Onmogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Brian 'zit hier de hele tijd al hardstikke rustig'.
Daar geloof ik dus echt geen ruk van, het is nogal duidelijk dat hij er van ondersteboven is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef dahlia het volgende:
[..]
Nee, Huub is slimmer. Heeft door dat hij zich moet presenteren voor een hoop kijkers.
Het verschil is toch dat Jaap het bewust deed.... en Huub zich liet gaan... en in een waas deze actie uitvoerde...? Da's superlink en Huub is zich er bewust van...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieke Huub's actie erger vond dan Jaap's pogingen haar jurk van het lijf te trekken. Huub had een goede reden, nadat hij zo goed als werd aangerand door Nadia en zij meermalen zei dat ze echt graag met hem wilde neuken. Moet het eens andersom zijn geweest. Dat Huub een vrouw was en Nadia een man..... en dan eenzelfde situatie.
dus als iemand je zoent, "tegen je zin" mag je degeen zijn onderbroek van z'n lijf rukken? want dan heb je een goede reden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Lieke Huub's actie erger vond dan Jaap's pogingen haar jurk van het lijf te trekken. Huub had een goede reden, nadat hij zo goed als werd aangerand door Nadia en zij meermalen zei dat ze echt graag met hem wilde neuken. Moet het eens andersom zijn geweest. Dat Huub een vrouw was en Nadia een man..... en dan eenzelfde situatie.
JAquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef dahlia het volgende:
[..]
dus als iemand je zoent, "tegen je zin" mag je degeen zijn onderbroek van z'n lijf rukken? want dan heb je een goede reden?
Tering mep dat wijf gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef Clank het volgende:
Brian: Mannie Mannie kappen nou.. anders gaan we met ruzie slapen.
Als je Nadia bedoelt... geen idee. Die kan ik echt even niet meer verdragen. Wat een reality soap al niet met een mens kan doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Waar is dat kutwijf trouwens? Te bed wed ik![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:18 schreef dahlia het volgende:
[..]
dus als iemand je zoent, "tegen je zin" mag je degeen zijn onderbroek van z'n lijf rukken? want dan heb je een goede reden?
Lieke probeert haar vriendje beschaafd te laten zijn, en hem op die manier te beschermen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |