En het erge is, ze meent het ook nog!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef burtbeej het volgende:
Ik ga echt stuk van die Amanda, zoooooooo'n dom wicht
ja.. zo mag je het gerust stellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp uit de vorige COS dat Brian zo slecht in bed is dat zijn ex overgegaan is op vrouwen??
scherpquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp uit de vorige COS dat Brian zo slecht in bed is dat zijn ex overgegaan is op vrouwen??
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Juist! Hup Amandaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Heel gevaarlijk dit..je moet nooit zwart praten over de exen van je vriend als je vriend duidelijk nog van die persoon houdt (al is het op een andere manier)
Dat vond hij gisterenavond zelf ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Tamara had toch gezegt dat 'ie niet zo eindeloos moest discussiëren...
moooooooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar overigens veel mensen over heen lezen:
Lieke zei op de bank vanavond "Natasja gaat straks weg..dan gaat Brian weg.."
En Tamara zei iets van "Jij bent binnenkort ook weg.." en toen "erm...erm..op een dag dan"
of sterfff jonguhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
Hoelang nog voordat Amanda Tamara een hoer gaat noemen?
Wel een golddigger, maar wel mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Tamara echt een klassemeid. Ze was ook heel beleefd tegen iedereen. Kun je van de familie van Brian niet zeggen.
Wat een mooie vrouw Tamara.
Dat hebben wij ook gehoord, maar dat nieuws is zo positief dat het nog niet helemaal doordringtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar overigens veel mensen over heen lezen:
Lieke zei op de bank vanavond "Natasja gaat straks weg..dan gaat Brian weg.."
En Tamara zei iets van "Jij bent binnenkort ook weg.." en toen "erm...erm..op een dag dan"
Ze doet precies het tegenovergestelde van wat ze zou moeten doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
Is niet interessant, de gevolgen beginnen nu al duidelijk te worden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
hehe, die 150punten waar tamara mee is uitgenodigd komen uit de gezamenlijke pot? of van huub en houden huub en lieke de schijn op dat ze uit de gezamenlijke pot komen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Tamara echt een klassemeid. Ze was ook heel beleefd tegen iedereen. Kun je van de familie van Brian niet zeggen.
Wat een mooie vrouw Tamara.
Ach die is nog een week weg.... dus Brian heeft te vroeg gepiekt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef nibbieworld het volgende:
amanda: tamara komt gewoon via iemand anders binnen. dat accepteer ik gewoon niet.
nee die del van een amanda dan. ze is zeker alweer vergeten hoe ze zelf binnen is gekomen.
ik vind brian trouwens sinds de komst van tamara super zeg! ga op hem stemmen voor de popi pol..![]()
En dat had Lieke tevoren heel goed gezien...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo hoor hoe Amanda idd over de zeik is, is het plan van Huub en Lieke toch geslaagd. Maar wel puur omdat Amanda zo dom is
Hij heeft al 5x om de psycholoog Jaap gevraagd.... en die komt nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
Goed zo Huub... erkenning van je probleem is de eerste stap naar de oplossing....
Hij heeft haar nog nodig, als backup en als neuksletje...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
o rat, hoe kun je dellie nou zo over je grote liefde tamara laten spreken.
zeker !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
Goed zo Huub... erkenning van je probleem is de eerste stap naar de oplossing....
Pas maar op, straks zit Jaap daar verkleed als psycholoog...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft al 5x om de psycholoog Jaap gevraagd.... en die komt niet
Erg slecht van "achteren"
Precies dat zou het effect moeten zijn... Ik kan gewoon niet geloven dat Amada zo domis en niet in staat is het te realtiveren en het positief voor haar in het spel kan laten uitpakken.... tot nu toe sta ik echt verbaasd over zoveel domheid.... Of ze is een weg aan het zoeken zonder gezichtsverlies te accepteren dat Tamar gekomen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef T-lex het volgende:
Amanda graaft lekker door...die heeft de klok horen luiden, maaaaar
![]()
Dat Brian daar nog zit joh...was allang weg gelopen. Wat een gelurk joh.
Moet toch een zware dobber zijn voor Brian als je net lekker hebt zitten kletsen met Tamara en dan nu weer naar die 020hoer moet gaan zitten luisteren.![]()
Biatchquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef burtbeej het volgende:
B: "Lieke is zo verrot, zo _biejsjatsj_ (?????)"
Wat zegtie nou?
Die naam mag je niet noemen hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef wolferl het volgende:
O dit is heerlijk, eindelijk geen COS over Denniks.
Ik lach mij kapot als ie straks tijdens het konijnen ineens "Ooohh, Tamara!!" roeptquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Brian kan hem vast niet omhoog krijgen straks in bed, als hij aan dit gesprek denkt.
Nou, wat een aanstellerij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Zachtjes hoor, want mijn wang doet heel erg zeer. Ik zal wel gestruikeld zijn"
Het is toch te gek voor woorden dit
Vind ik ook. Dit laat de mens zien met al z'n zwakheden.... en daar is niets mis mee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zeker !
ik houd van dit soort gesprekken, er wordt namelijk gewoon gediscusieerd.
(beter dan dat achterlijke gezeik van amanda)
Ik zat even verbaast over je reactie na te denken. Maar ik ben eruit. Het gaat om Nadia die de klap heeft uitgedeeld.quote:
reken maar dat hij haar op zijn netvlies heeft staan tijdens het oppompen van amandaquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik lach mij kapot als ie straks tijdens het konijnen ineens "Ooohh, Tamara!!" roept![]()
Hij zei bisatch maar bedoelde biatch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef burtbeej het volgende:
B: "Lieke is zo verrot, zo _biejsjatsj_ (?????)"
Wat zegtie nou?
Op vol staat het filmpje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
Zijn er ook filmpjes van dat Nadia Huub staat?
edit lees dat er wel een filmpje van isquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Zachtjes hoor, want mijn wang doet heel erg zeer. Ik zal wel gestruikeld zijn"
Het is toch te gek voor woorden dit
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian maakt altijd opmerkingen over Lieke's kleine borsten, terwijl de liefde van z`n leven OOK kleine borsten heeft. Snappie?
En daarom is Huub Mr Gouden Kooi en zal Brian NOOIT de kooi winnen als het op het publiek aankomt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
Dat is nou HET verschil tussen Huub en Brian....
Als Brian de fout in gaat legt hij de schuld bij een ander...
Wanneer Huub de fout in gaat legt hij de schuld bij zich zelf...
Het was gewoon schokkend om te zien hoe anders Brian was met haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Brian echt zielsviel van Tamara hield/houd en daar de rustige Brian is die zichzelf is...toen hij "Brotha" zei vond ze dat ook raar en hij deed het niet meer. Hij was vrolijk, warm, flirterig, respectvol, liet haar uitpraten..als hij zo altijd was geweest..
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
Dat is nou HET verschil tussen Huub en Brian....
Als Brian de fout in gaat legt hij de schuld bij een ander...
Wanneer Huub de fout in gaat legt hij de schuld bij zich zelf...
Waarvan? Hij had zich toch alleen maar "verdedigd"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Huub is enorm van zichzelf geschrokken.
Ze zijn klaar met Huub en Liekebashen? Dan ga ik weer even luisteren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Jij had haar toch afgebeld, dan weet ze toch dat ze niet welkom is. Onbelangrijk of Huub betaald, ze wist dat ze niet welkom is".
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Van zn agressie en de waas die hij voor zn ogen kreeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarvan? Hij had zich toch alleen maar "verdedigd"?
Dat ook, maar als Huub een blunder maakt geeft hij het ook toe. Brian vind al zijn acties fantastisch.Huub is wel degene die echt van het programma houdt en echt tv wil maken, soms lukt het soms niet, maar hij wil dat het programma een succes is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef dahlia het volgende:
[..]
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn klaar met Huub en Liekebashen? Dan ga ik weer even luisteren.
Brian is een lamlul..... hij laat dit gewoon gaan van Amanda.
Brian neukt voor back-upBrian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Meganog het volgende:
Brian zachtjes tegen zichzelf: "Niet in discussie gaan".
Gewoon niet meer over praten, dan is het probleem er ook niet. Zullen we nu verder gaan met onze relatie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Amanda ziet tussen Tamara en Brian geen vriendschap.
Brian deelt die mening niet en kapt het gesprek af.
En gelijk heeft zequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Jij had haar toch afgebeld, dan weet ze toch dat ze niet welkom is. Onbelangrijk of Huub betaald, ze wist dat ze niet welkom is".
Brian wil niet toegeven dat hij haar eigenlijk wel wilde uitnodigen maar onder de druk van die zaadcontainer het afzei.quote:
Ja, dat is echt. Nu heb ik het ook zo 1000% door. Nu ik Tamara heb gezien, en ik vergelijk dat met Amanda...jongen jongen, Brian, wat doe jij veel voor backup. Je prostitueert jezelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn klaar met Huub en Liekebashen? Dan ga ik weer even luisteren.
Brian is een lamlul..... hij laat dit gewoon gaan van Amanda.
Brian neukt voor back-upBrian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian kan niet boos worden, dan is hij zn back-up kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef Meganog het volgende:
Amanda zevert weer door over de kettinkjes.
Het heeft een kras nagelaten.
Ik begin de zelfbeheersing van Brian te bewonderen.
Ik heb geprobeerd bij te lezen maar er is geen beginnen aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat ook, maar als Huub een blunder maakt geeft hij het ook toe. Brian vind al zijn acties fantastisch.Huub is wel degene die echt van het programma houdt en echt tv wil maken, soms lukt het soms niet, maar hij wil dat het programma een succes is.
mooiquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil niet toegeven dat hij haar eigenlijk wel wilde uitnodigen maar onder de druk van die zaadcontainer het afzei.
Brian en Tamara zitten fout. Het is dat het Amanda is die het allemaal zegt, maar toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil niet toegeven dat hij haar eigenlijk wel wilde uitnodigen maar onder de druk van die zaadcontainer het afzei.
Brain heeft al genoeg blackout's gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef APK het volgende:
Dus Brian is altijd bang voor een black out en Huub kreeg er een?
Hij heeft haar geslagen, bespuugd en de huid vol gescholdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan niet boos worden, dan is hij zn back-up kwijt.
Echt niet... ze hebben er alleen voor gezorgd dat het sneller goed komt tussen Amanda en Brian...en Lieke krijgt nooit weer CP's uit de CP pot....quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Plannetje van Huub en Lieke is perfect gewerkt hoor...dit is een uitzending vol ruzie tussen Amanda en Brian..
Belachelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef Clank het volgende:
Uit het gesprek met Lieke en Huub blijkt dat Nadia hem eerst gebeten heeft en toen geslagen.. toen heeft Huub haar slip afgetrokken. Op de plasma verschijnt ws een bericht dat ze het er niet meer over mogen hebben... ze lezen en zijn stil.
B: "Ik heb met Tamara gesproken en dat was een goed gesprek."quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef Meganog het volgende:
A: "En hoe voel jij je?"
B: "Heel goed"
A: "Waarom voel je je heel goed?"
Dan moet je maar eens goed in zijn ogen kijken... dan zie je toch echt dat tie helemaal ondersteboven is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef dahlia het volgende:
[..]
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.
Waar is dat kutwijf trouwens? Te bed wed ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieke Huub's actie erger vond dan Jaap's pogingen haar jurk van het lijf te trekken. Huub had een goede reden, nadat hij zo goed als werd aangerand door Nadia en zij meermalen zei dat ze echt graag met hem wilde neuken. Moet het eens andersom zijn geweest. Dat Huub een vrouw was en Nadia een man..... en dan eenzelfde situatie.
Wat een prestatie voor een volwassen man, rustig blijven zitten tijdens een gesprek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Brian 'zit hier de hele tijd al hardstikke rustig'.
Onmogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Brian 'zit hier de hele tijd al hardstikke rustig'.
Daar geloof ik dus echt geen ruk van, het is nogal duidelijk dat hij er van ondersteboven is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef dahlia het volgende:
[..]
Het verschil is toch dat Jaap het bewust deed.... en Huub zich liet gaan... en in een waas deze actie uitvoerde...? Da's superlink en Huub is zich er bewust van...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieke Huub's actie erger vond dan Jaap's pogingen haar jurk van het lijf te trekken. Huub had een goede reden, nadat hij zo goed als werd aangerand door Nadia en zij meermalen zei dat ze echt graag met hem wilde neuken. Moet het eens andersom zijn geweest. Dat Huub een vrouw was en Nadia een man..... en dan eenzelfde situatie.
dus als iemand je zoent, "tegen je zin" mag je degeen zijn onderbroek van z'n lijf rukken? want dan heb je een goede reden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
JAquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef dahlia het volgende:
[..]
dus als iemand je zoent, "tegen je zin" mag je degeen zijn onderbroek van z'n lijf rukken? want dan heb je een goede reden?
Tering mep dat wijf gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef Clank het volgende:
Brian: Mannie Mannie kappen nou.. anders gaan we met ruzie slapen.
Als je Nadia bedoelt... geen idee. Die kan ik echt even niet meer verdragen. Wat een reality soap al niet met een mens kan doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Waar is dat kutwijf trouwens? Te bed wed ik![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef dahlia het volgende:
[..]
dus als iemand je zoent, "tegen je zin" mag je degeen zijn onderbroek van z'n lijf rukken? want dan heb je een goede reden?
Lieke probeert haar vriendje beschaafd te laten zijn, en hem op die manier te beschermen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Die bedoelde ik iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Nadia bedoelt... geen idee. Die kan ik echt even niet meer verdragen. Wat een reality soap al niet met een mens kan doen
Lief.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:21 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt tegen Brian, dat ze het wel leuk zou vinden, omdat ze zoveel ruzie hebben gehad de laatste dagen, om nu samen te gaan slapen.
Er zijn grenzen. Dat zijn aandacht verslapt na een half uur dat kinderlijke, zeurderige, verongelijkte gewauwel te hebben aangehoord, kun je hem menselijkerwijs niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian heeft echt geen zin in Amanda, totaal geen respect voor haar. Dat is heel begrijpelijk want het is een hoer, maar het is nu nog zijn vriendin dus nu mag hij wel luisteren.
zal ik je onderbroek eens even lekker van je lijf rukken!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zal jou een keer flink op je bek pakken.![]()
Lieke verwacht dat Huub eruit moet/gaat dus dan zal ze op zoek moeten naar backupquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:21 schreef wolferl het volgende:
Maar ik zit met 2 vragen.
Waarom ging Lieke met Jaap apart zitten en vragen of hij met haar wilde pacten.
Dat bedenk je nu ter plekke?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef noucky het volgende:
Huub is zichzelf niet meer omdat hij niet meer de hoeveelheid drank kan drinken die hij gewend was.
HIerdoor komt hij dichter bij zijn gevoel te staan en dat gevoel kan hij niet aan.
Hij word agressiever en agressiever.
Het zal niet lang meer duren en de huubfans hier gaan huilen, ik ga dan juist lachen, want niemand ziet het in.
Da's logischquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef dahlia het volgende:
[..]
zal ik je onderbroek eens even lekker van je lijf rukken!!
Dan dan ist het toch wel fijn dat tie het zelf in ziet en al een paar keer om een psycholoog heeft gevraagd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef noucky het volgende:
Huub is zichzelf niet meer omdat hij niet meer de hoeveelheid drank kan drinken die hij gewend was.
HIerdoor komt hij dichter bij zijn gevoel te staan en dat gevoel kan hij niet aan.
Het zal niet lang meer duren en de huubfans hier gaan huilen, ik ga dan juist lachen, want niemand ziet het in.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda zuigt weer....is al het glas weg daar?
Als het vrouw vs man was zou het geen probleem zijn. Dan zou de kerel die zomaar gaat zoenen een knal voor zn plaat krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef dahlia het volgende:
[..]
Als een vrouw mij op m'n bek pakt, krijgt ze ook een heel harde peut voor d'r kanis, JAquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het vrouw vs man was zou het geen probleem zijn. Dan zou de kerel die zomaar gaat zoenen een knal voor zn plaat krijgen.
Noucky de profeet.... Iedereen is, denk ik, hier wel bewust van Huub's agressieve kant... Maar liever eerlijk en oprecht ten onder dan dat gekonkel en gelieg...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef noucky het volgende:
Ze sloeg en beet al voordat er uberhaupt iets met die onderbroek gebeurde, toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef dahlia het volgende:
[..]
zal ik je onderbroek eens even lekker van je lijf rukken!!
nee dan zoen je niet lekker mee. heeft huub zelf toegeven aan liekequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het vrouw vs man was zou het geen probleem zijn. Dan zou de kerel die zomaar gaat zoenen een knal voor zn plaat krijgen.
Je kunt het natuurlijk ook gewoon over de miljonairs hebben i.p.v. onsquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef noucky het volgende:
Wat valt het me hier tegen dat alle zeer negatieve acties van Huub altijd maar goesd gepraat worden.
Die Huub is niet heilig en als hij heilig is voor de Huubfans dan denk ik dat er in jullie eigen leven iets niet in de haak is.
Ik zou gewoon nog 20 keer hetzelfde gewauwel blijven posten om aan te tonen dat jouw leven helemaal geweldig isquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef noucky het volgende:
Wat valt het me hier tegen dat alle zeer negatieve acties van Huub altijd maar goesd gepraat worden.
Die Huub is niet heilig en als hij heilig is voor de Huubfans dan denk ik dat er in jullie eigen leven iets niet in de haak is.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog 20 keer hetzelfde gewauwel blijven posten om aan te tonen dat jouw leven helemaal geweldig is
Backup bij Jaap?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef BarryK het volgende:
[..]
Lieke verwacht dat Huub eruit moet/gaat dus dan zal ze op zoek moeten naar backup
Waar blijft de liefdesbaby?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog 20 keer hetzelfde gewauwel blijven posten om aan te tonen dat jouw leven helemaal geweldig is
Hoe reageerde Huub eigenlijk, toen Nadia dat deed? Sprak hij er direct zijn afkeuring uit, of liet hij op een andere manier duidelijk merken dat hij dit geen leuke geintje meer vond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst even dacht dat het Dennis was toen ik weer een blik op de streams wierp?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus die lelijke reet van die gore Nadia volop in beeld terwijl ze Manny, Brian en Jaap gedag zoent...echt een heel goor lijf heeft ze.
Hij zei tegen lieke, nou dan zoen ik natuurlijk wel terug!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe reageerde Huub eigenlijk, toen Nadia dat deed? Sprak hij er direct zijn afkeuring uit, of liet hij op een andere manier duidelijk merken dat hij dit geen leuke geintje meer vond?
Ik dus ook.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst even dacht dat het Dennis was toen ik weer een blik op de streams wierp?![]()
3 navels en een pikkie van binnen, meer zeg ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wiens billen zijn dat, zeg me alsjeblieft dat het mannenbillen zijn.
Ach jij kan er niks aan doen dat je idolaat van Denniks Bax bent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef noucky het volgende:
Dennis liep rondjes om het zwembad net...uiteraard met zijn handen in zijn zakken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst even dacht dat het Dennis was toen ik weer een blik op de streams wierp?![]()
Goh....je bent in het geheel niet voorspelbaar in je reactiesquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef noucky het volgende:
Noucky is voor niemand, ze haat Huub, dat is toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach jij kan er niks aan doen dat je idolaat van Denniks Bax bent.
![]()
Zij komt nooit meer aan het werk als stewardess.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:29 schreef BarryK het volgende:
Die nadia is ook echt een hoer hoor, moet je kijken hoe ze zich kleedt/gedraagt... omfg
Wat deed Jaap eigenlijk, was Jaap meer betrokken bij Nadia en Dennix?
Hij reageerde verbaasd, maar hij vond het niet onprettig natuurlijk.... heeft het wel gelijk tegen Lieke, Brian en Dimitri verteldquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe reageerde Huub eigenlijk, toen Nadia dat deed? Sprak hij er direct zijn afkeuring uit, of liet hij op een andere manier duidelijk merken dat hij dit geen leuke geintje meer vond?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik heb hem een flinke klap verkocht. De boze buurvrouw zei ook: ik hou daar wel van.
Natasia prijst de boze buurvrouw.
Hij is bij mij idd ook écht fuckin' traag nuquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Frasier het volgende:
***MEDEDELING***
Zouden mensen zo vriendelijk willen zijn om filmpjes gewoon op Youtube te plaatsen inplaats van op dat mega trage Clipser?
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Noucky de profeet.... Iedereen is, denk ik, hier wel bewust van Huub's agressieve kant... Maar liever eerlijk en oprecht ten onder dan dat gekonkel en gelieg...
Strak plan, mensen een goed gevoel geven over slaan, heel tactisch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef Dark het volgende:
Nadia heeft Huub een flinke klap verkocht.
De boze buurvrouw heeft dat ook gezegd, ze heeft nadia wel op haar plek gezet, maar ze heeft Nadia ook een goed gevoel geveven over het gebeuren.
Ben gelijk van mijn vliegangst af..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij komt nooit meer aan het werk als stewardess.
helemaal mee eens. ik was ook huub fan. heb zelfs nog mee gedaan met die kaarten actie. als ik er nu aan terug denk dan voel ik mezelf aardig dom..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef noucky het volgende:
Dus hij liegt opvallend?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?
Huub heeft ooit eens gezegd, als je liegt doe het dan niet opvallend.
Luister naar zijn waterval aan woorden en je merkt dat hij zichzelf vaak tegenspreekt.
Hallelujah! d'r heeft er eindelijk een het licht gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?
Luister naar zijn waterval aan woorden en je merkt dat hij zichzelf vaak tegenspreekt.
Wat is dat voor een geschifte geit die het wel leuk vindt dat vrouwen mannen mishandelen. Ik heb Natasia's opmerking niet helemaal meegekregen dus ook niet genoteerd, maar ze zei iets als dat het net zo was als met de schop voor Jaap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En weer blijft er iemand zitten die weg zou moeten.
OK, helder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:29 schreef dahlia het volgende:
[..]
Hij zei tegen lieke, nou dan zoen ik natuurlijk wel terug!!
Jij hebt niet eens alles meegekregen kneus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik was ook huub fan. heb zelfs nog mee gedaan met die kaarten actie. als ik er nu aan terug denk dan voel ik mezelf aardig dom..![]()
vind huub al maanden een walgelijk tering kaboutertje. hij richt zichzelf ten gronde. eigen schuld dikke bult. kan niet wachten tot hij vertrekt..![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef dahlia het volgende:
[..]
Hallelujah! d'r heeft er eindelijk een het licht gezien.
En Jaap in z'n pens getrapt....quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
Nadia is ook behoorlijk agressief.... zij heeft en Natasja en Huub al geslagen in 1 week tijd
Meneer Nadia!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vent loopt daar in een string??![]()
Nadir, ken je toch wel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric? Maar die was toch getoneelhaakt?:)quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
string?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag weten we dat Nadia 3 navels heeft, toch handig voor Dennisquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
Natasia is geil volgens mij, ik denk alleen dat dennis zn kleine pik mog niet eens der navel kan bevredigen.
Huub is ook maar een mens,is het nou zo raar als je jezelf wel eens tegenspreekt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Die moeten we toch echt eerst makenquote:
godverdomme, echt waar, die kutflens verkankert DGK alleen maar, kan zij niet gewoon ophorkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Nog één keer and I'm out. Ik heb hem best hard geslagen."
Hierna vertelt ze over "de coole chick achter" die zei dat het echt niet kon maar "ze zei wel: I feel you."
Natasia: "Dat zei ze tegen mij ook hoor, toen ik Jaap had geschopt."
Mevrouw Flens?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:40 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk draagt Nadia een grote onderbroek op die pic.
Maar die zit zo verstopt tussen die vet plooien dat ie niet zichtbaar is.
En nu begrijp ik waarom Jaapie zich minder dik voelt, hij heeft nu een fatcamp maatje.
Exit dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia krijgt op haar flikker dat ze niet mag fluisteren.....
en nu fluistert ze gvd weer..........kutwijf![]()
Allemaal gescript, toen Nadia vroeg door wie ze werd bedreigd was die moeder het script even kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:40 schreef cindy10 het volgende:
die zogenaamde bedreigingen aan het adres van die moeder van nadia,hebben er niet toe geleid dat ze zich wat matigd in half naakt rondstruinen zie ik.....![]()
d'r is maar een ware in het leven van dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Het gaat over de eventuele liefde tussen Nadia en Dennis.
Natasia denkt dat het er wel inzit.
Met een homo...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Nee zijn spiegelbeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef dahlia het volgende:
[..]
d'r is maar een ware in het leven van dennis.
Dennis!!
zn linker en zn rechter handquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef dahlia het volgende:
[..]
d'r is maar een ware in het leven van dennis.
Dennis!!
Zei ze niet: "Ik denk dat er wel wat zit (Nadia was opzoek naar het slurfje)"quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Ja ik denk ik zet er een cap bij anders geloof je het nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
OMG.. dat verzin je toch niet?? Je tanden poetsen met 1 hand in je zak??![]()
Ik heb het idee dat Nadia op iedere man kan vallen.... Het hangt van de voorkeur van "achter" af op wie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef Meganog het volgende:
Best ongeloofwaardig dat er nu net weer een vrouw in de kooi zit die op iemand als Dennis kan vallen.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zet er een cap bij anders geloof je het niet![]()
Dat doe ik ook wel isquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Dat staat stoer, zo krijg je meer stemmen in de PoPo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Die gast is gewoon zo relaxt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat staat stoer, zo krijg je meer stemmen in de PoPo.
Al die breezer sletjes van 13 die op Denniks stemmen.
Mischien gaat ie ze uitnodigen, groupie kids dag.
![]()
Het zou zeker haar ongegronde haat voor Huub verklaren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Nadia op iedere man kan vallen.... Het hangt van de voorkeur van "achter" af op wie.
Goed gecast dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia op iedere man kan vallen.... Het hangt van de voorkeur van "achter" af op wie.
Begin september??? 30 augustus??quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Natasia zegt 52 dagen dan ga ik naar huis...
Jammer dat het geen 52 seconden zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Natasia zegt 52 dagen dan ga ik naar huis...
Zeker een six-pack van die hele grote dikke batterijen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Nadia een robot is, dat buikje is een klepje waar de batterijen zitten.
Neuh, ze corrigeerde het na een opmerking daarover van Dennis.quote:
Maak er 5 dagen eerder van, mijn mooiste verjaardags cadeauquote:
Dat is over 45 dagen... en dan zit ze er pas 11 maanden dus dan is ze ook dr ¤ 10.000 kwijt... kan ze net zo goed gelijk gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |