De maatschappij; dat ben jij!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:17 schreef Isolde2 het volgende:
Quote:
[...]
Het is wel een goeie actie van de politie, maar het is gewoon dweilen met de kraan open. Dit is gewoon het gevolg van het probleem. Het ligt aan de mentilateit van mannen/jongens, die verander je niet zomaar door een boete op te leggen.
Het laat precies zien hoe de maatschappij sommige mensen vrouwen behandelen.
je ziet nederlandse hang jongeren ( als ze er al zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef Isolde2 het volgende:
Ik wed dat er vast ook wel autochtone jongens zijn die vrouwen/meisjes zo behandelen hoor
Precies, het ziet er inderdaad raar uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb dus nog nooit een allochtoon zien sissen naar een vrouw ..... beetje raar ziet het er volgens mij ook uit .... zo fiet-fieeeuw fluiten is nog wel leuk maar sissen ?![]()
En als ze het doen gaan ze om met die allochtonen waardoor ze zulk gedrag overnemen :pquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Hijacking het volgende:
[..]
je ziet nederlandse hang jongeren ( als ze er al zijn) miss wel wat roepen naar een mooi meisje maar als ze niet reageert vol in het gezicht slaan echt niet gebeuren hoor
![]()
lok Jodenquote:
een variant op het ouderwetse "psssst .. meisje" neem ik aan ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wtf is sissen. Ik ken wel slissen maar daarmee maak je weinig indruk geloof ik.
Ik kon er niets aan doen, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Na twee keer sissen in hun knieen schieten?
Zou je te hulp schieten als ze vervolgens op haar gezicht geslagen werd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef augurkenkoning het volgende:
Een meisje voor me op straat werd laatst ook be pssssst, ze draaide zich om en zei boos: "ik ben je kat niet hoor!"
Ik hoop het.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou je te hulp schieten als ze vervolgens op haar gezicht geslagen werd?
En? heb je dr geslagen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef augurkenkoning het volgende:
Een meisje voor me op straat werd laatst ook be pssssst, ze draaide zich om en zei boos: "ik ben je kat niet hoor!"
laatste alinea artikel:quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dit weer een nieuwe variant van de lokhoer
quote:Eerder werden in Rotterdam schaars geklede agentes in burger ingezet als lokhoeren om hoerenlopers op de bon te slingeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |