zn linker en zn rechter handquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef dahlia het volgende:
[..]
d'r is maar een ware in het leven van dennis.
Dennis!!
Zei ze niet: "Ik denk dat er wel wat zit (Nadia was opzoek naar het slurfje)"quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Het gaat over de eventuele liefde tussen Nadia en Dennis.
Natasia denkt dat het er wel inzit.
Ja ik denk ik zet er een cap bij anders geloof je het nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
OMG.. dat verzin je toch niet?? Je tanden poetsen met 1 hand in je zak??![]()
Ik heb het idee dat Nadia op iedere man kan vallen.... Het hangt van de voorkeur van "achter" af op wie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef Meganog het volgende:
Best ongeloofwaardig dat er nu net weer een vrouw in de kooi zit die op iemand als Dennis kan vallen.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik denk ik zet er een cap bij anders geloof je het niet![]()
Dat doe ik ook wel isquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Dat staat stoer, zo krijg je meer stemmen in de PoPo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Die gast is gewoon zo relaxt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat staat stoer, zo krijg je meer stemmen in de PoPo.
Al die breezer sletjes van 13 die op Denniks stemmen.
Mischien gaat ie ze uitnodigen, groupie kids dag.
![]()
Het zou zeker haar ongegronde haat voor Huub verklaren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Nadia op iedere man kan vallen.... Het hangt van de voorkeur van "achter" af op wie.
Goed gecast dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:45 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia op iedere man kan vallen.... Het hangt van de voorkeur van "achter" af op wie.
Begin september??? 30 augustus??quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Natasia zegt 52 dagen dan ga ik naar huis...
Jammer dat het geen 52 seconden zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:46 schreef Lobasca het volgende:
Natasia zegt 52 dagen dan ga ik naar huis...
Zeker een six-pack van die hele grote dikke batterijen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat Nadia een robot is, dat buikje is een klepje waar de batterijen zitten.
Neuh, ze corrigeerde het na een opmerking daarover van Dennis.quote:
Maak er 5 dagen eerder van, mijn mooiste verjaardags cadeauquote:
Dat is over 45 dagen... en dan zit ze er pas 11 maanden dus dan is ze ook dr ¤ 10.000 kwijt... kan ze net zo goed gelijk gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |