quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik heb hem een flinke klap verkocht. De boze buurvrouw zei ook: ik hou daar wel van.
Natasia prijst de boze buurvrouw.
Hij is bij mij idd ook écht fuckin' traag nuquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Frasier het volgende:
***MEDEDELING***
Zouden mensen zo vriendelijk willen zijn om filmpjes gewoon op Youtube te plaatsen inplaats van op dat mega trage Clipser?
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Noucky de profeet.... Iedereen is, denk ik, hier wel bewust van Huub's agressieve kant... Maar liever eerlijk en oprecht ten onder dan dat gekonkel en gelieg...
Strak plan, mensen een goed gevoel geven over slaan, heel tactisch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef Dark het volgende:
Nadia heeft Huub een flinke klap verkocht.
De boze buurvrouw heeft dat ook gezegd, ze heeft nadia wel op haar plek gezet, maar ze heeft Nadia ook een goed gevoel geveven over het gebeuren.
Ben gelijk van mijn vliegangst af..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij komt nooit meer aan het werk als stewardess.
helemaal mee eens. ik was ook huub fan. heb zelfs nog mee gedaan met die kaarten actie. als ik er nu aan terug denk dan voel ik mezelf aardig dom..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:19 schreef noucky het volgende:
Huub is zichzelf niet meer omdat hij niet meer de hoeveelheid drank kan drinken die hij gewend was.
HIerdoor komt hij dichter bij zijn gevoel te staan en dat gevoel kan hij niet aan.
Hij word agressiever en agressiever.
Het zal niet lang meer duren en de huubfans hier gaan huilen, ik ga dan juist lachen, want niemand ziet het in.
Dus hij liegt opvallend?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?
Huub heeft ooit eens gezegd, als je liegt doe het dan niet opvallend.
Luister naar zijn waterval aan woorden en je merkt dat hij zichzelf vaak tegenspreekt.
Hallelujah! d'r heeft er eindelijk een het licht gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?
Huub heeft ooit eens gezegd, als je liegt doe het dan niet opvallend.
Luister naar zijn waterval aan woorden en je merkt dat hij zichzelf vaak tegenspreekt.
Wat is dat voor een geschifte geit die het wel leuk vindt dat vrouwen mannen mishandelen. Ik heb Natasia's opmerking niet helemaal meegekregen dus ook niet genoteerd, maar ze zei iets als dat het net zo was als met de schop voor Jaap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En weer blijft er iemand zitten die weg zou moeten.
OK, helder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:29 schreef dahlia het volgende:
[..]
Hij zei tegen lieke, nou dan zoen ik natuurlijk wel terug!!
Jij hebt niet eens alles meegekregen kneus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
helemaal mee eens. ik was ook huub fan. heb zelfs nog mee gedaan met die kaarten actie. als ik er nu aan terug denk dan voel ik mezelf aardig dom..![]()
vind huub al maanden een walgelijk tering kaboutertje. hij richt zichzelf ten gronde. eigen schuld dikke bult. kan niet wachten tot hij vertrekt..![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef dahlia het volgende:
[..]
Hallelujah! d'r heeft er eindelijk een het licht gezien.
En Jaap in z'n pens getrapt....quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
Nadia is ook behoorlijk agressief.... zij heeft en Natasja en Huub al geslagen in 1 week tijd
Meneer Nadia!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vent loopt daar in een string??![]()
Nadir, ken je toch wel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vent loopt daar in een string??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |