abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:37:45 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51377869
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik reageerde op baajguardian.
Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.

Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
onder het motto 'iedereen is gelijk' ga je veel steun verliezen in de komende tijd., ik hoop maar dat de mensenheid gaat inzien dat iedereeen gelijkwaardig is maar niet gelijk. als dat niet snel komt zal er een verschrikkelijke oorlog komen.

met het verdedigen/nuanceren/baggetaliseren op welke manier dan ook, ga je nooit de discussie aan. dan komen er nooit meer oplossingen dan stilhouden en doorleven. terwijl het virus aardige vormen aanneemt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:38:18 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51377889
quote:

[..]

Ga het door al die opgefokte taal heen nu niet ineens over humaniteit hebben, dat is niet geloofwaardig.

Ik veroordeel geweld maar ik vind het hypocriet om ineens onderscheid te maken in allochtoon of autochtoon seksisme.
Ok jij hebt duidelijk rosé gedronken SCH, want zo dom heb ik je nog nooit meegemaakt.
Ik tuig... en het maar blijven hebben over 'seksisme/fluiten" Haal serieus een kan water zodat je hersenen weer aan het werk kunnen vent....holy crap.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51378103
quote:

[..]

Citeer dan eens een uitspraak van baajguardian in dit topic, dit topic was geopend door Dr.Nikita.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51378331
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onder het motto 'iedereen is gelijk' ga je veel steun verliezen in de komende tijd., ik hoop maar dat de mensenheid gaat inzien dat iedereeen gelijkwaardig is maar niet gelijk. als dat niet snel komt zal er een verschrikkelijke oorlog komen.

met het verdedigen/nuanceren/baggetaliseren op welke manier dan ook, ga je nooit de discussie aan. dan komen er nooit meer oplossingen dan stilhouden en doorleven. terwijl het virus aardige vormen aanneemt.
Lekkere opvatting is dat.

Een seksistische allochtoon is erger dan een seksistiche autochtoon?
Een geweldaddige allochtoon is erger....

enz.

Ik verdedig en nuanceer niks. Ik beoordeel zaken op hun merites en houd het hoofd koel en ga niet mee in de populistische hysterie die een deel van de bevolking heeft getroffen. Die denken dat sommige misdaden erger zijn als ze door een bepaalde groep zijn gepleegd. Verder gebruik je veel te grote woorden die je absoluut niet waarmaakt. Je betoogjes vertonen weer dat typerende gebrek aan samenhang wat jij soms ineens hebt. Nu komen er al weer verschikkelijke oorlogen
pi_51378383
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ok jij hebt duidelijk rosé gedronken SCH, want zo dom heb ik je nog nooit meegemaakt.
Ik tuig... en het maar blijven hebben over 'seksisme/fluiten" Haal serieus een kan water zodat je hersenen weer aan het werk kunnen vent....holy crap.
Helaas doet niemand een poging om uit te leggen waarom fluiten geen seksisme is en sissen wel. Overtuig me dan als je het zo goed weet. Met argumenten graag en niet met losse flodders over tuig en het land uit schoppen en weet ik het allemaal....
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:54:10 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51378514
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Lekkere opvatting is dat.

Een seksistische allochtoon is erger dan een seksistiche autochtoon?
Een geweldaddige allochtoon is erger....

enz.

Ik verdedig en nuanceer niks. Ik beoordeel zaken op hun merites en houd het hoofd koel en ga niet mee in de populistische hysterie die een deel van de bevolking heeft getroffen. Die denken dat sommige misdaden erger zijn als ze door een bepaalde groep zijn gepleegd. Verder gebruik je veel te grote woorden die je absoluut niet waarmaakt. Je betoogjes vertonen weer dat typerende gebrek aan samenhang wat jij soms ineens hebt. Nu komen er al weer verschikkelijke oorlogen
oh vandaar je vergelijking tussen fluitende mannen hoog op een ladder die hun boterham eten tijdens de rust van hard werken, of een stel nutteloze lamlullen die je vriendin/vriend voor haar/zijn bek slaan omdat ze/ze iets terugzegt bij knapen die het liefst lekker dichtbij staan, zeg een centimeter of 5.

pi_51378614
kutvolk ...nu nog in de rest van Nederland optreden
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_51378628
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

oh vandaar je vergelijking tussen fluitende mannen hoog op een ladder die hun boterham eten tijdens de rust van hard werken, of een stel nutteloze lamlullen die je vriendin/vriend voor haar/zijn bek slaan omdat ze/ze iets terugzegt bij knapen die het liefst lekker dichtbij staan, zeg een centimeter of 5.

Ik vergelijk dat niet hoor. Dat maak jij ervan. Jammer dat je nu zo laf gaat kronkelen om je zogenaamde punt te kunnen blijven maken.

Ik vergelijk het sissen met het fluiten.

"Tijdnes de rust van hard werken een boterham eten" Dan mag je ineens wel ongelimiteerd seksistisch zijn

----> hier staat een mand en nu ....valt zoalshetis er door

Misschien morgen in betere conditie?
pi_51378703
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Helaas doet niemand een poging om uit te leggen waarom fluiten geen seksisme is en sissen wel. Overtuig me dan als je het zo goed weet. Met argumenten graag en niet met losse flodders over tuig en het land uit schoppen en weet ik het allemaal....
Het bekende fluitje is onschuldiger dan het sissen " he hoer wil je neuken" .
Als je dat niet begrijpt ben je dommer dan dat je je voordoet.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:58:55 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51378713
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vergelijk dat niet hoor. Dat maak jij ervan. Jammer dat je nu zo laf gaat kronkelen om je zogenaamde punt te kunnen blijven maken.

Ik vergelijk het sissen met het fluiten.

"Tijdnes de rust van hard werken een boterham eten" Dan mag je ineens wel ongelimiteerd seksistisch zijn

----> hier staat een mand en nu ....valt zoalshetis er door

Misschien morgen in betere conditie?
lol. wat ben je toch een onfatsoenlijk strebertje. you loose tonight, hope u see the starlight.
pi_51378835
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Het bekende fluitje is onschuldiger dan het sissen " he hoer wil je neuken" .
Als je dat niet begrijpt ben je dommer dan dat je je voordoet.
Ja hoor, autochtoon seksisme is enorm respectvol richting vrouwen

Tering zeg. Een autochtoon die krassen op een auto maakt, dat is zeker kunst?
Wat een drogredenering. Wel grappig, zou eigenlijk gebruikt moeten worden in de leer van de retoriek.
pi_51378881
door een groepje Marokkanen

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51379281
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een drogredenering. Wel grappig, zou eigenlijk gebruikt moeten worden in de leer van de retoriek.
Ja hoor het goed met jouw, ik ben er helemaal klaar mee SCH.
Ik had je in heel wat posts van je toch wel hoogzitten, maar dit slaat alles.

Maar ja hier heb je nog steeds geen antwoord op gegeven:

Citeer dan eens een uitspraak van baajguardian in dit topic, dit topic was geopend door Dr.Nikita.
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:15:34 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51379380
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij teveel fefixeerd op je vrouwelijke kant door het tevaak gepenetreerd worden dat je nu in je emotionele modus schiet als het om nafluiten gaat, terwijl dat inderdaad helemaal niet verkeerd bedoeld is, overkomt en de nasleep is ook niet vreselijk, de mensen die na het nafluiten duidelijk gemaakt worden dat het niet op prijs gesteld word gaan iig niet de bewuste vrouw slaan/wurgen/uitschelden/uithuwelijken.

Ga nu maar snel de tissues pakken.
pi_51379830
Op wat voor grond worden die jongeren aangepakt dan? Belediging?
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
bye
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:30:51 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51379865
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
Die agentes gaan als fatsoensrakkers aan het werk.. op de stoel van de ouders zitten. Lijkt me wel een nobel iets, maar niet iets voor de politie.
misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.
pi_51379894
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef Petre het volgende:
En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_51380131
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
... ik veroordeel dit tuig. dit soort dingen moet jij ook veroordelen als je naast je bruine bril ook nog een schoongeveegd venster hebt waardoor je humaniteit kan zien.
woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?

of mag het door jou wel, onder de noemer "woorden doen geen pijn" ?
pleased to meet you
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:40:39 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51380213
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef moussie het volgende:

[..]

woei, mensen aanvallen op hun geaardheid, was dat niet ook zo'n gedoodverfd klassiek mocro-trekje, homo-bashen ?

of mag het door jou wel, onder de noemer "woorden doen geen pijn" ?
ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!

oh ja roze bril en bruine bril vanwege de troebeligheid. ik hoop dat je snel van fok! afbent, je bent dom en daarom stook je op, uit dommigheid.
pi_51380264
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien zeggen die agentes eens wat terug zonder dat ze meteen in elkaar gelsagen worden door een groep macho's... omdat er dan een paar onopvallende mannen lopen.
Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef rutger05 het volgende:

[..]

En als die ouders dan zeer ernstig tekort schieten in hun rol als opvoeder?
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?
bye
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:45:25 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51380378
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:

[..]

Het probleem is toch dat vrouwen -anders dan deze agentes- die onopvallende backup niet hebben?
ik denk dat ze het wel even uithouden, naar plaatsen gaan waar veel van die klootzakken zitten.

dan wel om de hoek geschaduwd worden. hoop dat ze hard slaan.
pi_51380423
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet niet of je het weet maar met bruine bril bedoelde ik roze bril, maar dan juist complementair kwa kleur, muts. ga je huiswerk doen!

oh ja roze bril en bruine bril vanwege de troebeligheid. ik hoop dat je snel van fok! afbent, je bent dom en daarom stook je op, uit dommigheid.
of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..
pleased to meet you
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:52:23 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51380564
Ik viel hem ook aan op zn geaardheid moussie! ik ook!
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:54:12 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51380611
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:47 schreef moussie het volgende:

[..]

of die bril nou bruin of roze is maakt geen fuck uit, je valt iemand aan op zijn geaardheid ..
nee juist niet sukkel. ik heb niks met geaardheden. lees nou eens goed godverdomme.
pi_51381569
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Petre het volgende:
Die verplicht bijscholen over nederlandse normen en waarden en wat er van hun als ouder in NL verwacht wordt?
het is nogmaals geen culturele kwestie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')