quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog 20 keer hetzelfde gewauwel blijven posten om aan te tonen dat jouw leven helemaal geweldig is
Backup bij Jaap?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:23 schreef BarryK het volgende:
[..]
Lieke verwacht dat Huub eruit moet/gaat dus dan zal ze op zoek moeten naar backup
Waar blijft de liefdesbaby?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog 20 keer hetzelfde gewauwel blijven posten om aan te tonen dat jouw leven helemaal geweldig is
Hoe reageerde Huub eigenlijk, toen Nadia dat deed? Sprak hij er direct zijn afkeuring uit, of liet hij op een andere manier duidelijk merken dat hij dit geen leuke geintje meer vond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het vrouw vs man was zou het geen probleem zijn. Dan zou de kerel die zomaar gaat zoenen een knal voor zn plaat krijgen.
Weet je dat ik eerst even dacht dat het Dennis was toen ik weer een blik op de streams wierp?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus die lelijke reet van die gore Nadia volop in beeld terwijl ze Manny, Brian en Jaap gedag zoent...echt een heel goor lijf heeft ze.
Hij zei tegen lieke, nou dan zoen ik natuurlijk wel terug!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe reageerde Huub eigenlijk, toen Nadia dat deed? Sprak hij er direct zijn afkeuring uit, of liet hij op een andere manier duidelijk merken dat hij dit geen leuke geintje meer vond?
Ik dus ook.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst even dacht dat het Dennis was toen ik weer een blik op de streams wierp?![]()
3 navels en een pikkie van binnen, meer zeg ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wiens billen zijn dat, zeg me alsjeblieft dat het mannenbillen zijn.
Ach jij kan er niks aan doen dat je idolaat van Denniks Bax bent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef noucky het volgende:
Wat valt het me hier tegen dat alle zeer negatieve acties van Huub altijd maar goesd gepraat worden.
Die Huub is niet heilig en als hij heilig is voor de Huubfans dan denk ik dat er in jullie eigen leven iets niet in de haak is.
Dennis liep rondjes om het zwembad net...uiteraard met zijn handen in zijn zakken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst even dacht dat het Dennis was toen ik weer een blik op de streams wierp?![]()
Goh....je bent in het geheel niet voorspelbaar in je reactiesquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:25 schreef noucky het volgende:
Die Huub is niet heilig en als hij heilig is voor de Huubfans dan denk ik dat er in jullie eigen leven iets niet in de haak is.
Noucky is voor niemand, ze haat Huub, dat is toch vrij duidelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach jij kan er niks aan doen dat je idolaat van Denniks Bax bent.
![]()
Zij komt nooit meer aan het werk als stewardess.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:29 schreef BarryK het volgende:
Die nadia is ook echt een hoer hoor, moet je kijken hoe ze zich kleedt/gedraagt... omfg
Wat deed Jaap eigenlijk, was Jaap meer betrokken bij Nadia en Dennix?
Hij reageerde verbaasd, maar hij vond het niet onprettig natuurlijk.... heeft het wel gelijk tegen Lieke, Brian en Dimitri verteldquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe reageerde Huub eigenlijk, toen Nadia dat deed? Sprak hij er direct zijn afkeuring uit, of liet hij op een andere manier duidelijk merken dat hij dit geen leuke geintje meer vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |