OMG.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vent loopt daar in een string??![]()
Eric? Maar die was toch getoneelhaakt?:)quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
string?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag weten we dat Nadia 3 navels heeft, toch handig voor Dennisquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:37 schreef Pavement het volgende:
Natasia is geil volgens mij, ik denk alleen dat dennis zn kleine pik mog niet eens der navel kan bevredigen.
Huub is ook maar een mens,is het nou zo raar als je jezelf wel eens tegenspreekt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat Huub zich in allerlei bochten wringt om geloofwaardig over te komen ?
Huub heeft ooit eens gezegd, als je liegt doe het dan niet opvallend.
Luister naar zijn waterval aan woorden en je merkt dat hij zichzelf vaak tegenspreekt.
Die moeten we toch echt eerst makenquote:
godverdomme, echt waar, die kutflens verkankert DGK alleen maar, kan zij niet gewoon ophorkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Nog één keer and I'm out. Ik heb hem best hard geslagen."
Hierna vertelt ze over "de coole chick achter" die zei dat het echt niet kon maar "ze zei wel: I feel you."
Natasia: "Dat zei ze tegen mij ook hoor, toen ik Jaap had geschopt."
Mevrouw Flens?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:40 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk draagt Nadia een grote onderbroek op die pic.
Maar die zit zo verstopt tussen die vet plooien dat ie niet zichtbaar is.
En nu begrijp ik waarom Jaapie zich minder dik voelt, hij heeft nu een fatcamp maatje.
Exit dan maar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia krijgt op haar flikker dat ze niet mag fluisteren.....
en nu fluistert ze gvd weer..........kutwijf![]()
Allemaal gescript, toen Nadia vroeg door wie ze werd bedreigd was die moeder het script even kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:40 schreef cindy10 het volgende:
die zogenaamde bedreigingen aan het adres van die moeder van nadia,hebben er niet toe geleid dat ze zich wat matigd in half naakt rondstruinen zie ik.....![]()
d'r is maar een ware in het leven van dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Het gaat over de eventuele liefde tussen Nadia en Dennis.
Natasia denkt dat het er wel inzit.
Met een homo...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
Het gaat over de eventuele liefde tussen Nadia en Dennis.
Natasia denkt dat het er wel inzit.
Nee zijn spiegelbeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef dahlia het volgende:
[..]
d'r is maar een ware in het leven van dennis.
Dennis!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |