abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:23:46 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51360191
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:20 schreef Herald het volgende:
overigens heb ik zelf de sisjeugd eens in actie gezien. Ik krijg er nog steeds rillingen van.

ALLOCHTONEN spugen op meisje
Held! Ies koeltoer!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51362493
gewoon pepperspray in het gezicht spuiten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:32:14 #53
3542 Gia
User under construction
pi_51362599
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Slecht hoor, uitlokking. Zie je een paar van die agentes rondlopen in van die netpanty's. Zeg je een keer "Hoer", wordt je meteen op de bon geslingerd
Waarom zou je een wildvreemd meisje (vrouw) een hoer noemen?

Kijk, nafluiten enzo kan nog als een compliment worden opgevat. Als vrouw zwaai je een keer, zijn die lui ook tevreden. Maar echt gaan schelden en meppen als er niet op gereageerd wordt, mag van mij inderdaad bestraft worden. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:07:56 #54
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51363892
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Kijk, nafluiten enzo kan nog als een compliment worden opgevat. Als vrouw zwaai je een keer, zijn die lui ook tevreden. Maar echt gaan schelden en meppen als er niet op gereageerd wordt, mag van mij inderdaad bestraft worden. Zo gaan we in Nederland niet met elkaar om.
Uuh zo gaan we dus wel met elkaar om..... 80% van fok.nl heeft ook al is een keer een fiets gejat dus die normen en waarden zijn vast een blokje om ofzo.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Redactie Games woensdag 11 juli 2007 @ 16:32:54 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_51364893
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Zeg lieve vrouwe, stel dat je denkt dat het een prostituee is, denk je een leuke avond te hebben. Blijkt het geen echte hoer te zijn. Kun je je geld gaan uitgeven aan zo'n stomme bon
Dat bedoel ik slechte uitlokking...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:09:47 #56
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51366144
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
gewoon pepperspray in het gezicht spuiten
En daarna met het pistool op de knokkels slaan, zal ze leren, berbertuig
Drugs are good mkay?
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:19:30 #57
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51366453
Ik vind het wel goed hoe meer lekke... mooie vrouwen op straat hoe beter
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:16:29 #58
3542 Gia
User under construction
pi_51368045
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Zeg lieve vrouwe, stel dat je denkt dat het een prostituee is, denk je een leuke avond te hebben. Blijkt het geen echte hoer te zijn. Kun je je geld gaan uitgeven aan zo'n stomme bon
Dat bedoel ik slechte uitlokking...
Zelfs een prostituee scheldt je niet uit voor hoer. Als je graag een vrouw oppikt op straat dan kan dat ook zonder intimiderend en denigrerend taalgebruik.

Ik verwacht ook niet dat deze agentes verkleed als prostituee de straat op gaan (dat station is gepasseerd), maar gewoon gekleed als normale vrouwen. Het zijn namelijk ook de normale vrouwen en meisjes die hier overlast van ondervinden.
Een prostituee zal niet lopen klagen als ze aandacht krijgt.
pi_51368436
Zolang ze fluiten, sissen en roepen... so what?
Als ze hun poten en lichaamssappen maar bij zich houden. Zo niet, dan heb ik een paar heerlijke knietjes en een enorm scherpe tong gekregen en ik ben niet bang om ze te gebruiken.

Als het alleen om de gore praatjes ging en de geluiden zou ik echt niet snappen wat het punt was.
Dat ze optreden tegen gozers die hun klauwen niet thuis kunnen houden... ja, okay. Goede zaak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_51368746
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef moussie het volgende:

[..]

een variant op het ouderwetse "psssst .. meisje" neem ik aan ?
Dat ouderwetse "psssst meisje" WTF denk je daarmee te moeten bereiken. Fucking masochisten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:39:30 #61
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_51368774
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef nokwanda het volgende:
Zolang ze fluiten, sissen en roepen... so what?
Als ze hun poten en lichaamssappen maar bij zich houden. Zo niet, dan heb ik een paar heerlijke knietjes en een enorm scherpe tong gekregen en ik ben niet bang om ze te gebruiken.

Als het alleen om de gore praatjes ging en de geluiden zou ik echt niet snappen wat het punt was.
Dat ze optreden tegen gozers die hun klauwen niet thuis kunnen houden... ja, okay. Goede zaak.
vertel hun dat maar als ze met hun hanggroep om je heen staan...
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:40:21 #62
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_51368810
Volslagen belachelijk.

De kern van de zaak is nl. dat 'sissende geluiden' naar een vrouw nu plotseling als 'belediging' kunnen worden opgevat.

Feitelijk kan dit echter niet en is er volstrekt geen juridische grondslag voor.

Het verbaast me dan ook niet dat men het op fok! helemaal fantastisch vindt
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_51369045
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Volslagen belachelijk.

De kern van de zaak is nl. dat 'sissende geluiden' naar een vrouw nu plotseling als 'belediging' kunnen worden opgevat.

Feitelijk kan dit echter niet en is er volstrekt geen juridische grondslag voor.

Of je leest de OP nog eens goed door.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:51:21 #64
17205 Profesor
I have a dream!
pi_51369180
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Volslagen belachelijk.

idd. volslagen belachelijk!

eerst l-e-z-e-n dan pas commentaar geven.. ..staat anders zo stom
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:52:18 #65
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_51369219
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Of je leest de OP nog eens goed door.
Jep. In tegenstelling tot het krantenartikel wat ik hierover las, staat hier in 1 zin aangegeven
quote:
Laat vrouwelijke agenten in burgers over straat lopen en als die etters dan onoorbare opmerkingen maken, kunnen ze direct in hun nekvel worden gegrepen
In het krantenartikel liet men in het midden waarvoor men nu precies mensen in hun nekvel wou grijpen.

Belediging is strafbaar.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_51369356
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef MasthaX het volgende:

[..]

vertel hun dat maar als ze met hun hanggroep om je heen staan...
Been there, done that.
En?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_51369367
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Belediging is strafbaar.
mishandeling, bedreiging en intimidatie ook.
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:20:02 #68
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51370319
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:18 schreef SCH het volgende:
Nu nog lokhomo's
Voel je je geroepen?

Maar hopen dat ze die hangjeugd hard aanpakken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51371187
Ik begin het een beetje lachwekkend te vinden eerlijk gezegd. Al die loktypes, het is eigenlijk ook gewoon uitlokking. Welk probleem wordt er eigenlijk mee opgelost?

Tegen mishandeling moet worden opgetreden maar ik begrijp dat het hier in eerste instantie om belediging gaat. Christusziele, gaan we nu politieagenten als lokaas inzetten om belediging te voorkomen? Is vervelend hoor dat gesis maar is het nou echt het grootste probleem waar we mee kampen? Of gaat het toch weer vooral om de afkomst van de daders. Een beetje vrouw haalt toch gewoon haar schouders op.
pi_51372844
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
. Een beetje vrouw haalt toch gewoon haar schouders op.
Om daarna een keer flink in haar gezicht te worden geslagen vanwege het geen respect hebben
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_51372930
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Om daarna een keer flink in haar gezicht te worden geslagen vanwege het geen respect hebben
Hoe vaak gebeurt dat dan? Zetten we nu voor ieder incident lokagenten in? Dat sissen gebeurt vast vaak maar ik vind het nogal mieterig om daar zo'n probleem van te maken. Gaan die lokagentes ook langs bij bouwvakkers?
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:40:36 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51373387
Wat de reden ook, zolang dat tuig maar van de straat word geplukt, het liefst met een paar harde stompen in hun gezicht, gratis en voor niets.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:42:22 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51373451
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe vaak gebeurt dat dan? Zetten we nu voor ieder incident lokagenten in? Dat sissen gebeurt vast vaak maar ik vind het nogal mieterig om daar zo'n probleem van te maken. Gaan die lokagentes ook langs bij bouwvakkers?
fluiten van bouwvakkers is juist het tegenovergestelde aan sissen. als je een heel kort rokje aan hebt, krijg je fluitjes en dat is heerlijk hard en openlijk.

sissen is zacht en ranzig, meer dominant dan jezelf op een steiger voor schut zetten om de onbereikbare vrouw een beter gevoel te geven. dit sissende tuig is heel kut. als ze je niet voor hoer uitmaken na het sissen, dan rammen ze gerust met een stel makkers dames/vrouwen/meisjes in elkaar. dat moet stoppen. niet het eenzame fluitje van een bouwvakker naar een schaars geklede dame. mietje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51373452
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat de reden ook, zolang dat tuig maar van de straat word geplukt, het liefst met een paar harde stompen in hun gezicht, gratis en voor niets.
Gevalletje zelfhaat?
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:44:16 #75
3767 Herald
Come get some
pi_51373517
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
of bespuugd!

ALLOCHTONEN spugen op meisje
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')