abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51376675
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat ook om het gesis. Dan moet je het bericht nog maar eens goed lezen.

Ik vermaak me hier weer opperbest over. Ineens vinden we uitlokking prima. Wat vonden al die mensen er ook alweer van als op dezelfde manier op snelheidsovertredingen werd gecontroleerd. Ja, denk er maar even over na.

Ik vraag me uberhaupt af of dit juridisch allemaal wel deugt. En wat lost het volgens jullie op?
Als een vrouw die over straat loopt juridisch als uitlokking gezien moet worden, dan zijn we al wel ver afgegleden in dit land
It lyket wol nei fleanen....
pi_51376703
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik en hysterisch, lol. ik ben je spiegelbeeld niet.
Je draaft zo enorm door. Wat is het probleem nou precies?
Ik heb dat fluiten van bouwvakkers ook altijd achterlijk gevonden, net als dat gedoe van die pubermarokkaantjes, maar om daar nou speciale politieagentegen tegen in te zetten. Het ontgaat me echt.
pi_51376747
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar haal jij de godvergeten brutaliteit vandaan om het gefluit van bouwvakkers uit te leggen als het gesis en wat daarna gebeurd door hangmarokkanen? doe ff normaal joh. ik heb het al eerder exact uit de doeken gedaan.
waar haal jij de brutaliteit vandaan om dat gepsst op een lijn te stellen met "wat erna gebeurt"? dat zijn 2 verschillende dingen die niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn oid .. er is ontelbare keren naar mij ge- psst en gefloten maar er heeft echt nog nooit iemand een poot naar me uitgestoken, al dan niet allochtoon, en ik ben ook al tig keer uitgescholden voor hoer omdat de reactie niet naar wens was, en dat waren stuk voor stuk autochtonen !!
pleased to meet you
pi_51376759
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef SCH het volgende:

Als het bouwvakkers zijn, interesseert het ons geen tering, maar oh jee, het zijn Marokannen, alle hens aan dek, nu is het ineens een reuzenprobleem

Het is dat het woord hypocriet al is uitgevonden
Heb jij ooit wel eens gehoord van bouwvakkers die een vrouw klappen geeft omdat ze wat van het fluiten zei?

Ben je soms de tafrelen vergeten in Zandvoort???
Nee onze Mocro vrienden vinden het alleen maar raar, ze lopen er toch als hoeren bij, dan moet je ook zo behandelen
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51376774
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb dat fluiten van bouwvakkers ook altijd achterlijk gevonden, net als dat gedoe van die pubermarokkaantjes, maar om daar nou speciale politieagentegen tegen in te zetten. Het ontgaat me echt.
als het werkt ben ik vóór.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:07:13 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51376786
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef moussie het volgende:

[..]

waar haal jij de brutaliteit vandaan om dat gepsst op een lijn te stellen met "wat erna gebeurt"? dat zijn 2 verschillende dingen die niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn oid .. er is ontelbare keren naar mij ge- psst en gefloten maar er heeft echt nog nooit iemand een poot naar me uitgestoken, al dan niet allochtoon, en ik ben ook al tig keer uitgescholden voor hoer omdat de reactie niet naar wens was, en dat waren stuk voor stuk autochtonen !!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51376794
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef Einskaldir het volgende:

[..]

Als een vrouw die over straat loopt juridisch als uitlokking gezien moet worden, dan zijn we al wel ver afgegleden in dit land
Een agent die speciaal ingezet wordt zodat er strafbare overtredingen volgen. Het is de bedoeling dat er overtredingen gemaakt worden - de agentes gaan er op die manier bijlopen en zoeken het bewust op. Net als Wilders met zijn lokhomo's We glijden inderdaad behoorlijk af, daar heb je wel gelijk in.

In dit geval ben ik het die zegt: laat ze moorden op gaan lossen.
pi_51376875
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Heb jij ooit wel eens gehoord van bouwvakkers die een vrouw klappen geeft omdat ze wat van het fluiten zei?

Ben je soms de tafrelen vergeten in Zandvoort???
Nee onze Mocro vrienden vinden het alleen maar raar, ze lopen er toch als hoeren bij, dan moet je ook zo behandelen
Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.

Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:11:33 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51376987
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef SCH het volgende:

[..]

volgens mij snap je nog steeds niets van het verschil tussen sissen en fluiten vanaf een stijger.

je snapt niks van dreiging en ook niks van cijfers. moussie is te zielig om tegen te praten op dit moment, sorry. hoevaak ontaardt het gefluit van een bouwvakker in een verbouwd vrouwengezicht?

en hoevaak wél na het geven van commentaar op het akelig dichtbije en handtastelijke gesis van die klootzakken.

ik verbaas me steeds over het feit dat mensen dit soort zaken met hand en tand tegen willen gaan verdedigen en zaken tonen die of niet relevant of helemaal niet afdoende zijn. aanpakken dat fucking tuig, ja nu!

kappen met dat gelul.
pi_51376999
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tja, dat krijg je als je in de buurt van de wallen woont waar elke vrouw anyway al als vrijwild gezien word .. en dan nog lekker brutaal in mini-rok ook ..
pleased to meet you
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:12:35 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377036
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Een agent die speciaal ingezet wordt zodat er strafbare overtredingen volgen. Het is de bedoeling dat er overtredingen gemaakt worden - de agentes gaan er op die manier bijlopen en zoeken het bewust op. Net als Wilders met zijn lokhomo's We glijden inderdaad behoorlijk af, daar heb je wel gelijk in.

In dit geval ben ik het die zegt: laat ze moorden op gaan lossen.
nee, het is juist een goed waarschuwingssignaal, al wordt het niet eens ingezet. snap het nou eens.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:13:23 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377070
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef moussie het volgende:

[..]

tja, dat krijg je als je in de buurt van de wallen woont waar elke vrouw anyway al als vrijwild gezien word .. en dan nog lekker brutaal in mini-rok ook ..

zit je ook vaak met die kleding in andere stadsdelen, of lul je gewoon maar wat centrums?
pi_51377146
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij snap je nog steeds niets van het verschil tussen sissen en fluiten vanaf een stijger.
Wat is het verschil dan volgens jou?
quote:
je snapt niks van dreiging en ook niks van cijfers. moussie is te zielig om tegen te praten op dit moment, sorry. hoevaak ontaardt het gefluit van een bouwvakker in een verbouwd vrouwengezicht?
Daar gaat het helemaal niet over. Dat praat toch niemand goed. Het gaat om dat gesis. Daar wordt ineens een enorm hypocriet probleem van gemaakt.
quote:
en hoevaak wél na het geven van commentaar op het akelig dichtbije en handtastelijke gesis van die klootzakken.
Gelukkig zijn alleen allochtone mannen handtastelijk en sexistisch
quote:
ik verbaas me steeds over het feit dat mensen dit soort zaken met hand en tand tegen willen gaan verdedigen en zaken tonen die of niet relevant of helemaal niet afdoende zijn. aanpakken dat fucking tuig, ja nu!
kappen met dat gelul.
Als je denkt dat ik die types verdedig dan snap je er echt helemaal niks van
pi_51377186
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, het is juist een goed waarschuwingssignaal, al wordt het niet eens ingezet. snap het nou eens.
Nou. Het zal me een potten breken zeg. Denk je dat nou echt? Dat sexisme op deze manier bestreden kan worden?
pi_51377260
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Geweld is uit den boze en moet bestraft worden. Daar gaat dit topic niet over.

Bouwvakkers vinden net zo goed dat die vrouwen er als hoeren bijlopen. Jezusmina, leef jij in een grot ofzo?
Het verschil is de manier waarop het geuit wordt: fluiten, sissen, sexistische opmerkingen maken - nou nou, het is me wat.
Lees de OP nog eens!

Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.

En nee de bouwvakkers vinden niet dat ze er als hoeren bijlopen, ze vinden het alleen een leuke vrouw!
Over grot gesproken.
pi_51377327
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens!

Volgens getuigen zouden de jongens seksistische opmerkingen hebben gemaakt aan het adres van de twee. Toen een van de meisjes er wat van zei, kreeg ze een klap in het gezicht. Ook de andere liep klappen op.
Ja, ik kan lezen. Maar het gaat erom dat die agentes worden ingezet tegen dat gesis.
quote:
En nee de bouwvakkers vinden niet dat ze er als hoeren bijlopen, ze vinden het alleen een leuke vrouw!
OMG
pi_51377334
Heel goed plan. Ze proberen het in elk geval aan te pakken, waarvoor ik al veel waardering heb. Het kan altijd beter, maar het begin is er. Dit zijn wel de dingen waar de gemiddelde burger last van heeft.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:23:50 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51377405
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Fijn voor je
Jij hebt echt worsten in je ogen he...of zit je expres te trollen?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51377504
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij hebt echt worsten in je ogen he...of zit je expres te trollen?
Tuig zoals jij dat ander tuig gaat veroordelen, ik vind het wel vermakelijk.
pi_51377569
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik kan lezen. Maar het gaat erom dat die agentes worden ingezet tegen dat gesis.
[..]
Nee lul het gaat niet om het gesis, maar om het geweld daarna!!!
quote:
OMG
Heb jij ooit wel eens een bericht gelezen dat een bouwvakker een vrouw mishandelde omdat ze zei dat ze niet gedient was van het gefluit?
Nee zoals ik al eerder zei, een vrouw vindt het eerder een veegteken als er niet vanaf een steiger naar haar gefloten wordt. (Moussie uitgezonderd)
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:30:45 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377648
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuig zoals jij dat ander tuig gaat veroordelen, ik vind het wel vermakelijk.
vind je mij tuig? zo ja waarom? ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
pi_51377709
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Nee lul het gaat niet om het gesis, maar om het geweld daarna!!!
[..]

Heb jij ooit wel eens een bericht gelezen dat een bouwvakker een vrouw mishandelde omdat ze zei dat ze niet gedient was van het gefluit?
Nee zoals ik al eerder zei, een vrouw vindt het eerder een veegteken als er niet vanaf een steiger naar haar gefloten wordt. (Moussie uitgezonderd)
Hallo zeg. Mishandeling is uit den boze. Daar gaat de discussie niet over.

Ik vind het verbijsterend dat je zo selectief bent in seksisme en dat van bouwvakkers wel goedpraat.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:34:00 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377741
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo zeg. Mishandeling is uit den boze. Daar gaat de discussie niet over.

Ik vind het verbijsterend dat je zo selectief bent in seksisme en dat van bouwvakkers wel goedpraat.
daar gaat het nou juist wél over! lees nou toch eens niet zo oost-indisch.
pi_51377761
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je mij tuig? zo ja waarom? ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
Ik reageerde op baajguardian.
Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.

Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
pi_51377786
quote:
Rotterdam opent jacht op sissende jongeren
Hoezo oostindisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')