En het erge is, ze meent het ook nog!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef burtbeej het volgende:
Ik ga echt stuk van die Amanda, zoooooooo'n dom wicht
ja.. zo mag je het gerust stellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp uit de vorige COS dat Brian zo slecht in bed is dat zijn ex overgegaan is op vrouwen??
scherpquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp uit de vorige COS dat Brian zo slecht in bed is dat zijn ex overgegaan is op vrouwen??
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Juist! Hup Amandaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Heel gevaarlijk dit..je moet nooit zwart praten over de exen van je vriend als je vriend duidelijk nog van die persoon houdt (al is het op een andere manier)
Dat vond hij gisterenavond zelf ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Tamara had toch gezegt dat 'ie niet zo eindeloos moest discussiëren...
moooooooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar overigens veel mensen over heen lezen:
Lieke zei op de bank vanavond "Natasja gaat straks weg..dan gaat Brian weg.."
En Tamara zei iets van "Jij bent binnenkort ook weg.." en toen "erm...erm..op een dag dan"
of sterfff jonguhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
Hoelang nog voordat Amanda Tamara een hoer gaat noemen?
Wel een golddigger, maar wel mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Tamara echt een klassemeid. Ze was ook heel beleefd tegen iedereen. Kun je van de familie van Brian niet zeggen.
Wat een mooie vrouw Tamara.
Dat hebben wij ook gehoord, maar dat nieuws is zo positief dat het nog niet helemaal doordringtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar overigens veel mensen over heen lezen:
Lieke zei op de bank vanavond "Natasja gaat straks weg..dan gaat Brian weg.."
En Tamara zei iets van "Jij bent binnenkort ook weg.." en toen "erm...erm..op een dag dan"
Ze doet precies het tegenovergestelde van wat ze zou moeten doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
Is niet interessant, de gevolgen beginnen nu al duidelijk te worden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
hehe, die 150punten waar tamara mee is uitgenodigd komen uit de gezamenlijke pot? of van huub en houden huub en lieke de schijn op dat ze uit de gezamenlijke pot komen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Tamara echt een klassemeid. Ze was ook heel beleefd tegen iedereen. Kun je van de familie van Brian niet zeggen.
Wat een mooie vrouw Tamara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |