een variant op het ouderwetse "psssst .. meisje" neem ik aan ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wtf is sissen. Ik ken wel slissen maar daarmee maak je weinig indruk geloof ik.
Ik kon er niets aan doen, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na twee keer sissen in hun knieen schieten?
Zou je te hulp schieten als ze vervolgens op haar gezicht geslagen werd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef augurkenkoning het volgende:
Een meisje voor me op straat werd laatst ook be pssssst, ze draaide zich om en zei boos: "ik ben je kat niet hoor!"
Ik hoop het.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou je te hulp schieten als ze vervolgens op haar gezicht geslagen werd?
En? heb je dr geslagen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef augurkenkoning het volgende:
Een meisje voor me op straat werd laatst ook be pssssst, ze draaide zich om en zei boos: "ik ben je kat niet hoor!"
laatste alinea artikel:quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dit weer een nieuwe variant van de lokhoer
quote:Eerder werden in Rotterdam schaars geklede agentes in burger ingezet als lokhoeren om hoerenlopers op de bon te slingeren.
Held! Ies koeltoer!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef Herald het volgende:
overigens heb ik zelf de sisjeugd eens in actie gezien. Ik krijg er nog steeds rillingen van.
ALLOCHTONEN spugen op meisje
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slecht hoor, uitlokking. Zie je een paar van die agentes rondlopen in van die netpanty's. Zeg je een keer "Hoer", wordt je meteen op de bon geslingerd
Uuh zo gaan we dus wel met elkaar om..... 80% van fok.nl heeft ook al is een keer een fiets gejat dus die normen en waarden zijn vast een blokje om ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?
Kijk, nafluiten enzo kan nog als een compliment worden opgevat. Als vrouw zwaai je een keer, zijn die lui ook tevreden. Maar echt gaan schelden en meppen als er niet op gereageerd wordt, mag van mij inderdaad bestraft worden. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om.
Zeg lieve vrouwe, stel dat je denkt dat het een prostituee is, denk je een leuke avond te hebben. Blijkt het geen echte hoer te zijn. Kun je je geld gaan uitgeven aan zo'n stomme bonquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?
Kijk, nafluiten enzo kan nog als een compliment worden opgevat. Als vrouw zwaai je een keer, zijn die lui ook tevreden. Maar echt gaan schelden en meppen als er niet op gereageerd wordt, mag van mij inderdaad bestraft worden. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om.
En daarna met het pistool op de knokkels slaan, zal ze leren, berbertuigquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
gewoon pepperspray in het gezicht spuiten
Zelfs een prostituee scheldt je niet uit voor hoer. Als je graag een vrouw oppikt op straat dan kan dat ook zonder intimiderend en denigrerend taalgebruik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeg lieve vrouwe, stel dat je denkt dat het een prostituee is, denk je een leuke avond te hebben. Blijkt het geen echte hoer te zijn. Kun je je geld gaan uitgeven aan zo'n stomme bon![]()
Dat bedoel ik slechte uitlokking...
Dat ouderwetse "psssst meisje"quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef moussie het volgende:
[..]
een variant op het ouderwetse "psssst .. meisje" neem ik aan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |