Biatchquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef burtbeej het volgende:
B: "Lieke is zo verrot, zo _biejsjatsj_ (?????)"
Wat zegtie nou?
Die naam mag je niet noemen hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef wolferl het volgende:
O dit is heerlijk, eindelijk geen COS over Denniks.
Ik lach mij kapot als ie straks tijdens het konijnen ineens "Ooohh, Tamara!!" roeptquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef blomst het volgende:
Brian kan hem vast niet omhoog krijgen straks in bed, als hij aan dit gesprek denkt.
Nou, wat een aanstellerij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Zachtjes hoor, want mijn wang doet heel erg zeer. Ik zal wel gestruikeld zijn"
Het is toch te gek voor woorden dit
Vind ik ook. Dit laat de mens zien met al z'n zwakheden.... en daar is niets mis mee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zeker !
ik houd van dit soort gesprekken, er wordt namelijk gewoon gediscusieerd.
(beter dan dat achterlijke gezeik van amanda)
Ik zat even verbaast over je reactie na te denken. Maar ik ben eruit. Het gaat om Nadia die de klap heeft uitgedeeld.quote:
reken maar dat hij haar op zijn netvlies heeft staan tijdens het oppompen van amandaquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik lach mij kapot als ie straks tijdens het konijnen ineens "Ooohh, Tamara!!" roept![]()
Hij zei bisatch maar bedoelde biatch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef burtbeej het volgende:
B: "Lieke is zo verrot, zo _biejsjatsj_ (?????)"
Wat zegtie nou?
Op vol staat het filmpje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
Zijn er ook filmpjes van dat Nadia Huub staat?
edit lees dat er wel een filmpje van isquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Zachtjes hoor, want mijn wang doet heel erg zeer. Ik zal wel gestruikeld zijn"
Het is toch te gek voor woorden dit
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian maakt altijd opmerkingen over Lieke's kleine borsten, terwijl de liefde van z`n leven OOK kleine borsten heeft. Snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |