GOED ZO!!! dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
Ik stond erbij en keek er naar en ben snel naar huis gegaan om dit topique te openen natuurlijk
ik zat te twijfelen, óf ze grandioos in elkaar beuken óf een topique openen. Nouja wat het is geworden is duidelijk ehquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef Focusdriver het volgende:
Eigenlijk had je die allochtonen in elkaar moeten slaan ipv weg te lopen![]()
Wow wat een heldenactie man!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
Ik stond erbij en keek er naar en ben snel naar huis gegaan om dit topique te openen natuurlijk
het waren zeker Marokkanen he??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
twee meisjes lopen op het station, zegt ineens zo'n berber "eej meisje, eej meisje". En die meisjes zeggen niks terug natuurlijk. Zegt dat ventje "als je zo doet vind ik je niet lief". Zegt zo'n meisje terug "dan moet je niet tegen me praten eh". En kwaad dat die mediterrane jongelui werden. Loopt er eentje achter die meisjes aan en spuugt tegen ze!
*auw*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:57 schreef nietzman het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt Herald, maar die Turken kregen tenminste wel een reactie van het meiske.
Ik zou er een voorbeeld aan nemen. Ze zijn verder als jij.
lafaardquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:47 schreef Herald het volgende:
twee meisjes lopen op het station, zegt ineens zo'n berber "eej meisje, eej meisje". En die meisjes zeggen niks terug natuurlijk. Zegt dat ventje "als je zo doet vind ik je niet lief". Zegt zo'n meisje terug "dan moet je niet tegen me praten eh". En kwaad dat die mediterrane jongelui werden. Loopt er eentje achter die meisjes aan en spuugt tegen ze!
nou dat deden hun dus eigenlijk ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:00 schreef root1980 het volgende:
bleeh ik kots erop!
Nee, ik kots op dat soort allochtonen....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:02 schreef Herald het volgende:
[..]
nou dat deden hun dus eigenlijk ook
dus jij beweert dat ze goed zijn geintegreerd dan?
Ja, het was het een of het andere. Maar bij de ene had je waarschijnlijk helemaal geen topic meer kunnen openen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:52 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen, óf ze grandioos in elkaar beuken óf een topique openen. Nouja wat het is geworden is duidelijk eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |