pijn dan als een man naar je pssst of fluit ?
Ja, terecht... want zo'n kuthoer moet niet lopen, die moet gewoon een pak slaag hebben en de benen wijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Zou het niet opvallen dat steeds dezelfde agentes langslopen ? Die gasten gaan i.p.v. sissen op een gegeven moment roepen "Zoek je aandacht kuthoer ? ". En terecht natuurlijk.
geen "maar toch". het gaat om hoever je gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Veel vrouwen zouden er de spreekwoordelijke moord voor doen denk ik. Nahja, ongevraagd in je tieten geknepen worden is wat anders natuurlijk, maar toch.
Nee hoor, het gaat ook om het gesis. Dan moet je het bericht nog maar eens goed lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik zie een bouwvakker niet van de steiger afkomen om de dames in kwestie een keer flink in elkaar te stampen. Bovendien sissen ze niet maar fluiten ze (wat ik overigens ook denigrerend vind).
Het gaat echter niet om het fluiten of sissen maar om de reactie naderhand als de dame er iets of juist niets van zegt
snelheidsovertredingen zijn uitlokkingen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat ook om het gesis. Dan moet je het bericht nog maar eens goed lezen.
Ik vermaak me hier weer opperbest over. Ineens vinden we uitlokking prima. Wat vonden al die mensen er ook alweer van als op dezelfde manier op snelheidsovertredingen werd gecontroleerd. Ja, denk er maar even over na.
Ik vraag me uberhaupt af of dit juridisch allemaal wel deugt. En wat lost het volgens jullie op?
Nou een hoop vrouwen vinden het eerder een veegteken als er niet meer naar ze gefloten wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Er is altijd veel kritiek op de zogenaamde uitlokking van snelheidsovertredingen, dat agenten als een soort lokhoeren op stoute plekjes liggen te flitsen, dat er net na borden wordt geflist. Allemaal onzinboetes, hoor ik dan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snelheidsovertredingen zijn uitlokkingen?![]()
Als het bouwvakkers zijn, interesseert het ons geen tering, maar oh jee, het zijn Marokannen, alle hens aan dek, nu is het ineens een reuzenprobleemquote:nee man, je bedoeld eik dat je wil zeggen dat: "je denkt dat marokkanen die lopen sissen van hoekjes en uit nissen. we snel moeten gaan dissen.
juist net als die snelheidslemiet... anpakken dit tuig, liever nog in een 20-80 verdeling. even een paar jaar geen prestatie, maar actie op minder geldslurpende zaken als snelheid. doe mij maar actie in de buurten. slappe zolen. het loopt kompleet uit de hand, en maar wachten...
Zag dat je zelf al een antwoord gegeven had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ineens vinden we uitlokking prima. Wat vonden al die mensen er ook alweer van als op dezelfde manier op snelheidsovertredingen werd gecontroleerd. Ja, denk er maar even over na.
waar haal jij de godvergeten brutaliteit vandaan om het gefluit van bouwvakkers uit te leggen als het gesis en wat daarna gebeurd door hangmarokkanen? doe ff normaal joh. ik heb het al eerder exact uit de doeken gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is altijd veel kritiek op de zogenaamde uitlokking van snelheidsovertredingen, dat agenten als een soort lokhoeren op stoute plekjes liggen te flitsen, dat er net na borden wordt geflist. Allemaal onzinboetes, hoor ik dan.
Maar als we agentes als lokaas in gaan zetten waarvan de bedoeling is dat het boetes oplevert , is het ineens geen probleem meer.
[..]
Als het bouwvakkers zijn, interesseert het ons geen tering, maar oh jee, het zijn Marokannen, alle hens aan dek, nu is het ineens een reuzenprobleem
Het is dat het woord hypocriet al is uitgevonden
of een fietspomp aanbieden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na twee keer sissen in hun knieen schieten?
Wat een hysterische nonsens. Bouwvakkers mogen wel fluiten maar Marokkanen niet sissen? Wat is het verschil man?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar haal jij de godvergeten brutaliteit vandaan om het gefluit van bouwvakkers uit te leggen als het gesis en wat daarna gebeurd door hangmarokkanen? doe ff normaal joh. ik heb het al eerder exact uit de doeken gedaan.
ik denk dat geen enkele vrouw of meisje zich gevleid zal voelen als een booskijkende man naar haar zit te fluiten of psst'en, dat was toen niet en dat is nu niet, dat zijn engerds waar je het best met een grote boog omheen kan lopen en voor de rest negeren .. en ja, dat soort figuren had je dus vroeger ook al, en toen waren ze nog allemaal blank !!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
oh heerlijke baggetalliseur. kijk eens wat er ná het "gesis" komt. volgens mij is elk meisje dat zich gevleid voelt door booskijkende marokkanen een potentiële lovergirl. en anders stampen ze je gewoon in elkaar met zijn allen, dappere kutgasten.
Fijn voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik neem serieus SCH nooit meer serieus na dit topic.
even op de kapottefles zitten. ik neem aan dat het politiekorps dat naar marokko is gegaan voor een studiereis een beetje hún straffen gaat hanteren. zo te zien hou je het in het rif daarmee redelijk rustig.quote:
ik en hysterisch, lol. ik ben je spiegelbeeld niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een hysterische nonsens. Bouwvakkers mogen wel fluiten maar Marokkanen niet sissen? Wat is het verschil man?
Brutaliteit?Ik breng het gewoon weer tot zijn proporties terug. Dat gesis en geroep is op geen enkele manier anders dan het gefluit van bouwvakkers en de voortdurende sexistische opmerkingen die oerblanke autochtonen maken, maar ach, dat zijn we gewend he.
Als er geweld wordt gebruikt, dan is dat gewoon strafbaar. Simpel zat. Maar om dat geweld nou uit te gaan lokken
Als een vrouw die over straat loopt juridisch als uitlokking gezien moet worden, dan zijn we al wel ver afgegleden in dit landquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat ook om het gesis. Dan moet je het bericht nog maar eens goed lezen.
Ik vermaak me hier weer opperbest over. Ineens vinden we uitlokking prima. Wat vonden al die mensen er ook alweer van als op dezelfde manier op snelheidsovertredingen werd gecontroleerd. Ja, denk er maar even over na.
Ik vraag me uberhaupt af of dit juridisch allemaal wel deugt. En wat lost het volgens jullie op?
Je draaft zo enorm door. Wat is het probleem nou precies?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik en hysterisch, lol. ik ben je spiegelbeeld niet.
waar haal jij de brutaliteit vandaan om dat gepsst op een lijn te stellen met "wat erna gebeurt"? dat zijn 2 verschillende dingen die niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn oid .. er is ontelbare keren naar mij ge- psst en gefloten maar er heeft echt nog nooit iemand een poot naar me uitgestoken, al dan niet allochtoon, en ik ben ook al tig keer uitgescholden voor hoer omdat de reactie niet naar wens was, en dat waren stuk voor stuk autochtonen !!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar haal jij de godvergeten brutaliteit vandaan om het gefluit van bouwvakkers uit te leggen als het gesis en wat daarna gebeurd door hangmarokkanen? doe ff normaal joh. ik heb het al eerder exact uit de doeken gedaan.
Heb jij ooit wel eens gehoord van bouwvakkers die een vrouw klappen geeft omdat ze wat van het fluiten zei?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
Als het bouwvakkers zijn, interesseert het ons geen tering, maar oh jee, het zijn Marokannen, alle hens aan dek, nu is het ineens een reuzenprobleem
Het is dat het woord hypocriet al is uitgevonden
als het werkt ben ik vóór.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je draaft zo enorm door. Wat is het probleem nou precies?
Ik heb dat fluiten van bouwvakkers ook altijd achterlijk gevonden, net als dat gedoe van die pubermarokkaantjes, maar om daar nou speciale politieagentegen tegen in te zetten. Het ontgaat me echt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef moussie het volgende:
[..]
waar haal jij de brutaliteit vandaan om dat gepsst op een lijn te stellen met "wat erna gebeurt"? dat zijn 2 verschillende dingen die niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn oid .. er is ontelbare keren naar mij ge- psst en gefloten maar er heeft echt nog nooit iemand een poot naar me uitgestoken, al dan niet allochtoon, en ik ben ook al tig keer uitgescholden voor hoer omdat de reactie niet naar wens was, en dat waren stuk voor stuk autochtonen !!
Een agent die speciaal ingezet wordt zodat er strafbare overtredingen volgen. Het is de bedoeling dat er overtredingen gemaakt worden - de agentes gaan er op die manier bijlopen en zoeken het bewust op. Net als Wilders met zijn lokhomo'squote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Als een vrouw die over straat loopt juridisch als uitlokking gezien moet worden, dan zijn we al wel ver afgegleden in dit land![]()
Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens gehoord van bouwvakkers die een vrouw klappen geeft omdat ze wat van het fluiten zei?
Ben je soms de tafrelen vergeten in Zandvoort???
Nee onze Mocro vrienden vinden het alleen maar raar, ze lopen er toch als hoeren bij, dan moet je ook zo behandelen![]()
volgens mij snap je nog steeds niets van het verschil tussen sissen en fluiten vanaf een stijger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je draaft zo enorm door. Wat is het probleem nou precies?
Ik heb dat fluiten van bouwvakkers ook altijd achterlijk gevonden, net als dat gedoe van die pubermarokkaantjes, maar om daar nou speciale politieagentegen tegen in te zetten. Het ontgaat me echt.
tja, dat krijg je als je in de buurt van de wallen woont waar elke vrouw anyway al als vrijwild gezien word .. en dan nog lekker brutaal in mini-rok ook ..quote:
nee, het is juist een goed waarschuwingssignaal, al wordt het niet eens ingezet. snap het nou eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Een agent die speciaal ingezet wordt zodat er strafbare overtredingen volgen. Het is de bedoeling dat er overtredingen gemaakt worden - de agentes gaan er op die manier bijlopen en zoeken het bewust op. Net als Wilders met zijn lokhomo'sWe glijden inderdaad behoorlijk af, daar heb je wel gelijk in.
In dit geval ben ik het die zegt: laat ze moorden op gaan lossen.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, dat krijg je als je in de buurt van de wallen woont waar elke vrouw anyway al als vrijwild gezien word .. en dan nog lekker brutaal in mini-rok ook ..
Wat is het verschil dan volgens jou?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij snap je nog steeds niets van het verschil tussen sissen en fluiten vanaf een stijger.
Daar gaat het helemaal niet over. Dat praat toch niemand goed. Het gaat om dat gesis. Daar wordt ineens een enorm hypocriet probleem van gemaakt.quote:je snapt niks van dreiging en ook niks van cijfers. moussie is te zielig om tegen te praten op dit moment, sorry. hoevaak ontaardt het gefluit van een bouwvakker in een verbouwd vrouwengezicht?
Gelukkig zijn alleen allochtone mannen handtastelijk en sexistischquote:en hoevaak wél na het geven van commentaar op het akelig dichtbije en handtastelijke gesis van die klootzakken.
Als je denkt dat ik die types verdedig dan snap je er echt helemaal niks vanquote:ik verbaas me steeds over het feit dat mensen dit soort zaken met hand en tand tegen willen gaan verdedigen en zaken tonen die of niet relevant of helemaal niet afdoende zijn. aanpakken dat fucking tuig, ja nu!
kappen met dat gelul.
Nou. Het zal me een potten breken zeg. Denk je dat nou echt? Dat sexisme op deze manier bestreden kan worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, het is juist een goed waarschuwingssignaal, al wordt het niet eens ingezet. snap het nou eens.
Lees de OP nog eens!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.
Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
Ja, ik kan lezen. Maar het gaat erom dat die agentes worden ingezet tegen dat gesis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens!
Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.
OMGquote:En nee de bouwvakkers vinden niet dat ze er als hoeren bijlopen, ze vinden het alleen een leuke vrouw!
Jij hebt echt worsten in je ogen he...of zit je expres te trollen?quote:
Tuig zoals jij dat ander tuig gaat veroordelen, ik vind het wel vermakelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt echt worsten in je ogen he...of zit je expres te trollen?
Nee lul het gaat niet om het gesis, maar om het geweld daarna!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen. Maar het gaat erom dat die agentes worden ingezet tegen dat gesis.
[..]
quote:OMG![]()
vind je mij tuig? zo ja waarom? ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuig zoals jij dat ander tuig gaat veroordelen, ik vind het wel vermakelijk.![]()
Hallo zeg. Mishandeling is uit den boze. Daar gaat de discussie niet over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nee lul het gaat niet om het gesis, maar om het geweld daarna!!!
[..]
Heb jij ooit wel eens een bericht gelezen dat een bouwvakker een vrouw mishandelde omdat ze zei dat ze niet gedient was van het gefluit?
Nee zoals ik al eerder zei, een vrouw vindt het eerder een veegteken als er niet vanaf een steiger naar haar gefloten wordt. (Moussie uitgezonderd)
daar gaat het nou juist wél over! lees nou toch eens niet zo oost-indisch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo zeg. Mishandeling is uit den boze. Daar gaat de discussie niet over.
Ik vind het verbijsterend dat je zo selectief bent in seksisme en dat van bouwvakkers wel goedpraat.
Ik reageerde op baajguardian.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je mij tuig? zo ja waarom? ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
onder het motto 'iedereen is gelijk' ga je veel steun verliezen in de komende tijd., ik hoop maar dat de mensenheid gaat inzien dat iedereeen gelijkwaardig is maar niet gelijk. als dat niet snel komt zal er een verschrikkelijke oorlog komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik reageerde op baajguardian.
Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.
Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
Ok jij hebt duidelijk rosé gedronken SCH, want zo dom heb ik je nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.
Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
Citeer dan eens een uitspraak van baajguardian in dit topic, dit topic was geopend door Dr.Nikita.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekkere opvatting is dat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onder het motto 'iedereen is gelijk' ga je veel steun verliezen in de komende tijd., ik hoop maar dat de mensenheid gaat inzien dat iedereeen gelijkwaardig is maar niet gelijk. als dat niet snel komt zal er een verschrikkelijke oorlog komen.
met het verdedigen/nuanceren/baggetaliseren op welke manier dan ook, ga je nooit de discussie aan. dan komen er nooit meer oplossingen dan stilhouden en doorleven. terwijl het virus aardige vormen aanneemt.
Helaas doet niemand een poging om uit te leggen waarom fluiten geen seksisme is en sissen wel. Overtuig me dan als je het zo goed weet. Met argumenten graag en niet met losse flodders over tuig en het land uit schoppen en weet ik het allemaal....quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ok jij hebt duidelijk rosé gedronken SCH, want zo dom heb ik je nog nooit meegemaakt.
Ik tuig... en het maar blijven hebben over 'seksisme/fluiten" Haal serieus een kan water zodat je hersenen weer aan het werk kunnen vent....holy crap.
oh vandaar je vergelijking tussen fluitende mannen hoog op een ladder die hun boterham eten tijdens de rust van hard werken, of een stel nutteloze lamlullen die je vriendin/vriend voor haar/zijn bek slaan omdat ze/ze iets terugzegt bij knapen die het liefst lekker dichtbij staan, zeg een centimeter of 5.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekkere opvatting is dat.
Een seksistische allochtoon is erger dan een seksistiche autochtoon?
Een geweldaddige allochtoon is erger....
enz.
Ik verdedig en nuanceer niks. Ik beoordeel zaken op hun merites en houd het hoofd koel en ga niet mee in de populistische hysterie die een deel van de bevolking heeft getroffen. Die denken dat sommige misdaden erger zijn als ze door een bepaalde groep zijn gepleegd. Verder gebruik je veel te grote woorden die je absoluut niet waarmaakt. Je betoogjes vertonen weer dat typerende gebrek aan samenhang wat jij soms ineens hebt. Nu komen er al weer verschikkelijke oorlogen
Ik vergelijk dat niet hoor. Dat maak jij ervan. Jammer dat je nu zo laf gaat kronkelen om je zogenaamde punt te kunnen blijven maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh vandaar je vergelijking tussen fluitende mannen hoog op een ladder die hun boterham eten tijdens de rust van hard werken, of een stel nutteloze lamlullen die je vriendin/vriend voor haar/zijn bek slaan omdat ze/ze iets terugzegt bij knapen die het liefst lekker dichtbij staan, zeg een centimeter of 5.
![]()
![]()
![]()
Het bekende fluitje is onschuldiger dan het sissen " he hoer wil je neuken" .quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Helaas doet niemand een poging om uit te leggen waarom fluiten geen seksisme is en sissen wel. Overtuig me dan als je het zo goed weet. Met argumenten graag en niet met losse flodders over tuig en het land uit schoppen en weet ik het allemaal....
lol. wat ben je toch een onfatsoenlijk strebertje. you loose tonight, hope u see the starlight.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vergelijk dat niet hoor. Dat maak jij ervan. Jammer dat je nu zo laf gaat kronkelen om je zogenaamde punt te kunnen blijven maken.
Ik vergelijk het sissen met het fluiten.
"Tijdnes de rust van hard werken een boterham eten"Dan mag je ineens wel ongelimiteerd seksistisch zijn
----> hier staat een mand en nu ....valt zoalshetis er door
Misschien morgen in betere conditie?
Ja hoor, autochtoon seksisme is enorm respectvol richting vrouwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Het bekende fluitje is onschuldiger dan het sissen " he hoer wil je neuken" .
Als je dat niet begrijpt ben je dommer dan dat je je voordoet.
Ja hoor het goed met jouw, ik ben er helemaal klaar mee SCH.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, autochtoon seksisme is enorm respectvol richting vrouwen![]()
![]()
![]()
Tering zeg. Een autochtoon die krassen op een auto maakt, dat is zeker kunst?![]()
Wat een drogredenering. Wel grappig, zou eigenlijk gebruikt moeten worden in de leer van de retoriek.
Volgens mij ben jij teveel fefixeerd op je vrouwelijke kant door het tevaak gepenetreerd worden dat je nu in je emotionele modus schiet als het om nafluiten gaat, terwijl dat inderdaad helemaal niet verkeerd bedoeld is, overkomt en de nasleep is ook niet vreselijk, de mensen die na het nafluiten duidelijk gemaakt worden dat het niet op prijs gesteld word gaan iig niet de bewuste vrouw slaan/wurgen/uitschelden/uithuwelijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, autochtoon seksisme is enorm respectvol richting vrouwen![]()
![]()
![]()
Tering zeg. Een autochtoon die krassen op een auto maakt, dat is zeker kunst?![]()
Wat een drogredenering. Wel grappig, zou eigenlijk gebruikt moeten worden in de leer van de retoriek.
misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
Op wat voor grond worden die jongeren aangepakt dan? Belediging?
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
Op wat voor grond worden die jongeren aangepakt dan? Belediging?
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
... ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef moussie het volgende:
[..]
woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?
of mag het door jou wel, onder de noemer "woorden doen geen pijn" ?
Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?
ik denk dat ze het wel even uithouden, naar plaatsen gaan waar veel van die klootzakken zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:
[..]
Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?
of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!
oh ja roze bril en bruine bril vanwege de troebeligheid. ik hoop dat je snel van fok! afbent, je bent dom en daarom stook je op, uit dommigheid.
nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef moussie het volgende:
[..]
of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..
het is nogmaals geen culturele kwestiequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |