O je doelde op mijn vraag richt Reza Impreza..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Fantastische conclusie! Dat raad je snel!![]()
Ik heb het vanmorgen al 5x geschreven. Ik vind dat personeel personeel moet zijn en hun kop moeten houden over het spel. Geldt voor Herma, Judith, Palma en Karima. Het spel is van de bewoners en ik ben de streams op het personeel zat.
Misschien wat overcompensatie? Dat Karima zich neutraal t.o. de bewoners wil opstellen en dus extra aardig is voor hen die ze niet aardig vindt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 juli 2007 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt jouw zus vooral heel erg anti Huub en Lieke te zijn.
[/quotee]
echt niet, dat lijkt alleen maar zo
Gooi jij die andere even dicht Avonne, jij was eerder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Brian werd (aggressief) kwaad op Amanda. Amanda gaat het wel weer goed maken vandaag.
Huub en Lieke hebben het wrs. weer bijgelegd.
En Dennis... hij loopt ook nog ergens rond
Lees: gaat de schuld volledig op haar schouders nemen, zoals het een goede Brianbabe betaamt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Brian werd (aggressief) kwaad op Amanda. Amanda gaat het wel weer goed maken vandaag.
Huub en Lieke hebben het wrs. weer bijgelegd.
En Dennis... hij loopt ook nog ergens rond
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
O je doelde op mijn vraag richt Reza Impreza..
Dat was een geintje, gezien het duivels smiley achter de vraag.
Ik ben het met je eens hoor, het personeel moet zich op de vlakte houden.
Blij dat je met me eens bent dat ancieniteit, inzicht en objectiviteit, waarden zijn die Scanman01 tot een onmisbaar soort anchor man in dit forum hebben gemaakt.quote:
Zo snel na Cora Corrupt al?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:25 schreef BarryK het volgende:
Jaap wordt zwak van Nadia, zegt hijzelf
Pedagogisch gezien is dit heel slecht wat ze doet. Je moet het verbeteren zonder erop te wijzen dat het fout was, dan gaat het kindje vanzelf de fout inzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Kindje: ik roepte jou!
Natasia: ach! Jij roepte papa maar hij hoorde je niet.
Donna?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Wtf...ze hadden het over Donna.
Wacht maar tot ze 19 is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan zo'n lelijke vent, zo'n popje als dochter hebben?
[afbeelding]
Dan ga jij ervan uit dat Natasia weet dat het 'riep' is. Ik ben daar niet zo zeker van eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Pedagogisch gezien is dit heel slecht wat ze doet. Je moet het verbeteren zonder erop te wijzen dat het fout was, dan gaat het kindje vanzelf de fout inzien.
"Ach, Jij riep papa maar hij hoorde je niet"
Hoe weet jij dat hij de vader is??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Wie is Donna?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Niet dat het ze wat uitmaakt, want het programma moet overduidelijk naar de klote, maar ik denk dat er over een maand zomaar een procent of 30 minder betalende streamers zullen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef noekje het volgende:
Streamlock!
Dat popje hoeft iig niet bang te zijn dat haar wat overkomt als ze begint te puberen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Natasja zegt zelf, gekrijgt en jaardag, waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan ga jij ervan uit dat Natasia weet dat het 'riep' is. Ik ben daar niet zo zeker van eigenlijk.
Als ze het wel weet dan is het idd zeer fout. Het meisje is 10 jaar. Me dunkt dat je dan niet meer mee gaat brabbelen.
Donna is een afkorting van Deborah? Donna is de moeder van dat meisje, vrouw van Hans? Donna is ....quote:
de rest doet geen moeite i.d.d.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Dus BAN zijn de enige die fatsoenlijk afscheid nemen van Karima.
Dat weten we dan ook weer....
Die pa lijkt me juist eerder iemand die er niet meer zal zijn als zij gaat puberen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat popje hoeft iig niet bang te zijn dat haar wat overkomt als ze begint te puberen...
De knulletjes zijn wel wijzer... dus eigenlijk heeft de natuur dat wel goed opgelost![]()
oh ja? Is het een hond. Ja, dat had ik dan weer niet gedacht. Ik voelde een reeks aankomen maar nu is het een hond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Het hondje van het pupke, ook een chiuaua!
Ik begrijp inmiddels dat het het hondje is van de dochter van Hans Hondenkop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Donna is een afkorting van Deborah? Donna is de moeder van dat meisje, vrouw van Hans? Donna is ....
Ik weet het niet.
Je zegt het vriendelijk, hoor. Ik vind het ronduit onbeschoft, daar ze misschien niet weer komt.quote:
Ik denk dat hij qua leeftijd al uit de gevarenzone isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die pa lijkt me juist eerder iemand die er niet meer zal zijn als zij gaat puberen.
Op de een of andere manier loopt het vaak nogal tragisch af met dit soort types.
Morgen nieuwe ronde , nieuwe kaarten .quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Je zegt het vriendelijk, hoor. Ik vind het ronduit onbeschoft, daar ze misschien niet weer komt.
En dan zul je zien dat Karima straks BAN aardiger gaat vinden. En dan hebben niet Huub en Lieke het gedaan, néé, dan is Karima een bitch.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef avonne het volgende:
Dus BAN zijn de enige die fatsoenlijk afscheid nemen van Karima.
Dat weten we dan ook weer....
Ze draagt geen slip, dus ik begrijp die opmerking wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Natasia: Amanda, ik weet het niet maar je hebt een rokje aan. Zo kun je echt niet zitten hoor.
Wanneer je miss lillibit schrijft, vermeld dan even dat je er VOL van bent.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Lieke heeft dat lelijke jurkje weer aan en Nadia heeft dat ordinaire truitje van Amanda aan..
Ze zei toch dat ze morgen misschien niet meer kwam?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Morgen nieuwe ronde , nieuwe kaarten .
Ik vond het juist goed dat tie niet gelijk op der afging.... dat vind ik juist veel drammeriger overkomen.... vind het wel goed die afwachtende houding.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Karima straks BAN aardiger gaat vinden. En dan hebben niet Huub en Lieke het gedaan, néé, dan is Karima een bitch.![]()
Zie ook de enorm hartelijke ontvangst van Nadia door Huub. Hij wist dat Nadia haar bedenkingen tegen hem had, en heeft het alleen maar erger gemaakt. De arrogantie ten top.
Daarom sloeg mijn bier net dood...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze draagt geen slip, dus ik begrijp die opmerking wel.
Ik ook hoor. Het verbaast me elke keer weer hoe dom Amanda is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze draagt geen slip, dus ik begrijp die opmerking wel.
WTF????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef waxmask het volgende:
Brian weigert aan dezelfde tafel te zitten als Amanda. Amanda biedt aan wel plaats te maken voor hem als een echt slaafje.
Je bent al vroeg aan de alcohol, het is nog geen 16.00 uur, foei.quote:
Ik niet. Hij heeft er gewoon wéér een vijand bij. Ik zeg niet dat dit zéker voorkomen had kunnen worden, maar met wat charme en welwillendheid had hij de scherpe kantjes er waarschijnlijk wel af kunnen halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed dat tie niet gelijk op der afging.... dat vind ik juist veel drammeriger overkomen.... vind het wel goed die afwachtende houding.
Aha... that explainsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij ging het erom dat Brian ging eten en Amanda ging roken
Ik vind dat zo smerig, eten in die vieze bezweette kleding. Je pakt toch eerst een douche, echt goor.quote:
Normaal nooit voor 5 uur, maar het geeft zo'n lekker gevoel wanneer ik virtueel met huppeltje proost.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent al vroeg aan de alcohol, het is nog geen 16.00 uur, foei.![]()
als ik ziek ben ben ik dat meestal meer dan 2 dagenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zei toch dat ze morgen misschien niet meer kwam?
Weet jij meer?
Palma speelt ziek, die heeft gewoon een paar dagen geen zin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
als ik ziek ben ben ik dat meestal meer dan 2 dagen
Wat een gelul dat ze daarom dan vervangen moet worden... alsof de rest van de huishouding niet weet hoe ze moeten stofzuigen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Palma speelt ziek, die heeft gewoon een paar dagen geen zin.
nou, ik hoop van harte dat "HET" definitief niet meer terug komt, en dat Karima daarom "op auditie" is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Nou en, het is maar personeel. Hij heeft haar niet nodig voor het spel lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft er gewoon wéér een vijand bij. Ik zeg niet dat dit zéker voorkomen had kunnen worden, maar met wat charme en welwillendheid had hij de scherpe kantjes er waarschijnlijk wel af kunnen halen.
In het voetbal wordt vaak het enige juiste antwoord gegeven op een journalistenvraag hoe men denkt de komende sterke tegenstander te gaan bestrijden:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou en, het is maar personeel. Hij heeft haar niet nodig voor het spel lijkt me.
Maar ja, het personeel zit er al zo diep in dat je zelfs elk nieuw personeellid als backup moet gaan beschouwen.
ik had het over Nada en Huub zijn eerste reactie op haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou en, het is maar personeel. Hij heeft haar niet nodig voor het spel lijkt me.
Maar ja, het personeel zit er al zo diep in dat je zelfs elk nieuw personeellid als backup moet gaan beschouwen.
mooi plan.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij de expo heb je kaartjes "Je bent nog steeds te VET voor je badpak" misschien ga ik die naar Nadia sturen.
Zo zit Amanda altijd, dat moet Natasia inmiddels toch wel weten. Amanda vind het wel spannend als de jongens onder haar rokje kunnen kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
Natasia: Amanda, ik weet het niet maar je hebt een rokje aan. Zo kun je echt niet zitten hoor.
Ik heb het over Gert z'n opmerking dat Huub er wéér een vijand bij heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had het over Nada en Huub zijn eerste reactie op haar.
Ik vond het prima dat hij haar links liet liggen en Gert vond dat niet.... ging niet om HH
Het barst van de mensen die regelmatig 1 dag ziek zijn. Raar maar waar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dennis noemt dat 'je eigen ding doen'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:51 schreef FdW het volgende:
[..]
In het voetbal wordt vaak het enige juiste antwoord gegeven op een journalistenvraag hoe men denkt de komende sterke tegenstander te gaan bestrijden:
''We gaan uit van eigen kracht, en spelen ons eigen spel.''
Dit is ook wat Lieke aan huppeltje probeert bij te brengen.![]()
Huub heeft echt weinig fout gedaan richting Nadia en toch heeft ze overduidelijk nu al de pest aan huub en Lieke. Dan mag jij gaan uitleggen waarom en wat hij daar aan had kunnen doen. Ze had duidelijk al wel een mening klaar vantevoren. Ze heeft alleen maar leuke gesprekken gehad met Lieke en waren zelfs samen aan het bonden tegen Amanda. En toch zeikt ze Lieke op alle mogelijke manieren af nu. Daar was echt niets aan te doen. Zo zit Nadia gewoon in elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft er gewoon wéér een vijand bij. Ik zeg niet dat dit zéker voorkomen had kunnen worden, maar met wat charme en welwillendheid had hij de scherpe kantjes er waarschijnlijk wel af kunnen halen.
Het zal me benieuwen wat Jaap gaat zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
Ik zet streams aan en ja hoor Dennix weer over Huub en Lieke
Van mij mag Palma voorgoed wegblijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
En dan wordt gelijk het uitzendbureau gebeld voor een andere "manager" omdat het voetvolk anders geen flauw idee heeft wat ze moeten doen??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het barst van de mensen die regelmatig 1 dag ziek zijn. Raar maar waar.
Fout Peetje, Jaap is vanwege zijn psychische problemen nog minder te vertrouwen dan Tas.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij mag Palma voorgoed wegblijven.Maarre je zus moet wel ff Huub en Jaap instrueren, dat ze samen moeten doorgaan
Kijk dat bedoel ik nou, wat dat betreft is Jaap nog linker dan Denniks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Heeft hij nog iets over mij gezegd?"
Jaap: "Hij heeft een hekel aan je"
Dennis, zichzelf overtuigend: "Mooi. Hoe vaker hij het zegt hoe mooier ik het vind. Ik heb ook een hekel aan hem. Echt een hekel."
Jaap: "In alles?"
Dennis: "Bijna in alles ja. Alleen al hoe hij loopt"
Jaap: "Meen je niet"
Dennis: "Ja. Hoe hij binnen komt lopen gewoon"
Dennis doet het voor en Jaap ligt dubbel.
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HHquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan wordt gelijk het uitzendbureau gebeld voor een andere "manager" omdat het voetvolk anders geen flauw idee heeft wat ze moeten doen??
Ik vind Karima overigens ongezien al een aanwinst omdat ze in 2 dagen iig de COSsen niet domineert.
Vooralsnog lijkt het personeel zoals personeel hoort te zijn.
Ja jaap is ook een eikel ik weet het, maar ik bedoelde eigenlijk dat ze Jaap moet laten voelen, dat niemand hem moet als hij met Dennix omgaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Fout Peetje, Jaap is vanwege zijn psychische problemen nog minder te vertrouwen dan Tas.
Ja en Dnix is zooo'n bezig bijtje, wat een loser is dat jochie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Dennis: "Het zit vast. Hij durft ook niets. Hij is toch het mannetje. Eerst zag ik hem altijd bezig en bla bla bla."
Jaap: "Dan doe jij dat toch gewoon"
Dennis: "En dan begint hij weer over de popupoll"
Jaap: "Dat is het enige wat hij kan. Verder niets"
Juist... dat zou in ieder ander bedrijf gebeuren, zeker als het maar voor een paar dagen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HH![]()
Eigenlijk is Jaap precies hetzelfde als Dennix vandaar dat hij het goed kan vinden met hem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef Desii het volgende:
Jaap moet nu toch ook wel horen waar het verschil tussen Huub en Nix ligt.... hij vroeg aan allebei waarom ze een hekel aan elkaar hebben.
Nix.... ik heb een hekel aan hem, alleen al de manier waarop tie loopt (echt inhoudelijk hoor nix)
Huub... ik heb een hekel aan hem, omdat hij vaag blijft, doet geen duidelijke uitspraken, hij loopt met iedereen mee.
Dat vond ik ook ja. Die is gewoon gepasseerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat Herma die er al vanaf het begin bij is niet automatisch promoveert tot HH![]()
Misschien omdat Herma niet tot 14.30 uur kan blijven??? Ik zeg maar wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Eindelijk een sterke aktie van de redaktie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja. Die is gewoon gepasseerd
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
"Alleen als jij Brian zje lul al zjiet schrik jij al drie keer naar achteren".
Waarom nog geen caps van Brian zijn lul dan. Ben nu wel nieuwsgierig, die van Huub is niet klein.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
"Alleen als jij Brian zje lul al zjiet schrik jij al drie keer naar achteren".
Je weet wat Amanda en Natasja zeggen: Een kinderarmpje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom nog geen caps van Brian zijn lul dan. Ben nu wel nieuwsgierig, die van Huub is niet klein.
We hebben hem wel eens gezien met een stijve in zijn onderbroek. Ik denk dat het ongeveer even groot is als die van Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wat Amanda en Natasja zeggen: Een kinderarmpje.
Tja ach, eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan dan weer wel, maar de gouden kooi gaat te ver voor RTL begripen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Overigens, op dit moment op RTL 4: Dr. Phil met een leuk expirimentje.....
Zes mensen in een huis met camera's.... zes mensen die elkaar niet kennen maar ze zouden op papier ongezien al een hekel aan elkaar hebben..
Een dikke man, een lesbienne, een neo nazi, een vrouw die een hekel heeft aan dikke mensen, een homofoob, en nog een donkere vrouw waarvan ik het probleem ff niet weet.
zou zomaar een softenon-armpje kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het probleem daarvan isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef jacqjacq het volgende:
hoe ordinair wil je het hebben? nadia in een rokje dat net tot haar kruis komt een een shirt waar haar borsten uitspringen en bij elke beweging die nadia maakt heen en weer schommelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef DrsH het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de lullen van die lullen mij totaal niet interesseren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Overigens geldt datzelfde voor de kutten van die kuttenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:18 schreef DrsH het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de lullen van die lullen mij totaal niet interesseren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat gevoel heb ik ook..... maar ze heeft ook alleen maar Huub.... dat is zo jammer voor derquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zit Lieke er een beetje doorheen.
Lieke heeft nog steeds een probleem/geheim waar ze niet over kan/mag praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar toch íets meer dan die lullenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:22 schreef DrsH het volgende:
[..]
Overigens geldt datzelfde voor de kutten van die kutten
Ik ben van alle gemakken voorzien Scanquote:
Kan het me indenken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Je mag rustig iets positiever over Huub gaan schrijven, want zonder Huub zit Lieke thuis.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan het me indenken.![]()
Het valt niet mee om zo'n stronteigenwijze arrogante alcoholist maand na maand aan z'n haren boven water te houden. Dat egocentrische dwergmarmotje vreet energie en geeft weing terug.![]()
Hij zit idd in het verkeerde programma. BB The Battle was wel wat voor m geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
nix heeft dingen op de boodchappenlijst geschreven: Een voetbal, doelletjes en pionnetjes, voor leuke battles.![]()
![]()
Op zich vind ik dat niet erg.... ik vind Huub het best vanuit de underdog positiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat echt 5 tegen 2 worden..... en Jaap die er een beetje tussenin hangt.
hij wil gewoon zijn eigen ding doen, weet jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
nix heeft dingen op de boodchappenlijst geschreven: Een voetbal, doelletjes en pionnetjes, voor leuke battles.![]()
![]()
Ff mannen onder mekaar; Erica is een lekker wijf, he..quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
![]()
Erica?? Ik heb denk ik weer wat gemist. Wie is Erica nou weer dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Ff mannen onder mekaar; Erica is een lekker wijf, he..![]()
![]()
De bijslaap van DrsH.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erica?? Ik heb denk ik weer wat gemist. Wie is Erica nou weer dan?
hij heeft er nog nooit een gezien ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
nix heeft weer wat leuks gevonden: Het voorlezen van de gebruiksaanwijzing van een condoom, hilarisch.![]()
Ik heb zoveel respekt en waardering voor Lieke dat ik hoop dat ze asap naar huis gaat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je mag rustig iets positiever over Huub gaan schrijven, want zonder Huub zit Lieke thuis.
Die gast is echt te zielig gewoon.. Het lijkt wel alsof hij nooit een sociaal leven heeft gehad en niet weet hoe hij zich moet gedragen in gezelschapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
nix heeft weer wat leuks gevonden: Het voorlezen van de gebruiksaanwijzing van een condoom, hilarisch.![]()
Mischien bedoeld ie een voetbal battle tegen Huub, want hij (Denniks) bepaalde toch de battlesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
hij wil gewoon zijn eigen ding doen, weet je
(kan ie ook voetballen met zijn handen in zijn zakken? ben benieuwd)
Hela je kan ook overdrijven..... Huub heeft vorige week echt zijn best voor haar gedaan, maar ze heeft problemen die ze niet mag bespreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Kan het me indenken.![]()
Het valt niet mee om zo'n stronteigenwijze arrogante alcoholist maand na maand aan z'n haren boven water te houden. Dat egocentrische dwergmarmotje vreet energie en geeft weing terug.![]()
Je zou het bijna denken, hij las het vol interesse. Nada vroeg of hij nog nooit een condoom heeft gezien.quote:
Lieke kan het zeker wel aan, maar of huppeltje z'n verstand erbij kan houden is de vraag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet erg.... ik vind Huub het best vanuit de underdog positie
Ik hoop alleen dat Lieke dat ook aankan.
Wow, WOW, ja dit is pure terror van Denniks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
gaf hij antwoord of zei hij zoals gewoonlijk niksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, hij las het vol interesse. Nada vroeg of hij nog nooit een condoom heeft gezien.
dat bedoel ik...dat probeerde lieke hem duidelijk te maken gisteren toen huub zei dat hij met nadia zou gaan zoenen....lieke zei,die nadia moet je helemaal niet....lieke voelt intuitief aan dat nadia een naar mens is,moet zeggen dat zij mensen heel goed in kan schattenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Nadia kwam even binnen en zei iets vreemd.
Huub: "Wat doet zij opeens raar?"
Ze hebben blijkbaar nog niet door dat Nadia hun ook totaal uitkotst.
Dat laatste, naast een schaapachtig gegrinnik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:32 schreef 2live het volgende:
[..]
gaf hij antwoord of zei hij zoals gewoonlijk niks![]()
En dat noemen de simpele huubblinden ''zeiken''quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef riri het volgende:
[..]
dat bedoel ik...dat probeerde lieke hem duidelijk te maken gisteren toen huub zei dat hij met nadia zou gaan zoenen....lieke zei,die nadia moet je helemaal niet....lieke voelt intuitief aan dat nadia een naar mens is,moet zeggen dat zij mensen heel goed in kan schatten
zeiken is in het algemeen te lang over iets doorgaan. Maar ze heeft in deze wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat noemen de simpele huubblinden ''zeiken''
Werd wel bedreigd ja, door een groep jochies geloof ik. TIEN heeft wat actie ondernomen en het is nu wel weer okee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef maril het volgende:
Ik heb bij de updates gekeken maar niet gevonden, Ik zie Nadia dus ze is niet naar haar moeder gegaan, hoe is het afgelopen, werd die moeder nu bedreigd of was het , het verlangen naar haar dochter?
Ja, maar jij bent dan ook wel heel erg pro Lieke. Ze doet in jou ogen echt niets fout, dus in feite ben jij dan liekeblind. Ik vind Lieke ook leuk, maar zoals jij haar constant de hemel in schrijft gaat zelfs mij veel te ver.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
En dat noemen de simpele huubblinden ''zeiken''
Als huppeltje ballenbak wat in z'n dwergmarmottenkoppie heeft - ook al is het nog zo simpel en dom - duurt het lang om het er uit te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef 2live het volgende:
[..]
zeiken is in het algemeen te lang over iets doorgaan. Maar ze heeft in deze wel gelijk.![]()
En terecht want op haar 13e moest ze al met haar zus alleen naar Lloret...... op de bar dansen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft al vanaf haar 12e kunstnagels.![]()
Volgens mij heeft ze net zo lang al die twee mesthopen onder haar truitje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft al nepnagels vanaf haar 12e.
hahaha
Sjeesus. Nepnagels vanaf haar twaalfde, haar blonderen vanaf haar achtste. Wat een leuke kindertijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft al nepnagels vanaf haar 12e.
hahaha
Van mij mag Huub er ook wel uit. Alles draait om Huub. De bewoners hebben het alleen maar over Huub. Het personeel idem. Het wordt zo'n one man show en ik wil het spel zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb zoveel respekt en waardering voor Lieke dat ik hoop dat ze asap naar huis gaat.
Lieke is de enige die als normaal mens binnen is gekomen, en laat ze alsjeblieft er weer gezond uitkomen.![]()
Misschien heeft haar moeder haar wel af en toe eens verkocht aan wat rijke mannen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Nepnagels vanaf haar twaalfde, haar blonderen vanaf haar achtste. Wat een leuke kindertijd.
Lolita.
Je bent onze zeer gewaardeerde anchor man, helaas als ieder mens met wat blinde hoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook wel heel erg pro Lieke. Ze doet in jou ogen echt niets fout, dus in feite ben jij dan liekeblind. Ik vind Lieke ook leuk, maar zoals jij haar constant de hemel in schrijft gaat zelfs mij veel te ver.
Het merendeel van de andere bewoners is niet eens in staat het spel te spelen, die willen gewoon op hun luie reet wachten tot het afgelopen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Van mij mag Huub er ook wel uit. Alles draait om Huub. De bewoners hebben het alleen maar over Huub. Het personeel idem. Het wordt zo'n one man show en ik wil het spel zien.
Dan kan hij haar ook wel helpen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Nada: Ik zou willen dat Leco een keertje komt, die maakt zelfs lelijke mensen mooi.
Als ik 4 blinde hoeken heb wat Lieke betreft, dan heb jij er 20.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent onze zeer gewaardeerde anchor man, helaas als ieder mens met wat blinde hoeken.![]()
![]()
Op mijn twaalfde speelde ik nog stiekem met mijn barbies onder de dekens. Eveneens knipte ik toen ze nog helemaal kaal. Daarna heb ik ze naar de Cosmo gebracht en bij Peetoom. Alleen DOB kon ze redden en hebben er extensions in geplaatst. Amanda en ik hebben bijna een overeenkomst.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. Nepnagels vanaf haar twaalfde, haar blonderen vanaf haar achtste. Wat een leuke kindertijd.
Lolita.
En het erge is, ook dit zou me helemaal niets verbazenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Misschien heeft haar moeder haar wel af en toe eens verkocht aan wat rijke mannen.
Die mag alleen door Natasja opgeschept worden, dus is het wachten op haar.quote:
Ondertussen bijten ze zich behoorlijk vast op Huub wat gewoon ziek wordt. Het is zo'n obsessie en dat meen ik echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Het merendeel van de andere bewoners is niet eens in staat het spel te spelen, die willen gewoon op hun luie reet wachten tot het afgelopen is.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Op mijn twaalfde speelde ik nog stiekem met mijn barbies onder de dekens. Eveneens knipte ik toen ze nog helemaal kaal. Daarna heb ik ze naar de Cosmo gebracht en bij Peetoom. Alleen DOB kon ze redden en hebben er extensions in geplaatst. Amanda en ik hebben bijna een overeenkomst.
Dat dacht ik zelf ook al toen ik het tiktequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het erge is, ook dit zou me helemaal niets verbazen.
Dat lelijke karakter kan Leco ook niet mooi makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Nada: Ik zou willen dat Leco een keertje komt, die maakt zelfs lelijke mensen mooi.
Ik heb het nooit willen schrijven, maar deze enge gedachte heb ik al langere tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft haar moeder haar wel af en toe eens verkocht aan wat rijke mannen.
Hoe kom je daarbij? Ik zou Lieke graag naar huis willen zien gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik 4 blinde hoeken heb wat Lieke betreft, dan heb jij er 20.![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef noekje het volgende:
Op mijn twaalfde speelde ik nog stiekem met mijn barbies onder de dekens. Eveneens knipte ik toen ze nog helemaal kaal.
Ik zou Natasia, Brian en Dennis graag naar huis zien gaan, en direkt daarna Amanda en Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik zou Lieke graag naar huis willen zien gaan.
Zou wat zijn als ie zegt dat Nadia een zeldzaam geval is, en dat hij der neit kan helpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Nadia ook liever gaan dan komen trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou Natasia, Brian en Dennis graag naar huis zien gaan, en direkt daarna Amanda en Lieke![]()
Ja natuurlijk, Nadia na de rest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Nadia ook liever gaan dan komen trouwens.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef akveor het volgende:
Jaap zit weer lekker in z'n eentje...
[afbeelding]
Eerst even een polluitslag van 1% ofzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Nadia ook liever gaan dan komen trouwens.
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
nadia zou mss ook wel als teaser willen werken als ze blij is met haar lichaam.
Daar zijn dan wel 15 operaties voor nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
Ik wil niet mierenneuken, maar ze zei 'Als ik Klaar ben met mijn lichaam'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
Wat een vervelende ontwikkeling, die twee dombo's die elkaar toch nog hebben gevonden. Nadia zei in het interview dat ze Amanda leuk vond, toen ze erin kwam leek het anders te gaan... maar nee hoor, ze zijn inderdaad van hetzelfde hout gesnedenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef 2live het volgende:
Ze geilt enorm op zichzelf. Alleen haar buik vindt ze niet mooi. De rest liet ze op de eerste avond al op de streams zien. Ze bleef ook heel lang volkomen zinloos in slipje rondlopen. Nadia is exhibitionistischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Waar halen ze ze in hemelsnaam vandaan, die sletjes?
Zei hij niet een Lowlife?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
Jaap vindt Nadia een Lola. 'Als ik haar verhalen hoor, wow, Lola.'
En een week geleden was Amanda nog ordinair en veel te simpel voor haarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vervelende ontwikkeling, die twee dombo's die elkaar toch nog hebben gevonden. Nadia zei in het interview dat ze Amanda leuk vond, toen ze erin kwam leek het anders te gaan... maar nee hoor, ze zijn inderdaad van hetzelfde hout gesneden![]()
in dit geval hetzelfde; ze is pas blij als ze klaar is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar ze zei 'Als ik Klaar ben met mijn lichaam'.
Dat rare mannelijke V-shape lichaam is niet om te vormen tot vrouwelijke proporties.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil niet mierenneuken, maar ze zei 'Als ik Klaar ben met mijn lichaam'.
moet tie doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
Dennix heeft nu een superplan. Als er volgende keer weer ruzie is gaat hij mee schreeuwen. Met Huub en Lieke
Ik kan niet wachten, echtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
Dennix heeft nu een superplan. Als er volgende keer weer ruzie is gaat hij mee schreeuwen. Met Huub en Lieke
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tactiekbesprekingen interesseren Dennis geen fuck, hij is totaal niet met het spel bezig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Nadia op stream 1 en 2... Dennis op stream 3 en 4.
Willen ze ons pesten ofzo?
Thanks Scanman, dus dat geleuter hier over dreigende vader vw marokaans afkomst is dus ook onzin geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd wel bedreigd ja, door een groep jochies geloof ik. TIEN heeft wat actie ondernomen en het is nu wel weer okee.
Ja inderdaad, ik dacht nog 'dat valt dan mee'. Nou is Nadia net nog ietsje meer dan het nagellakkende roddelende trutje dat ze nu is, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En een week geleden was Amanda nog ordinair en veel te simpel voor haar
Lijkt me sterk, want 'lowlife' is zeer negatief en Jaap vindt Nadia juist heel leuk volgens mij.quote:
Dat had ie gisteravond toch al bedacht? En vervolgens keek ie toe met zn handen in zn zakkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef petraa het volgende:
Jep.. de conclusies werden weer net even te snel getrokken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef maril het volgende:
[..]
Thanks Scanman, dus dat geleuter hier over dreigende vader vw marokaans afkomst is dus ook onzin geweest.
Alleen qua uiterlijk, lijkt het nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want 'lowlife' is zeer negatief en Jaap vindt Nadia juist heel leuk volgens mij.
Jaap's vele persoonlijkheden zijn om de beurt aan het woord.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want 'lowlife' is zeer negatief en Jaap vindt Nadia juist heel leuk volgens mij.
Precies...Lieke wil niets anders dan in de aanval gaan...ze bedenkt ook steeds de meesterlijke plannetjes...de rest is gewoon ingedut...zij is ook de enige die het spel echt speelt zonder het ordinaire wat bijvoorbeeld amanda en nadia wel hebben,die hebben geen idee over wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn...alleen een beetje low onder de gordel trappen en met de tietjes schudden...tis niks en het wordt niksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef wolferl het volgende:
Ik zie nu ook in dat Lieke kinderlijk overkomt, maar wel 2 stappen vooruit is wat betreft Huub.
Maargoed Huub enige en grootste probleem is zijn ego, hij geeft nooit toe.
Als hij iets meer en beter, met de nadruk op beter, naar Lieke zou luisteren zal Huub en Lieke als koppel zeer dodelijk zijn.
Dat hij haar nu 'kut Nadia' enzo noemt, is denk ik omdat hij ervan baalt dat hij haar zo leuk vindt.quote:
Welk handje, dat handje dat Dennix hele dagen in zijn zak heeft ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als Dennis dat plan ten uitvoer brengt, kunnen Huub & Lieke wel dag zeggen met hun handje.....
Zou kunnen. Volgens mij is het een conflict tussen uiterlijk en innerlijk: de manier waarop ze praat en reageert vindt hij maar niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij haar nu 'kut Nadia' enzo noemt, is denk ik omdat hij ervan baalt dat hij haar zo leuk vindt.
Zoals gewoonlijk, maargoed dit is pure terror van Denniks he.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat had ie gisteravond toch al bedacht? En vervolgens keek ie toe met zn handen in zn zakken
nee joh, met Huub zijn kinderarmpje, of was dat Brian?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Welk handje, dat handje dat Dennix hele dagen in zijn zak heeft ?
Als je plotseling een schuddende broekzak ziet, dan weet je het.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Welk handje, dat handje dat Dennix hele dagen in zijn zak heeft ?
Hoorde je wat hij net zei? Hij is dus echt gek op Nadia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen. Volgens mij is het een conflict tussen uiterlijk en innerlijk: de manier waarop ze praat en reageert vindt hij maar niks.
Dat betekent dat Jaap een slap en vreemd kereltje is, anders zou hij moeite doen om met Naatje te bonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij haar nu 'kut Nadia' enzo noemt, is denk ik omdat hij ervan baalt dat hij haar zo leuk vindt.
Hoorde ik, maar hij heeft ook al veel gezegd over de manier waarop ze reageert, en dat was niet positief. Misschien wordt ie gewoon 'geil' van d'rquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoorde je wat hij net zei? Hij is dus echt gek op Nadia.
dit bewijst wel weer het analytisch vermogen van Jaap..... Hij kan zichzelf perfect analyseren, en weet dat hij niet slim bezig is met het spel op deze manier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarbij: Jaap heeft een hekel aan Amanda, en in eerste instantie leek Nadia dat ook te hebben.. inmiddels blijkt dat Jaap Nadia niet zomaar kan inlijven omdat ze naar Dennis trekt terwijl Jaap beter met Huub en Lieke kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen. Volgens mij is het een conflict tussen uiterlijk en innerlijk: de manier waarop ze praat en reageert vindt hij maar niks.
Dat laatste zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoorde ik, maar hij heeft ook al veel gezegd over de manier waarop ze reageert, en dat was niet positief. Misschien wordt ie gewoon 'geil' van d'r![]()
Nadia is een kutquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
hmm nadia is mssn toch niet zo lief nee
ze werpt zich toch ook bijna op hem?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap en vrouwen... dat loopt toch niet helemaal goed bij hem. Volgens mij vindt hij Nadia alleen qua uiterlijk leuk, en is hij eigenlijk verbaasd dat ze soms naar hem (dikke lompe Jaap) toetrekt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij: Jaap heeft een hekel aan Amanda, en in eerste instantie leek Nadia dat ook te hebben.. inmiddels blijkt dat Jaap Nadia niet zomaar kan inlijven omdat ze naar Dennis trekt terwijl Jaap beter met Huub en Lieke kan.
Slaapkamer...allebei, de beelden van Natas zal ik je besparen, ze loopt in lingeriequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Lobasca het volgende:
Iemand enig idee waar Brian en Natasia uithangen?
Weet iemand waar ik dergelijke truitjes kan vinden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Gaan ze dat echt doen of is het iets dat Natasia verzint?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
OH Huub en Lieke hebben nu een SOA omdat ze het met een condoom gaan doen, volgens Natas
Sjacherijnig en snel gepikeerd. Ik geef ze nog 5 minuten vrede.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk? En vooral: in wat voor een staat is hij?
als ik een man lelijk vindt is hij het welquote:
Hij heeft absoluut geen respect voor vrouwen, daarom verbaasde het me zo dat hij zo gecharmeerd is van Nadia... het had ook een perfect en heel sterk team kunnen zijn in de villa, maar Nadia laat zich een beetje te snel en te veel kennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap en vrouwen... dat loopt toch niet helemaal goed bij hem. Volgens mij vindt hij Nadia alleen qua uiterlijk leuk, en is hij eigenlijk verbaasd dat ze soms naar hem (dikke lompe Jaap) toetrekt.
Jaap kan echt het beste bij Huub (en Lieke) zitten inderdaad. Ik snap niet waarom hij al dagenlang zo moeilijk doet.
Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Marrije het volgende:
Natas neemt het leuk voor Brian op.
dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen of is het iets dat Natasia verzint?
Brian loopt rond met ontbloot bovenlijf en zei net tegen Natas dat ze toch niet bang is voor Amanda.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk? En vooral: in wat voor een staat is hij?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slaapkamer...allebei, de beelden van Natas zal ik je besparen, ze loopt in lingerie
Ze heeft een knap gezicht en doet heel lief... wel verklaarbaar dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut geen respect voor vrouwen, daarom verbaasde het me zo dat hij zo gecharmeerd is van Nadia... het had ook een perfect en heel sterk team kunnen zijn in de villa, maar Nadia laat zich een beetje te snel en te veel kennen.
Jaap en Nadia plus Huub en Lieke hadden die tent zo leeg kunnen spelen.
Ze hebben een condoom besteld die een half uur na trilt ofzo, zaten ze net in de chill mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan ze dat echt doen of is het iets dat Natasia verzint?
Ze zegt tegen Aman: ik zei ook tegen Brian, stom dat hij Tamara heeft afgebeld want hij heeft met haar een geschiedenis van 6 jaar. . .quote:
Natas laat Amanda dus duidelijk vallen...dat doet ze gewoon expresquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian loopt rond met ontbloot bovenlijf en zei net tegen Natas dat ze toch niet bang is voor Amanda.
Natas tegen Aman: weet je wat ik dacht Tamaar...oh sorry poppetje!
He, jij bent om! Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
Weer ruzie tussen Amanda en Brian.
Ik ben tegen vrouwen slaan, maar in dit geval mag Brian best een uitzondering maken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
Weer ruzie tussen Amanda en Brian.
Ik ben tegen vrouwen slaan, maar in dit geval mag Brian best een uitzondering maken.
Ik dacht al... dat geheimzinnige probleem van d'r... ze zal toch niet toch zwanger zijn geweestquote:
Huub krijgt een nieuwe zonnebril. Hij vindt dat hij op die van Lieke lijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik leun op jullie qua verslagen, dus kom maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |