En daarom is Huub Mr Gouden Kooi en zal Brian NOOIT de kooi winnen als het op het publiek aankomt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
Dat is nou HET verschil tussen Huub en Brian....
Als Brian de fout in gaat legt hij de schuld bij een ander...
Wanneer Huub de fout in gaat legt hij de schuld bij zich zelf...
Het was gewoon schokkend om te zien hoe anders Brian was met haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat Brian echt zielsviel van Tamara hield/houd en daar de rustige Brian is die zichzelf is...toen hij "Brotha" zei vond ze dat ook raar en hij deed het niet meer. Hij was vrolijk, warm, flirterig, respectvol, liet haar uitpraten..als hij zo altijd was geweest..
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef droomkoningin het volgende:
Dat is nou HET verschil tussen Huub en Brian....
Als Brian de fout in gaat legt hij de schuld bij een ander...
Wanneer Huub de fout in gaat legt hij de schuld bij zich zelf...
Waarvan? Hij had zich toch alleen maar "verdedigd"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Huub is enorm van zichzelf geschrokken.
Ze zijn klaar met Huub en Liekebashen? Dan ga ik weer even luisteren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Jij had haar toch afgebeld, dan weet ze toch dat ze niet welkom is. Onbelangrijk of Huub betaald, ze wist dat ze niet welkom is".
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp uit de vorige COS dat Brian zo slecht in bed is dat zijn ex overgegaan is op vrouwen??
Van zn agressie en de waas die hij voor zn ogen kreeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarvan? Hij had zich toch alleen maar "verdedigd"?
Dat ook, maar als Huub een blunder maakt geeft hij het ook toe. Brian vind al zijn acties fantastisch.Huub is wel degene die echt van het programma houdt en echt tv wil maken, soms lukt het soms niet, maar hij wil dat het programma een succes is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef dahlia het volgende:
[..]
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn klaar met Huub en Liekebashen? Dan ga ik weer even luisteren.
Brian is een lamlul..... hij laat dit gewoon gaan van Amanda.
Brian neukt voor back-upBrian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef Meganog het volgende:
Brian zachtjes tegen zichzelf: "Niet in discussie gaan".
Gewoon niet meer over praten, dan is het probleem er ook niet. Zullen we nu verder gaan met onze relatie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Amanda ziet tussen Tamara en Brian geen vriendschap.
Brian deelt die mening niet en kapt het gesprek af.
En gelijk heeft zequote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Jij had haar toch afgebeld, dan weet ze toch dat ze niet welkom is. Onbelangrijk of Huub betaald, ze wist dat ze niet welkom is".
Brian wil niet toegeven dat hij haar eigenlijk wel wilde uitnodigen maar onder de druk van die zaadcontainer het afzei.quote:
Ja, dat is echt. Nu heb ik het ook zo 1000% door. Nu ik Tamara heb gezien, en ik vergelijk dat met Amanda...jongen jongen, Brian, wat doe jij veel voor backup. Je prostitueert jezelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn klaar met Huub en Liekebashen? Dan ga ik weer even luisteren.
Brian is een lamlul..... hij laat dit gewoon gaan van Amanda.
Brian neukt voor back-upBrian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian neukt voor back-up
Brian kan niet boos worden, dan is hij zn back-up kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef Meganog het volgende:
Amanda zevert weer door over de kettinkjes.
Het heeft een kras nagelaten.
Ik begin de zelfbeheersing van Brian te bewonderen.
Ik heb geprobeerd bij te lezen maar er is geen beginnen aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat ook, maar als Huub een blunder maakt geeft hij het ook toe. Brian vind al zijn acties fantastisch.Huub is wel degene die echt van het programma houdt en echt tv wil maken, soms lukt het soms niet, maar hij wil dat het programma een succes is.
mooiquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil niet toegeven dat hij haar eigenlijk wel wilde uitnodigen maar onder de druk van die zaadcontainer het afzei.
Brian en Tamara zitten fout. Het is dat het Amanda is die het allemaal zegt, maar toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil niet toegeven dat hij haar eigenlijk wel wilde uitnodigen maar onder de druk van die zaadcontainer het afzei.
Brain heeft al genoeg blackout's gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef APK het volgende:
Dus Brian is altijd bang voor een black out en Huub kreeg er een?
Hij heeft haar geslagen, bespuugd en de huid vol gescholdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan niet boos worden, dan is hij zn back-up kwijt.
Echt niet... ze hebben er alleen voor gezorgd dat het sneller goed komt tussen Amanda en Brian...en Lieke krijgt nooit weer CP's uit de CP pot....quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Plannetje van Huub en Lieke is perfect gewerkt hoor...dit is een uitzending vol ruzie tussen Amanda en Brian..
Belachelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef Clank het volgende:
Uit het gesprek met Lieke en Huub blijkt dat Nadia hem eerst gebeten heeft en toen geslagen.. toen heeft Huub haar slip afgetrokken. Op de plasma verschijnt ws een bericht dat ze het er niet meer over mogen hebben... ze lezen en zijn stil.
B: "Ik heb met Tamara gesproken en dat was een goed gesprek."quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef Meganog het volgende:
A: "En hoe voel jij je?"
B: "Heel goed"
A: "Waarom voel je je heel goed?"
Dan moet je maar eens goed in zijn ogen kijken... dan zie je toch echt dat tie helemaal ondersteboven is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef dahlia het volgende:
[..]
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.
Waar is dat kutwijf trouwens? Te bed wed ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieke Huub's actie erger vond dan Jaap's pogingen haar jurk van het lijf te trekken. Huub had een goede reden, nadat hij zo goed als werd aangerand door Nadia en zij meermalen zei dat ze echt graag met hem wilde neuken. Moet het eens andersom zijn geweest. Dat Huub een vrouw was en Nadia een man..... en dan eenzelfde situatie.
Wat een prestatie voor een volwassen man, rustig blijven zitten tijdens een gesprek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Brian 'zit hier de hele tijd al hardstikke rustig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |